Monday, November 17, 2014

KITA PERLU TERUS PERJUANGKAN ISU INI


http://kedahku.blogspot.com/2014/11/siapa-yang-akan-memperjuangkan-nasib.html

12 comments:

Anonymous said...

Wakil rakyat tidor ker?

Anonymous said...

Patutnya UMNO tubuhkan di setiap negeri, sebuah Jawatankuasa Khas campuran jenerasi muda dan tua, dari pelbagai latarbelakang termasuk NGO-NGO Islam/Melayu, utk. bantu dan pantau dgn. amat TERATUR, IKHLAS dan JUJUR, serta CEKAP dan KONSISTEN, nasib setiap mangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu, dari pelbagai jenis kesusahan dan keperitan - samada dari bencana, kemalangan jlnraya, kesihatan. kemiskinan dsbnya,termasuk jbtn. perundangannya yg. baru, memberikan Khidmat guaman percuma utk. yg. miskin/sederhana agar dpt. menuntut HAK mereka termasuk PAMPASAN dan KEADILAN undg-undg; dari kemalangan industri/bencana/jlnraya dsbnya. Ini tak MUSTAHIL.

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

InsyaAllah.... Kalau di ketengahkan isu ini dgn cara betul ia nya akn dpt diselelesaikan

Wak gandus said...

ZUMBA ZUMBA ZUMBA...... HA HA HA..

Anonymous said...

bro gap...
prof kangkung yang suka bash orang sana sini dan buat prediction dah kantoi melingkup sebab ciplak thesis

http://www.suara.tv/2014/11/17/tesis-ciplak-prof-abu-hassan-digugur-jawatan-dekan/

Anonymous said...

Relax bro. Jgn sentap. YB x kerja sorang. Wakilnya x beri maklumat tu. Wakil setiap kariah, kawasan dan kejiranan kena sampaikan maklumat ke pejabat YB. YB kena tidur jugak, hatta mb dan pm juga kena tidur. Betulkan saluran maklumat, baru masalah begini boleh diatasi. Wakil kpd wakil rakyat tu kena jujur, adil, telus dan berhati perut. Tq

Anonymous said...

senang saja kalau nak tolong......UMNO perlu ada keberanian politik........Pas dan PKR sudah kafir....tak boleh diharap lagi.Beranikah UMNO mengagihkan tanah kepada orang Melayu yang tidak pernah ada tanah?Cari jalan cara macamana nak bagi...antaranya tawaran tanah ini kepada pelajar yang dapat ijazah kelas pertama yang berasal dari keluarga miskin atau pun anak muda yang berdaya saing dalam bidang-bidang lain.......perlu difikirkan dan mesti ada keberanian.Saya percaya parti Bintang 3 ada memberi bantuan bulanan dan macam-macam bantuan lagi kepada bekas pejuang-pejuang mereka yang masih hidup.Bodoh la jika mereka tidak melakukannya.

Anonymous said...

Sebenar nya perkara begini tidak mungkin terjadi jika pemimpin dari akar umbi hingga ke wakil rakyat seterus nya jabatan berkenaan prihatin dan ikhlas berkhidmat.Terutama pemimpin akar umbi kena peka dan ikhlas bertindak memaklumkan perihal ini. kerana pemimpin ini yang bersama dalam komoniti tersebut.Pemimpin akarumbi yang menentu segala nya....jika ia tidak berfungsi akan rosak lah segala kepimpinan begitu juga lah sebalik nya jika pemimpin tidak berfungsi akan runtuh lah segala organisasi....berjuang lah wahai semua peringkat pemimpin insya Allah kita berjaya walau pun tak berjaya semua

Anonymous said...

GAMBAR TU KAT NEGARA YANG X DE SUMBER HASIL BUMI KE

Anonymous said...

Jkkkkkkkk tak buat kerja. Dlm mesyuarat,bgtau adun,semua beres. Adun keluar dewan dengan harapan pru akan datang,jadi adun lagi.

Anonymous said...

Ini lah sebab utama umno bn gagal!
Ini lah sebab melayu hilang kepercayaan..
Ini lah sebab undi rakyat kpd krjaan hilang..

Anonymous said...

Najib adalah Malayan Union.