Monday, May 12, 2014

MEMANG INILAH KEMAHUAN PENGUNDI DI SELANGOR !


kah kah kah
politik baru kan ?
seronok tak takde air ?
politik baru kan ?
gila babi punya gaduh pasal nak rebut jawatan...


8 comments:

Anonymous said...

itulah dia reformasi. semua hal kena direformasikan. oleh sebab pengasas reformasi Malaysia ini seorang kaki gaduh dan kaki kutuk orang termasuk kaki fitnah, jadi hasil yang dia dapat itu pun macam tu jugak. ujung segala perlakuan ialah bergaduhlah. HIDUP REFORMASI.

Anonymous said...

Parti kaki jubo.... camni laaa...

Apa nak herann bebb....

Aku Melayu Rasis said...

Parti berasaskan otak jahil. Orangnya pun memang terdiri dr mereka yg takde otaklah jugak.
Macamni ke nak perintah Tanah Melayu??? perintah parti pun punahranah!

Anonymous said...

aku tengok mana-mana pemilihan Parti Kelentong Rakyat ni, majoriti yang datang adalah Kaf Lam ya nga. Yup keling. Dah kena tukar nama ni Brader anwau bin ibrahi aka BABI. Tukar nama Parti Keling Rakyat. Pasal hang pun berdarah keling mamak pandikutty jugak kan? heheheehehee

Anonymous said...

aku tengok mana-mana pemilihan Parti Kelentong Rakyat ni, majoriti yang datang adalah Kaf Lam ya nga. Yup keling. Dah kena tukar nama ni Brader anwau bin ibrahi aka BABI. Tukar nama Parti Keling Rakyat. Pasal hang pun berdarah keling mamak pandikutty jugak kan? heheheehehee

Anonymous said...

daripada ketua sampailah ke ahli semuanya perasaan nak jadi leader...ape punye parti ni. Mcm parti org mabuk. Minum satu kole mabuk satu tempayam.

Anonymous said...

PKR (Parti Kan Ranap) Tak caya tunggu lepas pemilihan nanti.

Satu dunia dah tahu yang Anwar Ibrahim tak mampu mentadbir. Bukan mentadbir negara, bahkan parti kecilnya sendiri.Buktinya dah terbentang di depan mata.

Rakyat di seluruh ceruk rantau negara dah cakap pasal ni.Amat memalukan.Tak padan dengan cakapnya dalam semua ceramah.Konon tahu semua perkara,hakikatnya apah pun tak tahu. Kosong belaka.

Kamikazi lagi baik!

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

Ayer lombong satu.... kurang gule ye!!!!