Friday, July 31, 2009

AYO KADAVALEK ! MIC MACA..SUPERB BRO !

ayo maca mic.. pemuda mic.. kadel venaleki yenndapora kunjuure kureena.. gap very happy maca ! serius maca mic ! kadel vennedi sutteknake rombu tiley yennda MAIKA sollekk pakatan penipu pakatan penipu ! superb maca ..superb ! vadelkudiyama roumbe tirai thanggathirai sappdek ilek kasi ilek unjumare kudiyama !

gap salute pemuda mic ! superb maca superb...yinde kudiyadel MAIKA solekkvadey !ajjoo kadawalek !klik sini untuk pemuda mic gagah berani !

SELANGOR BANGKIT : INILAH DEFINISI KETUANAN RAKYAT !

adakah ini wajah YB yang songlap RM375 ribu seperti yang dilaporkan ?
..inilah definisi ketuanan rakyat, adil dan saksama. pembahagian harta berlegar dikalangan mereka sahaja.

klik sini

SELANGOR BANGKIT : TSUNAMI POLITIK BAKAL MENGGEGAR SELANGOR !


pakatan selangor di ambang perpecahan. semalam pengerusi GERAK telah membuat satu laporan kepada SPRM di atas penyelewengan peruntukan wang kerajaan negeri yang dilakukan oleh seorang adun pakatan.

nilaian jumlah penyelewengan itu berlegar kepada amount RM suku juta. jika dimasukkan kepada kes terbaru ini, maka secara totalnya 8 adun pakatan sedang dan bakal disiasat. 7 cina dan seorang melayu.

persoalannya siapakah adun melayu itu ? bermisai,punyai hidung kembang,pas atau pkr atau lain-lain klue bakal terpancul, sebagaimana terpanculnya blog T4TBH !

kumpulan gap bakal menggegarkan politik pakatan selangor. kami tiada mampu berjanji bulan dan bintang namun serangan bertubi-tubi skala berani mati akan kami lakukan. tiada lain, sekadar mahu menyelamatkan maruah islam dan bangsa tercinta, sebelum ia menjadi parah dan tiada mampu dipulihkan kerna kesialan politik gampangan anwar,khalid dan pakatan selangor.

insyaallah 7 cina dan 1 adun melayu pakatan sedang dalam 'proses'. kabaran diterima anwar dan azmin kian gelisah melihatkan perkembangan di selangor. beberapa mesyuarat ad-hoc kerap dijalankan hampir setiap malam, samada melibatkan kehadiran anwar ataupun tidak. kekadang tempat parking kereta di tropicana lebih banyak dipenuhi dengan kereta adun pakatan.

risau dan resah hati mereka, denyut nadi jantung lebih laju daripada enjin evo 10. ada persoalan ditimbulkan mereka, siapa diantara KITA yang membocorkan hampir keseluruhan rahsia ? siapa tikam siapa, siapa berjumpa siapa adakala menjadi agenda utama. tatkala mendengar itu cerita,kami sekadar gelak ketawa sahaja.

mengikut sumber kami, kiranya keadaan tense politik/damage politik menghampiri kepada 'sabitan kesalahan' rasuah terhadap berbelas adun pakatan selangor, maka anwar attaturk akan mengarahkan khalid ibrahim membubarkan dun ! 7cina dan 1 melayu sudah menggusarkan anwar, apatahlagi dengan beberapa lagi dokumen penyelewengan berprofail tinggi yang dijangka meletup tidak lama lagi ! nantikan pendedahan kami.

kepada seluruh rakyat selangor anda diminta bersedia menghadapi tsunami politik ke 2 , ayuh lakukan perobahan di negeri tercinta ini . kita pam pakatan masuk ke lubang jamban !

Thursday, July 30, 2009

SELANGOR BANGKIT : MAKIN HANCOR..MAKIN PUNAH !



sudah kami beritahu, selangor bakal tumbang. ini selangor bukan pakatan yang punya, bukan ahmad albab yang punya, tapi orang melayu yang punya !

pakatan selangor bakal tombang !!!!!!!
http://medan-info-kita.blogspot.com/2009/07/siapa-yb-sgor-gerak-ke-sprm-buat.html

SELANGOR BANGKIT : PAKATAN SELANGOR SEMAKIN RAPOH !


pakatan haram selangor semakin menuju kehancoran. mereka pkr,pas dan dap adalah penghina kepada islam dan mereka pernah menghina bangsa melayu. mereka lacurkan apa juga yang telah dibina demi kemarukan kuasa.

hudud itu ayat ALLAH, dan ayat ALLAH inilah disepak terajangkan oleh anwar, nik ajis dan pakatan. tendang ke sana ke mari dengan senyum dan hilai tawa, tanpa rasa takut di hati mereka akan azab yang bakal menimpa ..hati mereka semakin hitam,huduh permainan politiknya lebih gelap daripada malam kelam yang tiada rembulan dan bintang !

hari ini mereka menerima satu persatu azab dariNya, siapa sangka doa siang dan malam memohon kemenangan daripada kita,orang-orang islam yang sedih melihatkan sifat politikal binatang pakatan.... semakin hari dimakbulkan oleh tuhan rabbulalamin.

nizar jamaludin adalah melayu petaka bangsa, dia adalah pelacur politik paling hina yang pernah lahir dikalangan keturunan orang melayu ...nizar sanggup berbaringan berbogelan membiarkan tubuhnya diratap jilat oleh pimpinan dap.. siang dan malam tubuhnya digomol dijilat-dijilat oleh kafirin ! ulamak-ulamak pas sekadar senyum melihatkan tragedi seksualiti politikal sumbang bekas mb mereka.. kerna apa ? kerna nik ajis adalah sang dewamahakeliruumat , bisa halal padanya walaupun acara itu berdosa maha neraka..

melayu pakatan adalah manifestasi barua agama petualang bangsa. qada dan qadar tuhan menentukan segalanya, perak itu tumbang kerna pas sanggup melacurkan agama. hari ini peristiwa ngeri kehilangan sebuah negeri semakin menghantui.kini tiupan ribut sang twister bisa menggegarkan negeri selangor jua.takbir takbir takbir daripada kita.

sekali lagi dap menjadi puncanya. DAP adalah musuh Islam yang terang lagi nyata. DAP menolak Islam. DAP menghina Islam dan menghina Melayu. kerna politikal teori maha brengset ketuanan rakyat, ada Melayu dan ada Orang Islam yang membela dan menyokong mereka.

dap adalah yahudi nomor dua. dap adalah manisfestasi sifat kelangsungan Yahudi di timur. dap sikapnya adalah sialan jahatnya..Bodoh kepada Muslimin dan Melayu yang membela dap . siapa mereka ? mereka adalah melayu pakatan pkr dan pas selangor ! memakai songkok dan kupiah namun semangat pada islam dan bangsa adalah null !

seksualiti politk luar tabie ini tiada direstui tuhan rabbullalamin.kerna persekongkolan luar tabie inilah, insyaallah pakatan selangor akan mengalami kejatuhan.perlahan-lahan namun arus ombak yang semakin besar itu hanya menunggu masa untuk menghempap mereka.umpama dua bukit uhud menghempap ke atas kepala, hancur lunyai berselerakan dan bedebuumm, bisa meranapkan sama sekali kerajaan yang rapuh iman dan jiwanya.

saat kejatuhan semakin tiba, islam dan melayu bakal dijulang semula ! ayuh bangsaku bangkit dan lawan mereka sampai kemenangan berpihak kepada kita. SELANGOR BISA BANGKIT SEMULA ! anwar attaturki aku bisa mendengar degupan jantung resah mu itu ! insyaallah nantikan tanggal 4 ogos, satu 'upacara politik' bakal menggegarkan selangor ! soldadu bersedia... ready kita tembak mereka !!!!!

