Wednesday, September 3, 2014

MANGKUK HAYUN.


5 comments:

Anonymous said...

DS Najib, tolong respon segera kpd pandangan bekas pemimpin umno dan sekarang berada dlm NUCC ini. Saja nak bagi tau, sebelum rakyat yg respon lebih2 dlm PRU14 nanti...

salim hasan said...

DIA NI PARASIT ANWAR IBRAHIM DALAM UMNO,PARASIT SPESIS NI BUKAN SAJA ADA DALAM PAS TAPI JUGA DALAM UMNO.KIBLAT MEREKA SAMA IAITU PADA TUKANG JOLOK LUBANG TAIK .

izham mohd said...

Salam tuan blog.
camna ni nk buat utk selamakat Malaysia dan UMNO ni.
Risau sgt sy dgn perkembangan2 terkini.
Rakyat yg lain mcm tak kisah je?

Kenapa Najib buat kita macam ni?
Plsss do something saya takut, saya risau dgn movement2 jahat ini. bagaimana dgn masa depan anak2 kita, Agama dan ketuanan mereka?

Ini lah satu2 tanah utk kita org Melayu Islam. mana ada lg tempat lain untuk kita berlindung.

Tolonglah lakukan sesuatu wahai tuan blog. Takkanlah setiap hari blogger Melayu hanya tulis blog dan ulang hal yang sama tapi tidak ada tindakan lain. Kami rakyat biasa tak tahu apa nk buat skrg ni!!

Takkan lah blogger2 pro Melayu tidak sepakat dan tidak ada power langsung utk bergerak secara berjemaah.. kesatuan pemikiran.. takkan lah tuan blog dan kawan2 tuan tidak ada hubungan langsung dgn org2 kuat dlm UMNO atau pihak2 atasan MT UMNO?

kenapa dibiarkan semua ini? Tak risau kah lihat Penang DAP recruite 9000 ahli samseng kongsi gelap berselindung nama PPS utk perangi kerajaan Melayu?

Pleass do something. Sabah dh mula di ungkit usik oleh musuh2 Islam. Cina DAP mengetui semua subversif ini. Kenapa Najib biarkan semua ini utk rakyat tanggung??

utk apa dia dipilih semasa PRU dan dibayar gaji besar dgn keistimewaan2 banyak bersama isterinya tp dia tidak membela keadaan majoriti rakyat yang GELISAH dan tidak terjamin ini??

semakin pelik tindak tanduk PM kita. Dia cukup pantas tweet dan respon pasal piala Dunia atau sukan, tapi buat tidak kisah soal2 berat dalam negara. Teguran Tun M mantan PM.

Pelik sgt bila dasar2 yg dibuatnya seperti 1Malaysia dgsbnya tak menguntungkan kita pun sebenarnya. Apa yg Najib mahu sebenarnya? Kenapa dia tidak tegas dan tidak kuatkuasakan undang2 utk memelihara keamaan dan institusi2 negara?

Kenapa dia biarkan penghinaan pada Islam, Melayu dan Raja jika benar dia ikhlas pd sumpah setianya dlm UMNO? kenapa dia biarkan Cina kafir bermaharajalela tanpa tindakan keras, dan biarkan sekolah perosak SRJKC beroperasi. Itulah punca kerosakan kaum.

YA ALLAH Selamatkan lah kami.
Turunkanlah Dato Seri Najib sebagai Perdana Menteri dan naikkanlah Perdana Menteri Melayu Islam yang tulen perjuangannya untuk kami membela Agama, Bangsa dan Tanah Airi tercinta ini.

Anonymous said...

Apa nk pelik? Isa dimansuhkan! Sekarang tahu sapa kwn dan lwn. Melayu yg tk pernah kisah hal politik pun dah angkat pot. Pasukan risik dan tentera pun masih mantap. Lepasni dorang balon semua.

Aku Melayu Rasis said...

sedara Izham Mohd,
Takde guna dah..mustahil akan jadi semakin baik. Sudah adat dunia dimasa-masa akhir. Kita orang melayu akan musnah juga. Melayu jahanam ditangan najib pink!