Saturday, August 16, 2014

TAHNIAH : ISMAIL SABRI DAN PULUHAN KETUA BAHAGIAN UMNO FACE TO FACE DENGAN IGP/PEGUAM NEGARA !


itulah dia fungsi ketua bahagian umno.

menjadi suara keluh kesah umat islam mengenai kepelbagaian penghinaan terhadap institusi islam,melayu dan raja.

perjumpaan tertutup yang diketuai oleh ds ismail sabri dan puluhan ketua bahagian umno bertemu dengan IGP dan penguam negara menyaksikan keseriusan pimpinan umno mengenai isu berbangkit.

good job ds ismail sabri dan rakan.

peri penting, momentum menjadi benteng suara islam/melayu wajib diteruskan.

13 comments:

Anonymous said...

HANGAT2 TAIK AYAM SEBAB MUSIM PERSIDANGAN UMNO BAHAGIAN SEKARANG..KETUA BAHAGIAN NAK PLAYSAFE JUGA IKUT CARA PRESIDEN PLAYSAFE..CAKAP BERDEGO DEGO BERAK ATAS GELEGO.. ORANG UMNO SENDIRI DAH MUAK DENGAN DRAMA PLAYSAFE PRESIDEN UMNO..

Anonymous said...

Tahniah ds ismail n ketua2 bahgian umno atas dayausaha prfesional sprt ini. Inisiatif sprt ini perlu diteruskan dlm isu2 nasional yg lain kerana mempunyai impak yg besar dari segi politik n sosial.

Anonymous said...

Tahniah Ds ismail sabri. Mcm nilah pemimpin contoh. Bukan mcm KJ dan Nazri Aziz yang .......

Anonymous said...

IGP Dan AG tu ahli parti mana?

Kerja ikut undang-undang ke atau untuk parti?

Anonymous said...

Alhamdulillah dan Tahniah Dato Seri Ismail Sabri dll....langkah yg patut dilakukan lama dahulu. Mudah2an dpt kita lihat hasil yg positif dari usaha ini...sebelum rakyat yg cintakan perpaduan dan ketelusan....semakin marah dgn tindakan yg nampak berat sebelah kebelakangan ini....

Anonymous said...

Entah kenapa peguam negara sejak dulu lagi tak pernah nak ambil tahu keluhan anak melayu lulusan ijazah undang2 ipta tapi tak boleh jadi peguam.

Anonymous said...

Sebenaqnya kita harus BERTERIMAKASIH pd. BANGKIT – yg. telah begitu BERANI memperjuangkan tentang isu AG-LIBERAL dari dulu lagi!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Bravo!!!! Sekarang ni the ball is at IGP dan AG feet. Kita nak tengok apa tindakan depa lepas ni. Jangan tahu nak ligan Melayu yang kurang ajaq saja, cina dan hindu yang sama spesis pun kena ligan jugak....baru lah adil, telus dan amanah...kan,kan,kan...

Anonymous said...

Selamat malam semua .

Anonymous said...

Apakah hasil perbincangan?

Observer said...

KETUA PEMUDA UMNO BISU KAH. ?
SEPATUT NYA PEMUDA YANG KEHADAPAN.....
BUKANKAH PEMUDA HARAPAN BANGSA !
BARULAH ORANG RESPECT......

Anonymous said...

Buat lah...seratus kesilapan atau seratus keburukan pun, tapi kalau hanya satu kebaikan yg anda buat...ia tetap merupakan kebaikan dan layak dipuji! Teruskan usaha baik anda..

Anonymous said...

siapa ketua pemuda umno?...tak tau pulak selama ini umno ada ketua pemuda.kesian umno dapat ketua yang play safe sebijik macam najib dan hisham......mampos orang melayu......tepat sekali pandangan tun mahadir.