Sunday, May 25, 2014

DAP PANIK..TERPAKSA BUNUH DYANA UNTUK TAGIH SIMPATI UNDI MELAYU !


24 comments:

Anonymous said...

PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAIBABI dan BETINAJALANG-PELACUR DAPBANGKAIBABI - sama-sama CELAKA!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

sikap mengajar dan memberi fakta baik buruk adalah lebih baik dari menghentam keromo, itu juga ajaran suci ugama kita dan lain lain ugama,,seperti DAP yang menyebut celaka pada melayu, ini tidak memberi kabaikan pada diri sendiri, dan ini mencerminkah taraf akhlak penulis..

Anonymous said...

DAP sudah banyak belajar dari taktik PAS raih undi-Buang daging babi bersalut bendera PAS dalam surau pastu tuduh UMNO. Ternyata taktik ini berkesan dan akan terus digunakan sebab mereka tau Melayu memang bodoh dan mudah ditipu akibat makan coklat Cadbury.

Anonymous said...

Ana Pas, ana heran mana orang orang ana nie .lni orang dap gap, awak gap jangan fitnah sepatutnya orang orang ana buat report polis.

Anonymous said...

Semacam Skrip drama biasa tiap-tiap minggu oleh penerbit UMNO, jer.

Budak sekolah pun tau siapa mangsa Dan siapa cakap benar.

Tak de orang intelek lagi ke kat BN?

nok said...

Kenape komen saya tidak di siarkan.......

Ibu kepada dhyna wakil DAP berharap sgt supaya anaknya menjadi MP secara jln pintas...walaupun dia ahli umno...yg sepatutnya lebih bersikap petriotik.....ini semua kerana material.....perkara tersebut bolih berlaku pada sesiapa saja buat kata pepatah mat salleh "let the money do the talking"....bab "honest dan sayang pada bangsa sendiri amat susah untuk di praktiskan....tentu ibu dhyana sopia terbayang betapa kembangnya hidung dan kembang segalanya apabila anaknya menjadi MP mungkin yg termuda dalam sejarah politik tanah air???berapa lama kah rakyat akan mengutuk beliau dan keluarga?....org melayu mungkin x semua bila duit depan mata semangat bangsa pun hilang "org nak kutuk nak kata x jadi hal punya....yg menjadi kehairanan tu latar belakang keluarga yg menyokong kjaan pada nya....tapi duit dan kedudukan merobah segalanya kerana glamour dan duit....

kah kah kah kiok said...

ini semua kerja pecacai2 pakatan haram sendiri.. DAPigs, PgayR & hamPAS.. kah kah kah.. taktik yg dah basi & lapok.. malu le woii!! sendiri buat, sendiri sebar & sendiri report polis.. kah kah kah kiok!

hangkedee said...

Pas barua Dapig

Anonymous said...

BAbi2 DAPpigs ni ingat BN ni ada bannyak masa ke nak framekan gundik LK Sial tu?? Tak payah nak frame2 kan. Kalau parti tu pun suka makan babi, perangai pun ikut perangai babi lah....menyondol ke hulu dan kehilir. Babi dan DAPpigs berpisah tiada...

Anonymous said...

Inilah cara DAP melaga2 kn org melayu pd hal yang buat kerja agak2 nya RBA . Dalam tempoh yg singkat selepas Dyana diumumkan jd calon gambo ni pun keluar katanya gambar org filipina. dan dgn pantas mereka mengatakan ni kerja org umno. Org melayu kena fikir ni jgn sampai kita terpedaya.

Anonymous said...

DAPig sudah terperangkap dalam mainan politik mereka sendiri.
Rakyat Teluk Intan sudah bersedia utk menolak parti DAP

Anonymous said...

UMNO nak main kotor pun hormat lah sikit mesjid...

Zul Baha said...

Xda salahnya kalau kau nak pakai apa2 pon.....kan Dyana...

Zul Baha said...

Xda salahnya kalau kau nak pakai apa2 pon.....kan Dyana...

Anonymous said...

Minah ni talibarut komunis DAP..

Anonymous said...

Salam makcik kenapa sekarang ni susak nk upload komen dkt blog tfk

Anonymous said...

Kalau tgk gambar tu sekali imbas,nampak mcm sama..tapi pendapat saya, yg pakai bikini tu bukan Dyana DAP..sebab lagi cun dari Dyana..hehehe

Anonymous said...

Kalau tgk gambar tu sekali imbas,nampak mcm sama..tapi pendapat saya, yg pakai bikini tu bukan Dyana DAP..sebab lagi cun dari Dyana..hehehe

Anonymous said...

Dyana tu bogel pun tak pe...
mana dia tau hukum...
kejap bertudong kejap togel...

Ben Yaacob said...

Kempen Ingat Babi Ingat Cadburry..

Org Islam tergamak menyokong golongan kafir harbi, salah satunya berpunca dari pemakananan benda haram...

Kami sedang gerakkan kempen Ingat babi Ingat Cadbury.. rasionalnya pada pautan di bawah

http://www.bangkit.info/2014/05/ingat-babi-ingat-cadburry.html

Anonymous said...

Budak betina ini dah masuk kafir ke?
Ini tentu mak bapak nye bersubahat.
Atau sekurang-kurang nye dia kasi rengan2 pade taukeh tua tu.Tak kan kosong aje kot?
Di Teluk Intan ini pun bukan kurang orang DAP yang nak jadi calun,tapi kenapa ambil orang Ipoh pulak.Perempuan muda pulak tu. Pasti ada ape2 ni.
Oreang cina mane yang mahu rugi?

Masalah nye sekarang yang pelik tu orang PAS tetap sokong DAP ni walau pun budak ni dah terkeluar akidah.Apa perinsip PAS sekarang ni?

Ade mate tenguk,ade mulut tutup ade telinga dengar.

Anonymous said...

OI anon 7.13am, ekoq-ekoq PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI-CELAKA asyik MENGHINA/GERTAK/BUNUH umat Islam/Melayu, nak pula paksa kami berbudi bahasa dgn. si PENGGANAS?!

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI-CELAKA, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA - asyik nak menutup mulut umat Islam/Melayu!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

PI MAMPOS lu kat si KANDANG DAPBANGKAIBABI!

Anonymous said...

Org melayu sdg dpmainkn oleh cinadap n kongsigelaprba

Anonymous said...

mcm mana ni dah byk sgt benda dap buat kantoi. lu mmg bangsat la