Tuesday, June 22, 2010

SKANDAL VIDEO SEKS ! ELIZABETH WONG MESTI SAMAN ANWAR !

elizabeth wong adun bukit lanjan wajib menafikan dakwaan ketua umum pkr anwar ibrahim bahawa memang terdapat klip video lucah yang membabitkan dirinya dengan lelaki melayu bernama helmi.

sebelum ini rakyat digemparkan dengan dakwaan zahrain bahawa anwar ada membisikkan kepada beliau di tingkat 14 bangunan parlimen,yang beliau (anwar) ada mempunyai klip video aksi seks elizabeth wong dengan pasangannya bernama helmi,bekas pegawai khas adun pkr.

jika elizabeth wong terus mendiamkan diri, bermakna dakwaan anwar yang berkata dia memiliki klip video seks elizabeth, ternyata benar.seterusnya elizabeth wajib meletakkan jawatan sebagai exco dan adun selangor !

elizabeth wong, contohilah sikap chua soi lek yang mengaku 'LELAKI DALAM VIDEO ITU ADALAH SAYA'..jika dakwaan itu tidak benar, elizabeth wong harus menyaman ketua umum pkr kerana telah mengaibkan maruah beliau di depan beberapa orang ahli parlimen !

Monday, June 21, 2010

KAJIAN AIDC DIBUKUKAN. DISOKONG DR NOVANDRI.


bloger pemuda umno tersohor dari penang yang hensem,lagi cun dan tampan iaitu dr novandri telah bersama gap dalam saranan agar kajian blog anwaribrahim dot com (AIDC) dibukukan dengan kadar segera.

jadikan kajian dan analisa politik terbaik dari AIDC sebagai rujukan terbaik untuk kesemua jentera umno menyerang pakatan haram.

lepas dibukukan,bukan sekadar kajian AIDC dijadikan bahan utama serangan, malah harus disebarkan kepada seluruh penuntut dan pensyarah di IPTA dan IPTS.aku nak tengok sehari selepas saranan ds najib ini , pemimpin umno mana yang responsif !

nah,ds najib suruh serang. bloger dah bagi cara nak menyerang. KLIK SINI untuk membaca artikel sokongan dr novandri agar kajian AIDC dibukukan. PIHAK MANA YANG SANGGUP BIAYAI KAJIAN AIDC INI DIBUKUKAN ? UM,UITM,UMNO NEGERI,KETUA BAHAGIAN ? sila email gap..DISOKONG OLEH PEJUANG BANGSA KLIK SINI

DS NAJIB, KAJIAN AIDC WAJIB DIBUKUKAN !

semalam ds najib mengarahkan seluruh jentera umno di seluruh negara agar memulakan tindakan menyerang. ide defensif tidak boleh bertahan lama kata ds najib.

persoalan yang perlu dilontarkan selepas ide ini, nak arah seluruh jentera umno bermula dari mana ?

serangan siber terhadap pakatan tidak sekadar cukup hanya melalui pembacaan sekilas berdasarkan isu, sebaliknya ia harus dimulakan dengan pendedahan kelemahan pimpinan pakatan.

serangan bermula dari mana ? apa sumber ? siapa wajib diserang ?

soalan-soalan ini akan berterusan dan bergentayangan dalam kepala seluruh jentera umno. siapa kita nak rujuk ? kajian siapa yang jelas punyai kredibel ? apa bukti , mana fakta ?

aku mudahkan cerita. serangan siber oleh jentera umno harus dimulakan dengan membaca kajian daripada bloger anwaribrahim dot com (AIDC).

jelas selama 2 tahun ini AIDC memainkan peranan yang cukup penting dalam hal menyerang pakatan terutamanya anwar attaturk.meminjam pepatah cina, ikan busuk bermula daripada kepala. maka kepala kepada segala kebejatan politik iaitu anwar attaturk wajib diserang terlebih dahulu.

kajian AIDC cukup profesional dan hasil mereka sebenarnya telah menterjemahkan karektor sebenar anwar attaturk.

analisa AIDC boleh diangkat menjadi kajian politik berilmiah. bukan syok sendiri sepertimana penulis upahan umno yang perasan diri mereka hebat.

