Friday, October 31, 2014

ANWAR SAWAN BABI PAGI TADI..YA SAWAN BABI.


Antara hujjah menarik perhatian kita dari Timbalan Pendakwa Raya, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah di pagi hari Jumaat, 31 Oktober 2014

(Hujjahnya akan disambung di sebelah pagi hari Isnin (petang Isnin tiada pendengaran)
kemudian diikuti hujjah penggulungan oleh ketua pembelaan Anwar iaitu Datuk Gopal Sri Ram pada pagi Selasa)

1. Anwar Ibrahim bukanlah individu biasa. Beliau seorang yang berkarismatik dan berupaya untuk mempengaruhi pemikiran seorang budak muda seperti Saiful. Selepas meliwat Saiful, Anwar berpesan kepada Saiful supaya jangan meninggalkan solat.
(Nota: Bukan saja saja Saiful, malah orang lain juga yang tidak mengenali siapa Anwar sebenarnya)

2. Saiful yang gagal menamatkan pengajian degreenya dilantik oleh Anwar sebagai Pembantu Peribadi dengan gai gaji lumayan, elaun yg tinggi dan pelbagai lagi kemudahan lebih daripada staf Anwar yg lain.

3. Saiful dibawa ke mana saja oleh Anwar. Singapura, Hong Kong dan lain-lain negara.

4. Anwar juga memberikan Saiful sut Brioni yang bernilai hampir Rm 24,000 (USD 7,700) yang pada mana sebahagian daripada mereka yang hadir ke mahkamah hari ini tidak pernah dengar pun jenama ini. Tetapi mengapa Anwar hendak menjaga dengan baik hubungan beliau dengan Saiful, soal Shafee.
http://www.brioni.com/

5. Selepas Saiful menguruskan jadual perjalanan seharian, Anwar telah bertanya, "Can I f*ck you today?" Ini jelas menunjukkan keintiman perhubungan tersebut, ujar Shafee.

Saiful agak keberatan dan ini telah menimbulkan kemarahan Anwar di mana Saiful telah didominasi sepenuhnya (secara mental) oleh Anwar dan mereka ke bilik tidur utama untuk melakukan aktiviti liwat tersebut.

6. Shafee berkata bahawa kejadian liwat itu telah berlaku di antara 3 petang sehingga 4.30 petang di Kondominium Damansara. Hujah Shafee menyatakan bahawa Anwar meliwat Saiful tanpa kerelaan Saiful tetapi tidak bermaksud tanpa kebenaran. Ini adalah satu dilema psikologi dan moral apabila seorang individu yang dominan, majikan dan juga idola seperti Anwar Ibrahim mahu meliwat Saiful.

Perbuatan meliwat ini tidak ada kaitan dengan kebenaran kerana pada waktu ini Saiful telah tergamam dan tindakan tanpa melawannya itu dianggap tanda persetujuan oleh Anwar Ibrahim.

Liwat tersebut berlaku dengan tanpa kerelaan Saiful Bukhari. Maka dengan itu, Saiful bukanlah bersubahat dalam melakukan aktiviti liwat tersebut.

Atas bukti-bukti seperti ini, apa yang dikatakan oleh Saiful ada kebenarannya. Saiful takut kepada Anwar. Ini dapat dijelaskan dengan baik oleh gambar yang pihak peguambela sendiri bawa pada hari pertama yang menunjukkan Saiful masih menghidangkan air di rumah Anwar sehari selepas diliwat.

Muka Saiful bukanlah muka individu yang gembira ataupun ceria. Tetapi muka seseorang yang terpaksa berselindung di atas kejaidan trauma yang berlaku kepada dirinya sehari sebelum itu.

7. DNA 'Lelaki Y' yang ditemui di dalam dubur Saiful adalah sama dengan DNA yang diperoleh dari lokap Anwar Ibrahim. Anwar sama sekali tidak mahu sebarang benda (saliva, darah dsb.) diambil darinya untuk dibuat DNA profiling).

8. Bahan bukti yang didapati dari hospital seperti semen adalah intact dan tidak compromised sebagaimana yang telah disahkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

ps: hari ini baru 30% hujah dari pendakwa raya, tu pun dah beri panas telinga buat anwar ibrahim, hehe.. kita tunggu isnin nanti.

Headbomb blog

25 comments:

TOK Jinda said...

HEBAT HEBAT HEBAT TAN SRI.
HUJJAH SUPERB.
PADANLAH PELIWAT TAKUT GEMENTAR NAK DISQUALIFY KAN TAN SRI DARI JADI DPP.
TERCUNGAP LAH DIA...
KESIAN KONSPIRASI............ DIA JE YNG TAK KONSPIRASI....... KESIAN TAN SRI KHALID IBRAHIM.

