Tuesday, April 29, 2014

TIBA-TIBA ANWAR SERANG TUN M : ITU TANDANYA APA ?


anwar ditemuramah oleh akhbar thailand, the nation.

dalam temberang itu, anwar bagitau dia merasa kasihan terhadap 'bitter mahathir'.

maknanya, anwar bagitau dia kesian melihatkan tun m yang 'marah' dan semakin kehilangan pengaruh..

TAMBAH ANWAR LAGI..

bukti tun m kehilangan pengaruh apabila dia gagal menjadi delegate atau perwakilan umno selepas dia meletakkan jawatan sebagai presiden umno.

TAMBAH ANWAR LAGI..

mukhriz sebenarnya dah kalah masa pemilihan naib presiden umno..

hehehe....

sebenarnya tun mahathir jarang menyakat anwar.
namun sekali sekala tun m bidas, telinga anwar sebenarnya boleh bernanah..

menjawap tuduhan low class dan takde homework anwar terhadap tun m, ini jawapan aku.

hakikatnya tun m gagal menjadi perwakilan selepas dia meletak jawatan presiden umno bukanlah kerana dia telah merosot sokongan, sebaliknya kerja.... ehem ehem.. shup gap really shut up.. 

kedua, mukhriz walaupun kalah naib presiden, namun undi nya hampir menyamai kedudukan ke tiga naib presiden..

mukhriz kalah pasal dia lambat umum nak masuk calon..

kalah menang adat pertandingan.

anwar dakwa lagi, tun mahathir seorang lelaki yang hatred, kaki marah dan pendendam..

kesian, yang bawak hatred politik dalam malaysia dek kerana salah sendiri adalah anwar... 

dulu dia bagaimana, sekarang dia bagaimana ?

dulu bukan kemain hentam pas dan dap...la ni jilat licin ...
dulu umno lah segalanya, sekarang umno itu umno lah ini..

politikal hatred yan ditanam anwar pada hakikatnya telah menimbulkan perpecahan yang takde limit di kalangan masyarakat melayu..

anwar wajib beli cermin...cermin dulu mengapa kifarah ini berlaku pada diri beliau..

hentikan tabiat yang dilaknat .. 
hentikan gadai seluruh aspek agama demi nak undi cina..

namun dalam keadaan sekarang, manusia desperado macam dia nih mana nak kenal dosa dan pahala..

machiavelli punya otak, matlamat menghalalkan cara..

ps ; tun perli anwar sebaris perkataan aje, tapi anwar perlukan wawancara di bangkok nak balas balik...

siapa sebenornya yang terbakor nih ?


26 comments:

Anonymous said...

Itulah akibat kelawar jadi GAY! Nafsu BUAS SODOMnya telah membutakan mata dan hatinya sbg. org. Islam, dan menjadi pengikut SYAITAN!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Hahaha...dulu indonesia tempat berlabuh...dah tak laku...dah takde sokongan hebat..cari negara lain pulak

Dah puas menipu cerita bohong di indonesia..la ni nak putar filem kat thai pulak..

Elok la tu..berlabuh kat sana..sambil menyelam minum air..mangga manis

Budaya Org Melayu ni semakin tua semakin tenang nak mengadap Allah..tenang brsama keluarga.. TAPI utk makluk seorg ni..budayanya terbalik..semakin tua hmmmmmmmm

Anonymous said...

Takde bezanya kat mana pun Anwar ni becakap atau dalam bahasa apa sekalipun, cakapnya tetap bunga saja lebih isi satu pun takdak.

Anonymous said...

Tun M adalah pemimpin dunia yg disegani.Tanpa Tun M siapalah Al juburi.

Anonymous said...

Sebenarnya anwar sgt memerlukan Tun M, Tun Daim... anwar tahu kalau dia sebut negetif pasal org2 ini .... akan dpt liputan besar2an dr media arus perdana.....anwar sgt memerlukan publicity stunt mcm ni....harap akbar arus perdana tidak tulis lg tentang anwar...