Wednesday, July 29, 2009

BLOGER ANTAI ANWAR KINI DIANCAM SECARA FIZIKAL PULA !




perhatikan gambar di atas. kereta ini milik seorang rakan bloger antai anwar dan pakatan. pagi tadi cermin depan kereta bloger ini telah dipecahkan . ia dipercayai dilakukan atas 'arahan' seseorang. satu laporan polis telah dibuat.

pesanan ringkas sms dan beberapa email berunsur 'ugutan melampau' sudah kami serahkan kepada pihak polis dan dalam masa terdekat kami akan menemui suruhanjaya multimedia untuk melengkapkan siasatan. kepada penyangak , kalau sudah tidak tertahan dengan serangan berani mati daripada pihak kami, maka elokkah kamu berundur. berikan kepada pemimpin 'bersih' lagi layak untuk mejadi kepala.

sudah kami nyatakan selama ini bahawa kami tidak 'bertokongkan' 'berpatungkan' kepada individu. islam melayu dan negara ini milik kami, dan kami akan serang kamu habi-habisan selepas ini sehingga kamu tersungkur.ini janji kami wahai kamu 'pengkhianat bangsa' !!!

insyaallah pada 4hb ogos ini,'satu upacara' politik paling besar akan berlaku di selangor ! pakatan selangor bakal menuju kehancuran !

Tuesday, July 28, 2009

SELANGOR BANGKIT : SAH PAKATAN SELANGOR DI AMBANG PERPECAHAN !


ini maklumat terbaru.. telpon tangan ku sampai kehabisan bateri gara-gara sms masuk memberikan cerita panas politik selangor.

maklumat yang kami terima, sudah wujud pergolakan maha besar dikalangan adun-adun pakatan .tikam belakang, tuduh menuduh sudah berlaku dikalangan mereka. pergadohan besar ini akan menjurus kepada klimaks nya . gegaran politik 7.5 skala ritcher bakal melanda selangor !

ada wakil adun pakatan selangor sudah menghubungi kami, ceritanya dia menikam rakan adun nya sendiri demi menyelamatkan diri ! insyaallah ulangan kejatuhan pakatan perak bakal berlaku di selangor ? nantikan.......sila klik di sini
http://www.youtube.com/watch?v=SMzf_u_VNMc

PEMUDA UMNO, KOYAKKAN BAJUMU ! AYUH BERSAMA GAP KITA TURUN PERTAHANKAN NEGARA !

1hb ogos dijangka panas. perhimpunan sokong ISA dan antai ISA sudah semakin bingit kedengaran.kedengaran suara-suara partai politik negara untuk memohon rakyat berhimpun tanda solidariti , samada kamu berpihak kepada oposisi atau berada di pihak kerajaan. pilihan ini mudah tiada meletakkan kamu dalam situasi di tengah-tengah. mudah bangat.

semenjak kemenangan luar jangka pihak oposisi memenangi beberapa negeri dan kerusi parlimen, kumpulan ini tiada senyap mahu sunyi daripada membuat 'jambori' kenduri menuntut pesta demokrasi di malaysia disuburkan.

samada memilih jalan gampangan mahupun lacuran, oposisi senantiasa mengeksplotasi apa jua isu demi menarik perhatian . projektori mat jenin 16 september dimana 30 ahli parlimen kerajaan melompat meropakan kaedah politik 'smoking screen' atau mengkaburi skandal seksual luar tabi'e anwar attaturki. satu cerita mahu bikin kecoh sahaja.

apatahlagi pesta tahap sialan jurus gampangan BERSIH mahupun PPSMI, sekadar perhimponan menagih populariti demi mengekalkan momentum sebahagian pengikut fanatikal partai. bicara tentang penglibatan RAKYAT MARHAEN, ia tiada bisa kelihatan kerna player dan para demonstratornya ulangan muka-muka dan pekikan suara keldai yang sama sahaja. 1 hb ogos sekali lagi 'pesta masturbasi politik' daripada pembangkang akan berlaku.

pada tahun 1950, kumpulan anak muda dan kumpulan tua dari seluruh pelosok tanah melayu telah berarak ke perkarangan mahkamah di singapura sewaktu kes natrah mencapai tahap klimaksnya. beratus tangkapan dan hampir 20 kematian dicatatkan sewaktu kebangkitan melayu berlangsung. ada yang ditahan dan dilokap. ini meropakan perhimpunan rakyat terbesar selepas kempen membantah penubuhan malayan union.

kenapa mereka berkumpul ? tiada lain kerna mempertahankan dasar akidah dan perjoangan melayu. perkiraaan fikiran melayu itu mudah, kiranya dicabar agama,bangsa dan negara maka pantang anak melayu berundur,kita akan lawan ! inilah jiwa pendekar yang pernah ada di hati seluruh orang melayu ketika itu.

dato haron pernah menjawat ketua pemuda umno, gahnya beliau pada saat itu amat ditakuti oleh kumpulan kuan yew. bersama dr mahathir mereka pernah menggegarkan persada politikal negara. berentap dengan cina kerna mempertahankan dasar hak bangsa tiada pernah terpadam.

dua tokoh ini meropakan kumpulan pendesak paling tegar, tiada pernah gentar walapun untuk menentang bapak kemerdekaan tunku abdul rahman. menentang bukan bererti membenci, sebaliknya ia manifestasi ketegasan jiwa anak muda untuk senantiasa mendahulukan kepentingan agama bangsa dan negara.mereka mengambil iktibar sejarah perjoangan islam lama.

pemuda umno harus bangkit dan pertahankan negara.tanpa mengira lokasi mahupun platform, apa juga sialan yang coba merosakkan dasar maka disitu pemuda harus ada.. kiranya ada anasir coba menggugat kestabilan negara, maka wajiblah seluruh kumpulan anak muda bangkit dan lawan mereka !

BANGKIT WAHAI SAUDARAKU SANG PEMUDA UMNO, AKU SERU KAMU KOYAKKAN BAJU PEMUDA MU ITU, AYUH BERSAMA AKU GAP KITA TURUN PADA 1 HB OGOS DI KUALA LUMPUR ! AYUH HADIR SEBAGAI ANAK MELAYU.... INGAT SAUDARAKU, ANAK MELAYU PANTANG DICABAR !!!!!!!!!!! BANGKIT DAN LAWAN PERTAHANKAN BANGSA DAN NEGARA TERCINTA INI..

PEMUDA MELAYU, KAMU MASIH INGAT SIAPA INSPEKTOR TAHA KALU ? YA... DIA SEORANG INSPEKTOR POLIS PADA TAHUN 1950... HARI ITU DIA TELAH MENGOYAKAN BAJU POLISNYA DAN TURUN BERDEMONSTRASI BERSAMA SELURUH ANAK MELAYU PERTAHANKAN NATRAH DARIPADA DIMURTADKAN OLEH ANASIR SIALAN ! YAAA.. DIA MATI... DIA TELAH MATI... HARI INI DIA TELAH MENINGGALKAN KITA CEBISAN SEMANGAT UNTUK KITA PERTAHANKAN APA YANG TELAH LAMA KITA BINA !

1 HB OGOS HARI BERSEJARAH, SELURUH PEMUDA UMNO HARUS TURUN BERAMAI-RAMAI DI IBU KOTA, JANGAN GENTAR WAHAI SAUDARAKU.KIRANYA KAMU BENAR-BENAR SAYANG AKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA INI...AYUH KITA LAWAN KITA LAWAN KITA LAWANNNNNNNNN !!!!!!!!!!