Anonymous said...

Aku dapat jacket jugak....... Tapi brand " KONSPIRASI"
Brand terbaru dan berquality tinggi.
KALAU brand rendah SIKIT " REFORMASI"

Surrhead said...

apakah komen anda tentang bahan bukti KY?? Nape kat saifool ada KY??

Anonymous said...

MANTOP
M A N T O P
M. A. N. T. O. P
MELETOP !๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

Wak Gandus said...

DAH LIWAT PESAN SURUH SOLAT.
BUAT HARAM LEPAS TU SURUH BUAT WAJIB !
AGAMA APA YEK ?
SOMETHING NEW...
USTAZ USTAZ PKR BERKELULUSAN LCE, SPM, BA, MA, PHD........SILA BERI PENJELASAN.
MARUAH ISLAM TERCABAR..........
ATAU APAKAH IN UGAMA PLURALIMA ATAU LIBERALISMA ?

Ex abim said...

TAK SANGKA YEK BEKAS KETUA ABIM YANG DULU KEHULU DAN KEHILIR MEMAKAI CAPAL SAHAJA SKRNG BOLIH BELIKOT BERHARGA GITU RUPA.
KAN ELOK DUIT SEBEGITU DIHANTAR KPD ORANG MISKIN DI BALING... ORANG YANG DIA KATA KELAPARAN.

ITULAH MAANUSIA.. SIKAP HYPOKRIT YANG NYATA.
LAIN PERANGAI SEBELUM DAN SESUDAH BERKUASA.

DULU PERJUANG ORANG MISKIN SKRNG DAH SENANG LUPA SEMUA........ OH MAANUSIA KENAPA KAMU BEGINI.

Anonymous said...

Pada dasarnya Saiful bukan hanya sekali iyu telah diliwat oleh Anu War Al Juburit, kalau tak silap aku saiful pernah bagi tahu bahawa dia sudah di liwat 7 atau 8 kali atau lebih aku pun tak ingat sangat..

Aku boleh bayangkan dan tahu apa yg dialami oleh Saiful, tetapi di dalam mahkamah yang mementingkan saksi dan bukti, banyak perkara tidak dapat dirungkaikan semudah atau semacam mana yg kita tahu atau rasa.

Kalaulah anda mengkagumi anu war sebagai seorang ahli politik yg berkarisma, punya perwatakan yng menarik, petah berpidato, tangkas berhujah, siang malam kamu dengar dia bercakap pasal keadilan, menantang kezaliman, tentang hak asasi, tentang Islam dan tuntutannya, tentang intergeriti, tentang dignity dan macam macam lagi idealisma yg muluk muluk, lalu mneghampirinya dalam kekaguman itu...

Hari demi hari berlalu, dengan keintiman hubungan yg terjalin, segala 'laungan reformasi' kini terbukti satu persatu, hari demi hari, bahawa ianya penuh dengan kepalsuan dan penipuan.

Di atas pentas umum, di hadapan khalayak ramai dia bercakap berdegar degar tentang segala yg baik baik, mencela dan mencerca segala yg buruk buruk termasuk mengkeritik mereka yang berkelakuan buruk dan yg membuat keburukan...namun di sebalik itu, terbukti di hadapan mata anda, sebagai pembantunya yg setia dan kekaguman..anda dapati dia sebagai ayam jantan yg ekornya penuh bergelumang dengan tahi .. mana tidaknya, setelah anda menyiapkan segala sesuatu untuk mensuarat yg sudah di ataur dia sempat mengajak anda untuk berjubor .. cilaka punya anuwar. dijubo saiful antara jam 3.00 hingga jam 4.30 petang .. lepas tu suruh saiful jangan tinggal solat...puki mak anu war al juburit ini..lepas tutuh saiful dan pancutkan air mani sialnya itu ke badan saiful..apakah dia mandi wajib lepas itu?? apakah dia solat asar selepas itu???

Tunggulah lepas keputusan ini..aku akan jumpa saiful dan minta saiful ceritakan satu persatu kisahnya dengan al juburit ini, supaya rakyat tahu secara terperinci, sesuai dengan kehendak al juburit menjadikan rakyat hakim negara...

tunggulah...akan sampai masanya kalau mahkamah sudah tidak lagi melaksanakan keaadilan kita akan menentukan keadilan itu tertegak walaupun dengan apa cara sekali pun !!!

Anonymous said...

Anwar yg perlukan ...bagi licin la lol...klu saiful plk benteng supaya tak cedera... tu pun bukti dia takut kerana gara2 kebuasan bos dia perlukanya utk perlindungan kecederaan dan kesakitan yg bakal dihadapinya. Nikmat meliwat tu hanya anwar yg dpt.

