Thursday, May 1, 2014

GAG ORDER ? KIT SIANG LANGGAR HAK ASASI PAS !


kit siang desak gang pakatan hentikan perdebatan mengenai hudud ?

gag order katanya..

hai.. mana pergi suara demokrasi yang membolehkan semua orang punyai hak untuk bercakap ?

hudud itu hak pas nak buat, kenapa perlu gag order ?

kit siang langgar hak asasi pas untuk perjuang hudud..


12 comments:

Anonymous said...

Inilah politik kotor mereka... "agree to diagree". Boleh huru hara negara bila mereka berkuasa. Dan tentunya yang jadi pak turut islah parti PAS.

usin said...

Kita je sibuk nak pertahan hak pas. Ada pas tanya hak dia sendiri pada dap? Harktuih laaa..pas ni kalau dgn dap mcm dosa besar bila tak patuh. Mcm dosa derhaka dgn mak kandung. Tp kalau dgn umno, lg umno tak mati lg tu diperangi. Pas masih tak sedar jd pembunuh kpd saudara sendiri demi musuh agamanya.

Anonymous said...

SUDAH TERANG LAGI BERSULOH!!

CINA DAP KOMINIS LIM KIT SIALAN ADALAH KETUA PEMBANGKANG.

MELAYU PAS/PKR HANYA ANJING2 YANG DI BERI MAKAN DAGING BABI!!

Anonymous said...

Kit Siang gampang laa

Anonymous said...

pati pas sebenarnya tersangatlah bodoh

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Macai2 PAS-pis-pussy tak menjerit ke???....hak asasi hang untuk menyuarakan hudud sedang diliwat oleh babak babi DAPPigs L.K.Sial tu.....oh aku lupa. PAS-piss-pussy ni KELDAI L.K.Sial dan DAPpigs....takkan PAS-piss-pusy tu berani nak lawan dakkkk.....kang kena lastik teloq, langsyng tak keluaq suara.....kahkahkahkahkah

Anonymous said...

wei pas bengong dap mana nak hudud, sebab kalo hudud dilaksanakan seperti bubuh pasir dalam periuk bangsa cina yang meniaga lendir.

Anonymous said...

Oooppppssss, sapa presiden PAS atau Dewan Ulama Pas? Hadi, atau LKS yang tka sunat dan berkulop? Korang ahli Pas memang kena nasi kangkang cina lahanat?

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH kalau PAS dan UMNO bersatu - dan terus laksanakan Hudud!

Pedulikan gertakan si PENDATANG KAPIR samada dr. si DALANG-DUA-MUKA-MCA-GERAKAN mahupun si KAPIR DAPBANGKAI/PKRSODOM!

Umat Islam bukannya KULI mereka di Tanah Melayu, pusaka nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT Barat-ZIONIS dan mana-mana puak pendatang KAPIR yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

DAP BABI PAS/PKR BABI HUTAN SAJAK LAH TU!!!

NAMA PARTI ISLAM TAPI KELAKUAN SAMA DENGAN BABI!!!

MEMANG PAS HARAM JADAH!!!!!

Anonymous said...

Mat sabu timbalan pas kata apa? Dok sibuk kat dataran merdeka dengan aljuburi.......

Anonymous said...

PADAMLAH DENGAN MUKA ORANG-ORANG HAMPASS, KONONNYA HENDAK MENDAPAT SUPPORT DARI UMNO DALAM PARLIMEN NANTI DALAM HAL-HAL HUDUDD, TAPI MASEH MENJADIPENCACAI PKR DAN DAP UNTUK HENTAM UMNO. MUKA HAJI HADI SUDAH DILETAKKAN DIBUNTUT, KONONNYA MENYERU UMNO MESTI SOKONG MEREKA DALAM HUDUD. DIA SIAPA NAK MENGARAHKAN UMNO UNTUK SOKONG HUDUD HAMPASS? SEDANGKAN DIA SENDIRI KATA UMNO ITU KAFIR, JADI MINTALAH TOLONG DARI PAKATAN KUAT MEREKA biadapIG DAN pkr.... BUAT MALU JER. MEMANG MUKA TEMBOK