Tuesday, September 16, 2014

FIREFLY...SIAPA PEREKA GRAFIK BIADAP INI ????

6 comments:

Anonymous said...

Sampai begini sekali penghinaan mereka terhadap Islam dan Kerajaan. Apakah dayus sangatkah kerajaan sekarang?, jika tidak mengambil tindakan atas sikap biadap MEREKA INI. Pihak polis yang bertanggungjawab kena ambil tindakan segera.

Malaysian Malay said...

Penghinaan ini memang disengajakan. Tangkap, pancung kepala & potong tangan.

Anonymous said...

Assalam GAP,
Pada pendapat aku, isu sebegini tidak meresahkan aku sebagai rakyat Malaysia. Isu ini boleh di desak supaya Firefly menarik balik iklan tersebut.

Akan tetapi, ada beberapa isu yg akan mendatang ini bakal meresahkan aku, isteri aku dan anak anak aku.

Isu yg pertama adalah Akta Hasutan yg Najib nak hapuskan. Apakah kita sebagai melayu akan selamat setelah ISA di hapuskan? Apa akan jadi jika benteng terakhir ini roboh?

Isu kedua adalah berkenaan GST. Aku sampai sekarang tak faham mechanism apakah kerajaan Najib nak gunapakai utk GST. Ayahanda Tun Mahathir dah bersuara tentang 1MDB. Mana dtg duit yg banyak itu? Adakah kita mendapat manafaat dgn 1MDB? Siapa yg dapat? Adakah itu duit lebihan atau kita berhutang seperti komentar TDM? Aku sendiri tak tahu. Apakah Najib nak cover dgn GST?

Isu ketiga adalah apa akan jadi dgn kerajaan Najib hari ini, esok, lusa hingga PRU14? Apakah masih lembik? Adakah BN masih boleh berkuasa selepas PRU14? Tengok UMNO Selangor. Aku rasa masih tidur nyenyak. Masa open house hari raya tempoh hari, rakan rakan yg mengundi BN tergelak dgn perangai UMNO Selangor. Kalau tgk dressing masing masing, mengalahkan pemerintah la pulak. Masih ada ego di dalam diri. Aku sememangnya benci dgn UMNO Selangor. UMNO Selangor nak ambik kesempatan atas isu MB TSKI. Hahaha..aku boleh gelak je..Tukar la dgn org lain!!!!....menyampah..

GAP, isu sebegini kita kena tekankan. Sebelum PRU13, kau menghentam PKR & PAS. Aku rasa kita kena buat sesuatu agar kita sebagai umat melayu dan Islam terus teguh bersama BN.

Kita desak Najib turun.

Unknown said...

Dalam bahasa yg lembut Tuan GAP, ini kurang ajar namanya.

Anonymous said...

Siapa lg....dapig baka komunis yg anti melayu dan Islam. Dulu hishamuddin akan beri amaran, zahid plak beri jaminan tp PM xde dengar apa2 komen spesifik???

maae said...

Kadangkala iklan-iklan produk dalam tv ada juga di selit penghinaan halus seperti ini.

Melayu agak bodoh sedikit menilai psikologi musuh. Tidak berprasangka buruk itu satu hal lain yang syariat nya dalam Islam. Ini yahudi style berbeza gangnam style !