Monday, August 11, 2014

TUGAS BESAR KALID SELEPAS INI,

Dia kena buktikan bahawasanya dia mendapat majoriti sokongan dari adun.

Adun tak kisah siapa

Yang penting walau menang satu majoriti sokongan pun kalid, tetap mb.

Soalannya

Pas nak sokong tak ?
Adun pkr dan dap nak sokong tak ?

Polemik selepas adun sokong.

Jika dia adun dap, berkemungkinankah adun tersebut akan dipecat. Ini kerana dap pusat dah wartakan sokongan untuk tukar mb.

Katanya ke telinga kami...ada 2 adun dap sedia sokong kalid...

Lalalalalalalalalalala

12 comments:

Anonymous said...

Sapa hana yeo, jangan mimpi pund.. gap. Tropikana thipoon fight back no woryy

Anonymous said...

Adun takkan nak lepaskan jawatan...kan gaji baru naik gila-gila? Speaker Jerusubang tu macam mana...suruh jer dia jadi pendakwah full time di gerejanya

Anonymous said...

Tugas pertama khalid esok ialah lucutkan semua jawatan exco yang tidak sokong dia esok. Kemudian lantik exco dari kalangan mereka yang sokong pentadbiran beliau. Kalau exco DAP dan PKR degil juga tak mau letak jawatan, hantar je surat saman kepada mereka. Saman berjuta-juta, biar terberak hijau ADUN2 DAP dan PKR tu...

Anonymous said...

DAP & PKR kena checkmate oleh TSKI dan UMNO. Umno (12 Adun) + PAS (15 Adun) + 2 (TSKI & PA) = 29 ADUN berbanding PKR & DAP = 27. TSKI dpt sokongan majoriti. DAP & PKR bakal hilang kerusi exco. Pandai2 tupai melompat, mereka terupa katak2pun boleh melompat juga.

CEO Siber said...

(( Sidang Tertutup )) -Penyelesaian Akhir Krisis MB Selangor

Hakikat yg pasti, UMNO takut terkubur di Selangor Jika Wan Azizah menjadi MB Selangor... Mungkin Ya!

UMNO perlu menerima hakikat ini yg memulakan drama ini berlarutan kerana mengumumkan Anwar bersalah kes liwat beberapa hari sblm sempat bertanding di kajang... Kemaruk kuasa di negeri termaju ini, menjadikan UMNO sanggup buat apa saja... Tapi tak mungkin pd Wan Azizah.. UMNO sudah berada di jalan mati...

Tapi, jika pemimpin lain yg menjadi MB selangor, mungkin UMNO mempunyai jalan2 lain yg lebih mudah!

Tawaran yg ditawarkan UMNO hanyalah cerita dongeng...

Konflik Anwar dan Khalid bersifat sementara..

Khalid akan pulang ke pangkuan PKR melalui Anwar juga sebenarnya..

Jadi, jangan susah hati sgt ye :)


Sumber
>>> Klik Di Sini

tobeng said...

Khalid belum selamat lagi.Buatnya hadi dan nik ajis buat u turn(macam tak biasa).Alasannya mudah..untuk kepentingan ramai dalam pakatan.Sekarang pun aljubs tengah sibuk mengayat hadi n niki.

Tanpa sokongan pas,khalid habis.

Anonymous said...

mereka adalah Teng Chang Kim dan Hanna Yeoh... ambik LGE! Padan muka.....

CEO Siber said...

(( Sidang Tertutup )) -Penyelesaian Akhir Krisis MB Selangor

Hakikat yg pasti, UMNO takut terkubur di Selangor Jika Wan Azizah menjadi MB Selangor... Mungkin Ya!

UMNO perlu menerima hakikat ini yg memulakan drama ini berlarutan kerana mengumumkan Anwar bersalah kes liwat beberapa hari sblm sempat bertanding di kajang... Kemaruk kuasa di negeri termaju ini, menjadikan UMNO sanggup buat apa saja... Tapi tak mungkin pd Wan Azizah.. UMNO sudah berada di jalan mati...

Tapi, jika pemimpin lain yg menjadi MB selangor, mungkin UMNO mempunyai jalan2 lain yg lebih mudah!

Tawaran yg ditawarkan UMNO hanyalah cerita dongeng...

Konflik Anwar dan Khalid bersifat sementara..

Khalid akan pulang ke pangkuan PKR melalui Anwar juga sebenarnya..

Jadi, jangan susah hati sgt ye :)


Sumber
>>> Klik Di Sini

Anonymous said...

2 adun dap tu menyokong sebagai pendesak kepada mb utk mengaut harta selangor bg kepentingan orang cina..

Anonymous said...

Joborian...org dah tak pandang dah ko skang nih...segala busuk ko semua dah terbongkar....menyerah kalah je la...
atau cepat2 lari luar negara...klw tidak nanti penjara kejo ko...

basic_2009 said...

Anwar main dengan Cina Doll - salah UMNO !
Azmin main ais-krim - salah UMNO !
Mustapha Ali main pun - salah UMNO !
Krisis Selangor - salah UMNO !

... salah UMNO !
... salah UMNO !
... salah UMNO !


hello Brader!
... lu sedap pancut - lu salahkan UMNO !





Red Bean Army = damn stupid arseholesss !!!!!

Mohammad Ariff said...

Telor exco DAP dlm genggaman khalid muehehe......