Wednesday, August 20, 2014

MERDEKA57 : RAKYAT WAJIB MEMILIH, POLITIK TENANG BN ATAU POLITIK GILA PAKATAN. SEBARKAN POSTER INI.



12 comments:

Anonymous said...

Orang melayu kena bijak mengundi orangcina sudah lama bijak undi untuk kepentingan org cina...orang melayu selangor...melayu sempati hj hadi dlm pas...melayu sempati tski dlm pkr...melayu umno...dan melayu atas pagar bila dun selangor dibubar ...undi melayu perlu undi untuk kepantingan umat melayu..islam dan raja...yg penting jangan undi parti pkr...tolak calon pkr dan calon pas yang libral....yang paling penting jangan beri undi pada calon pkr......selangor untuk sekangor....tolak pkr ....melayu kena bijak undi...say no to pkr....ToLAK PKR ISLAM SELAMAT....insyallah

MERBAH DESA said...

selama PKR[pr]memerintah selangor ia tidak melaksanakan TANGGONG JAWAB HAKIKInya iaitu suatu AKTA UNDANG2 ORDINAN LALULINTAS.ia[pkr/pr]sibuk kerja berkenpen[menyalahkan orang lain].PBT[pihak berkuasa tempatan]nya tidak membuat garisan tanda berhenti[stop line]arrow tunjuk arah dan tidak memasang papan tanda berhenti[stop look go]disimpang2 jalan dalam bandar dan dijalan2 dalam kawasan2 taman perumahan.sebenarnya kerja2 ini adalah urusan PBTnya dan bukan urusan JKR.AKTA ORDINAN LALU LINTAS sebenarnya ada JAWATAN KUASAnya.tapi mana dia AHLI JAWATAN KUASAnya TAK BERTINDAK APA2.kalau berlaku kemalangan dan ada pula yang MATI macamana TRAFFIC[polis]nak buat LAPORAN[statement]NAK BERPANDUKAN APA jika KETIGA2 PERTANDA NI TIADA.MAHKAMAH pun tidak bolih buat apa2 keputusan dan jika mahkamah tak bolih buat apa2 keputusan maka insuran tak mahu bayar PAMPASAN kerana insuran berpandukan KEPUTUSAN DARI MAHKAMAH.

din yusof said...

Udah , nak kata apa lagi , nama aje Parti Harapan Rakyat tapi kenyataannya Pakatan Hantu Raya ! Bila memandu di jalan raya terbentang tulisan BESAR : ANDA MEMASUKI ZON BERSIH : Tak tau lah bersih1 , bersih2 atau bersih3 ? Jika di andaikan zon itu adalah kawasan , masyaallah , turun kereta gi tengok longkang kiri kanan jalan .... kalau tak dipenuhi sampah , semak samun , lebih teruk longkang pun hampir " hilang " . Jadi tak heran lah kalau nyamuk denggi bermaharajalela .

Anonymous said...

LANGKAH KAJANG ADALAH PELAN TERBAIK PR UNTUK MENJAHANAMKAN EKONOMI RAKYAT. JANGAN NAK NAFIKAN. BILA PAKATAN DAH KACAUBILAU...SATU PERSATU RAHSIA TERBONGKAR. MEMANG KEJI PERANCANGAN JAHAT DAN BACUL INI.
MANUSIA JENIS INI PATUT DIPANCUNG SAJE. MENYUSAHKAN RAKYAT.
PARA PECACAI YANG TEGAR MENGATAKAN INI FITNAH. FITNAH APANYA....PERKARA SABOTAJ INI MEMANG MAINAN DAJJJAL NUAR & SEKUTU. KITA LIHAT SAJA BILA MEREKA KELUAR NEGARA MEREKA MEMBUROK2AN NEGARA SENDIRI. SUPAYA NEGARA LUAR MENJAUHI NEGARA INI. ALHAMDULILLAH...ALLAH MASIH SAYANGKAN MALAYSIA INI.
APAKAH PARTI PAKATAN YANG SEBEGINI YANG INGIN KITA BERI AMANAH UNTUK MEMERINTAH???

Anonymous said...

