Monday, August 18, 2014

SLOGAN SELANGOR UNTUK SELANGOR MAKIN MELUAS ! PROTES PENGUNDI SELANGOR PRO PAKATAN TOLAK PAKATAN MAKIN KUAT..!


arguement dorang, yakni anak selangor yang mengundi pakatan pada pru 13.

apa salah kalid ?

kenapa kalid dipecat hanya melalui sidang media ?

kenapa orang luar sibuk mencatur menjatuhkan anak selangor ( kalid ) ?

patutnya heret salah laku kalid ke mahkamah, then barulah berkira untuk lucut ?

apa yang berlaku sekarang  pada pengamatan pakatan, sokongan yang mereka perolehi HANYALAH DARI KALANGAN pro parti sahaja.

golongan tidak berpartisan anak selangor pada hakikatnya, kuantiti mereka lebih ramai.

dan mereka semakin ramai, membiak protes mereka secara terbuka.


38 comments:

kluangman said...

Puak ni pun lebih kurang PAS juga, depan cakap lain belakang cakap lain..

Kalau UMNO pun kecut dengan Anwar, apatah lagi yang lain..

Anonymous said...

Harap GAP dan blogger lain kempen selangor untuk selangor diperluaskan disamping itu setiap..blogger perlu war warkan ...pengundi melayu kena bijak undi....war war kan semua pengundi melayu anak senangor...melayu atas pagar..melayu pkr yg sempati dengan TSKI...melayu pas yang sempati dengan president PAS Hj Hadi dan melayu UMNO...perlu bijak undi untuk kepentingan islam..melayu dan sultan...pengundi cina bijak undi untuk kepentingan kaum cina...melayu harus bijak undi untuk kepentingan melayu dan islam....yang paling penting jangan beri undi pada semua calon dari parti PKR...kasi ajar Parti PKR....undi dengan bijak bukan emosi....ayuh war war kan pada semua blogger...

Anonymous said...

Anwar akan reput juga akhirnya.

Anonymous said...

Anuar ko nak heran..umur dah 68..dah nak mati dah..dah tua..tak sempat dah..nik aziz lagi la..kit siang pun dah tua,tak sempat gak..hj hadi pun sama..jgn nak emo..ni realiti..semuanya dah tua..rasanya tak sempat..yg ko kena risau mcm guan eng..mat sabu..husam..rafizi..ni batch2 muda yg mcm sial ni..

Anonymous said...

SELANGOR UNTUK SELANGOR

ORANG LUAR MAIN JAUH2

JANGAN NAK MENYIBUK

Anonymous said...

Duit Beb....

Anonymous said...

mohon sultan berangkat pulang selepas anwar selamat dipenjarakan

Anonymous said...

Ladang Ba** T.KOK bakal menjadi realiti....orang melayu sepang bakal menerima jiran "haram"....OH SELANGORKU.....

Anonymous said...

Takot sebelom si nuar mereput....Selangor hancurr duluu....so bangun laa rakyat Selangor sebelum nasi menjadi bubur basiii....pertahankan hak anda.....

Anonymous said...

Selangor 4 Selangorean. Orang bukan ic 10 jangan rasa cerdik sangat. Selangor bukan penang. Anwar, azizah, rafizi jangan rasa dh cukup bijak utk membodohkan org selangor.

Mohammad Ariff said...

Selangor utk selangor?yg hang pa p pangkah calon bkn org slangor sapa suruh,pmimpin yg org slangor kna tendang psl cmpor tgn org luar.yg nk mrampas jwtan mb skali gus calon bkal mb pn org luar.baru skrg nk ingat selangor utk selangor????? Rentikan la mat......

Anonymous said...

sapa cakap anwar dah tua. dia masih boleh. boleh menghuruharakan negara tanpa rasa bersalah kat rakyat.hobi anwar ialah buat ramai. terkenal sejak 1974, buat ramai kat baling dengan isu bodoh. bayangkan orang kampong yang tak tau apa apa tetiba boleh berombongan keluar tunjuk perasaan. dia bukan orang situ pun.

Anonymous said...

