Friday, October 17, 2014

KETUM NAK KEADILAN...KENAPA MASA TERAJANG KALID IBRAHIM KAU LANGSUNG TAK BAGI PELUANG ?


7 comments:

salim hasan said...

6 67 38 nomor cantik tu.Nak tau pasai apa boleh jadi begitu lama perbicaraan? Yang pertama kerana sikap kaki jubur sendiri yg seboleh upaya menjadikan perbicaraan ini tertangguh.Yg kedua umum tau badan perundangan negara telah dipenuhi oleh para parasit dan najis pembangkang yg terus bertelur dan membiak didalam nya.terutama dibawah kerajaan sekarang yg begitu melayan dgn penuh sopan santun mereka ini

Anonymous said...

KEADILAN UNTUK TSKI MACAMANA ? SUARA RAKYAT SELANGOR LANGSUNG TAK DIENDAHKAN.
KEADILAN YANG MACAMANA PULAK KALI INI ? CUMA UNTUK KELUARGA KETUM JER KE ? BILA TERDESAK RAKYAT JADI BENTENG. POORRAAAAHHH...PERGI MAMPOS LA.....

Anonymous said...

DAH TIKAM ORG KALAU TAK MATI PUN KIRA JENAYAH TU. MANA BOLIH TIKAM SANA TIKAM SINI.

Anonymous said...

Bro GAP,
Kalau boleh jangan lah cerita sangat pasal si KETUM buntut hitam ni. Seolah-olah kita bagi promosi tahap gred A pada dia. Aku sebenarnya menyampah.

Aku nak kau utarakan permasalahan rakyat macam aku ni. Masa cuaca panas tempoh hari, hingga ke hari ini pun aku rasa, aku ada pasang alat penghawa dingin di setiap bilik tidur utk keselesaan aku sekeluarga.

Apa yang aku hairan, dulu sebelum bill naik, aku bayar paling mahal pun dalam RM50.00 tapi lepas bill naik, jadi dalam lingkungan RM150-RM200 sebulan. Lepas pasang alat penghawa dingin, aku terkejut bill datang bulan-bulan dalam RM600-RM750 sebulan!!!!!

Jadi lah GAP, bagitau Najib dan si PERNAHSIHAT dia, kalau kauoran tak turunkan tariff, kami rakyat akan turunkan dia. Kali ini aku akan pangkah selain BN. biar lah..

Kalau nak hancur Malaysia ni, baik di hancurkan masa PRU14.

P/S: mana janji UMNO SELANGOR nak hapuskan TOLL BATU 3 dan Sg RASAH??????????

Kaki Gebang betul puak puak ni..menyesal aku ikut kau kempen PRU 11, 12 & 13.

Anonymous said...

itu semua AUTA dia je. semua talian hayat dah expired, tunggu dia dihumban dalam jel. banyak la dia punya tak adil. kena kt kau kira tak adil, kau terajang khalid ibrahim tu adil ke? musibat....

BR1M said...

tak sedar pula dah enam tahun.. DSAI patut bersyukur sbb 6 tahun dia dapat merayau lagi..

Anonymous said...

Al-Juburit adalah seorang murtad.Jangan terkejut kalau dia bunuh diri dalam penjara.Kalau dapat jantan di dalam nanti dia akan 'happy', Lawan Tetap Lawan,tapi kalau sebaliknya dia akan stress gila.