Saturday, August 9, 2014

AMACAM ANAK SELANGOR..MB KORANG YG IC 10 KENA TERAJANG DGN ORANG LUAR...

56 comments:

Anonymous said...

UMNO hanya boleh lihat dan melelehkan air mani aje.Kalau bubar DUN pun,undi untuk PR akan tetap meningkat.UMNO Selangor dok sibuk bela udang dan Presiden UMNO dok sibuk ikut isterinya sebagai PM.

Anonymous said...

Apo nak dikato orang Selangor ooii!
Nasi dah jadi bubur. Dan bubur ni biasanya sesuai diberi makan kepada orang-orang yang demam atau yang sakit saja.

Anonymous said...

Artikel | 6 sebab mengapa PKR perlu kekalkan TSKI sbg MB Selangor.
1) Hal melibatkan PKR sendiri, yg patut DSAI ingat jasanya wahai Datuk Seri! TSKI telah berjaya menyelamatkan premis HQ PKR dari dilelong oleh pihak bank, yg mana PKR telah menandatangani perjanjian sewaan bangunan 5 tingkat Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya dgn bayaran sewaan bulanan sebanyak RM 20,000 sebulan. Namun begitu, tunggakan yg mencecah setinggi RM 600,000 setakat Jun 2011, pihak Affin Bank bertindak untuk melelong bangunan itu. Maka dtglah seorang hamba Allah yg juga ahli seumur hidup PKR memberi SUMBANGAN PERIBADI bg menyelamatkan HQ PKR itu dari dilelong sbyk RM 4,600,000.00 dan membolehkan PKR mebeli dan memiliki bangunan itu. Hamba Allah itu adalah TSKI!!!
2) Masalah yg dihadapi oleh PKR ini adalah tidak reti urus tadbir kewangan parti sehingga sekali lg bangunan HQ PKR hendak dilelong. Kali ini melibatkan HQ PKR Selangor sendiri, negeri yg DSAI nak cuba nasib jd MB tu...bangunan itu telah disita akibat gagal membayar sewaan bulanan sehingga tertunggak berbulan lamanya. Tanpa ramai manusia tahu sama ada org PKR malah jauh sekali YB Hanifa Mydin nak tahu...sekali lg muncul manusia yg org gelar dgn gelaran 'gagap' itu utk membantu dgn kos SENDIRI hasil dari titik peluhnya mencari rezeki utk keluarga tp yg dibantunya adalah utk parti kesayangannya walaupun partinya nk jatuhkanya! Adakah YB Khalid Samad tahu??? Tentu tahu tp diamkan shj.
Baca seterusnya…
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=News&file=article&sid=6409
Walaupun beliau sering dilabel sbg "kedekut" tp dgn sedikit nukilan sy di ats dpt membuka mata dan minda rakyat Selangor utk tahu apa yg perlu dikedekutkan dan apa yg perlu diberi infaq.
Kerana belum tentu semua MB atau pemimpin sanggup berhabis jutaan ringgit utk partinya jika dia tahu partinya sendiri tikam belakangnya!!!

Tetapi itulah Tan Sri Khalid Ibrahim.

Moga Selangor terus maju, makmur, aman dlm naungan Allah s.w.t.

Lt(B) Kamaruzaman Ahmad Nor
Saujana Rawang, Selangor.

11 Syawal 1435 h / 07 Ogos 2014

Anonymous said...