Klau ikutkan..rezab selangor tu umno dulu yg tadbirkan negeri selangor..rezab selangor dah ada rm2b...takde pun umno cakap takut dirampas oleh pakatan..tapi bila pakatan memerintah..boleh pula dia orang takut duit negeri selangor di rampas oleh umno...dah jadi bangang gayanya pakatan sekarang ni..boleh nampaklah..pakatan rakyat pas pkr dap memang tergilakan harta kekayaan dunia ..kekayaan diri dan kekayaan kroni...kekayaan kuasa..entahlah bayak lagi kalau nak cakap..dulu kata kepada umno..pttttuihhhhhhh...2x5 je...senang cerita...

Anonymous said...

UMNO takut hilang undi melayu...
PAS takut tak dapat undi cina...
DAP takut kalau melayu bersatu...
tapi
Anwar takut tak dapat jadi PM.

Anonymous said...

Kau oranag ingat LEMBU2 PKR & PAS heran ke dgn apa yg jadi kat Selangor.LEMBU lah katakan ,mana ada akal.LEMBU2 ni tak kesah kot orang luar jadi MB.
Kalau ada akai walaupun sikit pun pakai lah tak kan kau orng nak biarkan orng luar jdi MB.wahai LEMBU2 kau orang yg pilih mereka jadi kalau tak setuju g guling kat jln2 bantah mcm mana kau orang bantak masa bersih dulu.....drp BugisKhan2

Sultan Reject Azizah.Reject Azmin pls. said...

unfilled.

HRH has to be very careful here. If HRH walks into this trap he will have to face the demonstrations in front of the palace that are being planned even as you read this.

tobeng said...

Kalau dengar suara anak muda selangor pun majoritinya sokong khalid termasuklah yg sokong pkr apatah lagi pas.Kalau khalid bertanding bebas pun kemungkinan khalid boleh menang.Tapi boleh ke khalid jadi mb?

Itu hari faekah ada sebut khalid mungkin akan tubuh parti baru,tapi tak tahulah sama ada akan jadi kenyataan.

Yang penting sekarang adalah rakyat selangor wajib mengajar aljuburi,pkr dan dap yg semakin angkuh.Tak kisah siapa yg menang asal bukan pakatan.

BN mungkin boleh berkolaborasi secara tidak langsung dengan khalid dan rakyat selangor yg mahu protes terhadap pakatan .BN tak boleh terang2an bekerjasama dengan khalid supaya tidak dijadikan isu yg boleh dimanipulasikan oleh pakatan.Bila dah menang nanti baru bentuk kerajaan campuran dan nafikan pakatan dari menguasai selangor dan buat selangor macam hak mak bapak diorang.

Unknown said...

Agakan saya, lebih daripada 50% penduduk Selangor bukan anak Jati Selangor. Mereka merupakan orang yang berhijrah dari negeri lain untuk meneruskan kehidupan mencari rezeki. Sebab itu anak Jati Selangor tidak perlu tunduk dan mengikut sahaja kemahuan mereka yang mungkin lebih ramai dari anak-anak Jati Selangor.

babigol said...

Anwar NAK AZMIN NAIK..tp takut segala skandal dgn azmin KETARA..

AZIZAH TAK KISAH JK TAK DPT JD MB
TP AZMIN KISAHHHHH..

BABIGOL..MINTAK SOLTAN LANTIK SELAIN DUA EKOR TU..bebbb GAP

LANTIK KHALID CAMPUR BEBAS ..KHALID KEKALKAN..

Anonymous said...

GAP ko kempen gila macamana pun barua barua PAS yang sokong KETUM akan mempertahankan KETUM tu belum lagi sokongan lahanat DAP..rakyat Selangor kena bangkit pertahankan Sultan.. Sultan dengar suara rakyat..aku cukup tak berkenan dengan Wan Azizah dan Azmin..WA ada kaitan dengan KETUM dan kita kena pilih pemimpin untuk jawatan tetinggi Negara atau Negeri dari golongan ADAM(Lelaki) kalau jawatan dalam pejabat ke rumah ke sesuai pompuan..PAS calon kan EXCO PAS jadi MB ..yang lebih lebih terpulang pada Sultan..ada berani?

Anonymous said...

