Friday, October 3, 2014

MANTAP ARTIKEL NI..,

http://justread-whatever.blogspot.com/2014/10/more-craps.html

8 comments:

amanz said...

Rakyat dipaksa berjimat? Harga minyak dunia naik? apa lagi..??semasa minyak turun mana dia harga petrol RON95 turun?? PENIPU BESAR!!

Berbeza dengan Najib laki Rosmah dn Konsetan2 yang dilantik dengan bayaran juta2 RM, mereka diberikan amanah untuk meringankan beban rakyat tetapi mereka sebaliknya.

Najib tidak layak dibandingkan dengan kehebatan Nabi mentadbir negara. Najib pemboros untuk hal hal yang membazir.. Najib tidak bermuka2 dengan Melayu dan orr2 kafir.

Najib dgn sengaja menaikkan harga petrol diesel serentak di ketika rakyat Islam mahu menyambut Hari Raya Haji.

Apakah Najib lakukan ini diredhoi Allah? Kita berusaha dan kententuan itu dr Allah. tp Najib usaha apa?

Najib usaha melingkup negara dan rakyat, memgkayakan konsetan2 dan stakeholder 1MDB serta taukeh2 Cina kafir untuk mengaut keuntungan berkali ganda hasil penipuan subsidi ini..

Tolong jgn hina taraf kepimpinan Rasulullah Solallahu Alaihiwasallam dengan keborosan dan kebodohan Najib menguruskan ekonomo negara.
Konsep BRIMM untuk melumpuhkan budaya kerja dan ekonomi negara.. ketagihan wang tanpa usaha.. itulah Najib.. the looser.


Semoga jawatan Najib sebagai PM akan berakhir tak lama lagi dan digantikan dengan pemimpin yang berwibawa dari UMNO yg lain. INSYA ALLAH.. AMINNx3

Najib perosak, pemansuh, pencetus ketidakseimbangan kaum dan agama. Zaman Najiblah Islam teruk dihina dalam pelbagai medium.

Najib tak relevan lagi.

Anonymous said...

pendapat bodoh!

Saidi Osman said...

Go fuck ur yourself with a plastic dick you ignorant economic bastard.

Anonymous said...

amanz ... ini menunjukan kau tidak tahu apa berkenaan ekonimi. the best shup up. kita tunggu apa najib nak bagi dalam bajet pada 10 oktober 2014 nanti. kau RBA ke?

Anonymous said...

Kalau Najib yang dapat pujian seluruh dunia kau kata tak relevan maka kau lagi teruk dari hampas kelapa.

Anonymous said...

Yes Najib can go to hell now! Orang Melayu hate you. Bangsa asing pun hate you. GE14 you will definitely suffer heavy losses. We demand new government to take over Malaysia.

Anonymous said...

Zaman najib islam teruk dihina sbb PR membela kapir ngok.kalinah Allah pun nak digadaikan... Ngok

Anonymous said...

Najib masih relevan...
Anwar makhluk perosak
Apalagi LGE... taraf vavi