Monday, June 23, 2014

PERHATIKAN MUKA MALAON NI BETUL-BETUL..


ada nur tak di wajahnya ?

38 comments:

Anonymous said...

Aku syak sangat puak BANGSAT mcm. ni yg, sanggup JILAT kaki si MUSUH ISLAM adalah puak SODOM! Tengoklah air muka mereka - dpt. lihat KERAKUSAN hati BINATANG BUAS mereka!

Makcik Sambal Belacan.

CucuBahaman said...

PAS = Parti Ajaran Sesat. Malaon seko ni mmg penyokong kuat kalimah Allah diguna Keristian. Nama gelaran dia Khalid Gereja. Apa ada hal. Demi politik agama digadaikan. Biasalatu. Ini baru bekorban apa saja demi kuasa dunia sekelumit dan fana ini.

Anonymous said...

Ya Allah betikanlah hidayah kepada manusia ini.

Anonymous said...

Salam,
Ini satu lagi Lanun Pas, tak reti nak dok diam, ada saja yang tidak kena, rumah sendiri penoh taik dia tak Nampak, duduk tempat orang mcam dudk kat kampong sendiri. Beri lah salam dulu, kita nie bermastautin tempt orang, adakan budi bahasa sikit. Jangan dok terjah ikut sisi perut Tak tahu adap dan tidak beradap langsung, ingat dah tua lagi baik mudi bahasa, in tidak dah jadi kurang ajar. Eiii....insaf lah Alkhlaid kristian.
orang lama 1957

Anonymous said...

Muka SIAL!!!

Anonymous said...

dh lama dh muka dia x ada NUR...
najis... mcm ada plak..

Anonymous said...

nur x nampak...mcm jembalang tanah ada la

Anonymous said...

Ropa setan....

Tapi nik aziz kata setan pon boleh berkawan...

Anonymous said...

ada tak diwajahnya

Anonymous said...

Tak lari mcm Salman Rusdie..yahudi mabuk.

Anonymous said...

Wajah Khalid G tu mana ada nur.....mana ada nur kat wajah penderhaka bangsa dan agama.....aku harap bila dia mampoh nanti, banyaklah puak2 gereja tolong mandi dan kapankan mangkuk berayon ni. TAk kuasa aku nak tolong.....

Anonymous said...

Nur takde...ada nor setan!

Anonymous said...

Kecian tengok muka dia.

Anonymous said...

sesuai dengan serabut diwajahnya (sori, aku tak hina langsung pasal jambang ok!) kalau ditambah dalam errr....sebatang tanduk melekat pada jendol dahinya, cuba bayangkan.... baru sesuai sebagai penjual.......










......penjual agama sendiri.

Anonymous said...

Muka macam lanun, nur tak ada, yang ada macam melaon baru habis todi,

Anonymous said...

Muka macam lanun, nur tak ada, yang ada macam melaon baru habis todi,

Anonymous said...

Ada sorga di wajah dia nie, sorga dunia?

Anonymous said...

Dia nie politik jenis jual agama demi nak undi cina...untuk-untuk dapat jadi MB....

Jauh bebenor dengan cara abang dia Tok shahrir....berpolitik tak perlu lelong agama dan bangsa...tapi tetap dapat sokongan pengundi cina....

Khalid ni pi la belajar dengan abang tu....biar hidup berprinsip...paling tak pun kelihatan berprinsip....

hangkedee said...

Teman sejati Gus dur bekalan president Indonesia.

Anonymous said...

INILAH ORANG YANG PALING PALING CERDIK DI DUNIA.
DIA TAHU SERBA SERBI EHWAL DUNIA DAN AKHIRAT.
DIA YANG TERHEBAT DI DUNIA.
LU FIKIR LA..............SENDIRI

Anonymous said...

Pandai standard sungai SEGGET.

tukang telek said...

Bangsat ni elok humban dlm laut ja, orang mcm ni lah yg banyak terjadi kes murtad.
Demi kuasa dan harta sanggup memjual agama. Klu dah mampus nanti elok lah tanam di tanah perkuburan kristian.

Anonymous said...

Maaf cakap, tengok gambar tadi teringat watak dalam cerita cina Monkey King.

salim hasan said...

UMUR BELUM BAPA TUA SANGAT MP TAIK KUCING NI,ABOUT EARLY FIFTY 52 KE 53 KALAU TAK SILAP ,TAPI TENGOK WAJAH DAH MACAM 70

Anonymous said...

Dia ni paderi Kristian menyamar sebagai orang Islam. Allah dah kata akan tiba masa iblis akan menyamar sebagai ulama islam pergi ke masjid2 untuk menyesatkan umat islam. Dah terbukti pas memang penuh dengan iblis. Ikuti apa yang Nik ajis n Khalid gereja ni cakap hari2 pasal islam anda akan tahu depa n pas ni kafir n iblis.

Anonymous said...

Moga Allah mengurniakanya hati yg baru, mungkin hatinya telah rosak.

Anak jati permatang pauh

Anonymous said...

Muka ni, MACAM MUKA PADERI SAJA...

Anonymous said...

Mcm singa lapar

Mohammad Ariff said...

Nur.......nuraka.......

Mohammad Ariff said...

Nur......nuraka.......

Anonymous said...

muka khalid samat ni macam SALMAN RUSHDI seorang rakyat BRITAIN yang mengatakan QURAN itu wahyu syaitan.

Anonymous said...

muka macam wolverine tua

Anonymous said...

wajah syiah sejati. kalau muslim sejati tak sebusuk itu hatinya

Anonymous said...

Ada iras yahudi mabuk

mat din said...

Anda betul.Memang dia Paderi pun

Anonymous said...

Agama apa ya dia ni....

Koleksi Padu said...

Aga apa ya dia ni...

Koleksi Padu said...

Aga apa ya dia ni...