UMNO kecut dengan Al-Juburit kononnya???Peliwat ini ditendang keluar oleh UMNO atau barua ini yang tendang UMNO keluar???Kalau gay tua nak mampos ini hebat sangat dan UMNO kecut telor dengan dia,kenapa sampai sekarang orang gila ini belum dapat perintah Malaysia?Bila babi-babi semua nak buat Bersih lagi......gulingkan kerajaan zalim ini di jalanan dan menabalkan Al-Juburit sebagai Agong yang baru yang tiada penggantinya.Angkat senjata lah bodoh jatuhkan kerajaan Melayu ini......kita tengok kepala siapa berkecai!

Pengundi Sik said...

Apapun kita kena tunggu Sultan balik. Tapi sementara Sultan takdak ni saya cadang diadakan pungutan suara @ tandatangan dari rakyat Selangor tentang 'Selangor untuk Selangor' untuk diserahkan kepada Sultan menunjukkan kemahuan rakyat sendiri.

InsyaAllah Sultan akan mempertimbangkan kepentingan rakyatnya sendiri.....

Anonymous said...

YG NYATA ORANG SELANGOR YG MAIN JAUH-JAUH.
ORANG LUAR DAH BOLOT SEGALANYA.

Anonymous said...

Harta selangor untuk rakyat selangor bukan untuk pakatan mudarabahkan sesama pemimpin nafsu serakah

Anonymous said...

salam....
tak post teguran ayahanda tun kat najib ka....

Anonymous said...

Kalau UMNO kecut kat Anwar dia tak kena pecat lah..cakap apa taksaub bahalulaljuburi songlap duit rakyat beli rumah AZMIN/RM8JUTA ANWAR/RM7JUTA. Pencuri duit negara.dia nanti bagi lingkop Selangor tungguuuuu lah.

Anonymous said...

Anwar sudah sogok kenyang orang-orang yang dia tanam dalam PAS (ANWARINAS)

Anonymous said...

SEORANG SUDAH MAMPOS ATAS JALAN TINGGAL LAGI TIGA IAITU LIMKITSIANG ANWARIBRAHIM TGNA.AKU HARAP PANJANG UMUR MEREKA UNTUK TERUS MEMBUAT KACAU DITANAH MELAYU YANG AMAN DAN TERCINTA.

Anonymous said...

JANGAN BIMBANG KATA PUTUS DI TANGAN TUANKU SULTAN

Anonymous said...

Wahai org Penang, Trengganu & Kelantan jgn sibuk dengan negeri Selangor, jaga negeri masing2.Korang belum tgk penangan org Selangor turun minyak.

Anonymous said...

Umno tak pernah kecut dgn anwar peliwat tu. Sb itu anwar diterajang keluar umno dan terhumban dlm pendants. Anwar la ni kecut dgn tski dan kes liwat 2

Anonymous said...


PULAU PINANG BOLEH LAH ORANG MELAKA JADI KETUA MENTERI.
PASAL ORANG PULAU PINANG TAK SEPANDAI ORANG MELAKA.
TAK KAN MENTERI BESAR SELANGOR NAK BAGI PADA ORANG PULAU PINANG ATAU ORANG SINGAPURA.
PAKAI FORMULA MANA ?

"SELANGOR FOR SELANGORIAN"

Anonymous said...

dalam politik malaysia,orang yg paling hebat ialah tun m dan anuar.

aku cadangkan anuar bila mati nanti ditanamkan di sebelah makam tun ab razak.

Anonymous said...

ABA ! Asal Bukan Anwar ! Agama ,Bangsa, Allahuakbar

Anonymous said...

KATA PAS PARTI SLAM......TETAPI MENJUNJUNG KUAT ALJUBURRI DAN ALLIWATTI........CAMNO TU. ?
EDEN TAK FAHAM LANGSUNG. !!!
ISLAM APO TU...............HMMMMMMMMM

Anonymous said...

Selangor untuk Selangor..hehehe
Yang merosakkan Selangor mereka2 yg bukan terdiri anak selangor..mereka yg tak reti bahasa yg mencari makan di Selangor..berlakon jadi anak selangor..

Anonymous said...

Macamana nak demo berguling tengah jalam tukang hasut nuar hadi dan guan eng mereka kan hebat lagi dari majlis syura

Anonymous said...

Macamana nak demo berguling tengah jalam tukang hasut nuar hadi dan guan eng mereka kan hebat lagi dari majlis syura