serius aku katakan, kajian politik hasil karya AIDC wajib dibukukan dan diedarkan kepada seluruh jentera umno. jurnal mereka berdasarkan fakta dan bukan retorik.

kadang-kadang aku pun mengambil sebahagian daripada artikel AIDC untuk dijadikan sebagai bahan tambahan serangan di dalam blog.

tapi sekadar ambil karya AIDC tanpa menghargai ide asal, tidak wajarlah dilakukan. aku pernah menghadiri ceramah umno di johor,dimana JASA menayangkan beberapa video youtube hasil AIDC, tanpa memberikan sebarang kredit kepada pemilik asal. janganlah buat perangai tak senonoh macamni.

kepada jentera umno,serangan terhadap pakatan harus dimulakan terhadap kepala kepada segala pengkhianat melayu dan agama, anwar attaturk. macamana nak serang, baca analisa blog AIDC. disitu kamu akan ketemui peluru-peluru yang cukup banyak !

sekali lagi aku ulang, kajian AIDC wajib dibukukan ! KLIK SINI

YB KAPAR, WAYAR SUDAH PUTUS KA ?


yb kapar,manikavasagam otak lu punya wayar sudah putus ka ? lu buat laporan polis kononnya 2 tahanan kes kecurian enjin pesawat pejuang F5E di dibelasah sewaktu ditahan.

laporan polis dibuat setelah setahun dakwaan dibelasah terjadi ! lepas setahun baru nak buat repot ka yb ?

The father of Royal Malaysian Air Force (RMAF) sergeant N Tharmendran today alleged that his son was tortured into confessing to the theft of two jet engines while under remand. “They beat him like a cow,” said N Nagarajah, 71, after lodging a police report on the matter at the Brickfields police headquarters today.

Nagarajah was accompanied by human rights lawyer N Surendran and three PR members of parliament – DAP’s M Manogaran (Teluk Intan) and PKR’s S Manikavasagam (Kapar) and Low Gwo Burne (Kelana Jaya).

Nagarajah claimed that two RMAF officers, a Major Azam and a Major Ismail, had beaten and mistreated his son over a period of nearly three weeks from July 2 to 17 last year.

ISU BAKKE : ADAKAH KERAJAAN TAHU ?


tentang kegagalan bakke dalam felda holding sdn bhd dan felda palm ind sdn bhd ?

tentang penentangan 150 engineer yang membantah perlaksanaan CS system ?

tentang kegagalan projek di ladang jerangau,jengka 21 ,pasoh dan 7 lagi ladang ?

tentang kegagalan projek sterelizers ?

tentang kerugian RM160 juta wang felda ?

tentang kaitan FHSB,FPISB,MESB,CS SYSTEM,CBIP HOLDING yang merugikan wang felda?

mengapa bakke yang sudah ternyata gagal menguruskan syarikat FELDA masih diberi kepercayaan menerajui sime darby ?

rakyat sudah yakin semula kepada kerajaan pimpinan ds najib,sewajarnya kerajaan 1malaysia ini membalas kepercayaan rakyat dengan melakukan pembersihan anasir-anasir salahguna kuasa dan rasuah dikalangan syarikat konglomerat ! bersihkan malaysia daripada rasuah !

perjuangan aku mudah,sesiapa yang merugikan islam,bangsa dan negara akan aku tentang habis-habisan, tak kisah dia datang dari kerajaan atau pakatan haramjadah !

Sunday, June 20, 2010

SD JOHARI PERNAH MAKI ANWAR !