Artikel | 6 sebab mengapa PKR perlu kekalkan TSKI sbg MB Selangor.
1) Hal melibatkan PKR sendiri, yg patut DSAI ingat jasanya wahai Datuk Seri! TSKI telah berjaya menyelamatkan premis HQ PKR dari dilelong oleh pihak bank, yg mana PKR telah menandatangani perjanjian sewaan bangunan 5 tingkat Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya dgn bayaran sewaan bulanan sebanyak RM 20,000 sebulan. Namun begitu, tunggakan yg mencecah setinggi RM 600,000 setakat Jun 2011, pihak Affin Bank bertindak untuk melelong bangunan itu. Maka dtglah seorang hamba Allah yg juga ahli seumur hidup PKR memberi SUMBANGAN PERIBADI bg menyelamatkan HQ PKR itu dari dilelong sbyk RM 4,600,000.00 dan membolehkan PKR mebeli dan memiliki bangunan itu. Hamba Allah itu adalah TSKI!!!
2) Masalah yg dihadapi oleh PKR ini adalah tidak reti urus tadbir kewangan parti sehingga sekali lg bangunan HQ PKR hendak dilelong. Kali ini melibatkan HQ PKR Selangor sendiri, negeri yg DSAI nak cuba nasib jd MB tu...bangunan itu telah disita akibat gagal membayar sewaan bulanan sehingga tertunggak berbulan lamanya. Tanpa ramai manusia tahu sama ada org PKR malah jauh sekali YB Hanifa Mydin nak tahu...sekali lg muncul manusia yg org gelar dgn gelaran 'gagap' itu utk membantu dgn kos SENDIRI hasil dari titik peluhnya mencari rezeki utk keluarga tp yg dibantunya adalah utk parti kesayangannya walaupun partinya nk jatuhkanya! Adakah YB Khalid Samad tahu??? Tentu tahu tp diamkan shj.
Baca seterusnya…
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=News&file=article&sid=6409
Walaupun beliau sering dilabel sbg "kedekut" tp dgn sedikit nukilan sy di ats dpt membuka mata dan minda rakyat Selangor utk tahu apa yg perlu dikedekutkan dan apa yg perlu diberi infaq.
Kerana belum tentu semua MB atau pemimpin sanggup berhabis jutaan ringgit utk partinya jika dia tahu partinya sendiri tikam belakangnya!!!

Tetapi itulah Tan Sri Khalid Ibrahim.

Moga Selangor terus maju, makmur, aman dlm naungan Allah s.w.t.

Lt(B) Kamaruzaman Ahmad Nor
Saujana Rawang, Selangor.

11 Syawal 1435 h / 07 Ogos 2014

Anonymous said...

Org Slngor nk MB ktrunan Korea

Anonymous said...

Tak sangka ya. Punyalah mangkok anak Selangor yang undi puak firaun ni. Nama ja maju tapi akai tadak.

Anonymous said...

Org pkr jgn terlalu yakin Allah menentukan semua. DSAI hanya setapak nak jadi PM tak jadi. Rancang nak jadi MB pun tak jadi. Nak jadikan bini MB nampak macam mudah tak dapat juga. Allah menentukan semua kalau takdir UMNO nak menang kun faya kun.

Anonymous said...

Kalau ada pilihanraya DUN Selangor pun belum tentu BN boleh menang.

Anonymous said...

Yelah, setuju dgn ko. Ribut pasir ke, ribut bau jamban ke org selangor tetap pilih pr jugak. Sebab org selangor otaknya bnyk kt lutut. Dlm tengkorak kepala hanya ada emosi dan keoercayaan palsu aje. Aku anak selangor aku tau la....

Anonymous said...

org selangor bodoh dan kaki rasuah. lepas ni semua org selangor balik kelantan. ikut perangai bodoh org sana. org selangor ori kat gombak tu. itu betul asli.

Anonymous said...

Yg dilihat melelehkan air mani Anwar je setakat ni.

Anonymous said...

Kepada Anon 12:46 AM apa kena mengena dengan UMNO. Pukimak Konek Reput semua salahkan orang lain. Mak dia kena main dengan bapak dia pun salah kan UMNO. Dia main pancut cepat pun salahkan UMNO.

Anonymous said...

x der kena mengena dgn UMNO..cuma sedih dah jelas depan mata kerakusan pemimpin PKR utk dapat kuasa pun boleh di bela....hati dah hitam tu rasanya

Anonymous said...

Dah Allah swt TUNJUKKAN DEPAN Mata dengan segala kejadian pun masih tak insaf, maaf mati hati tak terbuka.

Masih Anon 12.46 tak dapat menilai kaca dengan permata. Hari baik bulan baik masih berburuk sangka dengan PM dan DS Rosmah yang tak pernah berdosa padanya.

Apa nak buat jika Allah dah TUTUP rapat rapat MATA Hati alamatnya DIRI walaupun HIDUP tapi MATI!

Mati sebelum MATI...Waliyazubillahminzalik!

Anonymous said...

BUSUKnya HATI Hitam Anon 12.46 pasal tulah PKR jadi hura hara macam ni. Sebab Parti Kencing Rakyat PENUH dengan orang yang HATI HITAM LEGAM, tak ada cahaya...tersumbat pada kebenaran.