Monday, July 27, 2009

SELANGOR BANGKIT : SURAT RONNIE LIU LAGI !


bloger-bloger antai pakatan semakin laju membelasah kerajaan selangor. satu lagi surat pendedahan dikeluarkan oleh rakan bloger kita iaitu , medan info. dulu pembangkang mahukan sebuah kerajaan yang bebas rasuah..
dulu mereka bicara umno itu korup..dulu mereka mahu perobahan skala besar-besaran fungsi BPR, biar ia tampak teguh dan indipenden. nah sekarang aku minta mereka bisa menghadapinya. ayuh SPRM siasat segera ronnie liu ! kabarnya surat ini sebagai permolaan sahaja, BLOGER ANTAI ANWAR kini semakin hampir menjatuhkan sebuah kerajaan korup lagi kongsi gelap !

klik di sini..

GAP SUDAH KEMBALI

salam sahabat seperjuanganku semua. aku sudah kembali ke tanahair semalam. beberapa hari di luar negara aku mengoptimakan secukupnya ruang yang ada untuk menceritakan secara jujur mengenai anwar attaturk terhadap kumpulan yang aku temui.

2 buah masjid iaitu di central mosque di kota london dan central mosque di bandar northampton antara lokasi bicara wara. membuka agenda diskusi menyatakan syukran terhadap perkembangan cukup pesat dakwah islam di sana diatur sebagai pemula bicara. ruang masa yang luas aku pergunakan secukupnya. terimakasih kepada sahabat sekolah lama yang menjadi orang tengah pertemuan di sana.

mula bicara bermula. kebanyakan yang hadir adalah penduduk tempatan dan migran afrikan dan asia. tanpa berlengah aku meminta agar saudara baru jangan mudah percaya kepada anwar attaturk, dia lidah buaya manusia brengset jiwa. bicara demokrasi,shakespeare,ibnu qaldun bukan signal anwar attaturk implementasi apa yang dikatanya.

setelah 30 minit terjahan bermula, kelihatan agak kaget seluruh audience nya. mana mungkin bapak anwar bisa menjadi begitu , tanya seorang peserta ? aku membalas ini semua gara-gara kemarukan kuasa, bisa digadai seluruh islam dan bangsa demi merealisasikan impian jenin 16 september.

beberapa pelajar melayu juga turut serta. aku sekadar meminta mereka menggunakan pertimbangan iman dan akal yang waras, partai yang namanya islam TIADA semestinya mampu mengimplementasikan janji menjadi satu realiti.

hudud politikal partai pas menjadi contoh pujangga, bila disergah anak benggali mereka gigil bagai nak gila, ini dinamakan 'teori lacuran politik'.. gelak dan senyum di wajah mereka bila aku berseloka...apa bisa pak anwar sahaja yang mampu menghiburkan audience nya ?!..

yang lain nanti kita bicara, ada wakil adun pakatan sudah menghidu SUARA-SUARA KERAS BLOGER ANTAI ANWAR... sebagai token agar 'bosnya' tiada dibelasah oleh kita, dia memberikan 'beberapa keping' penyelewengan adun sahabat seperjuangannya juga ! haha..

sementalahan pemergian pulangku, sempat aku memberikan senarai blog yang WAJIB dibaca oleh pelajar-pelajar di sana. ini pesanan dari sahabat kita.

PROVEN - CANDIDATE FOR MALAYSIA GUINESS BOOKS OF RECORD : THE GREATEST HIPOCRACY OF SO CALLED PAKATAN RAKYAT (PAKATAN KERAJAAN REPUBLIK).

THEN- they ridicule and curse the sultan of perak for not dissolving the DUN when they lose the majority thus the right to goven perak and called the very sovereign royal monarchy institution as bias,unfair and medievel.

NOW-when one of their kind met with a sudden death they come running DEMANDING for a royal inquiry. these are done without any apology,shame or humility. such ingrates and infidels should not be allowed to govern this country.UPHOLDING THE ROYAL MONARCHY. 1 MALAYA 1 MELAYU 1 AGONG 4EVER N EVER. DAULAT TUANKU DAULAT TUANKU DAULAT TUANKU !

from tun sri lanang cicit sang nila utama.

Saturday, July 25, 2009

KARTIKA LEBIH 'JANTAN' DARIPADA ANWAR DAN PAS !

allahuakbar allahuakbar allahuakbar
aku memanjatkan rasa terharu dengan keberanian 2 individu ini, pertama kepada mahkamah tinggi syariah kuantan dan kedua kepada seorang wanita islam bernama kartika sari dewi. kartika telah dihukum oleh mahkamah tinggi syariah kuantan dengan 6 sebatan dan denda RM5000 kerana kesalahan meminum arak dikhalayak ramai.

sayu dan sebak rasa di hati tatkala kartika sari dewi meminta agar HUKUMAN 6 SEBATAN DILAKSANAKAN DENGAN SEBERAPA CEPAT KERNA BAGINYA HUKUMAN DUNIA PERLU DISELESAIKAN SEGERA, DI AKHIRAT ITU ANTARA KARTIKA DENGAN ALLAH SWT.

selama ini umno digelar laknatullah,sesat dan pelbagai gelaran keji dari pimpinan partai pas. namun keputusan mahkamah tinggi syariah kuantan mengundang tempelak maha besar kepada pas, siapa sebenarnya parti yang memperjuangkan hukuman islam ? mahkamah tinggi syariah kuantan terletak dibawah kuasa/juridiksi negeri dari partai memerintah yang mana,umno atau pas ? dimana perlaksanaan hukuman hudud kerajaan pas kelantan,kedah atau mungkin selangor ? bicara retorikal gampangan sahaja wahai bapak-bapak pas ?

aku seperti kamu, senantiasa ber istigrfar setiap kali nik ajis mengeluarkan fatwa politiknya. hari demi hari ALLAH swt telah membuka pekung permainan hina politikal pas. perkataan allah di gereja dan betapa sujudnya nik ajis /pas kepada karpal melebihi ketakutan kepada ALLAH mengenai perlaksanaan hudud menunjukkan betapa murahnya islam itu dipijak-pijak oleh pas . perlu aku bicara tentang nizar ?

anwar attaturk itu durjana agama petualang bangsa. ini manusia telah didakwa oleh seorang anak muda bernama saiful bukhari diatas dakwaan 'telah memasukkan zakar ke dalam duburnya'. memasukkan zakar kedalam dubur bererti meliwat, satu manifestasi ulangan sejarah kaum luth.peliwat tiada mendapat keampunan ALLAH dan nabi saw tidak mengaku peliwat sebagai umatnya, tetapi nik ajis dan pas yang dulunya kerap berdegar sebagai jagoan islam kini semakin layu dan taat (to'at) kepada sang peliwat.

kartika telah mengaku salah dan minta hukuman sebatan di cepatkan, masyaallah. tetapi pengkhianat agama dan bangsa anwar attaturk tiada berani menghadapi kes nya, kiranya dia yakin dia benar, sudah pasti perbicaraan pada satu julai yang lepas telah terlaksana, hanya menunggu masa ke tarikh keputusannya.. anwar oh anwar, rupanya kartika lebih jantan daripada kamu !

kepada kartika : gap mendoakan agar kamu tabah menghadapi ujian ini, percayalah keredaan kamu untuk sedia menerima hukuman merupakan satu keputusan luar biasa hebatnya. semoga ALLAH SWT memberikan kita taufik dan hidayat dan berjaya di dunia dan akhirat. amin

Friday, July 24, 2009

GAP HILANG ?


aku tak hilang.aku sedang berusaha bersungguh-sungguh merosakkan/menghancurkan anwar attaturk dan pakatan selangor.alhamdulillah berkat usaha dan sokongan rakan bloger dan pembaca untuk kita bersama membenamkan anwar dan pakatan, usaha kita TELAH DIKESAN oleh beberapa kumpulan penting yang datang dari luar UK.aku telah dihubungi oleh beberapa orang/kumpulan untuk bertemu secara personal dengan aku. 5 bulan berhubung email dengan mereka, akhirnya kami ketemu di kota london. sampai di heathrow terus bertemu mereka di restoran melayu sebelah trafalgar square.esok aku kan ketemu informer penting pkr di northampton kota kecil utara london.lain-lain nanti akan diberitahu.

