Wednesday, September 17, 2014

PERLUKAH PAS HANCOR...HANYA KERANA TAKSUB PADA ANWAR DAN DAP.


Dato haron din sudah memikirkan jalan nya...

11 comments:

usin said...

cuba baca blog pro anwarinas dalam pas iaitu GB, habis seluar kain baju dato' haron din ditelanjangkan. kononnya haron din dapat rumah free di kerincilah dan berbagai lagi. kenapa bila seseorang pemimpin itu berfikir lain sikit daripada memuja anwar mesti dihina, dikeji dan difitnah? adakah pemimpin perlu mengikut cakap pengikut atau sebaliknya? sepatutnya kata2 presiden dan majlis syura ulamak yang dijadikan pedoman dan tindakan, tetapi nampaknya kata2 dan tindakan anwar yang tiada keahlian dalam pas yang diambil kira. tendang presiden dan majlis syura untuk ikut acuan anwar. kalaupun bukan intim dengan umno, sekurang-kurangnya tidak perlu sujud dan sentiasa cium tapak kasut dap dan pkr. pas adalah parti siasah yang lebih lama berbanding pkr, mana letaknya maruah pas jika hanya jadi mangsa buli anwar yang dibuang oleh umno?

Anonymous said...

Biarlah PAS hancur dan terkubur tiada siapa akan tangisi parti ajaran sesat ni.

Anonymous said...

Dulu PAS doakan kehancuran kepada pendokong kebatilan ... kini doa mereka dimakbulkan ... Aku tunggu puak PAS sujud syukur beramai2. Ya la ... kan doa mereka dah dimakbulkan ... puak yang batil kini berpecah belah ... ala puak PAS yang amalkan hukum wat halal aku wat haram mu bukannya reti nak bersyukur pun. Kena kat orang bala kena kat depa dugaan ...

Anonymous said...

KEBODOHAN MELAYU YANG MENGUNTUNGKAN CHAUVINIS CHINA..........

Anonymous said...

Yup...krn 2 ekor tu ttp menentang islam...sekor clear sekor lg berbelit2 lidah xnak islam...sama je

Anonymous said...

ya, kerana taksub menggila kepada anwar dan dap maka pas perlu hancur. sementelah ia juga sesuai dengan doa-doa yang sering didendangkan oleh pas agar musuh politik nombor satunya iaitu umno hancur. makna kata, kalau bukan umno, pas yang perlu hancur.

salim hasan said...

KEPADA AHLI PAS!! KOLO KOME MASIH TAK PAHAM SEBENOR NYA DATO HARUN DIN NAK BAGITAU SURUH KELUAR LER TU!! CUMA DIA MENGGUNAKAN BAHASA YG BERLAPIK.SEBAGAI SEORANG ULAMA TENTU MATA HATI NYA TERANG DAN DAPAT MELIHAT SIAPA DAP SEBENAR NYA.BRBANDING PUAK PUAK PARASIT DAN PELESIT DALAM PAS YG BERHATI HITAM,YG TAK NAMPAK SIAPA DAP

Anonymous said...

Harundin nak tubuh parti baru pasmak pasulamak,persedian kalau parti pas bubar,dibubarkan oleh perancanggan anwarinas. Susah cap ada 73 puak dalam pas. 3 puak utama dan 70 macai puak anwarinas, puak nikaziz dan puak siapa kata puak umno takda dalam pas Dap mengharapkan kehancuran pas dan kemunculan pasma.

Anonymous said...

Dulu dia pecahkn umno..skrg dia.pecahkn Pas pula...tahniah DSAI....semoga anda berjaya menjadi sultan malaysia...

Anonymous said...

Hhjkk

Anonymous said...

Betul!! Anwar ibrahim ni syaitan besar dalam kaum melayu.alhamdullillah tun mahathir dah buang dari umno.anwar ibrahim sampah politik yang tak boleh di kitar semula.beracun.najisnya lebih berat dari babi.tak boleh disamak melainkan dibunuh saja