Jangan melayu terpedaya dengan kesamarataan yang di gembar gembur kan oleh PKATAN yang hanya berusaha membinasakan dan memusnahkan orang melayu. INGATLAH Malaysia ini saja milik melayu dan bumiputra. Adakah melayu berfikir mendapat peluang samarata apa bila melayu di hongkong atau pun di india? tentu tidak sama sekali, jangankan melayu, orang cina malaysia atau india malaysia pun tidak akan dapat kesamarataan apabila merekadi sana walau pun mereka beada di negara asal merekasendiri.mereka patut bersyukur kerana di beri peluang dan malahan lebih dari orang melayu dimalaysia. HAI,!! orang melayu adakah orang melayu atau bumiputra mendapat hak kesamarataan di negara asal melayu di Singapura...?? jangan sekali kali orang melayu leka dengan HaAK mereka ... jangan lah terbuai kerana mulut di suap dengan manisan gula tapinontot me'ayu di cucuk dengan jarum yang berbisa..MALAYSIA milik kita.. hanya ini saja yang kita ada ...Malaysia...kerana mu BIAR PUTIH TULANG JANGAN MELAYU PUTIH MATA..AllahuAbar..

Anonymous said...

Jangan melayu terpedaya dengan kesamarataan yang di gembar gembur kan oleh PKATAN yang hanya berusaha membinasakan dan memusnahkan orang melayu. INGATLAH Malaysia ini saja milik melayu dan bumiputra. Adakah melayu berfikir mendapat peluang samarata apa bila melayu di hongkong atau pun di india? tentu tidak sama sekali, jangankan melayu, orang cina malaysia atau india malaysia pun tidak akan dapat kesamarataan apabila merekadi sana walau pun mereka beada di negara asal merekasendiri.mereka patut bersyukur kerana di beri peluang dan malahan lebih dari orang melayu dimalaysia. HAI,!! orang melayu adakah orang melayu atau bumiputra mendapat hak kesamarataan di negara asal melayu di Singapura...?? jangan sekali kali orang melayu leka dengan HaAK mereka ... jangan lah terbuai kerana mulut di suap dengan manisan gula tapinontot me'ayu di cucuk dengan jarum yang berbisa..MALAYSIA milik kita.. hanya ini saja yang kita ada ...Malaysia...kerana mu BIAR PUTIH TULANG JANGAN MELAYU PUTIH MATA..AllahuAbar..

Aku Melayu Rasis said...

rakyat Selangor tiada pilihan lain sebenarnya. Nak undi BN, parti BN sudah lama lenyap dlm hati dan fikiran diorang. Mahu atau tidak terpaksa jua beri undi pd Pakatan Haram tu. Al Maklum saja, Umno/Bn pun sedang tidor lena hinggalah PRU14 depan ni. Sekarang ni pun sdg sibuk berkempen unt pemilihan parti. Si bangsa cina Selangor pulak ramai, undi mereka tetap pada Dap..Biasalah..untuk dapatkan dana itu dana ini mesti jgn sokong Mca/kerajaan. Tengok, berapa juta sekolah jenis kebangsaan cina dapat bila tak bg undi pada Mca/Kerajaan? hinggakan Tanah rezab gomen pun dipajakkan pd cina ratusan tahun.
Mca tu sebenarnya GUNTING DLM LIPATAN tp masih lg disimpan sebab nk tunjuk pemerintahan Najib masih tidak pinggirkan kesatuan cina.
Hingga saat ini melayu Selangor berapa sgt yg berkokok lantang membantah Pakatan? Yang selebihnya apa cerita? Mereka langsung tak endah siapa menteri, siapa dan banga apa yang menjawat jawatan utama. Bg saya Selangor tetap dapat pd Pakatan Haram. Sekurang-kurangnya hingga PRU14 nanti.
Itu cuma pendapat saya.

Anonymous said...

errr..admin..nape ayat komen atas jadi gitu? translate dari english ke?..takut RBA punya bahasa je..huhuhu

Anonymous said...

Politik Tenang BN tapi kos sara hidup meningkat akibat pembaziran wang rakyat dan gejala rasuah berleluasa.Politik Gila Pakatan tapi kebajikan rakyat dijaga.Mana satu rasanya pilihan rakyat?

Anonymous said...

kebajikan rakyat terjaga taik kucing.... dapatlah sorang seratus voucher selepas puas memgampu dan kelentung. tapi bukan untuk semua.
kerajaan pemerintah buat lebih dari itu tak nampak. memang buta hati...

Anonymous said...

AKU pangkah PKR...ingatkan lebih baik dari BN rupa lagi terok !! Next kompem aku undi8 BN.

Anonymous said...

Rba dah mai. Konon sokong umno.
Tp sebeno nye nk lage kan kawan..