Monday, August 18, 2014

PEMBUKTIAN BETAPA GELOJOHNYA PAS BUAT KEPUTUSAN.


selakan paling menarik helen ang.
helen ang kantoikan betapa GELOJOHNYA pas ..
KLIK SINI

4 comments:

Anonymous said...

Lagi gelojoh, sebab semua calon yg dicadangkan gagal memenuhi kehendak Undang2 Tubuh Negeri perkara 53(3)- yg layak hanya khusus kepada calon bertaraf warganegara asal, bukan K/p dengan kod negeri '71' macam mak lampir, nenek kipas dan bang min..

Anonymous said...

17hb. Ogos adalah 21 shawal. tahun hijri adalah 1435. kenapalah nak gelojoh sangat nak buat kenyataan akhbar. relaks la bro. ooooh, pkr dan dap nak cepat. patutlah. adat manusia, memang la akan buat silap. silap tarikh dan tahun takpe, kecik aje tu. dah biasa dah, pas buat kerja gelojoh dan bodoh. pas memang makanan pkr dan dap, sebab bodoh bertingkat-tingkat. tahaluf siyasi beb. (jangan cuba2 sebut tahayul dan sia2, nanti kena saman).

Anonymous said...

Puak ini kalau mereka diperkenankan menjadi MB memerintah Selangor aku percaya mereka akan cari jalan untuk merampas takhta DYMM Sultan. Itu menjadi idaman DAP sedangkan PAS dan PKR hanya tunduk atas kehendak DAP.BAHAYA BAHAYA!!!Pemimpin PAS nampak macam tak kisah apa yang akan berlaku asalkan mereka boleh mendapat habuan politik

Anonymous said...


makin nak mampos, tahun dan hari yg diterbitkan oleh sebuah jabatan pas pon sudah bengong.