Thursday, May 22, 2014

DYANA...KEDAI BABI PUN BABILAH... JANJI UNDI !



18 comments:

Anonymous said...

apa ade hal dengan kedai babi....hidung dia dah sebati dengan bau babi. kan setiap masa menemankan kit sial. cuma makan babi tu tak taulah....takut nanti fitnah pulak.
biasanya kalau anjinglah.....dia tak dapat makan taik....dihidu pun cukuplah.
aku kalau melintas depan aku binatang2 ni...aku ludah aje. getik dan meluat aku....anak melayu jadi pengkhianat bangsa.

CICIT PAWANG ALI said...

Senang jer DAP hina Melayu ! Babi !

anti kominis dan DAPpigs said...

BABI dan DAPpigs berpisah tiada.....

anti kominis dan DAPpigs said...

BABI dan DAPpigs berpisah tiada.....

Anonymous said...

Eeaiii gab diana tu cina apasalah makan babi,apa la lu spoting la sikit. Pas pun takda heran, pukimak hudud kau gab.

Anonymous said...


stakat jengok kat pintu tu kira bleh tahan lagi...

masa pru 13 dulu ada calun pas sampai masuk dalam , siap bersalam lagi dengan penjual daging tu...janji dapat undi!!!

Anonymous said...

Tak heran lah bro. Orang politik boleh buat macam2 benda yang unsangkarable (diluar jangkaan), hanya kerana nak dapatkan undi.

Masuk kedai jual babi tu, benda kecil sahaja. Lagi pun balik nanti boleh disamak najisnya. Orang Pas dan ustaz2 Pas pun biasa masuk kedai jual babi dalam musim pilihanraya, cuma mereka tak sanggup nak makan babi kerana mereka tak lalu sebab tak biasa. Tapi kalau mereka biasa curi2 makan daging babi, rasanya demi nak dapatkan undi mereka bedal semacam sahaja. Itu lah orang politik yang hidup memakai topeng pada setiap masa.

Contoh paling ketara, parti Pas pakai topeng islam, jaja hudud serata ceruk, hukum kafir kepada pihak yang tak laksanakan hudud, walhal pihak yang dituduh kafir tu tak kata pun mereka tolak hudud atau bantah hudud. Alih2 sekarang dalam PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan, parti yang pakai topeng islam tu berhempas pulas turun bantu parti DAP yang terang2 tolak dan bantah hudud nak bagi DAP menang.

Puak Pas ni sekali dengan ulamak dan para ustaznya yang terlibat dalam PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan ni bukan setakat MUNAFIK saiz biasa malahan MUNAFIK XXXXXXXXLLL (paling besar punya munafik sampai kat Supermarket Tesco pun tak ada jual)

Allah dah tunjuk kat kita siapa Pas yang sebenarnya tetapi serban, jubah dan kopiah putih serta janggut yang dipamerkan oleh para pemimpinnya berjaya MENGATASI PETUNJUK ALLAH. Kehebatan para pemimpin Pas nampaknya mampu mengalahkan kehebatan tuhan.

Masyallah....

Anonymous said...

Dyana, babi dan DAPpigs....berpisah tiada.....

Anonymous said...

Tak disuruh makan pon.

Kertas RM dan syiling kat poket kena samak dulu ke sebelum bawa ke mana-mana?

Manalah tau dah terkena darah atau juice babi dan pernah dipegang oleh peniaga babi.

Anonymous said...

Orang Islam Perlu Cerdik

1. Jangan marah kepada DAP bila DAP tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab DAP itu diterajui oleh orang kafir.

2. Jangan marah kepada MCA bila MCA tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab MCA itu diterajui oleh orang kafir.

3. Jangan marah kepada Gerakan bila Gerakan tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab Gerakan itu diterajui oleh orang kafir.

4. Jangan marah kepada MIC bila MIC tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab MIC itu diterajui oleh orang kafir.

