Wednesday, November 12, 2014

SEBARKAN NI...


7 comments:

hasnul rahman said...

Imigran Cina di negara ini bersikap rasis melalui perbuatan dan tindakan. Bukan dgn lidah atau kata-kata.
Manakala kaum Melayu dan pemimpinnya dicap rasis kerana kata-kata yg bersifat retorik.
Kesannya, imigran Cina berjaya dgn apa yg diamalkan sedangkan kaum Melayu tak kemana kerana ianya sekadar omong retorik semata-mata.
Apa yg diamalkan kaum imigran cina ini samalah seperti apa yg diamalkan oleh kaum Yahudi.

Anonymous said...

NAJIB MAY REQUIRE PERSONAL TUTION FROM TUN MAHATHIR..... JUST FOR SUBJECTS IN WHICH HE IS FOUND TO BE WEAK.

Anonymous said...

aku memang stim dgn kata2 orang tua ni..sorang yg sangat aku sanjungi..aku kagumi..bahasa nya mudah difahami..tanpa bahasa yg bombastic n tanpa berbelit2..tak mcm bahasa najib n anwar..kekadang bahasa najib berbelit2 yg akhirnya dia sendiri confuse apa yg dia cakap..salute to orang tua ni..ayahanda tun mahathir

Anonymous said...

Tidak ada lagi melayu tulin yang berani berjuang demi agama, bangsa dan Negara. Tidak nampak dalam UMNO, dalam PAS? Dalam PKR memang dah jadi carca-marba. Dalam Pas, nampak semua dah jadi keldai baruah Dap dan peliwat Negara. UMNO sudah habis barisan nasionalis.....yang ada puak elit yang sibuk main wayang demi popularity dan kekayaan.

Anonymous said...

Superb! Ini sangat tepat!

CEO Siber said...

....


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

Tolong ye :-)


Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<


MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'




Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Anonymous said...

Woi...nk penjarakan org ingat party boleh buat ker..??negara ada undang2..ada penguatkuasa jabatan dan kementerian tertentu untuk menentukan sesaorang itu perlu di penjarakan....kalau setakat mana2 party nk sogok semua mereka ini...dah lama gulung tikar balik kampung..party pun lingkup.