pertemuan aku dengan kumpulan melayu luar negara,organisasi islam dan 'pembekal maklumat dalaman pkr' benar-benar menutup ruang untuk aku menulis pada tika ini. meletihkan namun insyaallah usaha ini akan berhasil.

kepada saiful bukhari, aku sudah menganggap kau sebagai adik kandung aku. perjuangan aku untuk membenam anwar attaturk takkan padam, dan aku cukup yakin semangat luar biasa ini juga ada bersama dengan seluruh rakan bloger,pembaca dan rakyat. seluruh umat mendoakan kejayaan kamu, saiful bukhari tabahkan diri kerna satu hari kita pasti ketemu. anwar attaturk dan pkr insyaallah akan mengalami satu 'kejutan besar' minggu depan !
ayuh support saiful

Monday, July 20, 2009

NAJIB : DARI IJTIMAK TABLIGH KE MAKAH.

aku tidak mahu apologetik hatta jilatlistik dalam penulisan. pemimpin harus taat dan patuh kepada suruhan agama.

berhadapan dengan kaabah merupakan peluang terbaik memohon petunjuk, alhamdulillah najib diyakini semakin memahami permaslahan umat islam di malaysia. inilah antara sebaik tawakal dalam memohon petunjuk.

najib harus kembali memikirkan beberapa permaslahan umat islam di malaysia. krisis berterusan dan isu yang menjadi duri dalam daging umat harus ditangani. dua minggu lepas umat melayu mengenang semula kisah natrah. natrah itu telah meninggal dunia tetapi impak kisah hidupnya pernah menggegarkan jiwa dan raga umat islam di singapura.

aku pernah menulis artikel mengenai natrah yang bertajuk 'antara zulkifli nordin dan inspektor taha kalu' beberapa bulan yang lepas. dalam penulisan itu aku menyatakan sokongan tiada berbelah bahagi terhadap usaha ahli parlimen itu yang telah membentangkan secara lengkap ide mahu menghapuskan permaslahan murtad di malaysia.

walaupun zul datang dari pkr dan ada idenya lebih menjilat anwar namun atas ISU MURTAD aku mengambil pendirian berpihak.aku bersedia menyokong zul dan mana-mana ahli parlimen melayu yang sedia menamatkan krisis murtad di malaysia.

NAJIB DAN UMNO HARUS SELONGKAR KELUHAN UMAT

krisis murtad berlaku sejak zaman natrah sebelum ia mulai meletup tatkala seorang gadis bernama siti aishah bukhari bertukar agama. di situ bermula tragedi kesakitan jiwa orang islam/melayu , mereka merintih kerna segelintir pimpinan partai politik sekadar melepas pandang isu seberat ini.. anwar pernah mengetuai gerakan antai murtad, namun bidalan sekali air bah sekali pasir beubah melanda jiwanya. kini dialah sang petualang durjana mempelopori agenda liberalisme agama !

NAJIB DAN UMNO HARUS INGAT

bahawa bukan semua umat melayu punyai keahlian umno dan pas tiada mampu hatta layak mendabik dada sebagai wakil alternatif partai melayu yang kedua.. 2 partai ini sekadar punyai keahlian juta sahaja dan disebelah sana ada kelompok melayu yang lebih besar kuasa politikal nya. mereka tiada berparti namun senantiasa mengikuti game dan rencana politikal malaysia dengan teliti.

buktinya kuasa mereka telah menggugat umno pada pilihanraya ke 12. peralihan undi luar biasa hebatnya ini bukan kerna anwar itu ganteng atau pas itu hebat, tetapi sekadar berlegar pada agenda protes sahaja. rakyat sekadar mahu mengajar umno erti amanah. mereka tiada berminat dengan retorikal segelintir pimpinan umno yang menghabiskan masa berjam bermain golf.

melayu sensisitf jiwanya. alhamdulillah dan aku akui ia sebenarnya perencanaan qada dan qadar tuhan maha esa, setahun berlalu pasca pilihanraya mac 08 maka kegampangan wajah sebenar anwar dan pas diperlihatkan satu persatu .

bermula dengan ide gila khalid samad menjaja ALLAH digereja kristus,disusuli dengan mainan politikal brengset pas mengenai hudud,kemunculan nizar manusia petaka bangsa dan agama,apatahlagi anwar sang dorjana antara cerita-cerita klimaks filem yang dipertontonkan dengan begitu cepat oleh tuhan rabbullalamin.

sudah ku kata bahawa melayu pantang dihina agama dan bangsa, sekilas marah dan terguris jiwa,tiada sampai setahun protes undi luar biasa kiranya semakin berani dilakukan oleh mereka. peralihan besar undi di kuala trengganu,bukit gantang dan manek urai meropakan manifestasi kebencian pengundi melihat jelek permainan politikal ala gampangan pakatan.

NAJIB PUNYAI KUASA DAN PILIHAN

antaranya meletakkan kepentingan ALLAH SWT melebihi segalanya. di tangan ada kuasa pemerintahan. najib bisa menggunakan ia semaksima mungkin. permaslahan umat harus berani diselesaikan dengan segera. penggubalan ARTIKEL 11 yang membenarkan umat murtad harus segera dilaksanakan.murtad secara teoritikaliti dan praktikaliti harus ditamatkan dengan seberapa segera. najib bisa menggubal dan jurusan itu maka tamatlah segala usaha gerakan murtad secara demokrasi undang-undangnya.

KIRANYA NAJIB MELAKSANAKAN PENGGUBALAN ARTIKEL 11

maka akan terlihat di depan mata seluruh umat, siapa diantara mereka berkiblatkan liberalisme dan siapa antara mereka pejuang islam. kiraan politikal mileage sebenarnya memberikan keuntungan besar kepada najib dan umno. anwar dan segelintir liberalis pimpinan pas pasti meracau gila kiranya ARTIKEL 11 digubal sepenuhnya.

antara kepentingan undi dan kepentingan umat sudah pasti undi akan menjadi perkiraan anwar attaturk manusia petaka agama dan bangsa. anwar pasti bergurindam jiwa dan berretorikal kata, hak asasi dan demokrasi kitaaa akan pertahankan dan kata yang keluar dari mulut sang perosak ini akan disahut takbir oleh pimpinan dan ahli pas yang senantiasa dungu sepanjang masa..

maka satu kelompok besar melayu yang bukan ahli umno hatta pas sudah dapat menilai antara kaca dan permata. sudah pasti satu pukulan maut protes maha besar gamaknya akan mengenai anwar dan partai pas yang maha berpura-pura. najib bisa melakukan politikal checkmate antara yang paling berjaya. satu mendapat rahmat dari ALLAH swt, kedua undi melayu/islam pasti 100% beralih menyokong najib dan ketiga anwar attaturk dan partai pas yang maha pura-pura akan ditalkinkan seadanya.dalam rencana sun tzu, ada disebut bahawa peluang kemenangan bisa tercapai kiranya sang ketua punyai keberanian membuat keputusan luar biasa. peristiwa perang khandak bisa mengajar kita erti merangka strategi dan memerangkap lawan.

