Wednesday, December 3, 2014

AKTIVITI LENDIR BERTAMBAH DI PULAU PINANG ?


http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/12/sex-workers-are-increasing-in-penang.html

11 comments:

hasnul rahman said...

Itulah salah satu jenis perniagaan yg diamalkan kaum tertentu di negara ini yg begitu bangga mendakwa bahawa kaum merekalah yg paling bijak berniaga.
Berniaga lendir.....!

Anonymous said...

Tahniah LGE, LKS dan DAP. Anda memang terbaikkk. Kejap lagi PP akan terbalikkk.

Anonymous said...

HARAP SGT TEMPAT MAKSIAT ITU akan terblik satu persatu. Diatas nya nanti didirikan pusat2 tahfiz bagi mentarbiah penduduk penang. Penamg has losy its lustre.

Zul Baha said...

2015 TAHUN MELAWAT PULAU PELACORAN@PENANG

wan jamak said...

Yg imigresen bangang bagi kebenaran masuk pasai apa. Org imigresen byk jugak yg dapat lendir.

Anonymous said...

Diminta penduduk islam segera meninggalkan pp segera berhijrah ketanah besar kerana

ALLAH DENGAN KUASANYA AKAN MEMBERSIHKAN PP

INGAT LAH APABILA MAKSIAT BERLELUASA
TANPA HALANGAN DARI PIHAK BERKUASA

INI JANJI ALLAH SWT TAKUTILAH GERUNLAH DIHATI HATI KAMU

Anonymous said...

Nape x tajuk tu 'aktiviti lendir bertambah setiap negeri?'Penang saja ke ada aktiviti pelacuran?..tiap negeri ada maksiat.kelate serambi mekah la sangat pun ada maksiat.selangor negeri maju la sangat pun ada maksiat.ini semua poyo..

Anonymous said...

Nape x tajuk tu 'aktiviti lendir bertambah setiap negeri?'Penang saja ke ada aktiviti pelacuran?..tiap negeri ada maksiat.kelate serambi mekah la sangat pun ada maksiat.selangor negeri maju la sangat pun ada maksiat.ini semua poyo..

Anonymous said...

PAS TAK NAK DEMONTRASI KE...DAP BERJUASA HASIL SOKONGAN PAS DAN PKR...INILAH HASIL TARBIAH PAS

Anonymous said...

PAS pussy skrg dh ada kuasa kt penang hmpir 2 penggal, ini ke hasil manifesto depa? Sekolah agama, masjid x btmbah tp pelacur yg bertambah. Klu PR perintah malaysia mesti 1Malaysia syurga pelacur. Pasdappkr x yah buat2 apa2 cuma cuci tngn n salahkn polis, imigresen dan umno. Tiap2 bulan buleh gaji n elaun

Anonymous said...

Matlamat perjuangan nak menjatuhkan UMNO dgn apa cara sekali pun... itu janji dan ikrar mereka... kalau nak tegak agama... dah lama semua orang Islam akan mengikuti dan masuk pas.. so pelacur.. biasa la bro!!!