DS NAJIB PERTAHAN BAKKE, GAP PERTAHANKAN WANG RAKYAT !

ds najib pertahankan perlantikan dato bakke sebagai CEO SIME DARBY, KLIK SINI dan KLIK SINI

aku tiada niat mahu berlaga dengan ds najib, tetapi blog gap pertahankan integriti,kewibawaan,bersih,bebas salahguna kuasa dan rasuah sebagai landasan dan syarat untuk kerajaan melantik seseorang sebagai pemegang amanah wang rakyat.

jika seorang ketua atau pemimpin syarikat korporat sudah tidak kompiten dan ternyata gagal dalam pengurusannya yang lalu,mengapa perlu 'disucikan' dia untuk kali kedua ?

bekas menteri kewangan jepun shoichi nakagawa pernah tertidur/terlena sewaktu mesyuarat G7 di itali, media jepun telah mendedahkan gambar dia tertidur. benar mungkin dia kepenatan, tetapi sejurus tiba di lapangan terbang tokyo,menteri kewangan jepun tersebut terus meletakkan jawatan. lepas itu dia bunuh diri.

ini contoh disiplin ( meletakkan jawatan bukan disiplin bunuh diri )yang perlu ada pada kesemua pimpinan politik ataupun syarikat konglomerat. bukannya memberikan peluang sekali lagi untuk dia menjahanamkan lagi syarikat yang sudah sedia ada rugi !

hari isnin 21hb jun 2010, pendedahan mengenai dato bakke akan dilakukan. pegawai ds najib tunggulah depan laptop dan baca balik sejarah BCA, bersih cekap amanah.

Saturday, June 19, 2010

KRITIKAN BLOGER TERHADAP UMNO SELANGOR MASUK UTUSAN LAGI !


hari ini umno selangor telah memberikan respon terhadap kritikan bloger gap,rbf,warisan 2057 dan medan info kita.

kenyataan balas umno selangor disiarkan di dalam akhbar utusan malaysia hari ini. terimakasih gap ucap kepada media arus perdana, kerana balance menyalurkan maklumat.KLIK SINI

aku baca respon noh omar, jawapan dia adalah jawapan politik. terimakasih kerana menegur umno selangor.

bloger mahu tindakan responsif dan pimpinan umno selangor. yang ada sekarang tidak proaktif.pimpinan umno selangor cukup lemah dalam gerakan menyerang pakatan. terlalu banyak bola tanggung yang sepatutnya boleh dilibas oleh umno,tetapi mereka tidak lakukan.

rakyat sudah bijak menilai isu politik. pengundi paham situasi politik. seharusnya serangan bertali arus terhadap kelemahan pimpinan pakatan selangor wajib dilakukan dalam skala yang berterusan, bukan pada 10 hari waktu berkempen pilihanraya.itu perkiraan politik yang silap.

pimpinan umno selangor tidak outspoken,lemah dalam menggarap kelemahan pakatan untuk dijadikan isu berterusan.

setahun sudah berlalu, jun muncul kembali. tapi sayang kelibat serang tidak langsung kelihatan. ini mengecewakan bloger dan mengecewakan rakyat.

rakyat sudah bersedia untuk menghukum pakatan, yang perlu dilakukan oleh umno selangor adalah senantiasa memastikan 'bara' itu senantiasa terbakar.sayangnya umno selangor gagal menyahut suara rakyat !

umno selangor gagal. rombak segera.

BANTAHAN GAP TERHADAP LANTIKAN BAKKE DISAHUT UTUSAN !


semalam gap telah menyiarkan artikel membantah perlantikan dato bakke menjadi CEO SIME DARBY. untuk membaca artikel tersebut KLIK SINI

hari ini akhbar utusan di muka depan dalam ruang senyum kambing,menyambung kritikan gap. disambut dengan bantahan dan point yang sama oleh AJK PERKASA zahid mat arif.KLIK SINI

pesanan gap terhadap dato bakke, FGV baru satu isu. kami ada satu lagi isu mengenai kamu.

pihak pengurusan SIME DARBY mesti dengar cakap gap, kami ada bukti tentang bakke. pihak kerajaan malaysia tolong dengar pesanan gap, ini suara rakyat. di luar sana, ramai lagi anak melayu terpelajar dan punyai potensi besar boleh menerajui SIME DARBY, kenapa perlu mengambil bakke yang jelas tidak perform sewaktu di felda ?