PAS DAN NIZAR PEMANGKIN KEMUNCULAN KUMPULAN 'PROTESTAN ISLAM' !

aku agak lupa sedikit mengenai tokoh ini, bernama din ilahi. masa belajar sejarah islam di india dulu cekgu aku ada menyebut akan tokoh hebat pemerintah islam di india. selain shah ja khan,kerajaan tuglug ada juga terselit nama din ilahi.

din ilahi terkenal bukan kerna sejarah kepahlawanannya mengembangkan pengaruh islam di india, tetapi dia ini kategori pemimpin reform dan inovasi. dia memperbaharui islam megikut acuan dan pemikiran politikalnya sendiri.

pada masa pemerintahannya, dia menggabungkan KESELURUHAN AGAMA yang meliputi islam,hindu,athies dll dan dinamakan agama baru ini sebagai DIN ILAHI. hidupnya tak lama kerna mati disembelih . aku takpasti samada di kebumikan,dibakar atau pun disalib.

dalam quran dan kisah para nabi ada disebut bahawa senya nabi isa a.s tidak disalib, baginda diangkat kelangit dan seorang pemuda yang menyerupai nabi isa telah digantikan oleh ALLAH swt sewaktu klimaks pensalibannya.

umat kristus yang berpegang kepada kitab asal yakin akan cerita ini, namun inovasi dan rekacipta kumpulan pembaharuan (enlightment) telah memporak perandakan sejarah demi menyembunyikan penceritaan kitab injil yang asal.

bermula dengan lukisan jesus,disusuli dengan patung salib,lagu-lagu hallelujah hingga difilemkan menjadi komedi box office dalam 'sister act' inovasi dan rekacipta agama kristian ini semakin songsang dan hanyut terutamanya di barat. pemberhentian atau protes kepada kegilaan radikal merosakkan kristian ini mulai dilakukan oleh kumpulan pro bible asal. pengarah dan pelakon terkenal hollywood tom hanks telah memprovokasi sejarah 3000 tahun bible dengan melakukan filem yang secara terang terangan melawan kristus versi vatican city dengan menerbitkan filem the davinci code dan disusuli dengan filem terbarunya demon and angel.

ini adalah filem bukan sekadar mencari populariti dan wang,penerbitannya dianggap sebagai satu signal terpenting menghentak pemikiran penganut kristus untuk mengkaji semula kitab bible yang sedia ada.moral kiasan kristus ini perlu dirujuk, betapa perlu ada satu kumpulan yang berani melawan sistem yang diyakini memporak perandakan 'kedudukan asal kebenaran'.

islam sudah lengkap, buktinya sewaktu nabi saw bersabda semasa mengerjakan haji yang terakhir. nabi saw bersabda 'ku tinggalkan quran dan sunah sebagai tali dan rujukan umat'. bercucuran air mata membasahi janggut2 mereka yang mulia kerna mereka mengetahui itulah pesanan nabi saw yang terakhir.

hari ini politikal mainan pas sudah semakin jelas menyimpang jauh daripada taat dan patuh pada setiap ayat quran dan hadis nabi saw. kelakuan melacurkan islam semakin jelek dan cukup menghinakan. apa bisa label islam itu boleh ditonggang tonggengkan sesuka hati mengikut keperluan dan acuan politikal mereka ?

niky ajis sudah mejadi semakin kalut, fatwa yang disembur dari mulutnya bisa dikeluarkan arahan dari tandas sahaja, dan ia dianggap perintah yang harus dituruti tanpa bisa diperiksa kesahihan bicaranya.

menulis satu persatu fatwa lacuran niky ajis hanya membuang masa aku sahaja, hari ini semakin jelas partai pas semakin condong ke arah menjadi protestan islam yang baru. nizar barua bangsa dan agama semakin kristian daripada kristian. ini adalah wajah petaka agama, harus kita tentang dan lawan barua agama ini sampai mati !

ALLAH swt telah memperlihatkan kepada kita cobaan-cobaan radikal maha gila segelintir pemimpin yang kononnya pejuang islam yang cuba untuk menggadai dan menghina quran dan sunah seadanya, adakah kamu hanya sekadar mahu memeluk tubuh dan membiarkan sahaja penghinaan ini berlaku ?

Saturday, July 18, 2009

BLOGER DAN RAKYAT BERDIRI TEGUH BERSAMA SPRM SELANGOR !


ayuh nyatakan sokongan anda kepada SPRM selangor. kematian setpol dap belum diketahui puncanya namun seperti biasa pembangkang senantiasa melalak kiranya sesuati isu isu itu mengenai kumpulan mereka.

terlalu banyak tohmahan dan tuduhan dilakukan terhadap sprm,sedangkan keputusan bedah siasat daripada jabatan patologi hospital kerajaan dan swasta belum lagi diketahui.

pembangkang sedang melakukan pre emptive strike. dalam strategi art of war, ada disebutkan perkiraan 'the best defense is offense' atau kaedah bertahan yang baik adalah menyerang.

kenapa ronnie liu meroyan sakan di pejabat sprm dan bilik mayat hospital klang ? adakah dia cuba mengaburi sesuatu rahsianya, yang dia tidak mahu rakyat ketahui.

serangan wee chee keong antara pemula yang menyebabkan ronnie liu kelam kabut. wee tidak menyebut pun barang sekali nama 'ronni' dalam tuduhan ada exco kerajaan negeri membenarkan kumpulan samseng menggunakan pejabar exco negeri, namun ronnie sudah melatah.

3 hari lepas dalam akhbar utusan dr khir toyo ada menyarankan agar keseluruhan exco kerajaan negeri selangor dirombak, sama seperti saranan ketua backbencher azmin ali. mengapa perlu dirombak ? ADAKAH KERANA TERDAPAT LAPORAN DARIPADA MAJLIS KESELAMATAN NEGARA YANG MENYATAKAN BAHAWA STATISTIK LAPORAN MKN ADA MENYEBUT KEPESATAN/PECAMBAHAN RUMAH URUT,PERJUDIAN DAN SIBER TANPA LESEN DI SELANGOR MELONJAK DARIPADA 700 BUAH PADA TAHUN 2008 KEPADA 4000 PADA TAHUN 2009 ?RONIE LIU SEDANG MENYEMBUNYIKAN SESUATU ?

ronnie liu pernah ditahan oleh polis pada tahun 2007 kerana menghalang penjawat awam mpsj menyita pusat pelacuran haram di sebuah hotel di puchong.

SOLIDARITI YANG BAHALOL DARIPADA MELAYU PAKATAN .

kugan adalah seorang penjenayah, matinya di lokap dipolitikkan oleh kerajaan negeri selangor. exco melayu kerajaan negeri selangor yb rodziah ismail antara melayu yang rendah IQ telah mengiringi mayat kugan.ini adalah solidariti murahan taraf pelacur politik mainan exco kerajaan negeri selangor.

kerajaan selangor juga membiayai kos pengkebumian mayat kugan. perlukah seorang penjenayah diangkat menjadi hero kerajaan negeri selangor, sedangkan ada perutusan daripada persatuan penduduk subang,puchong dan pj yang kebanyakannya terdiri daripada orang cina MENYOKONG DAN MEYATAKAN SOLIDARITI KEPADA PDRM DI ATAS TINDAKAN MENAHAN KUGAN.

hari ini terdapat photo solidariti melayu yang melakukan vigil bagi meratapi kematian setpol dap..biarkan si bodoh dengan kebodohannya..

gap memohon agar siasatan SPRM terhadap penyelewengan adun/exco dap dan pkr selangor diteruskan. gap yakin jika siasatan ini selesai, maka puzle gambaran besar kematian setpol dap ini akan dapat terungkai dengan lebih jelas lagi ! SPRM JANGAN HENTIKAN SIASATAN !

AYUH SOKONG SPRM, TERUSKAN SIASATAN PENYELEWENGAN ADUN/EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR ! KERAJAAN PAKATAN SELANGOR DIAMBANG KEJATUHAN !

