Sunday, January 18, 2015

BATU API SUDAH GIAT LAGAKAN NAJIB DAN GODFATHER-GODFATHER UMNO !


batu api dah buat kerja.
kita dah tahu apa motif mereka.
kita dah tahu siapa kepalanya.
kita dah tahu siapa pencacainya.

hari ini batu api makin galak serang daim . 
indirectly batu api cuba mewujudkan seolah-olah najib yang arahkan.

batu api media dan pencacai bangang seronok melihat umno bertelagah.

hakikatnya, jelas najib dan  godfather umno takde masalah pun.
kalau setakat beza pendapat , itu biasa dalam politik.

namun bila kepala batu api makin tiup api kasi bakar , ini sudah masuk kategori boleh memecahbelahkan umno.

batu api.. 
kami nasihatkan hentikan propa melaga laga pemimpin ni.


19 comments:

Anonymous said...

rasanya tindakan ni dpt restu Najib...

Anonymous said...

TV3 sudah menjadi stesyen yang TIADA nilai INTELEK..& tidak dihormati.

sebab itu rating mereka jatuh sekarang & ungkinakan rugi bertahun2..


Ingatla kalau HIDUP berdasarkan SIKAP memburukkan orang UNTUK MEMBODEK - ia tak kekala lama.

Anonymous said...

kalau dh tau, dedahkan shj siapa kepalanya, siapa pencacainya, apa motifnya. kenapa harus tunggu sampai perkara yg tdk diingini berlaku

MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBAT

Takkan itu pun tak tau??

Anonymous said...

Sape batu api tu admin..cer citer sikit..

Anonymous said...

cer dedahkan batu api yg dimaksudkan...kita pun nak tau juga...kalau macam ni punya keadaan...nampak nya malaysia akan dapat TPM... lepas tu bila pak ketum mampus depa jadi PM pulak..tentu nya dari cina bukit DAP dlm tempoh tiga tahun lagi...melayu hanya menang sorak...UMNO blh terus bertelagah....pas blh terus mengampu pak ketum&dapigs...disamping angan2 jadi ahli syurga.....

Anonymous said...

kadang2 macam betul pulak apa yang ds najib sebut bahawa blogger umno bangang. sekarang ini, satu team blogger yang kononnya sayang sangat pada umno (kononnya, padahal jadi ahli umnopun tidak) sedang melaga-lagakan antara najib dan gandingan tun mahathir-daim. ia semakin seronok dengan menjadikan anwar sebagai tukang balun. selain blogger yang digelar bangang oleh najib, tv3 pulak sudah main belakang dengan menyerang gandingan godfather umno menggunakan anwar juga. apa cerita ni? tiada angin, pokokpun tak goyang. jika nak mengaitkan daim dengan penyelewengan, kenapa sekarang? cuba jawab persoalan ini. semuanya ada muslihat. memang tak senonoh sebenarnya perlakuan orang politik ini. baling batu sembunyi tangan. adakah kumpulan 'badigol' ini sebenarnya menjangkakan, malah mengharapkan serangan balas dari kumpulan pro tun mahathir-daim yang menggila sehinggakan najib akan tersembam? sangat hina, betul2 hina jika begini cara nak menjatuhkan kepimpinan negara. kenapa perlu mengadu domba dan mengatur perang hanya semata2 ingin menukar pemimpin. lebih baik buat secara terbuka dan minta sahaja najib berundur sebab memangpun kepimpinan najib tidak boleh diharap, bukan mencetuskan satu lagi perang besar dalam umno. tak pasal2, kredit akan dapat kepada anwar. pemimpin umno ni terlebih cerdik atau memang selamanya bodoh sehingga mudah sangat menjadi lembu dan dilembukan oleh musuh...?

Ben Yaacob said...

Ya Tuan,
Kami sendiri sedar sejak sebulan lepas, saban minggu kes Daim ditimbulkan dalam TVR3 dgn guna hujah dari pemimpin2 PKR.

"Tak pasti" sebenarnya siapa bg keizinan atau siapa yang arahkan, tetapi motifnya jelas.

Ia adalah satu signal dr pihak tertentu kepada Tun M dgn mesej "Kacau Orang Kami, Kami Kacau Orang Kamu"..