Anonymous said...

Mmg tepat sekali komen ko bro, bagus

Anonymous said...

Hanya kompromi sahaja yg akan melepaskan si tertuduh. Bahan bukti serta hujah memihak kpd pendakwa. So, aku setuju 100% dgn ko....

Anonymous said...

Senang saja nak selesai kes ini.Bawa budak jantan yang jambu-jambu 3-4 orang,suruh depa berbogel dan buat aksi tonggeng ke apa ke depan Anuwar.Dengan syarat dia kena nampakkan juga kote dia.Kalau dia boleh tahan maka dia lepas,tapi kalau kote dia tegang tengok budak-budak jantan tu,sah lah.

Anonymous said...

Hidup ABIM!!!Bukan Anuwar sorang yang jenis ini dalam ABIM.Hidup ABIM=Anuwar Bin Ibrahim Meliwat.Takebeer!!!

Anonymous said...

keadilan utk Saiful!
alJuburi dah hampir pasti akan ke dalam mungkin lebih dari 5 tahun.. jom pakat2 doakan agar lepas ni Melayu/Malaysia akan kembali aman..!

Anonymous said...


dimuka bumi ni seribu semacam perlakuan songsang berlaku dan semuanya perbuatan yg tidak diredaai, anuar aljuburit dikalangan syaiton berwajah manusia, yg bijak berlakon dan mengarah derama kehidupan.

menghadapi manusia durjana anuar aljuburit perlukan kesabaran dan pelaksanaan undang2 yg tegas, malapetaka kepada negara, islam dan bangsa sentiasa dicari kesempatan untuk dia beraksi menunjulkan diri sebagai manusia yg berguna.

segala ruang dan kesempatan anuar aljuburit pakai untuk mendapat kekuasan dan metelamat dalam hidupnya semata2 hendak bertahta diputerajaya, dihujung usianya sekarang 67 + ....hidup dipenjara menunggu mampos, malangnya masyarakat ramai terus buta dan pekak tak bolih menilai siapa anuar yg sebenarnya....segala kecurangan dan pengkhianatan kepada negara bangsa dan agama tidak bolih dimaafkan, malah matinya pon tidak harus ditanam bersamasama dikalangan kubur2 yg ada.

Anonymous said...


dimuka bumi ni seribu semacam perlakuan songsang berlaku dan semuanya perbuatan yg tidak diredaai, anuar aljuburit dikalangan syaiton berwajah manusia, yg bijak berlakon dan mengarah derama kehidupan.

menghadapi manusia durjana anuar aljuburit perlukan kesabaran dan pelaksanaan undang2 yg tegas, malapetaka kepada negara, islam dan bangsa sentiasa dicari kesempatan untuk dia beraksi menunjulkan diri sebagai manusia yg berguna.

segala ruang dan kesempatan anuar aljuburit pakai untuk mendapat kekuasan dan metelamat dalam hidupnya semata2 hendak bertahta diputerajaya, dihujung usianya sekarang 67 + ....hidup dipenjara menunggu mampos, malangnya masyarakat ramai terus buta dan pekak tak bolih menilai siapa anuar yg sebenarnya....segala kecurangan dan pengkhianatan kepada negara bangsa dan agama tidak bolih dimaafkan, malah matinya pon tidak harus ditanam bersamasama dikalangan kubur2 yg ada.

Anonymous said...

butuh punya cerita

Anonymous said...

Betultu bro...biarkan Rakyat Menjadi Hakim selepas dengar hujah Saiful sendiri. Anwar telah "groom" atau "menyediakan" Saiful secara saikologi yang amat halus bagi memenuhi kehendak nafsu jahat dia (Anwar).

Anonymous said...

Kes tutoh juboq ni bkn mustahil...IZIN DALAM PAKSA.



Anonymous said...

memang ini kisah butuh sebenar-benarnya.Kisah butuh yang berprofil tinggi.

Anonymous said...

Bagila bukti apepun fanatik anwar tkkan caye punye.semuanya kospirasi bg mereka..

Anonymous said...

Kah kah kah.

Anonymous said...

Pukimak ko la...bodo...

Anonymous said...

Memang ini kisah butuh.Butuh yang menutuh depan belakang.

Anonymous said...

CAI. . .INI MEMANG CERITA BUTOH. SAMPAI BUTOH ANWAR BENGKOK SATU MALAYA TAU. KENAPA CAI ? KAMU TAU MALU KE ? SI NUAR PENJUBOR DAJJAL MATA SATU TU PUN TAK MALU. LU SAPA MAU MALU CAI ?

Anonymous said...

tgk anugerah skrin lu...