ADUN PAKATAN SELANGOR SALING TIKAM MENIKAM !

kekecohan yang dilakukan oleh ronnie liu sekadar lakonan diversi. jawapan kepada kematian setpol dap masih belum ketemui. matinya setpol dap ini adalah sekadar gambaran smoking skrin yang dipamer didepan mata sahaja. beza penerimaan pemimpin umno disabitkan kesalahan terhadap rasuah tiada sampai ke peringkat kematian, ini yang membezakan antara umno dan pakatan.

ini semua diversi, persoalan besar yang memulakan spark atau percikan jangan kita lupakan. KERAJAAN PAKATAN SELANGOR kini berdepan dengan masalah yang cukup genting, rasuah dan penyelewengan kini sudah dihidu oleh SPRM , ia bisa menggoncangkan pentadbiran pakatan rapuh ini.

bermula dengan kabaran ketidakpuasan jawatan exco,menjurus kepada monopoli maha besar dap dan pkr menguasai tender-tender kerja maka bermula etika politikal animalisme, tikam menikam demi kemarukan kuasa dunia.

azmin ali sudah mengetahui bahawa sanya nyawa politikal adun melayu bisa menemui ajalnya dalam pilihanraya ke 13. khalid ibrahim melaksanakan sistem pemerintahan kaedah bisnes dan urusniaga untung rugi,apa sahaja yang agenda yang difikirkan untung maka ia perlu diteruskan demi mengekalkan kuasa. lihat sahaja keputusan kerajaan negeri meluluskan pembinaan kuil tokong dan gereja kini bisa melebihi 10 ribu kaki persegi. rakyat(melayu) selangor kini sedang memerhati sekitarnya, pembangunan kuil luar biasa sedang giat dibina..azmin ali pening kepala dengan khalid berahim yang gila glamer.

azmin ali menggunakan wee chee keong sebagai panglima menyerang dap cina. manakala kumpulan penyokong kerajaan (backbencher) yang diketuai oleh azmin ali menyerang exco melayu dan mb .. serangan mereka tersusun namun masih ada kelompongannya.

lompong ? ya lompong kerana rakan-rakan adun pakatan sebenarnya saling tikam menikam demi menyelamatkan kedudukan dan pangkat. kekalutan di peringkat pentadbiran negeri juga disahut luar biasa kalutnya di peringkat bahagian. parti pas selangor sedang berkelakuan de-aktif. lari menjauhkan diri bagi mengelakkan kontroversi, namun tangan-tangan mereka adakalanya menjolok beberapa dokumentasi penting kepada pihak lawan.

disini KITA menjalankan operasi. bukan membantu tetapi mematikan sama sekali pentadbiran pakatan selangor secepat mungkin.. semalam kami mendedahkan sedikit sahaja penyelewengan pegawai adun batu tiga rodziah ismail. rakan bloger harus fokus kepada serangan rasuah dan penyelewengan pemimpin pakatan selangor. refresh dan kembangkan ia sebagai peranti serangan menjatuhkan kerajaan pakatan.

BENARKAH SATU PILIHANRAYA KECIL BAKAL BERLAKU DISELANGOR ? kami sedang mengusahakan gerakan ke arah itu, doakan kejayaan kami.

Thursday, July 16, 2009

SERANGAN GAP AKAN MENJADI SEMAKIN KUAT !


nampaknya semua sudah tahu akan perkara menyayat hati yang berlaku kepada seorang setpol dap. bunuh diri,hahakiri,biar pecah di perut jangan pecah dimulut dan pelbagai tafsiran bermain dikepala rakyat.
kami sedang melakukan serangan terhadap pimpinan kerajaan negeri selangor. sudah aku bgtahu bahawa serangan berani mati akan kami lakukan demi mengembalikan semula mahkota pemerintahan kepada orang MELAYU DAN ISLAM.
matinya setpol dap adalah kehendak tuhan. hari ini aku menyerang exco pkr rodziah ismail. semalam aku melagakan ronie dan wee chee keong.kelmarin aku membelasah azmin ali. kelmarin dulu aku bantai khalid berahim. minggu sudah aku membelasah segelintir pimpinan umno yang kaki tido..dan cerita belasahan ini berterusan..
sudah aku katakan bahawa aku tiada parti, jauh menolak sistem berparti... election 2008 telah memberikan indikasi yang cukup besar, pengundi sedia merobah keadaan bila matlamat perjoangan partisan itu mulai melencong dan tersasar..manek urai signal terbaru daripada golongan anak muda, bahawa partai-partai politikal jangan BERMAIN RETORIKAL POLITIK gampangan..
hari ini aku mendedahkan satu rahasia. berpuluh email dan ratus sms diterima daripada pengundi baru, anak muda yang tiada berparti..
MEREKA MAHU RANGKAIAN KUMPULAN BLOGER GAP MENJADI SUARA MEREKA. KERANA APA ? kerana kami mahu meletakkan islam dan martabat melayu dan pelihara negara sejujur-jujurnya.. adakah politician tidak jujur ? gap kata 3/4 daripada sememangnya tiada jujur.

bila diadakan sesi soal siasat terhadap responden, mereka mahu keutamaan islam didahulukan. MURTAD MASIH LAGI TIADA SELESAI. serangan halus kumpulan liberal pimpinan anwar attaturk bisa merosakkan islam dan melayu...cerita besar ini sudah aku sampaikan kepada beberapa bloger..ayuh pertahan islam dan martabatkan semula melayu, kita angkat semula martabat negara..dan bloger-bloger ini sudah bersedia berjuang bermati-matian ! aku mengocapkan rasa syukran moga ALLAH SWT membalas pengorbanan mereka.

pakatan akan kami serang. umno tiada kami lepas pandang. mereka pernah silap selepas kemenangan besar 2004. kira masih kakinya (umno) tiada berpijak pada bumi nyata, kamu juga akan kami tegur...election ke 13 bisa kembali lagi, masa 2 tahun ini cukup cepat.
INILAH SUARA BARU ANAK MUDA MELAYU ! semua partai politikal melayu harus berwaspada dengan kami !

aku dalam perjalanan berjumpa dengan beberapa orang dalaman pkr..bukan disini tetapi di chalet tepi pantai.. ini adalah perjumpaan paling serius kerana agendanya satu. menggempur keseluruhan adun pakatan di selangor ! aku akan berdialog dengan beberapa kumpulan selama beberapa hari !
kepada anwar sudah tentu aku tiada akan lepaskan, saiful bukhari jangan kamu keluh resah tiada keruan dihatimu wahai adikku, kamu tetap akan gap perjuang dan pertahankan maruah mu ! insyaallah kamu akan menemui kemenangannya !

SELANGOR BANGKIT : EXCO PKR SELANGOR PECAT PEGAWAI KHASNYA !


semalam SPRM telah menyerbu beberapa pejabat adun dan exco kerajaan negeri selangor atas dakwaan salahguna kuasa dan penyelewengan.

maklumat yang sah gap terima, exco kerajaan negeri selangor YB RODZIAH ISMAIL yang merupakan adun batu tiga shah alam telah memecat seorang pegawai khasnya bernama ramli atas dakwaan penyelewengan dana.

mengikut maklumat, yb rodziah memecat pegawai khasnya kerana didapati menyeleweng duit dana SKIM MESRA USIA EMAS yang sepatutnya diperuntukkan kepada seorang peserta yang layak.

SPRM diminta menghubungi yb rodziah ismail untuk melakukan siasatan !


gap dah berjanji kepada kamu, bahawa gap akan melakukan serangan berani mati untuk menjatuhkan kerajaan pkr selangor !

Wednesday, July 15, 2009

KDN DAN JABATAN AGAMA ISLAM : SILA TAHAN BLOGER SESAT INI !



aku mendapt email daripada seorang pembaca bernama xxxxxxxxxx. dia meminta agar SEMUA BLOGER menghebahkan tentang usaha jahat seorang melayu yang cuba menyesatkan umat dengan cerita LAYARBAHTERA.

layarbahtera secara kesimpulannya memberikan peringatan kepada orang melayu untuk bersamanya pada ketika berlakunya kiamat.kepala hatok dia !

berikut adalah blog sesat yang dimaksudkan

KEGIATAN HARAM : BUKTI RONNIE LIU PERNAH DITAHAN

perseteruan antara wee chee kiong dan ronnie liu memang sudah dijangka. luka lama sudah berdarah semula. wee chee kiong pernah menjadi ahli pimpinan tertinggi DAP, junior kepada lee lam thye dan kerk kim hock di kota melaka.

parti malaysian democratic party (MDP) adalah manifestasi protes wee kepada dap. hari ini mereka bertembung sekali lagi. wee chee kiong menjadi ayam tambatan azmin ali untuk menjadi wistleblower berkenaan isu KEGIATAN UNDERGROUND SEORANG EXCO SELANGOR yang semakin bermaharajalela.

wee chee kiong harus menurut perintah azmin ali, kerna mahu membalas jasa azmin yang memberikan wee chee kiong bertanding atas tiket PKR di wangsa maju..manakala azmin ali punyai strateginya sendiri. saranan rombakan exco kerajaan negeri yang dibuat azmin ali punyai motif. azmin ali mahu anwar mengotakan janji untuk menyerahkan semula jawatan MB yang 'sepatutnya' dipegang oleh azmin.