Anonymous said...

Anak selangor dah tak ramai dah didomanasi oleh org kelantan yg berhijrah ke selangor sebab tak ada pekerjaan d kelantan. Tu pasal ideologi pas kuat d selangor yg sokong PR.

Anonymous said...

Anonymous 12.46 am tak maluke berkokok tapi pantat dan bontot bergelumang taik. Muka PKR/PR yang terpalit taik UMNO pulak yg ditempelak. Ko rang banyak SOLAT HAJAT, bila Allah balikkan hajat korang jgn nak melenting tak tentu pasal macam "BEROK KENA BELACAN". Bersihkan rumah tangga korang dulu. Baru 6 tahun berkuasa dan jadi "KELUARGA 69" tonggang terbalik. NI APA CERITA NI? BINI DILANTIK SEBAGAI PRESIDEN YANG KEMUDIAN LANTIK PULAK SISUAMI JADI PUNAI SIHAT Apa yg kamu merepek macam orang mabuk TODI/ARAK sebut pasal PM ikut Isteri sebagai PM. Apa engkau dah buang tabiat dah nak mampus agaknya? Jgn cakap ikut sedap mulut yg bau longkang/lobang jamban yg tidak di"flush".

PUTRA CHUBADAK said...

Anonymous 12.46 am tak maluke berkokok tapi pantat dan bontot bergelumang taik. Muka PKR/PR yang terpalit taik UMNO pulak yg ditempelak. Ko rang banyak SOLAT HAJAT, bila Allah balikkan hajat korang jgn nak melenting tak tentu pasal macam "BEROK KENA BELACAN". Bersihkan rumah tangga korang dulu. Baru 6 tahun berkuasa dan jadi "KELUARGA 69" tonggang terbalik. NI APA CERITA NI? BINI DILANTIK SEBAGAI PRESIDEN YANG KEMUDIAN LANTIK PULAK SISUAMI JADI PUNAI SIHAT Apa yg kamu merepek macam orang mabuk TODI/ARAK sebut pasal PM ikut Isteri sebagai PM. Apa engkau dah buang tabiat dah nak mampus agaknya? Jgn cakap ikut sedap mulut yg bau longkang/lobang jamban yg tidak di"flush".

Anonymous said...

Anonymous 12.46 am tak maluke berkokok tapi pantat dan bontot bergelumang taik. Muka PKR/PR yang terpalit taik UMNO pulak yg ditempelak. Ko rang banyak SOLAT HAJAT, bila Allah balikkan hajat korang jgn nak melenting tak tentu pasal macam "BEROK KENA BELACAN". Bersihkan rumah tangga korang dulu. Baru 6 tahun berkuasa dan jadi "KELUARGA 69" tonggang terbalik. NI APA CERITA NI? BINI DILANTIK SEBAGAI PRESIDEN YANG KEMUDIAN LANTIK PULAK SISUAMI JADI PUNAI SIHAT Apa yg kamu merepek macam orang mabuk TODI/ARAK sebut pasal PM ikut Isteri sebagai PM. Apa engkau dah buang tabiat dah nak mampus agaknya? Jgn cakap ikut sedap mulut yg bau longkang/lobang jamban yg tidak di"flush".

Anonymous said...

Bela udang tak apalah, jgn bela babi Dap udah lee. Dap adalah BABI.

Anonymous said...

Nuar dok sibuk nak letak bini sbg MB, nuar ingt bini dia je yg lyk jd MB, nuar ingat selangor ni bapak dia punya ke?

Anonymous said...

Anon : August 10, 2014 at 12:46 AM

Ape hal ... J**bur kau dah berair keer ... tak pasal - pasal salahkan UMNO ... PR ( Pakatan Rosak ) yang buat masalah x perlulah salahkan orang lain...

"TANYA SAMA ANUAR APE SEBAB GOYANG,
NANTI JAWAB ANUAR SELANGOR NAK HILANG"
Ha ha ha ha ..

" Tanya Guang ENg apesal nak Pitam, nanti jawab Guang Eng Nasrudin sudah hentam.... " .. manyak cilaka ..

PR SELAMAT BERPECAH BELAH... HA HA

ex RBA ..

Anonymous said...

