Monday, November 17, 2014

WAJIB SEBAR

1 comment:

Anonymous said...

Bro GAP,
FB account gua, ramai non malay yang MELAMPAU kekurang ajar nya... gua nak balun, takut diaorang ni sekat job gua, sebab job gua memang company cina je client gua. Gua terpikir, takdak ka tempat kita boleh hebahkan lahanat lahanat ni? macam "wall of lahanat".. biar muka dan identity serta postings diaorang terpampang kat situ.. bagi diaorang takut and jaga mulut sikit. Yang gua paling panas, sesetengah tu jawatan besar gila, otak geliga, tapi post bodoh nak mampus, pun boleh dapat hundreds likes dan comment menyokong. Bahaya beb kalau tak dibendung, sebab yang Like tu kebanyakannya tak tau amende pun, tapi sebab tukang post tu dikenali sebagai successful, semua percaya membabi buta. Sakit hati gua. Consider beb?or give solution? seriously, gua tak boleh buat openly, sebab kerja gua sensitive, memang tutup mata je diaorang nak cantas gua and ambik orang lain. Dan memang cuma company non malay je yang akan guna khidmat gua.