Wednesday, May 28, 2014

ISMA BALUN LAGI DAP..MATI BERAGAN DAP NI !


tahniah lah isma.

fokus balun dan hayun isma pada dap membuatkan ramai pemimpin dap melompat ..

yang menariknya, setiap isu dan bidasan isma kena pada point by point..

kali ni isma bagitau, dap lahir daripada ide fahaman yahudi..

26 comments:

sheikh said...

Kenyataan begini yang sepatutnya keluar dari pemimpin-pemimpin kita bukan sekadar dari NGO.
Kenyataan begini telah lama saya nantikan ,Alhamdulillah akhirnya Allah swt memilih beliau menyatakannya dengan penuh hikmat.Semoga pemimpin-pemimpin kita sedar akan harga diri dan pengorbanan yang telah dibuat oleh mereka yang terdahulu dan kita jangan segan dan malu untuk mempertahankan hak mutlak dan jika perlu kita perlu persoalkan kenapa perlu ada lagi sekolah vernakular dan rakyat Malaysia yang tidak tahu berbahasa Malaysia .Perlu contohi Indonesia dalam hal mencintai bahasa dan negara supaya terbukti kecintaan kita melalui tingkah laku dan bahasa serta budaya bukan sekadar mempersoalkan hak istimewa pribumi ini..

Anonymous said...

saya puji calon DAP di telok intan ini. dia pandai bawa diri. bila nak jumpa hadi awang dia pakai sopan bertudung litup. bila nak jumpa lim kit siang dia pakai biasa saja. kata orang pakai ikut majlis.

contohnya hadi awang atau nik aziz. bila mereka berceramah dikampong melayu mereka pakai serban pakai jubah. bila ceramah kepada orang cina dan india memadai lah pakai baju melayu dengan kopiah putih saja. sebenarnya kalau hadi awang dan nik aziz jangan pakai langsung kopiah putih pun lagi baik dari segi saikologi untuk memikat bukan islam.

kempen lah macam pun, dyana adalah yb baru untuk orang telok intan. 1 jun nanti akan terjawab.

Anonymous said...

Betul2. Akhirnya DAP akan memerintah Malaysia. Bodohnya Melayu . . .

Dyana ni akan diterajang keluar . . .

Anonymous said...

Insyallah, saya yakin satu hari nanti Dyana akan balik ke pangkal jalan untuk bersama kita. Mak dan ayah nya juga akan patah balik untuk bersama kita.

Insyallah, saya yakin Dyana akan nampak juga sudahnya bagaimana nasib melayu dalam DAP.

Kau lahir dalam keluarga Umno. Dalam tubuh mu mengalir darah Umno. Nasib mu terbela kerana perjuangan Umno. Pasti akhirnya kau akan balik ke tempat asal mu.

Janji Tuhan : Dari tanah aku jadikan manusia, akhirnya kepada tanah aku kembalikan mereka.

Dyana : Daripada Umno kau lahir, akhirnya kepada Umno juga kau akan kembali.

Masa akan menjadi saksi.

Jinggo said...

SENANG SAJA ANAK DIA KATA SAMSENG UMNO CEROBOH DUN.
BAPAK SAMSENG 13 MAY 1969 SIAPA.....
CELAKA PUNYA ORANG.ITU PARIA CELAKA CAKAP CELAKA UMNO APA TINDAKAN.
BODOH PUNYA OLANG.
BODOH ANAK BELANAK.......

Xxx said...

354
Mereka pandai main wayang.
UGAMA jadi second hand.
Mereka cari PENGARUH DUNIA.

Anonymous said...

Syabas ISMA! Pendatang kaum Cina dan India perlu sentiasa di ingatkan asal usul mereka. Teruskan usaha berkenaan.

Anonymous said...

Chinese = Jew of the East

Anonymous said...

Hadi pun sama ...
bila jumpa dyana tinggal kupiyah je ..
sarban dah hilang..

Anonymous said...

Seluruh umat Melayu dan Bumiputra Sabah/Sarawak WAAAAAJIIIIIB pertahan ISMA hingga ketitisah darah dan keringat terakhir. Seluruh umat Melayu/Bumiputra MESTI berbangga dgn ISMA. Jika kaum lain bermati-matian mempersoal institusi Melayu/Bumiputra, kita jgn gentar mempersoalkan mereka. JGN TAKUT JGN GENTAR!

Anonymous said...

Seluruh umat Melayu dan Bumiputra Sabah/Sarawak WAAAAAJIIIIIB pertahan ISMA hingga ketitisah darah dan keringat terakhir. Seluruh umat Melayu/Bumiputra MESTI berbangga dgn ISMA. Jika kaum lain bermati-matian mempersoal institusi Melayu/Bumiputra, kita jgn gentar mempersoalkan mereka. JGN TAKUT JGN GENTAR!

Anonymous said...

Seluruh umat Melayu dan Bumiputra Sabah/Sarawak WAAAAAJIIIIIB pertahan ISMA hingga ketitisah darah dan keringat terakhir. Seluruh umat Melayu/Bumiputra MESTI berbangga dgn ISMA. Jika kaum lain bermati-matian mempersoal institusi Melayu/Bumiputra, kita jgn gentar mempersoalkan mereka. JGN TAKUT JGN GENTAR!

Anonymous said...

