Wednesday, July 30, 2014

RAFIZI SAHKAN PAS KAKI KHIANAT PKR.


Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa mesej kumpulan WhatsApp AJK Pas Pusat tentang senario yang dijangka berlaku sekiranya parti itu keluar daripada pakatan pembangkang menggambarkan kewujudan unsur-unsur khianat dalam kalangan pimpinan tertinggi parti tersebut.

Pengarah Strateginya, Rafizi Ramli berkata, pendapat dan sentimen yang dinyatakan oleh Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan Pas, Dr. Mohd. Zuhdi Marzuki dalam mesej yang dipercayai dibocorkan oleh seorang pemimpin Pas itu bercanggah dengan janji-janji yang dimeterai parti tersebut dalam pakatan pembangkang.

Malah, menurut beliau, kenyataan perkauman songsang yang dibawa oleh Mohd. Zuhdi telah merosakkan pandangan bukan Islam terhadap mesej Islam membawa rahmat ke seluruh alam yang dibawa oleh Pas sendiri.

"Oleh yang demikian, saya memohon supaya Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyatakan tindakan disiplin ke atas Mohd. Zuhdi yang akan diambil oleh Pas apabila beliau mengutarakan cadangan yang khianat kepada perjanjian yang Pas meterai dengan pakatan pembang

9 comments:

Anonymous said...

You put a shithead as your strategist, you get loads of s##t as a result.

Anonymous said...

Cuba baca pula pendedahan uztaz Sanusi Md nor, mantan SETPOL bekas MB Kedah )Uztaz Azizan)bagaimana PAS diuntakan oleh PKR hingga habis duit rakyat Kedah digunakan untak menhalang kerajaan PR Kedah dari tumbang akibat karenah Adun PKR dan pemimpin mereka. Boleh dibaca di Medah Tempor Kedah, JKKKP Kota Sarang Semut, Malaysia Today dsb

CucuBahaman said...

Kenapalah bodoh sangat...PR adalah Pengkhianat Rakyat. DAP, PKR dan PAS...sesama dia orang saling khianat mengkhianati. Paling teruk PAS sebab macam firaun. Firaun mengaku tuhan...PAS lebih teruk sebab siap boleh kafirkan orang UMNO. Lepastu jual kalimah Allah pd kafir Harbi. Tak cukup tu...khianat perjuangan orang2 terdahulu....dari Negara Islam jadi Negara Kebajikan. PAS= Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

yang peliwat tibai cinadoll dan bontot tu tak menjejaskan imej Islam ke?

bangang

Anonymous said...

APA SAJA SI LEMBU BAPOK NI!!

Anonymous said...

Kemelut ini mula berlaku rupa-rupanya disebabkan olih isu pembelian syarikat konsesi yg dilipat gandakan harganya. Khalid Ibrahim tidak bersetuju dgn saranan dari Penasihat PKR utk bersetuju dgn harga yg tinggi itu walaupun ia melibatkan wang rakyat.

Cara Rafizi menghentam PAS yg tidak menyokong Khalid Ibrahim utk dilucutkan jawatan Menteri Besar menjadi tanda tanya kepada rakyat biasa yg menyokong PKR selama ini.

Anonymous said...

PAS Mengkhianati PKR?

This is NOT a news to me. Tahukah Rafizi bahawa PKR telah dan sedang mengkhianati MELAYU?

Wallahualam.
Alifmimyaro.

Anonymous said...

PEKUNG PKR DAH DIDEDAHKAN DI KEDAH.
BUSUK, BUSUK SUNGGUH.
KUMPULAM HIPOKRIT YANG PERGUNA RAKYAT.
CUBA CERIA FASAL SPLASH...........INI MELALAK CERITA FASAL FEEDLOT SAHAJA............
MEMANG BUSUK GILA !

Anonymous said...

Langsung tak heran...Parti kencing rakyat menuduh parti ajaran sesat..pasal 2 parti ni sememangnya 2 parti bangsat..belum campur tuan besar parti Dap yang meng anjingkan 2 parti bengong ni...