Wednesday, May 28, 2014

I LOVE U... K CHINNAMMA ... !

K. Chinnamma dipapah oleh ahli PPP setelah membuat laporan polis berhubung ditendang dan ditumbuk ketika melakukan bancian sempena PRK Parlimen Teluk Intan, Perak, semalam.


k chinnamma berusia 58 tahun.
dia tengah kempen untuk menangkan BN di telok intan.
saat ini ramai yang tengah berkempen..

chinnammah naik motor pi kempen rumah ke rumah.

dia ditendang dan ditumbuk oleh tuan rumah yang marah dengan kempen BN.

sian chinnammah.. semalam nasib dia tak baik , kena tendang dan kena tumbuk.. chinnamamah umurnya 58 dan ada anak 10 orang. 

keras jiwa chinnamma..patutnnya dalam usianya macam ini, kecederaan parah mungkin dialaminya.. 

chinnammah tak pandai ber selfie.

apa yang dia tahu..dia nak menangkan BN di kawasan pengundi india..

sampai begini jadinya untuk watak-watak macam k chinnamma sanggup lakukan demi nak menangkan BN..

LOYALTI MEREKA SUNGGUH EXTRAORDINARY, MELANGKAU JAUH IDE CELAKA OLEH REYER MALAH JAUH LEBIH KENANG BUDINYA DARIPADA DYANA .

jadi kepada pimpinan BN, patutnya anda dah kenal mana intan mana kaca mana celaka..

k chinnamma, RUMBUNANDRE JUTA KALI PUNYA..

semoga cepat sembuh dan teruskan perjuangan.

foto dan artikel cedok utusan.


8 comments:

Salatus Salatin said...

Terbaik. Sangat membina dan merangsang.

Anonymous said...

I PRAY YOU GET WELL SOON AND YOUR FAMILY BE BLESSED ALWAYS.

Pitam Sink said...

HIDUP K. Chinnamma..!

Lepas ni boleh belajar karate utk persediaan PRU14 nanti..

Aci lebih cantik drp calon DAPigs tu..!

Anonymous said...

Kim salam kat aci ni...

we love u aci....

Kalo wa ada sana wa pi cari rumah tu....

Anonymous said...

Aku saluta aci ni. Aku harap dia saman kao2 babi PR yang buat lagu tu kat dia. Jangan bagi muka kat babi2 PR tu. PR, babi dan DAPpigs berpisah tiada...

Anonymous said...

Bangsat punya fuckatan rakyat,Walau pun perempuan ini india aku respect sama dia demi satu perjuangan.BN jangan tidokla orang macam ini kena bantu sikit, jangan asyik jaga perut sendiri sampai buncit. Najib pun jangan asyik jaga bini takut kena marah kena bagi penghargaan sikit pada minachi ini dah la umur lanjut.kesian achi.

Anonymous said...

BN tunggu nak kalah je. Selagi boleh songlap mana duit saki baki buat kempen, cepat gelapkan dia. Nanti takut satu sen pun tak dapat, habuk pun tarak. Tolong BN boleh, tapi mesti ada fulus...duit kopi babeee.....UMNO cilaka sial....parti korup sepanjang zaman...biar tenggelam selama2nya

Anonymous said...

mcm la DAP suci mulia. DAP korup lagi besar beb!!! LKS songlap duit parti, Teresa Kok pun kuat pulun. tu semua ada report di SPRM. blm perintah negara. PR lagi celaka la. blm ada kuasa boleh la. pak lebai PAS dpt kuasa di Tganu 1 penggal dulu pun dah longgok berbijik kereta mewah depan rumah.!. duit zakat pun lahap nak ambik kesempatan hantar anak sendiri pi belajar oversea. cit