Seluruh umat Melayu dan Bumiputra Sabah/Sarawak WAAAAAJIIIIIB pertahan ISMA hingga ketitisah darah dan keringat terakhir. Seluruh umat Melayu/Bumiputra MESTI berbangga dgn ISMA. Jika kaum lain bermati-matian mempersoal institusi Melayu/Bumiputra, kita jgn gentar mempersoalkan mereka. JGN TAKUT JGN GENTAR!

Anonymous said...

Tudung litup atau tudung jambul? Dah rabun ke?

Anonymous said...

Jadikan ISMA satu parti politik nescaya ramai melayu akan tinggal kan UMNO...

Anonymous said...

bila kita akan dapat pemimpin segarang che det??
pemimpin umno sekarang dah tak ada teloq...

Aduka said...

CHINA NAIK KEPALA SALAH UMNO.
PIMPINAN UMNO ESP PEMUDA LEMAH DAN LEMBIK.
KEPALA DIPIJAK PUN SENYAP.
KAN BODOH NAMA NYA.
UNDI MELAYU SAHAJA SDAH CUKUP UNTUK UMNO KUASA KERAJAAN.
LIBERAL KONON......POOOOOOORAH !
TUKAR KETUA PEMUDA....TAK ADA SEMANAGAT MELAYU LANGSUNG, TOO LIBERAL.
MAMPUS LAH MELAYU MACAM NI !

Anonymous said...

bapa sidina tu mana ya? tak pernah nampak ponn, macam ex-boifren dia jgk ke?
anyway mari kita doakan dia kembali ke pangkal jalan. Makcik2 kat teluk intan tu, bila jumpa dia, dari jauh, baca surah apa2 pelembut hati, then hembus ke arah dia. mudah2an berpaling hati dia dan kembali ke pangkal jalan. Itu la senjata kita.

Anonymous said...

ISMA .....HARAPAN BARU UNTUK ORANG MELAYU DAN ISLAM.
UMNO YANG KINI PEJUANG LIBREAL TELAH JAUH TERPESONG.
DASAR MULUT BISU MENYEBABKAN CHINA LAKNAT BERANI PERSENDA MELAYU.
SKRNG KELINGPARIA MULA BERANI PULA.
MANA MARUAH DAN HARGA DIRI MELAYU DAN PIMPINAN UMNO.
DI CELAKAKAN PULA MASIH BERDIAM, MINTA MAAF LAGI !

ISMA MESTI PERTAHAN PERLEMBAGAAN DAN ARTIKEL 153.

MELAYU PERLU TAHU SEJARAH.......MALANG BAGI MELAYU YANG MUAH LUPA..

Anonymous said...

ASPAN ALIAS........APAKAH DIA TAK LAYAK TANDING.
ADAKAH DIANA LEBIH MATANG BERPOLITIK ?
KEMPUNAN LAGI PAK ASPAN........LAIN KALIIKUT BONTOT LIM KIT SIANG.....MANA DIA PERGIIKUT.
ATAU LIM KIT SIANG TAKUT DENGAN ASPAN KAH ?
BELAJAR Dari ARIFF SABRI .

Anonymous said...

Definisi ikut kepala lutut. Klu umno sume salah tp klu pr waima dap sume betul. Nt diyana bleh ckp kt anak dia nt, "hebat anak mama ni kat rumah solat tp klu kt kelab mnum air kuning + kadburi mmg mavelus n sopistiksted ikut majles

Anonymous said...

Laaaaa....aku ingatkan tu gambaq si LK Sial tengah kena heart attack. Kalau kena sungguh2 kan baguis.....kurang sekoq DAPpigs dalam alam Melaya ni....eich,eich,eich

Mak Bedah said...

PM Lee Hsien Loong sekarang menghadapi cabaran tuduhan palsu terhadap Central Provident Fund (CPF) atau Tabung Pusat Kewangan Singapura.

Nama Penuduh : Roy Ngerng berumur 33 tahun.
Pekerjaan: Penjaga kesihatan atau Health care worker.
Kelulusan: Filasafah dari NUS.

Kes penuduhan Roy Ngerng dalam blognya : Menuduh PM Lee Hsien Loong menyalahgunakan CPF dan membezakan antara korapsi CPF dengan korapsi penganut Kristian dari City Harvest Church.

Ngerng akan meletus penuduhan lagi tentang skim pensyen Negara.

Yang palih mengerunkan ialah dia seorang ‘homoseksual’.

Nampaknya penyebaran homoseksual sudah merebak dari KL ke Singapura.

Yang paling jijiknya pengaruh si tua datuk seri dari KL yang menjadi dalang penyebaran LGBT masih berleluasa kerana tiada hukuman dari Jabatan Peguam Negara Malaysia.

Itulah hakikat manusia homoseksual kerap melemparkan ‘fitnah’ tanpa bukti sah kepada pemimpin Negara.

Anonymous said...

Bila berceramah di depan orang cina kena pakai baju melayu dan kopiah sahaja, kalau berceramah di kampung depan orang melayu kena pakai serban dan jubah. Bila berada di Kuala Lumpur juga kena berubah mengikut keadaan tanggal kopiah, serban, jubah jadi orang biasa seperti Stopa Ali boleh buat maksiat....

Anonymous said...

Dah kalah pun.

Anonymous said...

Pi mampus.. mesti ada ahli keluarga nya pembelot.