Sunday, August 3, 2014

ADAKAH KITA TERPESONG LAGI DENGAN MAINAN ANWAR ?


apa pandangan korang kalau ditakdirkan ada snap election kat selangor ?

apa peluang BN ?
apa peluang pas ?
apa peluang pkr barua zionis ?

saat ini keadaan nampaknya makin tak terkawal dalam pkr.

benar kata mamat anak tun ghafar, pkr punya masalah apahal pulak pas yang sakit otak ?

aku nampak polemik ini sengaja dibuat oleh anwar.

kes liwat dia dalam isu penghakiman akan bermula tak lama lagi.

dia perlukan attention media.

polemik ciptaan anwar ni sengaja dibuat untuk mengarahkan lensa media untuk tumpu pada dia.

saat menjelang kes liwat bermula, dia situ dia akan spin BN yang salah.

macam biasa macam biasa...

memang dilihat kalid dan anwar ada bercalar... takpe kata anwar.
pkr bercalar...takpe kata anwar.

kenapa ?

kerana anwar tahu MENTALITI PENYOKONGNYA ADALAH MEMBABI BUTA.

taksub mereka melampaui rasional isu.

anwar nak azizah jadi MB supaya senang azizah masuk mesyurat raja-raja melayu kelak.

di waktu penghakiman berlaku, azizah akan main peranan memainkan peranan muka banglanya mintak simpati dari majlis raja-raja melayu.

maka ekspektasi anwar dengan lakonan azizah, maka majlis raja-raja akan lembut hati dan MEMBERIKAN PENGAMPUNAN DI RAJA...lebih kurang macam tu.

maka keluarlah anwar dari penjara, lokasi yang pasti ditujuinya tak lama lagi...

jangan lupa, anwar pernah cuba enggage YDPA waktu kes dia dipenjara kan tidak lama dahulu.

lupa lagi kah taktikal politikal animal ni ?

lupa bagaimana spin 16 september 30 wakil BN akan lompat masuk pakatan lantas menjadikan dia PM, sedangkan pada saati itu... dia telah menusukkan toteynya ke dalam kunyit lelaki ?

diversi adalah mainan politik anwar.

BN tak perlu menang hasil kelemahan persengketaan pakatan.

dorang nak gaduh, pi lantak.
dah bertahun pas dap bergaduh, tapi sampai sekarang masih cium molot.

kita terus tertipu dengan politikal game mereka.

BN perlu menang kerana BN perjuangkan hak permaslahan rakyat ! ini baru anak jantan...

ini baru BN !

6 comments:

kluangman said...

Bila ada pertikaian dan perjudian perlembagaan - yg rugi tetap melayu.

Bila pembangkang berselisih akhirnya mereka bertaut - yg ruginya tetap umno.

Umno merasakan dirinya diperlukan oleh melayu sdg kan hakikatnya semakin terhakis - apa harga melayu liberal dlm umno, ianya sama nilai melayu lgbt dlm pkr.

Anonymous said...


BN parti yg diberi mandat berkuasa, namun kuasa yg adapon tidak ditegaskan dengan berani. hanya keberanian senjata kebal memacu negara ini menjadi 1 MALAYSIA yg dunia akan hormat.

BN sering terjebak dengan permainan kotor pembangkang, kerana BN sangat mengambil pusing segala tomahan dan fitnah lawan, tindakan menghukum pemitnag GAGAL dilakukan BN, tenaga kerja BN layu dibuai kuasa yg ada dan takut-takut kuasa akan hilang.

KERJA ketua PEMBANGKANG = menjaja air liur siang malam depan pengikut hasil habuk dan sampah. pengikutnya adalah sampah hdan hampas perasit.

Anonymous said...

Aku rasa Raja2 Melayu tak akan termakan pujuk rayu isteri keluarga puaka tu. Depa pun tahu yang Bang Non Al-Juburi adalah perosak besaq dan Ad-Dajal utk kaum Melayu. Sumbat saja siDajal ni dalam Bamboo Resort utk tempoh 5 tahun tu - lagi lama lagi baguih....aman sikit bumi Melaya ni.....

Anonymous said...

Drama ciptaan anwar supaya cerita kecemerlangan najib & mh17 tenggelam dek bini nak jadi emm bee...

Anonymous said...

Jangan harap BN akan menang. Seteruk-teruk PR, rakyat dah nampak keburukan UMNO di bawah Najib yang mengejar undi cina sehingga melayu di cerca dan dihina. Lihatlah bagaimana peningkatan undi melayu kepada PKR pada PRK Kajang yang lepas. Najib boleh terus mimpikan cipap cina.Dan sejak Najib jadi PM, ramai nyawa rakyat yang tak berdosa telah terkorban-kes Lahad Datu,MH 370, MH 17 dan entah apa lagi akan datang. Memang benar kata Rayer-UMNO celaka dibawah Najib.

Anak Bukit Jelutong said...

BN kena menang dan boleh menang.