Monday, August 18, 2014

BUKTI SELEPAS INI PRO ANWAR DALAM PAS AKAN SINGKIRKAN HJ HADI..


golongan pro anwar dalam pas akan singkir hj hadi..
hj hadi punya takut..
sampai terpaksa arah penyokong buat solidariti..
solidariti bermakna bersama-sama.
bersama-sama dari ancaman siapa ?

jika anwar selama ini jilat baik khalid ibrahim pastu diterajangnya keluar, tidak mustahil benda ni jadi kat hj hadi.

maklumlah, dalam pimpinan pas, ada trojan horse kit siang dan anwar.


22 comments:

grandmarquis said...

My comment on the issue in my blog at:
Krisis Selangor – Episod Kebodohan Politik Pas

Anonymous said...

aq kesian scara pribadi kat pas.
1.tak kuat mana klu diwar2kan dipenuhi mereka yg mejiwai sebagai pejuang islam.
2.pas xada apa2 istimewa pon selain sekadar sebuah parti yg biasa2 ja.penuh main dan kena main.
3.lambat laun mencari siapakah saudara kandung keh keh.itupun terhegeh2.
amin.

Anonymous said...

PAS- parti amat sesat.

IdrisMdIsa said...

Hadi Awang mesti diturunkan dari jawatan presiden PAS.Bukan sebab sokong puak2 anwarinas tapi sebab beliau terlalu lemah, langsung tidak ditakuti oleh saf pimpinan. Beliau hanya dihormati dan ditaati oleh ahli2 akar umbi.

Tapi padanlah muka dia. Dulu saya pernah menonton video di u-tiub dimana hadi awang dengan bangganya menyatakan; pas terbuka kpd semua, tak kira pegangan. khawarij kita terima, syiah kita teriama, etc, etc,etc. Sekarang puak2 kafir/munafiq tu dah terbalikkan PAS dan menghina beliau dikhalayak ramai. Stopa Ali yang prima facie terbukti berzina pun beliau kekalkan sebagai s/u agung PAS. Padanlah muka kamu hadi awang, padan lah. Letaklah jawatan sebelum PAS menjadi punah binasa. BTW, ustaz PAS yang mana yang layak ganti Hadi Awang nanti?

Anonymous said...

..sambung komen.
1.pas tidak pon meletakkan pengundi2 kafir ditempatnya yg betul bagi kontek sahsiah msia.yg diutamakan mereka sebagai kepentingan dan di perjudikan semata2.
2.suka sangat menukar2 prinsip juang yg tiorinya sangt ampuh sesuai nama.leh kata munafik dn kerana itu asyik dipermainkan.seni politik mewarnai dimana2 sudut.cukup bebas.
3.selalunya org anggap pas terkemudian dlm segala hal.

Anonymous said...

Nasi dah jadi bubur...
tinggal nak hangit je lagi...
itu pon klw sedar la bubur dah nak hangit..
sikit lagi hancor la pas...

Anonymous said...

pileh lagi mat sapu..semua dia sapu,bukan tak tahu siapa kuncu kuncu anwar, presiden pas pun tiada suara..akibat ajaran hadi untuk merosakkan aqidah melayu islam...memburuk buruk kan umno, tapi umno tidak pernah memburuk buruk kan islam dan melayu..apa nak di kato...negeri di kuasai pahaman yahudi dan kafir antarabangsa untuk menghancurkan islam...baca politik antara bangsa untu memahami acara kristian antara bangsa...dan melayu akan hanyut selagi anwar..agen perosak bangsa ada bersama kita..musuh dalam selimut pun PAS tak kenal..PAS dah kena jual..

Anonymous said...

ANJING & Anjing suruhan tak pernah tolak tulang Babi bila tuannya beri ... Inilah buktinya yang nyata ...ha ha ha .

R.I.P. PAS

Anonymous said...

Wahai sekelian rakyat Selangor, marilah kita sama-sama tolak PKR,DAP dan PAS/ANWARINAS jika PRN diadakan. Buktikan yg kita juga mempunyai kuasa untuk menentukan pemimpin yg kita kehendaki untuk memerintah. Ayuh....inilah peluang terakhir kita semua untuk selamatkan bumi Selangor yg kaya raya ini sebelum semuanya habis terhakis dan dicemari dgn najis-najis babi.

Anonymous said...

Kesiaan nik Ajis dan hj Hadii ... dipinggirkan .... BALA dari Allah telah kembali kepada Mereka yang menolak perpaduan umat Islam ... Syaitaan DAPigs bergembira apabila anwarinas bersama mereka memusnahkan Islam... Tunggulah percambahan pusat maksiat Tajaan Kerajaan Muafakatan Rakyat yang di Imami oleh PAS al dajjal ....

R.I.P PAS... Selamat menyambut perayaan hantu. he he he ngeh ngeh

malayoo mudah lupa said...