Anonymous said...

Anwar tak sedar ke temuramah media sekadar nak memperlihatkan tahap kelentong dia? Karpal singh dan lks pun tau dia kuat kelentong.

Anonymous said...

Ekekeke......

Sapa nak cayee ckp nuar lg bebb...

Bebaru ni jumpa nuar kat majlis aqiqah anak dia..nurul hana..

Hehehe.... alahaii siann.... org ramai buat2 x npk jee ke anwar ....

Nuar jln kehulu kehilir pon x dak org yg salam dgn dia....

Last2 nuar sendiri yg muka x malu gi jumpa org dan salam .....kikiki

Bulan puasa taun lepas gi majlis berbuka di seri petaling..... tuan rumah jemput tun m.... berpusu2 org tgkap gambar dgn tun....

Bezaa.... jauhh bezaa..... antara peliwat dan negarawan.....

Kat donia lg Allah swt dah tunjukk...

Aku Melayu Rasis said...

eh bila lagi sibangsat babi sekor ni nak disumat dalam sungai buloh?

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Kesian akhbar Bangkok Post tu kena tipu kao2 dek B.A.B.I. Kita kena bagi tau kat depa tu yang B.A.B.I ni kalau dia bukak mulut, semua yang keluaq tu bohong, bohong, bohong.....tak sabaq aku nak tengok B.A.B.I ni tergolek dog macam kawan dia si Wilca tu.....

Anonymous said...

Banyak anak anak muda masih lagi mempercayai bahawa Najib adalah seorang pembunuh DAN isterinya mempunyai cincin 24juta. Selagi fitnah ini tidak dibersihkan selagi itulah tiada sokongan buat UMNO .

Melayu Sambal Belacan :Melayu telah serahkan Pulau Temasik kepada China PAP, telah serahkan Pulau Pinang kepada China DAP...perlu serah Malaysia pula baru puas hati?
KEMBALIKAN PULAU PINANG KEPADA SULTAN KEDAH.

Anonymous said...

JGN LAYAN 2X BANDUAN NI TAKDO PAEDAH OTAK DIA KEJE LIWAT APA SAJA
DIA NI BODOH PADA YG BENAR
PANDAI AMBIL ''KONA BARING''

Anonymous said...

oh come on shut up GAP!!! tell us who is it?? XDD shut ut really! just tell us ya knoww you can count on us, we'll keep the secret tho, promise! Biar pecah di mulut jangan pecah di Internet and wassup XDDD

Anonymous said...

BEST ACTOR ON EARTH ADALAH...................ALJUUUUUBS

Anonymous said...

juallah temberang merata dunia. dorang bukan tak tahu bahawa ayat2 keramat dari mulut anwar tu temberang taik kambing je. tapi demi menjaga hati anwar, keluarkanlah juga. takut anwar mati terkejut serta merta. umno jugak yg akan kena tuduh bunuh anwar.

Anonymous said...

Sungguh malang nasibnya, hari-hari akhirnya, dia masih rasa bahagia dengan amalan fitnah, dengki, caci hina, dendam. Hampir tiada lagi sifat mukmin yang boleh dicontohi dalam dirinya. Bahkan seluruh kekayaan yang diamanahkan Allah kepadanya digunakan untuk melampias dendam. Taksub dalam rasa puas kalau berjaya melaksana "kalah jadi abu, menang jadi arang". Lebih malang dalam sedar dia telah menjerat pengikut yang naif akal dan iman ikut bersamanya. Semoga Allah membari kesempatan kepada mereka kembali kepada mukminin mukminat yang di redhai. (Hj. A. Halim)

AwangLiku said...

biasalah Anwar kan Ketua Pembangang Malaysia..he he he

Anonymous said...

