Wednesday, August 20, 2014

URGENT : PAS SURUH SEBARKAN FOTO NI PADA AHLI PAS..??

 depan tu ada pas..( u turn)..

19 comments:

Anonymous said...

BANGSAT lu PAS! BANGSAT lu si Islam/Melayu-LIBERAL -dlm. PAS/UMNO/PKRSODOM dan diseluruh dunia! Aku berdoa kpd. ALLAH SWT di atas KEHANCURAN kamu - semoga anak-anak/cucu-cicit kamu juga menjadi PENGEMIS spt. mana. umat Islam/Melayu yg. miskin dan tertindas makin MEREMPAT/MENGEMIS di Tanah Melayu/Dunia Islam, termasuk di Palestin! Baru kamu akan rasa penderitaan kami!

Dahlah apa KEJADAHnya hasil mesyuarat OIC kat Arab Saudi tu tentang nasib umat Islam Palestin dan di seluruh Dunia Islam yg. makin diBUNUH sewenangnya oleh si KAPIRDAJAL yg. diketuai Barat-ZIONIS - HABUK pun tarak; inilah dasar pemimpin-pemimpin Islam PENAKUT, TAMAK HALOBA dan ANGKUH-nak-MAMPOS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

Anonymous said...

Baik seorang individu atau kumpulan atau pertubuhan....kalau tidak mempunyai ketegasan dan prinsip, tidak akan dihormati dan disegani oleh kawan mahupun lawan.

Kabus Ibra said...

kah kah kah

ko buat stopa angkat bendera putih...

bendera masam !!!

kah kah kah

komen aku belasah tukar tiub kat blog dia tak keluar keluar

kah kah kah

isyam rais bacul..bapok tua peminat KETUM!!!!

kah kah kah

Anonymous said...

Bukan saja penyokong pas selangor je yang fening malah ramai di kalangan guru sekolah penganut pas luar selangor jugak pening muntah hijau dgn u-turn totok guru dan totok bai penipu pemimpin pas.
Tok guru dan tok bai pas akan tinggal suar dalam je lepas ni. jubah hapak dah nuar buang jauh dalam sg kelang..

Anonymous said...

Macam mana tak buat U-turn, kat depan tu DAP tunggu dengan buku saman di tangan.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...



Nah, klik disini dan lihatlah perancangan DAJJAL LAKNATULLAH untuk rakyat Malaysia demi sekelumit kuasa yang tidak kekal abadi.

Jahanamlah sesiapa yang sanggup bersekongkol dengan DAJJAL LAKNATULLAH tu.


Anonymous said...

Tambah satu lg peribahasa baru ;
Tak boleh dipercayai bagai org PAS.

Anonymous said...

U turn boleh, roundabout pun boleh, semua boleh la........cincai la....

Anonymous said...

Setuju 1000%......parti pas pis pus patot tukar logo pada yg baru......logo U turn tuu lagi mengancammm....tapi kan bro GAP....lagi cantekkk klu warna background lama dikekalkan pada warna hijau.....bukan biruu....puak2 pakatan kan alegik warna biruu....hahahhhhh!!!!

tempeyekmelaka said...

Bukan u-turn lagi. Tapi puak2 ni dah masuk roundabout tak tahu nak keluar. Terpusing2 macam serban mereka jugak.

Anonymous said...


Tak payah (ingat pas ingat u turn).

Ingat PAS ingat BODOH je...

CucuBahaman said...

Retak di tembok PAS ialah 2 YB dia engkar keputusan syura. Ini genting kerana PAS sudah hilang “maksum” atau tidak boleh berbuat salah/dosa. Kedua PAS penipu dan munafiq. Kalau pemimpin ulama PAS sendiri sanggup buat bodo muka selamba tipu Khalid dan rakan2 pakatan…kita rakyat lagi boleh kena main atas nama konon2 muslihat politik. Ketiga, pengecut dan tidak yakin diri. Sanggup bekerjasama dgn kapir harbi dan puak2 LGBT demi undi bangsa asing. Bodohnya kamu. Bila PAS bergantung dgn kapir dn tidak lagi dgn tentera2 Allah…ko orang akan jadi barua mcm mana Amerika jadi barua anjing Yahudi Zionis. Banyak lagi…lu pikir sendiri la bodoh….!!! PAS = Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

( Dulu "PAS FOR ALL")(Kini "PAS FOR ANUAR") (Dan Selamanya "PAS Parti U-TURN SeMalaysia)

PUTRA CHUBADAK said...

( Dulu "PAS FOR ALL")(Kini "PAS FOR ANUAR") (Dan Selamanya "PAS Parti U-TURN SeMalaysia)

Anonymous said...

( Dulu "PAS FOR ALL")(Kini "PAS FOR ANUAR") (Dan Selamanya "PAS Parti U-TURN SeMalaysia)

Anonymous said...

PAS tak buat U turn..
PAS main pusing2 round about..
dah puas pusing baru masuk simpang..
lepas tu dah sesat..
Ini semua salah UMNO sebab tak letak
signboard..!!
Kah.kah.kah!! PAS memang kaki pening!!!

Anonymous said...

Contohi Tun Mahathir...without fear or favour.

Anonymous said...

Cik / encik anon dah tak tahu nak cakap pandai mencarut aje. Kalau dah desperate sangat cepat2 lah kahwin. Jangan kacau blog orang atau bagai comment yang bernas. Jangan2 adik non terlebih tengok porn sampai nak tulis ayat pun tak pandai, tapi pandai mencarut. Ini lah mentaliti anak2 muda sekarang. Kesian

Anonymous said...

Apa yg diani merepek ni?. INI mesti kes banyak U-TURN.( Mass pilihan PRU ke PRK ke cetak banyak2 poster /banner U-TURN (Jgn Lupa)