Friday, July 11, 2014

AMBIGA SEMAKIN PRO UMNO..


Ambiga Sreenevasan dan  A Samad Said kini menjadi penaung kepada NGO NEGARAKU yang berhasrat untuk menghapuskan politik berasas etnik, kaum dan kelompokan yang menggugat proses pembinaan dan pembentukan bangsa Malaysia.

itu tujuan ambiga dan pak janggot tubuhkan NGO bernama negara-ku.

tujuan penubuhan... menghapuskan politik berasas etnik, kaum dan kelompok.
rakyat malaysia akan setuju gila dengan ide ni kalau ambiga boleh hapuskan terlebih dahulu politik perkauman dari DAP, kelompok perkauman macam dong zhong dan sekolah etnik ala SJKC yang banyak menghalang kepada asimilasi antara kaum.

hapuskan ini dulu , kami percaya rakyat malaysia akan sokong.

17 comments:

CucuBahaman said...

Ambiga solo...Pak Samad solo...kawinje senang. Barulah jadi contoh Malaysia tanpa perkauman. Amacam...ada beranika nak jadi contoh terbaik?

Unknown said...

Idea pertubuhan baru ini amat baik jika lebih dahulu mereka dapat menghapuskan sikap "rasis" kumpulan kaum bukan Melayu (khususnya Cina) dalam melalui kehidupan di Malaysia. Hapuskan dahulu Dong Zong, DAP, ekstremis dari parti MCA, Hindraf dsb. Sebab.... mereka inilah yang mencetuskan bibit-bibit perkauman dalam kalangan kaum mereka. Tanpa pencetusan ini, tidak akan ada kenyataan2 rasis dari kumpulan orang Melayu.... kerana orang Melayu sejak dahulu terkenal dengan kumpulan yang sopan dan lemah lembut. Mereka hanya menjadi rasis apabila merasa hak mereka tercabar.

Anonymous said...

tu jer keje keling giler tuan...bersama ngan melayu nyanyok...

Anonymous said...

Kalau ambigot ni dari dulu sampai sekarang rasis dan memperjuangkan kepentingan kit siang dan DAP, tak kan tiba2 dia boleh tukar belang???

Sebabnya dia dah nampak PKR dah nak hancur dan dia terpaksa mengguna taktik baru sebab BERSHIT beliau terlalu terkait dengan PKR. PKR tenggelam, begitu juga BERSHIT!!

Dah lah tu minachi tua oi....orang MElayu sekarang semua dah pandai dan dah nampak dengan jelas sifat2 rasis kamu dan geng2 kamu.

Kalau kamu panggil turun padang anjuran BERSHIT, berapa orang yang akan turun? Sebab tu lah nak buat NEGARA-KU pulak!!!

Same (ugly) old dog with a new trick!! Pttuuiihhh!!

Anonymous said...

Selagi pelembagaan negara ikhtiraf nama ah chong... ramasamy.... politik berasaskan kaum akan terus relevan hingga hari kiamat...

Macamana ko nak buang ras bangsa??

Idealisma ni jual kat bdak2 bru grad univ boleh laa.....

hangkedee said...

Yg sedih melayu jadi Pariah....

Anonymous said...

Si PENGGANAS LESBI/SODOM-Ambangkai-ejen Barat-ZIONIS ni nak MENGHINA pula falsafah/lagu NEGARA, "NEGARA KU"?! Patutnya NGO-NGO Islam/Melayu buat lapuran polis kerana penubuhan kumpulan 'Negara ku' ini bertujuan MENGHINA ISLAM/umatnya termasuk KESULTANAN ISLAM/Melayu kita seperti yg. termaktub dlm. falsafah/lagu NEGARA, "NEGARA KU" kita!

Makcik Sambal Belacan.

usin said...

perempuan india ini punya akal aku tak heran sangat. sebagai kaum pendatang (keturunan imigran) memang begitulah cara kepala hotak dia berfikir. bagaimana untuk survival dalam negara bukan tanah tumpah darah tok nenek dia. makin banyak hak2 kaum penduduk asal yang lenyap, makin baguslah untuk kaum2 imigran ini. yang aku tak boleh blah ialah bagaimana seorang lelaki tua berjanggut yang berbangsa melayu ini boleh hanyut dengan gerakan2 kaum imigran ini. mungkin sebab dia fikir lahir dan membesar di singapura barangkali, dia rasa bukan bumiputera. mungkin juga orang tua ini rasa semakin tersisih, jadi salah satu cara melepaskan emosi ialah melakukan penentangan. melalui ngo(k) ini dapatlah dia melepaskan nafsu amarahnya yang tak sepadan dengan usia lanjutnya.

Anonymous said...

Atuk dengan Opah ni dah buang tebiat kut. Malas lah nak komen panjang2 mengenai orang2 nyanyuk ni.

salim hasan said...

NAK TUBUH APO? NEGARA KU? JALUR GEMILANG PUN SI PAK YENGGOT TUA TU TAK HORMAT.MANA DIA ADA SAYANG KAT NEGARA NI

salim hasan said...

NAK TUBUH APO? NEGARA KU? JALUR GEMILANG PUN SI PAK YENGGOT TUA TU TAK HORMAT.MANA DIA ADA SAYANG KAT NEGARA NI

Anonymous said...

Ambiga pariah jubo masam

adzhar rabu said...

bawa bertenang kita bincang

Anonymous said...

Tua kutuk bersama keling pariah Ambbego. Dua dua moron. Samad Said tu kubur kata mari pun masih tak sedar diri. Woiii samad sedor sedor la diri tu sikit. Kalu aku jumpa engkau aku ludah muka ko yang hodoh tu

Anonymous said...

Assalamualaikum...
tadak maknenye ambiga condong ke bn...yg ianya ambiga n samad nak rosakkan negaraku adalah...awat negara nih ambiga dan samat munyer jerke....tak sudah2 nak nyakitkan ati org len...dasar pembuli tegar...

Anonymous said...

elok di kahwinkan je pariah dua ekoq tu... sekoq hindu sekoq lagi Islam... baru best liberal.. sama rata... sama rasa.. sama bengap!!!!!!

Anonymous said...

kalau aku, aku hapuskan dua ekor tu dulu,.....baru yang lain2.