Friday, September 12, 2014

PENGKALAN KUBOR DAN MUKTAMAR PAS DI JOHOR MEDAN 2 KUMPULAN PAS TIKAM MENIKAM ???


muktamar pas minggu depan akan berlangsung di johor.
prk pengkalan kubor akan berlangsung selepas itu.

2 perkara ini bakal dijadikan medan untuk ganyang mahupun sabotaj 2 kumpulan pas yang semakin teruk berpecah.

satu kumpulan pas berotakkan filosopi ketum.
satu lagi dulunya pro ketum, kini anti ketum.

muktamar pas bakal memperlihatkan kumpulan mana yang akan dominan untuk ganyang puak lagi satu.

manakala prk pengkalan kubor, jika pas kalah maka ianya akan menjadi bahan momokan kumpulan ketum untuk mempengaruhi dan memperlihatkan kepada ahli pas, tindakan hj hadi dan kumpulannya adalah salah.

360 darjah, pusing ikut mana pun pas tetap akan hancur.

kalau aku kata majoriti ahli pas ni kurang cerdik boleh tak ?

apasallah ANWAR PUNYA TAIK, KORANG PULAK YANG BERPECAH ???




10 comments:

Anonymous said...

Saya teringat doa K O Umno. Allah telah menjawap doa orang orang yang tidak ikhlas dalam beragama. Semoga kita sama sama insaf.

Anonymous said...

dulu ngan umno pun macam tu gak berpecah orang melayu umno dibuatnya

kuku hitam said...

Mantap.

http://pendekarawang1.blogspot.com/

Anonymous said...

Taikk nuarr harumm....kehkeh...

Witt anyakk.....

Anonymous said...

Apa-apa pun yang pastinya INI SEMUA SALAH UMNO!!

Anonymous said...

Mudah nak kesan parasit ni. Tengok la siapa yang masuk PAS tahun 1998 selepas pemecatan DSAI (dah tentu penyokong dia!); lepas tu cepat naik pangkat dalam PAS.

Dah kenalpasti, nyahkan terus!

Anonymous said...

wei...REHDA main wayang nak naikkan harga rumah 3-4%

mrsedapkl said...

Kalau aku ckp puak penyokong PAS ni kurang bijak jgn marahkan aku lak..aku masih tertanya mcm mana lah org yg mcm MAT SABUn blh di pilih sebagai tim presiden PAS?..lu pikirlah sendiri

mrsedapkl said...

PRK Pengkalan kubur PAS tak main kan pulak isu HUDUD ke?..hairan aku..dah tak mampu nak laksanakan ke? Hehehe

mrsedapkl said...

PRK Pengkalan kubur PAS tak main kan pulak isu HUDUD ke?..hairan aku..dah tak mampu nak laksanakan ke? Hehehe