Thursday, July 17, 2014

BAB MELAYU LAJU JE KORANG VIRAL...BAB CINABENG HENTAK MELAYU MACAMANA ?

Aku cabar DJ RADIO ERA MAINKAN JUGA ISU VIDEO CINA BALUN MELAYU DLM LINK BWH NI.

PETANG TADI BUKAN MAIN GALAK RADIO ERA JD HERO PROMOSI CINA TU..

TGK VIDEO KAT BWH...MOHON DJ RADIO ERA PERTAHANKAN POLIS YG KENA BALUN DGN CINA.

Kenapa video Cina maki Polis Melayu Tidak 'Viral' dan 'Trending' ???

Kita sedang kecoh selepas menonton dan memberi komen video seorang perempuan di Pahang mengherdik seorang lelaki tua yang melanggarnya.

Namun kenapa apabila polis dimaki dan di provokasi tiada siapa yang sudi membela mereka,

Berikut koleksi video Cina biadap dengan anggota polis

Video 1 http://youtu.be/9p-GpToRqIk

Video 2 http://youtu.be/JFAVJfFoCI8

Video 3 http://youtu.be/fz5z_oXs310

Video 4 http://youtu.be/_ykQ33FOg40

Video 5 http://youtu.be/qyJLqEPBw6A

Jika semua menghebahkan video ini rasanya mustahil Astro Awani Malaysiakini Mstar akan memejamkan mata melihat ia tersebar di kalangan pengguna media sosial tanpa membuat liputan mengenainya.

Seperti mana mereka menyiarkan berita kebiadapan perempuan Melayu Islam bertudung bernama Kiki Kamaruddin yang mengherdik Cina yang melanggar keretanya

Kecuali mereka juga anti dengan polis kita dan bersetuju dengan kebiadapan Cina kepada polis yang mana polis lah yang bekerja keras menegakkan Perlembagaan demi keamanan dan keselamatan rakyat.

Fikirkan sekali lagi kenapa video ini tidak 'viral?

Terpulang kepada anda samada mahu forward dan share bahan ini.

Jangan sampai ada berkata betapa senangnya kita terikut dengan pendekatan RBA yang mana melagakan kita .

22 comments:

Anonymous said...

KEADILAN HANYA TERCAPAI KALAU PENGUASAAN MEDIA SEIMBANG

bila yahudi kena lanyak dek palestin cepat saja cerita itu tersebar sepertimana virus swine tersebar mengakibatkan wabak selesema babi, lebih jelek apabila AS bertindak seperti kilat.

tetapi apabila palestin dikemikan dan dihancur-leburkan oleh dentuman misil Israel, berita mengenainya diperam pekasam di meja media global dan bilamana di sebarkan ianya sudah basi dan tidak menyelerakan. AS akan buat damage control...Irael ada hak itu dan ini, bla, bla, bla.

Anonymous said...

Malang jadi Melayu.

Anonymous said...

Tak siar kalu, kita akan lancar kempen boikot radio era, K? Kasi rating junam cium tanah, K? Nak try ke?

Anonymous said...

Budaya mengagungkan cina ini di kenalkan oleh Najib sebab dia kemaruk undi sebab itu kita tengok bila pelaku adalah cina,semua jadi syaitan bisu. Memang tepat kata Rayer-UMNO celaka.

Anonymous said...

Selepas kejayaan besar RBA di alam cyber melemahkan keyakinan golongan muda pd kjaan BN mrk masih tak henti2 cari isu dr kangkung sampai la kiki stereng. Masa celaka, polis kena tampar tak ada pulak tentera biru sibuk buat kerja mcm RBA. Wujud ke tidak tentera biru ni. Kecoh jer lebih

Anonymous said...

Biasa la bloggers. Nak untung tanpa memikirkan akibatnya. Walaupun menolong cinabeng tanam bangsa sendiri.

P. Ramlee kata Low Class.

Anonymous said...

spot on broo....

salim hasan said...

Berani ke radio BeraK ni ? Kena sembelih dgn cinabeng nanti,kalau bab melayu bukan main semua nak tunjuk jaguh dan kuat ,termasuk IGP yg tak berapa boleh pakai punya IGP,LEBIH KURANG AG JUGA.

Anonymous said...

Menunkukkan kesilapan Pegawai Polis itu sendiri.

Sepatutnya semua Cina Chee Bai Musibat tu boleh di tangkap bawa ka Balai dan di kenakan tuduhan "Menghalang tugas Polis".

Sudah masa nya Polis khusus Melayu/Islam menjadi lebih cerdik untuk menagani Puan Pendatang Bangsat2 ni!!!

Anonymous said...

Fucking dickhead Malay racist

Anonymous said...

Sepatutnya polis buat kerahan tenaga macam tentera singapura di mana, semua cina malaysia perlu jalani pada peringkat bawah kerana kitakan 1 malaysia. Jadi peratus polis pangkat rendah mestilah mengikut jumlah peratus kaum cina malaysia.

sebab cina malaysia ni selalu cakap jenayah tinggi tapi mereka tak nak jadi polis. Dlm video jelas mereka tidak tahu hak polis.

dengan kerahan tenaga ini, cina malysia ini akan dapat kurangkan jenayah, rasuah dan salah guna kuasa. Meraka juga akan merasai pengalaman bila penjenayah berbalas tembak dengan polis, barulah akan timbul rasa hormat mereka pada anggota polis.

Anonymous said...

Fuck you DAP ass licker! Fuck all yellow bastard. I am a malay and im a racist. You dont like whats written here, go to Lim's blog you bastard.

Anonymous said...

Lu pun sembang jer lebih.. lebih kurang macam komentar dari KB warrior yang lain.. ramai melayu rasis dah bangkit la.. lu jer tak habis hujah dan berteori dlm alam siber ni.. lu tgk betul2 kat luar sana.. ramai malay rasis dah memang tak bagi muka kat cina sepet..

Anonymous said...

Nak tunggu tentera biru jugak? Lu sendiri boleh maki balik kat komen RBA klu nak bro..

Anonymous said...

Ayat pencacai or RBA nak menyamar.. buto la weii..

Anonymous said...

Apahal plak dgn pas n pkr yg jd syaitan bisu n pekak tak celaka siut ker

Anonymous said...

Rba celaka triple racist

Anonymous said...

era radio sampah

Anonymous said...

fucking dickhead chinese racist

Anonymous said...

orang melayu jugak dok langgan astro..ptuih..

Anonymous said...

kalau nak tau, yang paling rasis bukan orang melayu, tapi china, bawak ego tu sebagai budaya sejak nenek moyang, pandang rendah kat bangsa lain. tengok sejarah china, dasar tutup pintu kurun ke 19, apa maknanya? sejak dulu depa kata melayu bodoh sebab tak makan babi. mmang bodoh kerana senang ditipu china. dulu mulut manis china dianggap ikhlas oleh melayu, tapi rupanya hati busuk macam bangkai.
memag melayu rsis dan bodoh, itupun sejak tanahair ini didiami bangsa jijik pemakan babi, yang sentiasa mementingkn perut sendiri.

Anonymous said...

Radio era memang xbest pun...tgk la DJ era..semua stock xda masa depan...sbb tue xleh pikir..bangsat sangat smp angkat kaum cina n salahkan melayu...tutup ja stesen radio era...radio bangsat...