Wednesday, January 14, 2015

ELOK ELOK KERJA BAGUS... DAH HILANG.



8 comments:

Anonymous said...

Ini meja bkn mejar.
Ko kene buang krja ad ke gng2 pakatan tolog ko???

Anonymous said...

Ikut lagi cadangan BERSIH buat dakwatlah, siapa suruh?


Memang apa-apa cadangan, oh silap, tuntutan yang datang dari puak pro Pakatan adalah perkara bodoh yang akan mendatangkan mudarat.

Tak percaya?
Ikut jelah apa diorang nak, ISA dah hapus, apa lagi?

Zara Ashley said...

Inilah masalahnya bila terikut2 rentak PR. Semua org tau ink SPR mmg tak kekal sbb cara pakai tu salah. Benda ni pun dah diakui oleh SPR. So, sapa yg di pihak yg rugi sebenarnya?? Inilah akibat bila seorang pegawai tentera terlalu emosional dan tidak berfikir panjang!!!! Mungkin ada rezeki dgn PR nanti. Mungkin Mej Zaidi akan jadi pemimpin yg lebih baik dari Anwar Ibrahim nanti.

Anonymous said...

Tak ada kojo cari kojo.Seeloknya kjaan negeri PR beri dia kerja dan calonkan dia bertanding pada PRU 14.Kita tengok dan lihat,mereka nak bantu atau tidak,contoh terbaik dah ada di mana pada hari terakhir perbicaraan lawyer beliau si Hanipah Maidin MP Sepang dari PAS absent.

Anonymous said...

Jawatan baru yang jauh lebih hebat sedia menanti.Sebagai ostat penceramah PAS yang dijamin sorga.Jawatan donia hanya seketika sahaja.Calon PRU 14 pasti.........tambah bini gerenti disokong.

Anonymous said...

Mejar yang tak sedar diri......kita tengok sampai mana dia boleh pegi.....contoh terbaik untuk orang tentera...kalah perbicaraan mahkamah tentera boleh hilang pencen dan ditamatkan perhidmatan dengan keji.

Anonymous said...

Setakad Meja tak ada kerusi buat apa.

Bolehlah ikut duduk gaya Seniman Bujang Lapok.

Hang ni sebagai bekas Pegawai Tentera bab jari dengan dakwat yang hang perjuang bagai nak rak kerana nak dijulang sebagai wira Pembangkang.

Berkorban jiwa dan raga untuk agama, bangsa dan tanah air adalah Wira Sejati.

Eloklah kena buang pun.Angkatan Tentera Malaysia hanyalah untuk Anak Jantan. Sesiapa lagi yang sealiran dengannya bolehlah ikut serta.

Anonymous said...

Apa nk risau....keje jual lbg bontot kt nuar lg best...mcm2 kemudahan dpt nanti....janji sedia tuk tonggeng bila2 masa...