GAP membenarkan dakwaan wee chee kiong akan penglibatan seorang exco kanan dalam kegiatan undergorund.. sila rujuk kenyataan akhbar pada tahun 2007 dan jadikan ia sebagai perbandingan.

WEE CHEE KIONG KATA :
Antara yang ditulis oleh Wee Choo Keong ialah:"Saya sendiri telah menerima banyak aduan daripada ahli-ahli Pakatan Rakyat dan golongan peniaga di Selangor bahawa pejabat salah seorang ahli Exco telah dan sedang digunakan sebagai tempat bermesyuarat untuk orang yang terlibat dalam peniagaan jenis yang boleh dipersoalkan ataupun “underground business activities.” Ini adalah rahsia terbuka dalam pejabat pentadbiran Selangor dan ini akan menjejaskan imej pentadbiran Pakatan.

LAPORAN AKHBAR UTUSAN 3 NOV 2007:
AJK DAP ditahan ganggu tugas kerja penyitaan hotel

SUBANG JAYA 3 Nov. – Polis menahan Ahli Jawatankuasa Pusat DAP, Ronnie Liu ekoran tindakannya mengganggu tugas penyitaan oleh pihak berkuasa ke atas sebuah hotel yang menjalankan kegiatan tidak bermoral di Bandar Puchong Jaya di sini, semalam.

Ronnie, 49, yang menetap di Petaling Jaya Utara ditahan di Balai Polis Puchong dan disiasat mengikut Seksyen 186 Kanun Keseksaan kerana kesalahan menghalang penjawat awam menjalankan tugas.Beliau bagaimanapun dibebaskan dengan jaminan polis, pukul 4 petang ini.
Dalam kejadian pukul 6.30 petang itu, tindakan penyitaan dilakukan oleh pasukan polis dan anggota penguat kuasa Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ).

Ini berikutan serbuan ke atas hotel itu yang membawa kepada penangkapan 22 pelacur warga asing dan 12 lelaki dipercayai pelanggan, kelmarin.Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar berkata, polis terpaksa menahan Ronnie kerana keengganannya memberi kerjasama walaupun sudah lima kali diberi amaran dalam tempoh sejam.

“Pada ketika itu, terdapat kira-kira 15 hingga 20 orang dipercayai pelanggan berlegar-legar di lobi hotel itu, namun ia tidak mengganggu tugas pihak berkuasa.“Saya tidak tahu kenapa dia bertindak agresif dan membantah serta mempersoalkan tindakan pihak berkuasa sedangkan hotel itu memang tidak berlesen termasuk melanggar undang-undang lain,” katanya kepada pemberita di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Subang Jaya di sini, hari ini.

Zainal menambah, polis akan berusaha mengenal pasti kaitan Ronnie dengan hotel itu sehingga beliau berkeras mempertikaikan tindakan pihak berkuasa.“Walaupun beliau telah dibebaskan dengan jaminan polis, kita boleh menahannya atau memanggilnya semula sekiranya perlu dalam tempoh 14 hari ini,” ujarnya.

Mengenai siasatan ke atas hotel dipercayai mengendalikan sindiket pelacuran itu, beliau berkata, polis sedang mengenal pasti dalang atau pemilik hotel yang mengetuai sindiket itu.
Ujarnya, pihak berkuasa sudah beberapa kali menyerbu hotel itu, namun gagal menemui apa-apa sebelum ini.“Kali ini, dengan kejayaan hasil risikan polis mengesan lorong rahsia yang banyak kali ‘menyelamatkan’ mereka, mereka tidak bernasib baik seperti sebelumnya,” katanya.- Utusan

Tuesday, July 14, 2009

MAJORITI 65 ? PAS SEMAKIN KEHILANGAN UNDI MELAYU !

kalah menang perkara biasa. aku menungukan indikasi perbezaan keputusan pilihanraya mac 2008 dan manik urai..

KONKLUSI DAN INDIKASINYA MAKIN KUAT..

di wakaf mempelam calon pas wahid endut hilang undi melayu di kawasan kuatnya, nizar barua waktu bertanding di bukit gantang hilang 5000 undi melayu dan malam ini pas hilang 1287 lebih undi melayu di manek urai..

PROTES MELAYU TERUS KONSISTEN, AYUH KUATKAN USAHA PENERANGAN. UMNO JANGAN TIDO, TERUTAMANYA UMNO DI NEGERI-NEGERI YANG KALAH. PENANG,KEDAH DAN SELANGOR !

METROSEKSUAL ? GAMBAR SIAPA PULAK NI..

ESOK JAM 10 PAGI. PENDEDAHAN X-KLUSIF X-PKR !

Monday, July 13, 2009

KERANA TERJAHAN BLOGER, SATU PILIHANRAYA KECIL AKAN BERLAKU DI SELANGOR ?

prepaid kumpulan gap setakat jam 2 petang tadi sudah telan RM60. call dan sms yang bertalu-talu datang dari luar kabarnya telah membikin ribut petir dalam pimpinan pkr selangor.


kami melihatkan dari jauh, diantara mereka sudah ada simptom tuduh menuduh. 'kau yang bagi maklumat' ..'siapa bocorkan cerita dalam blog'..'siapa keluarkan surat bantahan ni'... berterusan dan makin terus berterusan.


kabarnya ada adun-adun pkr sudah kepanasan punggong, takut jika 'rakan' sendiri mengeluarkan dokumen salahguna kuasa kepada pihak yang tidak berkaitan..hmm pihak yang tidak berkaitan? pihak ini yang yang dimaksudkan adalah kumpulan kami, bloger antai pkr.


rumah mewah telah dibeli,kereta berselerakan di laman...mimpi negeri kuntilanak SPRM menghantui.


beberapa bulan lepas aku ada menulis artikel 'MB KHALID BAKAL DISINGKIRKAN'. 4 hari yang lepas aku menyambung artikel itu, 'AZMIN ALI TELAH MENGHIDU'...dan beberapa hint yang kami lepaskan , sebagai petunjuk untuk puzzle ini dicantumkan.


hari ini kumpulan gap telah mengeluarkan 2 surat dalaman PKR. pendedahan ini makin merisaukan adun-adun mereka dan dikabarkan malam ini akan ada mesyuarat tergempar akan dilakukan di bahagian-bahagian pkr !


KAMI AKAN TERUS MENYERANG ADUN-ADUN PKR .