Aku dh agak dah, sebab bila tengok mat sabu yg buat press conference....PAS sedang menuju kehancuran

tobeng said...

Sebenarnya yang boleh menghalau keluar musang2 berbulu ayam dalam pas ini adalah akarumbi2 pas yang asal.Ramai daripada golongan profesional yg masuk pas pasca krisis politik 1998 adalah penyokong2 tegar aljubs yang tidaklah berjiwa pas dalam ertikata sebenar.

Tapi ini bukanlah kerja mudah.Sesusah untuk akar umbi umno menghalau golongan liberal dalam umno.

Untuk akarumbi2 menghalau musang2 ini perlukan sokongan dan keberanian dari pimpinan2 yang masih punya jati diri yg asal.Untuk konteks pas,hj hadi lah yg perlu memimpin golongan pro ulama mencantas trojan2 horse yg berleluasa di peringkat pimpinan tertinggi.

Orang pertama patut diterajang keluar dari pas adalah timbalan presiden pas sendiri iaitu mat sabu yg pernah ditangkap khalwat dengan bini orang.Mat sabu bukanlah berlatarbelakangkan agama.Dia ni juga penyokong syiah dan kawan baik lim guan eng dan aljubs.Kemudian barulah org2 seperti khalid gereja,hanipah maidin,hatta ramli,saari sungip dll lebih mudah dihalau keluar.

Anonymous said...

statemet FITNAH, disahkans endiri oleh ust Nasrudin

Anonymous said...

nak kata apa lagi ya ustaz. bila menolak persaudaraan sesama Islam kerana taksub kepada politik, inilah apa yang Allah tunjukkan. golongan ulama yang sepatutnya mendekatkan ummah walaupun berlainan parti tidak menjalankan amanah, maka Allah menghilangkan kekuatannya. Ahli parti sendiri sudah tidak memberi sebarang penghormatan, penghargaan dan harapan. selamat tinggal golongan ulama dalam pas. anda tewas dalam gelombang nafsu mengejar kuasa.

Anonymous said...

PERLU DI INGAT...
PAS DITUBUHKAN UNTUK TUMBANGKAN UMNO...
DAN BUKANNYA IKHLAS DALAM MEMPERJUANGKAN ISLAM...

Anonymous said...

Mat sabu bakal presiden..
.bye bye hj Hadi...
tak caya tungguuuuu

Anonymous said...

Serban, jubah, kopiah dan janggut telah menjadi trade mark para pemimpin PAS. Tapi hari ini nampaknya kebiasaan itu sudah hilang. Hari ini mereka tiada bezanya dengan pemimpin PKR dan DAP dari segi pakaian. Hanya beberapa pemimpin dan orang bawahan sahaja yg berpakaian trade mark mereka. Kecenderongan ini mungkin disebabkan islam bukan lagi perjuangan mereka tetapi kuasa semata-mata.

kumbang said...

Tak perlu tunggu puak anwarinas singkir, kalu ada maruah undur saja haji hadi memang tak ada peribadi seorang pemimpin lembik sembab dan halatuju yg blur.lepaskan saja pada yang muda2 spt hj mat yaakob atau nik amar.mereka ini lebih berkalibar dan ikhlas dalam perjuangan.hadi ooiii please resign lah sebelum pas jadi parah

Anonymous said...

ustaj mat sapu memulakan ucapan dengan maki hamun UMNO. wajah dia juga menunjukkan hakikat sebenar hatinya yang sentiasa membangkai. cer terai bagi dia jadi PM malaysia, mau tak hancoq negara macam muka dia juga.

Anonymous said...

TAK MENGAPA........DAN BELI JARING NAK JADI NELAYANG DAH.........

Anonymous said...

Aku suka...aku suka...aku suka
lama dah aku tunggu permainan bodoh ni. Akhirnya berlaku juga. Tak sabar rasanya nak tahu ending citer ni..

Kita tengok jer...hahahaha

CucuBahaman said...

Retak di tembok PAS ialah 2 YB dia engkar keputusan syura. Ini genting kerana PAS sudah hilang “maksum” atau tidak boleh berbuat salah/dosa. Kedua PAS penipu dan munafiq. Kalau pemimpin ulama PAS sendiri sanggup buat bodo muka selamba tipu Khalid dan rakan2 pakatan…kita rakyat lagi boleh kena main atas nama konon2 muslihat politik. Ketiga, pengecut dan tidak yakin diri. Sanggup bekerjasama dgn kapir harbi dan puak2 LGBT demi undi bangsa asing. Bodohnya kamu. Bila PAS bergantung dgn kapir dn tidak lagi dgn tentera2 Allah…ko orang akan jadi barua mcm mana Amerika jadi barua anjing Yahudi Zionis. Banyak lagi…lu pikir sendiri la bodoh….!!! PAS = Parti Ajaran Sesat.