Orang selangor bodoh sebab itulah senang ditipu oleh PR. PR sanggup belanja berjuta juta untuk upah RBA untuk tipu rakyat Selangor. Sekarang siapa kaut untung duit selangor. Tapi Rakyat Selangor dibiar tadah air hujan dan disuruh minum air lombong.

Anonymous said...

NASI DAH JADI BUBUR, LAMA-LAMA ANAK-ANAK WATAN SELANGOR KENA JUBUR.HE HE HE PADAN MUKA KO ORANG.

Anonymous said...

Anwar dah sodom Khalid. Nasib baik Anwar tak dapat jadi pm atau mb. Kalau tak rakyat semua kena sodom. Apa nak buat. Old habits die hard

Anonymous said...

Kesiannn.... Alhamdulillah umno masih diberkati.... Berpuluh tahun tak pernak jumpa seburuk perangai kera pakatan rakyat yg baru sahsja ditubuhkan..... Inilah akibat dari kuat memfitnah dan menghasut....

Anonymous said...

Macai pr begitu angkuh nmpknye..klu diizinkan Tuhan, selangor akan btukar arah..

Anonymous said...

Belagaknya ko. Sebijik mcm ketum punya akal. Jgn ingat duduk atas tak mungkin jatuh! Yg berlaku ni pun adalah tanda2 pr nak jatuh, berkecai serta membuka jalan ketum berehat di sg buluh. Tp, its ok kalau nak teruskan lagak ko tu. Pengundi di s:gor masih bodoh & bebal kot. What everlah...!!!

Anonymous said...

Assalam GAP,
Lama rasanya aku tak komen dlm blog ni.

Aku memerhati situasi yg berlaku dan telah pun berlaku di Selangor.

Sebelum situasi Selangor, Najib dan penasihatnya berjaya menjatuhkan DS Ahmad Said mantan MB Terengganu. Penurunan mantan MB ini sebenarnya atas tiada alasan munasabah. Aku sememanhnya tidak SETUJU dgn tindakkan Najib memecat Said sebagai MB, walaubagaimanapun, Said akur dan meletak jawatan dan yg paling sadis dia merajuk dan umum keluar UMNO bersama 2 yg lain.

BN hampir rebah dek keputusan bangang penasihat Najib dan oleh aku katakan jgk la..Najib yg mahu Said turun. Tapi Said bertindak bijak dan memaafkan semua. Salute aku pada Said. Juga perbincangan semasa berlaku krisis di Terengganu jga melibatkan blogger RBF yg menyokong Said diturunkan dan kau GAP, melawan arus sebab berpegang pada prinsip. Sama seperti aku. Aku jga melawan arus dan tidak bersetuju dgn buah fikiran RBF.

kini, berlaku di Selangor dek kerakusan Anwar nak ikan sepat jadi MB. Paling aku tak boleh blah melihat UMNO begitu optimistik kalau Pilihanraya Negeri di adakan dan mereka mereka ini begitu amat yakin BN boleh merampas Selangor drp PR.


GAP, apa yg jadi pada Khalid Ibrahim ada kesilapan dia. Isu Air. ISu bible, isu jual aset PKNS, dan paling aku tak lupa suruh RTM keluar drp bangunan SUK.

this guy shohld not be seen as hero to rakyat bro. Pada aku dia bukan hero. Cuma dia tau yg dia ni dah tak lama boleh pegang jawatan MB jadi dia gunakan simpati rakyat yg dia zalimi. Tapi dia lupa dia yg menzalimi rakyat. Ingatkan dia.

Pada aku GAP, baik UMNO jgn mimpi nak tawan Selangor. Kalau nak jgk..berpadu dgn PAS. Kuatkan Melayu dan Islam. UMNO Selangor terlalu mewah. Kau pun tahu GAP.

jadi pada aku isu MB Selangor dan Terengganu adalah sama. Sebabkan nak kuasa sanggup gadaikan kawan utk memenuhi nafsu serakah sesetengah pemimpin tak kira drp umno atau pr.

mat13 said...

Biorkan leee orang Selangor memang mental retarded......diorang tak kisah pun dan tak paham pun apa yang terjadi......hahahahahah

Anonymous said...

Penang kena impot ketua menteri dari melaka. Sebab rakyat penang tiada yang layak.
Selangor pun sama. Kena impot mb baru sebab rakyat selangor tiada yang layak.