BLOGER DARI AUSTRALIA PUN MENYERANG KERAJAAN SELANGOR !

saudara wei liang goh, sahabat bloger dari australia. bermastautin di sana kerana menyambung pelajaran. namun hatinya cukup punyai kecintaan mendalam terhadap masa depan anak bangsa malaysia.

dia memahami terjahan bloger melayu yang membelasah dap dan hindraf seadanya, dan dia tiada ambil kisah. wei liang goh adalah manifestasi jiwa pejuang malaysia, berkata benar walupun pahit..

aku menyatakan tabik spring kepada sahabat kita wei liang goh. semoga berjaya dan sukses dalam pelajaran dan kehidupannya di australia.. jom jadi rakan follower dia.

lihat serangan beliau di sini...
http://manifestogwl.blogspot.com/2009/07/selangor-govt-crumbling.html

KERAJAAN SELANGOR BAKAL DITUMBANGKAN OLEH KUMPULAN BLOGER !



aku bukan mahu bercerita angkuh lagi sombong, pilihanraya ke 13 baki masanya tinggal 2 tahun sahaja. hingga ke hari ini, indeks KPI yang boleh kami kumpulan bloger berikan kepada ADUN/pemimpin umno selangor sekadar 2/10 sahaja..

ini pandangan jujur, rakyat bawahan sudah bersedia melakukan perobahan menukar kerajaan pimpinan pakatan namun sayang seribu kali sayang, wave atau gelombang kebangkitan rakyat menolak pakatan ini tiada disedari oleh umno selangor. rakyat sudah sedia bangkit namun mereka belum 'bangkit dari tidor' yang lena...

ini adalah teguran jujur, tiada retorika ampu sana ampu sini. bila najib dan muhyidin begitu kuat memerah tenaga mengembalikan sokongan rakyat kepada umno/bn , kelihatan masih ada segelintir pimpinan umno berterusan hipokrit melakonkan watak utama 'bersikap pura-pura'..

ini adalah pendedahan yang akan menjadi pemangkin kejatuhan kerajaan pakatan selangor. kumpulan bloger kami bermati-matian mengorek rahasia yang bisa menumbangkan sebuah kerajaan...

tahniah gap ucapkan kepada usaha tidak pernah kenal jemu salah seorang kumpulan bloger kami. blog medan info kita.. gerakan underground kami akan menjanjikan kejutan maha hebat..

kejatuhan kerajaan selangor pimpinan khalid ibrahim bermula dengan ini..

DAN AKAN DISUSULI DENGAN DOKUMEN RASUAH MEGA !

Sunday, July 12, 2009

SYUKUR BILA NAJIB/MUHYIDIN BERSAMA TABLIGH

KLIK DISINI YOUTUBE NAJIB/MUHYIDIN BERSAMA TABLIGH..SYUKUR SYUKUR !

INILAH JEMAAH DAKWAH AHLI SUNAH WAL JAMMAAH YANG BENAR ! jemaah tabligh adalah jemaah yang begitu kuat memperjuangkan sunah nabi saw. bila najib dan muhyidin datang hadir ke ijtimak tabligh , aku terasa amat bangga dan bersyukur kehadrat ILAHI.

teruskan dakwah wahai karkun ku, insyaallah berkat doa dan usaha akan ramai lagi manusia mendekati dan mengamalkan sunnatullah.
kepada pembaca sekalian, kiranya ada jemaah tabligh datang ke masjid dan surau anda, layanlah mereka dengan baik. mereka itu tetamu anda. cukupkan keperluan mereka.kalau ada orang pas datang kepada anda, tanya dia bila nak buat hudud ?
aku menantikan komen bloger faisal tehrani mengenai jemaah tabligh, masih tak keluar lagi..dia ni kena dakwah sikit pasal terlalu taksub dengan syiah. mat sabu lagi sekor pengikut syiah yang tegar, tak percaya tanya hj hadi kenapa waktu perlantikan ketua penerangan pas, bila disuruh oleh kumpulan erdogan untuk melantik mat sabu sebagai ketua penerangan...
haji hadi bingkas menempelak ' KAMU GILA KE..DIA KAN SYIAH' !

Saturday, July 11, 2009

AZMIN ALI SUDAH MENGHIDU

semalam merupakan perbincangan yang paling panjang. bermula dari jam 2.30 pagi dan berlarutan ke 5 pagi. kumpulan gap telah bertemu dengan rakan-rakan lama dalam pkr.

peluk dan salaman erat tanda persahabatan. kami saling menepuk bahu, suara salam cukup kuat tanda keseronokan bertemu sahabat lama. 2 tahun kebelakangan ini kami hanya berkiriman salam dan ber sms, ditakdirkan tuhan tanpa perancangan kami bertemu.

2 diantara sahabat ini sudah bergelar yb dan yang lain bekerja bekerja bersama mereka, namun apa yang pasti mereka tiada ketahuan bahawa aku adalah GAP.

lawak jenaka kutuk mengutuk menjadi bahan seloka. manakan tidak, kumpulan persahabatan inilah yang pernah satu ketika bikin kacau di jalan raya, memori indah bersama.antara klimaknya adalah perhimpunan 100 ribu rakyat di lebuhraya kesas tahun 2001. 100 orang telah ditangkap dan dilokap termasuk kumpulan kami.

itu sudah menjadi sejarah, 2 kumpulan besar ini kini beraliran arah. satu masih kekal dengan pkr manakala tanpa mereka ketahui, secara maya kumpulan gap menongkah arus menentang jagoan pkr anwar ibrahim, satu perkara yang tidak pernah terlintas di hati kami.

menongkah kerana apa ? kerna anwar yang ada di depan mata sudah menjadi pengkhianat bangsa,mejual kesyumulan agama. kami tiada pernah kompromi jika 2 perkara penting ini menjadi taruhan politikal murahan.

harus rakyat mengetahui kumpulan gap tidak menyertai umno, tetapi pembawaan kami lebih menjuruskan kepada perjuangan melayu perjuangan islam. islam bukan milik pas dan melayu bukan milik umno, maka seharusnya seluruh umat yang punyai otak dan iman harus meletakkan segala permaslahan dan kebertanggungjawapan membela hak islam dan bangsa di atas pundak bahu masing-masing.

sahabat pkr mula membuka bicara, mereka sudah ketahuan akan bala yang bakal menimpa kiranya politikal game yang pimpinan mereka laungkan diteruskan juga. bala apa ? bala memperjudikan nasib agama dan bangsa. indikasi penolakan bangsa melayu sudah semakin ketara, bermula dengan kemerosotan undi melayu di wakaf mempelam di kuala trengganu,bukit gantang dan protes melayu di penanti meropakan satu signal, PKR HARUS KEMBALI KEPADA PERJUANGAN ASAL.

untuk artikel ini biarlah hanya satu aku dedahkan. azmin ali akan mengepalai satu gerakan memulihkan semula perjuangan pkr di mata orang melayu.. agenda pemantapan kuasa melayu dan islam sedang dalam perancangan.

politik itu seni, ia boleh bertukar mengikut kehendak semasa. game politikal pkr adalah permainan populis, mereka mampu berubah-rubah demi mengekalkan status quo yang ada, walaupun ia melawan arus asal perjuangan..

audience pengundi melayu mudah di lentur dan azmin ali sudah menghidu 'lauk' politik yang diminta oleh melayu, manakala umno boleh teruskan 'perjuangan' di dalam lena yang panjang.

SYYYY..( JANGAN BISING ) UMNO SELANGOR TENGAH TIDOR TU !






ini gambar terbaru, program pidato pelajar UNISEL bersama anwar dan beberapa pimpinan pkr...point2 menarik yang telah gap kumpulkan.
1) anwar sengaja memprovoke student samada mahu mengekalkan rosmah mansor sebagai big bos UNISEL, pelajar setuju (lihat pada gambar seluruh pelajar angkat )
2) mengikut maklumat risikan yang gap terima, sehingga kini khalid jaafar melalui pengalamannya dalam IKD (ins kajian dasar) telah mengadakan 8 program bersama pelajar UNISEL ini. setiap program akan disertai oleh 40 pelajar . mereka akan mengadakan kursus
3d2n di melaka. pelajar-pelaar ini akan dijadikan soldadu baru untuk mempromosikan anwar dan pkr .. mereka di ajar untuk menjadi propagandis pkr sebgai bloger,twitter,you tube player,face book.kursus ini dibiayai sepenuhnya....
3) di mana khalid ibrahim ?
4) apa yang umno selangor buat ?