'Barking the wrong tree'

Anonymous said...

really shut up tu yang selalu berselfie ke gap?haha

Anonymous said...

Abg non ni makin tua bukan dia ingat lubang kubor dia tau lubang kunyit dan yg sewaktu dgnnya

Anonymous said...

Dah meluat baca "kepetahan" Anwar yg semuanya temberang je..
Hanya nak komen sikit..Anwar hentam Tun Mahathir habis2an tapi tahukan kita semua siapa yg naikkan Anwar hingga ke No 2!! Siapakah yg pertahan Anwar masa mula2 isu moral timbul!! Tun tak mahu percaya dan tetap pertahan Anwar.. DAN siapa pula yg mula2 nak Anwar disiasat lepas Azizan menemui beliau mengadu diliwat?? Juga siapa yg terus mulakan panggilan Al Juburi wp masa tu ramai tak percaya tuduhan tersebut??
Anwar, nasihat saya.. bangun mlm, solat tahajjud dan fikirkanla semua ini dan mohonla keampunan dari DIA.. Masih blm terlewat sblm Izrael menjemput kamu wahai Anwar..

Anonymous said...

Dah meluat baca "kepetahan" Anwar yg semuanya temberang je..
Hanya nak komen sikit..Anwar hentam Tun Mahathir habis2an tapi tahukan kita semua siapa yg naikkan Anwar hingga ke No 2!! Siapakah yg pertahan Anwar masa mula2 isu moral timbul!! Tun tak mahu percaya dan tetap pertahan Anwar.. DAN siapa pula yg mula2 nak Anwar disiasat lepas Azizan menemui beliau mengadu diliwat?? Juga siapa yg terus mulakan panggilan Al Juburi wp masa tu ramai tak percaya tuduhan tersebut??
Anwar, nasihat saya.. bangun mlm, solat tahajjud dan fikirkanla semua ini dan mohonla keampunan dari DIA.. Masih blm terlewat sblm Izrael menjemput kamu wahai Anwar..

Anonymous said...

Dah meluat baca "kepetahan" Anwar yg semuanya temberang je..
Hanya nak komen sikit..Anwar hentam Tun Mahathir habis2an tapi tahukan kita semua siapa yg naikkan Anwar hingga ke No 2!! Siapakah yg pertahan Anwar masa mula2 isu moral timbul!! Tun tak mahu percaya dan tetap pertahan Anwar.. DAN siapa pula yg mula2 nak Anwar disiasat lepas Azizan menemui beliau mengadu diliwat?? Juga siapa yg terus mulakan panggilan Al Juburi wp masa tu ramai tak percaya tuduhan tersebut??
Anwar, nasihat saya.. bangun mlm, solat tahajjud dan fikirkanla semua ini dan mohonla keampunan dari DIA.. Masih blm terlewat sblm Izrael menjemput kamu wahai Anwar..

Anonymous said...

Orang Thailand pun takkan percaya apa yang Anwar cakap..aku duduk Bangkok sebulan..bercampur dengan golongan peniaga yang pakai Ferrari, maklumlah aku ni pemuzik..boleh kata takde satu orang pun yang kondem Tun Mahathir, semua memuji siap berdoa mengharapkan seorang Mahathir akan muncul diThailand...aku punya bangga...sampai aku dibawak berjalan hingga Pattaya..makan minum kat Hard Rock Cafe, coffee house...gara gara hormatnya mereka pada Tun...Anwar...pergi main taik la...buat malu je..

Anonymous said...

Anon 11:48. . .
The best !
Kpd al juburi cukup cukuplah !

Anonymous said...

Kalau dekat asean, singapore je yang tak suka Tun M. semua negara lain, Islam dan bukan Islam mahukan negara mereka mempunyai pemimpin macam Tun. Mereka respect Tun lebih daripada rakyat Malaysia sendiri.

Anonymous said...

Nuar 🐷 kat thailang ada jumpa lady boy ke? 🚽🔨☕