Anonymous said...

Bodonya komen

PKR Blues said...

Just wonder.....apakah sumbangan Saifuddin Nasution yang membolihkan beliau bergelar DATOK ?

Anonymous said...

Anak selangor nak salahkan umno. Sendiri tak tahu basuh berak, nak salahkan orang, tuiiiiiihhhhhh.

Anonymous said...

kami orang selangor..mula2 terkejut jugak..tapi bila baca penerangan rafizi dengan fakta yg jelas kenapa Khalid perlu dipecat..kami faham..situasi sama jer bila nak tukar MB..mcm nak tukar MB Terengganu dulu..situasi sama juga seperti PAS pecat hasan ali & nasharudin dulu..kerana cuba berbaik2 dgn BN dan membelakangkan pemimpin parti sendiri..kami faham kerana itu realiti mana2 parti politik tak kira PR atau BN ..
kita cubalah pulak MB Selangor yang baru..mungkin ada idea yg lebih baik..
So apa pulak masalah engkau GAP..
berfikir lah secara positif..jgn suka kutuk mengutuk..manambahkah dosa sajer..lebih baik cari pahala banyak2..

Anonymous said...

Kalau bubar DUN yang paling takut ialah PKR sebab parti ini adalah yang paling lemah.Untuk DAP ianya mungkin status quo,kerana undi kaum mata sepet,bagi PAS ahli akar umbi mereka agak teguh,tapi bagi PKR ada kemungkinan sokongan orang Melayu akan berkurangan dan tidak hairan jika ahli sendiri sabotage saperti apa yang berlaku di pemilihan parti yang tidak ada kesudahan.Justeru itu 12.46 jangan terlalu riak dan angkoh.Presiden UMNO sebagai PM tidak ada masa melayan masaalha PR kerana sibok menguruskan kjaan Malaysia,bukan macam Presiden PKR menerima arahan dari suami yang anggota parti tak lantik jadi KETUM,dan ada kemungkinan menjadi ahli pun tidak.Kan Presiden PKR akui dia tak kisah jadi Boneka dan tidak arif dalam melaksanakan pentadbiran negeri....Kesihan orang Selangor ...hura hara,ini kerja orang gila ni.

Anonymous said...

eh,,ok lah tu org selangor mano ado yang bijak.Jadi pak turut ajo,padan lah muko den

Anonymous said...

Pakatan...dlm ertika lain hanya..
berpakat nk jatuhkan UMNO t ygp realitinya ideologi yg berbeza dan masih jahil dengan kontrak sosial dan asas perlembagaan.
Mana mungkin boleh memerintah dengan isu yg minimum.
Tahniah bijak pandai Selangor..

Anonymous said...

Anun 12.46 kau yg dulu sokong PKR . Parti dah hancus kau kutuk UMNO pulak. Selangor dah lingkup . Kau je ambik alih. Haramjadah.

Anonymous said...

Anon 12.46...

UMNO x layan mainan politik songsang korang. Yang gila berpolitik semua puak ko..yg buat gila puak ko..yang gila kuasa puak ko..yang gila jawatan puak ko...yang gila betina bapak pemimpin kau..yang gila bontot juga bapak pemimpin ko..yang paling gila sekali ialah kau pasal hanya orang gila saja menyokong bapak pemimpin GILA..hahahaha

Zul Baha said...

@12.46am....SiJubur nya masaalh nak juga kaitkan UMNO...yg terang dan pasti..Jubor nak angkat Bini@siKipas.....pemimpin lain xbuat kerja cam tuu...hanya korang yg kata......nak sedapkan kata dan hatikan....UMNO x perlu buat2 apa2 ..hancurnya PR@PKR adalah buatan Pemimpin2 BODOH nya sendiri...bagi aku..hanya bolih kata..hahahahahahhuhuhuhuhihihihi..

Anonymous said...

Dahsyat lu bro...
lu punya leader mesti anuwar yg gile nak sgt bini dia jd mb tu kan....

Anonymous said...