5. Jangan marah kepada Pas bila menyokong pihak2 yang tolak dan bantah Hudud ... sebab itu saja cara Pas cari makan.

6. Jangan teruja bila Pas kata nak laksana Hudud di Kelantan ... kerana benda itu tak akan menjadi selagi Nik Aziz hidup, Hadi Awang hidup, Mat Sabu hidup, Lim Kit Siang hidup, Lim Guan Eng hidup dan Anwar Ibrahim hidup, walau pun Karpal Singh sudah kembali ke rahmatullah untuk meneruskan perjuangan " over my dead body for Hudud and Islamic State " di alam akhirat.

Celek lah wahai orang islam. Buka lah minda kamu wahai orang islam.

1. Islam bukan duduk pada serban dan jubah, juga bukan pada kopiah putih dan janggut.

2. Islam juga bukan duduk pada bibir yang pandai hafal sebaris dua surah dan hadis.

3. Islam tidak duduk pada bibir yang pandai menyebut istilah2 dalam bahasa Arab.

Sedar lah wahai orang islam 3 perkara ini sudah digunakan secara maksimun oleh musuh islam untuk menghancurkan perpaduan umat islam.

Islam adalah agama. Islam adalah kepercayaan. Islam adalah satu cara hidup yang mendidik dan membentuk manusia hidup sebagai manusia seperti mana yang dimahukan oleh pencipta manusia itu sendiri.

Anonymous said...

NAK MUNTAH AKU.....WEKKKKKKKKKK

Anonymous said...

Sila buat carian pada laman sesawang Bar Council....saya dah buat carian...TIADA peguam bernama DYANA SOFYA...apa sudah jadi, dia ni lawyer ke bukan atau loyar buruk

Anonymous said...

Sila buat carian pada laman sesawang Bar Council....saya dah buat carian...TIADA peguam bernama DYANA SOFYA...apa sudah jadi, dia ni lawyer ke bukan atau loyar buruk

Anonymous said...

SILA BUAT CARIAN DI SINI

http://www.malaysianbar.org.my/find_a_lawyer.html

Anonymous said...

DAP hanya pergunakan Dyna sebagai boneka mereka untuk tutup pekung. Sebelum terlambat beliau harus sedari dan berwaspada sentiasa. Jika beliau ahli UMNO pasti suaranya dapat di dengar oleh masyarakat. Sebagai anak muda, saya rasa beliau perlu berfikir sejenak apakah landasan yang beliau berada itu betul atau pun tidak? She must leave DAP for good mostly her future.

Anonymous said...

DAJALNya si BETINABABI ni! Sampai begitu sekali nak MENGHINA ISLAM/umatnya - nak menunjuk-nunjuk minatnya pd BABI!

Yg. herannya, si BETINAPELACUR-PENJILAT-DAPBANGKAIBABI ni kenapalah tak ditangkap lagi - sampai punya banyak saman trafik tak bayar!

Makcik Sambal Belacan.

kah kah kah said...

apa nak buat.. utk sedikit undi kalau kena masuk kandang babi pun terpaksa le juga masuk! nak jaga hati KitSial... kah kah kah!

Anonymous said...

sebagai anak muda, dyana seharusnya fikir kembali adakah DAP ini landasan yang betul. Sebaliknya DAP ini bukanlah satu parti berbilang kaum seperti beliau sangkakan tetapi PARTI KAUM CINA yang mahu menggunakan beliau sebagai boneka semata-mata menutup segala pekung mereka. Alangkah bagusnya sekiranya beliau berada dalam UMNO nescaya suaranya dapat didengari dan beri peluang. beliau tidak mempunyai pengalaman berpolitik walaupun ada setahun jagung pengalaman tetapi ianya tidak cukup untuk berlawan. UMNO sudah 60 tahun berjasa kepada kita. DAP apa ada hanya mempunyai nafsu untuk memerintah MALAYSIA dengan membawa agenda Malaysian Malaysia. Baru-baru ini negara di kejutkan dengan pelbagai hasutan, tomahan, perlakuan kurang ajar, agama islam di cemari tidakkah Cik Dyana memikirkan hal sebegitu buat seketika. fikir-fikirkan.......