Ada pihak yg sgt berpengaruh dibelakang ini yg x senang dgn pendirian Tun M.

Selama lebih sebulan, Tv3 hanya siarkan komen2 dari cacing PKR. Ia tak dapat sambutan langsung.

Jelas pengaruh Tv3 utk pengaruhi pemikiran rakyat tidak sekuat pengaruh blog2 dan media sosial.

Jadi semalam, usaha minta nyawa dibuat dengan paparkan komen dari anugerah Tuhan, En Sivaji, supaya isu ini dapat diamplifykan menjadi besar.

Nyata taktik itu mendapat respons dr laman2 media sosial.

Tapi, jika kena cara manoeuvre isu ini oleh media sosial, tentu taktik menggunakan En Sivaji Anugerah Tuhan, akan makan diri si pandir yg mengusahakannya kembali.

Anonymous said...

KJ and the gang? Aku tak pernah dan tak dapat nak bersangka baik dengan KJ ni. Tuan admin kalau nak soft copy artikel pasal KJ pada zaman pak lah tulisan Malaysian Today... bgtahu aku.

Anonymous said...

Apalah mangkuk2 ini dah lupa ke? Punca masalah politik di Malaysia, perpecahan2 yang berlaku kat Malaysia ini dan kerosakan nilai2 bangsa di Malaysia ni bermula dengan siapa? Pembohongan demi pembohongan, penggunaan orang untuk merosakkan orang lain, cakap tak serupa bikin, wang politik bermula dengan siapa?

Anonymous said...

TV 3 stesen pelacur untuk jalang politik macam Anu-ar peliwat dan zamil.Bapa segala korup ni nak cakap pasai keburokan orang lain dia sendiri kaki rasuah paling jahanam di malaysia, Ni la TV 3 rancangan penuh maksiat , berita penuh agenda munafik.

Anonymous said...

Kalau nak siasat: siasat jugalah bagaimana SEMUA orang boleh jadi kaya raya billionaire di Malaysia ni termasuk Ananda Krishnan, Lim Goh Tong, SEMUA sekali..pemilik Public Bank, jangan tinggal sebab rasuah bukan penerima tetapi juga pemberi.

Anonymous said...

Tolonglah.... bagitau siapa kah batu api haramjadah tuuuu!!!!

Anonymous said...

Godfather (Bapa Tuhan) tu kan Ketua Gengster, Samseng, bisnes Maksiat dll.

Elok pun jangan disokong Godfather.

Elok juga Akta Hasutan diguna sekarang untuk membisukan semua yang nak runtuhkan kerajaan secara tidak demokratik.

Anonymous said...

Selagi Al-Juburit tak mampos selagi itu lah bangsa Melayu akan terus menerus dirosakkan.Si peliwat pengkhianat agama,bangsa dan negara layak hukuman mati.

Anonymous said...

Batu api itu namanya A'awar iatu bapa syaitan yang tugasnya menggoda raja dan orang besar agar zalim dan rasa takbur dengan jawatan, membiarkan rakyat tanpa dibela , tak suka mendengar nasihat ulama. Menghias perempuan agar lelaki segera tergoda dan menggoda perempuan agar mendekati lelaki yang dilihat menarik..

Anonymous said...

KJ (dalam) / azmin (luar) bakal pengganti anuar meneruskan agenda barat

Anonymous said...

SALAM SEMUA

KLU BETUL KETUM ADA KOTAK KOTAK RAHSIA

SILA SIARKAN JANGAN CKP BERDEGAR DEGAR TAPI HABUK PUN TARAK...
FITNAH SUDAH JADI MAKANAN DIA

BALACI BALACINYA TUKANG CANANG
RAKYAT BODOH NGAH NGAH PERCAYA JA...


AKU PUN DAH MUAK DGN CKP CKP KOSONG NI...TERTUNGGU TUNGGU
AKHIRNYA HANYA TINGGAL PROPAGANDA JE....

Anonymous said...

TV 3 Dah lama aku TALAK 3
TAK BERKUALITI

Anonymous said...

dh 2mlm aku tukar tgk berita tv1. tv3 dh jd stesen paling pukimak dl sejarah. tu belum tgk penyampai2 yg syiok sendiri. bodoh punya tv3 dan media prima