Sunday, August 31, 2014

ANWAR RAFIZI KALID GEREJA SEPAT PUDIN JERAWAT DIMINTA BERAMBOS DARI SELANGOR...

7 comments:

Anonymous said...

Selangor patut utamakan anak Selangor jadi ADUN, barulah ada semangat cintakan negeri.

CucuBahaman said...

Hahaha...nasi dah jadi bubur. Melayu sudah mula sedar tetapi sudah terlambat. Ini semua salah PAS sebab percaya sangat dengan kapir harbi dan puak2 LGBT. Memberi fatwa baru dan amat mengelirukan rakyat iaitu boleh tukar akidah parti demi sokongan dn undi kapir harbi dan golongan sosialist. PAS= Parti Ajaran Sesat. PAS telah murtad apabila tidak lagi yakin bantuan Allah. PAS lebih yakin bantuan kapir harbi dn LGBT. Maka sebab itu PAS akan terima bencana demi bencana.

Anonymous said...

Terbaikkkkk...

Anonymous said...

hahah pundek muka hitam legam...anak mamak haram gap...spurs kalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttt teeaaammmmmmmmmmmmmmm of the century....bodoh sundal....padan sial......the worst team in epl....nak menang kongkek refree lahhhh sebelum game....hahahahaaaaaaaa muaaahaaaahahahahahahahah

Kabus Ibra said...

Salam merdeka..

Nampaknya semua isu tenggelam lanjutan dari kes langkah kajang yang memaparkan sandiwara SHEIKH KETUM ANU WAR AL JUBURIT..

Semoga kita tidak terus lemas dan hanyut dengan 'wayang' AL JUBURIT

tujuan saya untuk mohon supaya berterusan disemarakkan kempen "MALAY FIRST CHINESE LAST!" or "MUSLIM FIRST, KAFIR NIL"

tolong lestarikan !!!

Anonymous said...

wahai anak2 selangor...bangkit lah..halau pengacau2 ini dr buumi selangor...selangor tidak memerlukan org luar utk mengurus takbir negeri bertuah ini...jgn dibiarkn nuar aljuburi merosakkn negeri tercinta kita ini...

Anonymous said...

tolong hapuskan perasaan megah anwar. pada dirinya dia rasa semua orang sayang pada keluarganya. kerana selama ini berguni tuduhan terhadapnya, semua penyokong ketegaq dia kata fitnah. mungkin sudah tiba masanya dia akan diadili.