Friday, December 26, 2014

BANJIR. TPM TURUN JUMPA MANGSA.

Mohon sebarkan foto dan info kerajaan turun padang dan bantu mangsa.

Kit siang gila tu jangan layan. Semua nak dipolitikkan.

4 comments:

MNH SASTERA MELAYU said...

Salam perjuangan tuan,

Tolong pautkan link blog saya ke blog tuan. Saya akan pautkan link blog tuan ke blog saya juga.

Link blog : http://sayapejuangbahasa.blogspot.com.

Segala perhatian tuan amat saya hargai dan saya ucapkan ribuan terima kasih.

Anonymous said...

Lanchau tak potong sama macam Lanchau babit aku potong juga...same performance maa

Anonymous said...

Musim-musim banjir ni si Babi tua Kit Siang tengelam mampos bagus juga.

Anonymous said...

Dah terkedu tak tau nak kata apa dia meracau cerita lanchau pulak..ha ha ha.RBA RBA..p balik tongsan lah.