Anon 12:46am tengah mengawan tahap gaban...dia tak tahu yang parti P'Gay'R dia tu dah nak kena terajang keluaq dek rakyat Selangor. Keep on dreaming assholes.....hang pi lah jilat tangki kunyit BAng Non Al-Juburi ko tu selagi boleh. Nak ikut dia pi masok Bamboo Resort pun boleh. Ko dan anuGAYrah ko tu boleh mereput kat dalam resort tu together-gether.... kharrrkkk ptuihhhh..

Anonymous said...


August 10, 2014 at 1:42 AM

Kao tu pula duduk ikut peliwat Dan orang PAS yang bertopengkan agama tapi kenaf dunia Dan tin MILO

tin kosong said...

what the selangor voters failed to see now that this is only the first round of Anwar Ibrahim’s Family & crony faction in grabbing the power in Selangor from Khalid Ibrahim and his supporter

They failed to see that there are going to be a second round of power struggling…. between Anwar’s faction against Azmin Ali team in PKR selangor as what’s is happening with the current Pemilihan PKR

And the game will go on until Anwar’s faction dictate PKR as what they dream of as what the Lims and Karpals did to DAP.

In politic, everything is about holding the power…

Anonymous said...



MENANG SORAK KERUSI TERGADAI
PAKATAN RAKYAT HANCUR LEBUR.

Anonymous said...

Ok je kalau nak tukar MB atas alasan alasan yang tertentu. Tapi wan jijah..?? Kredibiliti.? Bagaimana pula dengan unsur kronisme, nepotisme sebagaimana yg ditentang abis abisan oleh Nuar Ibrahim tu? Ish tak paham aku perjuangan depa nih..

Anonymous said...

Cina undi pr sbb pkr n pas snggup gadai maruah. Kapir akan pilih puak Islam yg snggup ikut dorang.

Anonymous said...

Tu org Asli Batu 16 Gombak. Dah, ko nak Tok Batin jadi MB ko ? Ok juga kot.. syekali syekali apa syalah nya..

Anonymous said...

Allah nak tunjukkan pakatan yg selama ni dorang kata bagus sgt. Tapi hampeh.

Dont be surprise, BN akan kembali berkuasa.

Anonymous said...

PKR. Parti Kencing Rakyst. Part kuat kencing.

Anonymous said...

Tak ada kena mengena dgn UMNO pun masalah gila nak jadi MB ni. Padan muka tahap babi orang selangor kah kah kah. Akal dok kat lutut sebab tu pilaih pakatan haram jadah ni masa PRU 13 . Haaaaa sekarang padan muka korang orang selangor oiii. Tanggunglah sendiri. biarlah si jijah nak jadi MB apa salahnya. Orang selangor mana ada yang pandai sebab otak dia orang otak udang. Biarla si jijah dengan nuar tu nak berkuasa . apa salahnya. Tahap dia orang memang bodohhhh tahap gaban. ha ha ha ha padan muka korang

gaban super said...

Haaaa haaaa haaa. memang gila kuasa puak pakatan nih. Pas pun dok main wayang. Akhirnya jwtan kuasa kerja pas akan pilih jijah juga jadi MB. Sebab puak pas memang takut hingga kecut telor kat anuar brahim ni. Tak percaya korang tengok nanti.Nasiblah selangor dapat MB macam tu nanti. Itulah orang selangor tak pandai pilih pemimpin sebab dia orang bodoh tahap ultraman taro. Kesiaannnn orang selangor dapat MB orang luar pulak. Orang selangor mana ada yang pandai nak memimpin hingga kena import orang luar. Nasib kau la slangor oiii

Anonymous said...

Berbaik dgn bn?!? Nak selesaikan isu air! Tu je. Rakyat dulu sblm parti. Anwar pedulik apa pasal selangor. Selangor tu batu loncatan dia je, ke putrajaya konon.

Anonymous said...

Yang penting PENGUNDI di Selangor. Orang kapir lagi banyak daftar mengundi dari orang Melayu. Sebab tu di kawasan kampung pun DAP boleh menang la ni. Mari orang Melayu pakat daftar mengundi dan terus lihat kerajaan Melayu 100% seperti sekarang (MB + 4 EXCO). Dah boleh buat keputusan TUTUP semua premis judi dan pusat pelacuran. Inilah masanya.

Anonymous said...

hehe..dari zaman dulu aku dengar pAS dok bising nak hapuskan kilang arak kat shah alam tu...dah pegang selangor kilang arak tu ada lagi..