BLOGER SELANGOR DALAM UTUSAN !

terimakasih kepada utusan kerana menyiarkan kritikan bloger terhadap kelesuan umno selangor. KLIK SINI

Friday, June 18, 2010

GAP BANTAH BAKKE CEO SIME DARBY !


mengapa dato bakke dilantik menjadi CEO sime darby ?
adakah pihak kerajaan malaysia suda memeriksa 'kejayaan' dato bakke ?
benarkah dia berjaya memajukan FELDA ?

pernahkah kerajaan malaysia mendengar nama felda global ventures ?
apa sudah jadi pada pelaburan FGV di amerika dan saudi arabia ?
untung atau mengalami kerugian amat...amat..amat besar ?

gerakan anti pkr istihar membantah perlantikan dato bakke sebagai CEO sime darby !
sime darby sudah rugi,pernah rugi ..kenapa perlu lantik orang yang pernah rugikan FGV untuk ketuai sime darby ?

USD100 juta pelaburan FGV rugi di amerika !
RM100 juta pelaburan FGV rugi di saudi arabia !
GAP BANTAH PERLANTIKAN BAKKE SEBAGAI CEO SIME DARBY !

SELANGOR BANKRAP 2012: TANDA DUIT KERAJAAN NEGERI DAH NAK HABIS !


tanda kerajaan negeri selangor dah nak bankrap tahun 2012

apabila pelaburan luar jatuh mendadak sebanyak 42% dalam masa setahun.
apabila adun daripada parti kerajaan negeri minta sedekah daripada rakyat untuk kempen bencana alam (adun sri muda )KLIK SINI

lagi satu, apabila harta anak yatim nak dirampas tanpa rasa belas ihsan ! KLIK SINI

SIAPA YANG BOHONG RAKYAT NI !?

FAKTA MANA YANG BETUL NI ?

NIK NAZMI kata pada 13jun 2010

"Kritikan-kritikan beliau menunjukkan ketua pembangkang ini tidak memahami proses pentadbiran perlombongan pasir – baik yang dahulu atau yang baru diperkenalkan oleh kerajaan Pakatan Rakyat selepas Mac 2008.

"Mungkin sebab itu beliau telah memberi maklumat yang salah dengan mendakwa bahawa pada 2007 beliau telah berjaya mengutip RM20.5 juta dari royalti pasir sedangkan laporan rasmi oleh Pejabat Tanah dan Galian mengesahkan hanya RM2.9 juta dikutip pada tahun itu," katanya.detail KLIK SINI

KHIR TOYO kata pada 4 jun 2010.

2. Kita mempertikaikan mengapa begitu banyak tanah kerajaan dan tanah persendirian dibenarkan menjalani kegiatan perlombongan pasir tetapi hasil hanya sekitar RM 4 juta setahun. Ini jauh berbeza dengan zaman BN dahulu di mana kita hanya membenarkan perlombongan pasir atas tanah persendirian tetapi mampu mengutip sekitar RM 22 juta setahun . detail KLIK SINI

FAKTA MANA YANG BETUL NI ?

Thursday, June 17, 2010

BRAVO ! WARTAWAN RTM TUNJAL ANWAR !



hoi korang perhatikan kening anwar attaturk !kah kah kah
hoi korang perhatikan nada suara attaturk ! kah kah kah
hoi korang perhatikan muka attaturk ! kah kah kah

KENA PROVOK MUKA TERUS BERUBAH ! kah kah kah

hoi anwar mengamok ! kah kah kah
hoi anwar kantoi ! kah kah kah
kes apa ? kes wartawan RTM tunjal anwar pasal video aiskrim eli ! kah kah kah
tahniah tukimin,wartawan RTM anda hero rakyat !

MAKNA DISEBALIK 'PENAFIAN' ANWAR !


anwar kata kat zahrain,dia dah tengok video klip adun bukit lanjan eli kangkang 'jilat aiskrim '? korang tau tak maksud jilat aiskrim ? paham paham dah la..itu kata zahrain.

tadi dia nafikan dakwaan zahrain kat luar lobi parlimen.. nak percaya kata anwar senang je.. kalau dia nafi ,maknanya memang dia buat !

dulu dia nafi nak masuk umno,last-last masuk gak.
dulu dia nafi nak lawan tun ghafar,last-last lawan gak.
dulu dia nafi nak lawan tun m, last-last buat team gak.
dulu dia nafi liwat,last-last kantoi gak.