Saturday, February 28, 2009

PRK 059: BLOG BARU DAN KISAH KEKESALAN NIZAR.

selamat datang gap ucapkan kepada bloger baru dari bukit gantang


makin hebat dan terus hangat. orang umno semakin berbondong-bondong menghasilkan blog-blog baru. medan politik baru ini kini menjadi wadah bicara politik. kaedah politik mat rahmat dan zainudin maidin sudah jauh ditinggalkan. kini ruang maya dijadikan medan pertarungan meyampaikan kebenaran.

fitnah dan berita palsu bloger dan website pakatan semakin tidak mendapat sambutan. 'PADANG KITA' kini menjadi perhatian. padang yang bernama kumpulan bloger anti anwar. agak kasihan apabila ada diantara mereka 'cuba cuba' menyamar menjadi 'kita'. sayang sekilas ikan di air kan ku tahu mana jantan mana betinanya !

apa pun kisah politik yang semakin panas tika ini, baik dari kisah 'celaka karpal',nizar,usul penggubalan aritkel 11 zulkifli nordin,hasan ali dll kiranya kita teliti secara luar kotak insiden, ia akan membawa kita kepada 'game politik' yang bergolak kencang dibawah air yang tenang !

gap akan mengolah satu persatu kisah-kisah ini agar kita dapat memahami situasi ini dan kegusaran maha tinggi hati anwar ibrahim dalam tempoh sebulan yang bakal menjelang.

DEB YANG SEDANG DIHANCURKAN OLEH ANWAR DAN PAKATAN RAKYAT SUDAH MEMAKAN DIRI SENDIRI !

selama beberapa minggu ini kita dilihatkan oleh tuhan akan perangai 'tidak tahu malu' bekas mb perak nizar jamaludin. beliau telah menunjukkan sikap bodoh sombong,tiada maruah dan harga diri tatkala ditolak oleh sultan perak setelah dilucutkan jawatan sebagai menteri besar paling singkat dalam sejarah.

kebodohan mentadbir beliau selama ini kini sudah terlondeh. nizar rupanya menteri besar 10% ! selama 11 bulan pemerintahan beliau, mereka (pas/pkr) telah mengikat perjanjian dengan dap untuk memfaraid kan segala hasil mahsul,kontrak,tender,projek kerajaan negeri dengan perjanjian keuntungan 90% dap dan 10% pas/pkr ! maknanya segala keuntungan bersih walau apapun projek negeri , dap akan mendapat 90% keuntungan walaupun nama pelobinya itu adalah syarikat melayu dari pas/pkr ! di penang guan eng hanya memberikan 1% sahaja kepada rakan-rakan melayu dalam pakatan rakyat , tanda solidariti hak sama rata diantara mereka !

dasar ekonomi baru yang diwar-warkan oleh anwar pada perhimpunan black 14 tahun lepas , tidak langsung menguntungkan 'kumpulan parti melayu' dalam pakatan. wajarlah nizar selama ini berkelakuan cukup bodoh untuk terus mengakui beliau masih lagi menteri besar.rupa-rupanya 'cita-cita tersembunyi' di hati tidak kesampaian.di dalam hatinya pasti terasa kesal teramat kerana DEB yang pernah menolong seluruh keluarga beliau, tidak dapat lagi membantu beliau sewaktu menjadi mb.

pendedahan ini telah dilakukan oleh saudara hamdan taha dihadapan ribuan audien di batu 8 changkat jering baru-baru ini.jelas politik 'ali baba' pakatan rakyat perak telah memakan diri.

Wednesday, February 25, 2009

ZULKIFLI NORDIN DAN INSPEKTOR TAHA KALU ?

perjuangan gap dan kamu untuk menentang usaha MURTAD kini semakin bernyawa. peristiwa demonstrasi pada tahun 1994 selepas solat jumaat di masjid negeri shah alam kini mendapat rentak perjuangannya semula. mungkin ramai yang lupa dan gap cuma mahu mengembalikan nostalgia demonstrasi 1994 itu adalah berkenaan dengan isu murtad.

sebelum itu gap cuma mengenali saudara zulkifli nordin melalui 'kaset-kaset' ceramahnya. rakan-rakan gap meggunakan kaedah 'passing the tape' untuk membakar semangat.

hartina binti hj kamarudin telah menggemparkan umat satu ketika dulu. asalnya anak puaka ini beragama islam namun hasil perkenalannya dengan seorang anak hindu bernama rajeswaran, beliau kini menyembah patung krishna. bapanya hj kamarudin yang terlibat mempertahankan akidah hartina telah dilokap selepas kes pergaduhannya dengan kumpulan anak indu ini.

aishah bukhari wanita bertudung. lulusan akauntasi daripada ITM. namun cintanya pada seorang pemuda serani telah menyebabkan aishah terjebak dalam situasi konflik. memilih antara cinta dan akidah. benarlah sabdaan nabi saw ' di akhir zaman tahap tirisan iman umat umpama kulit bawang. pada paginya beriman dan boleh berubah menjadi kafir pada waktu petang'.. aishah bukhari memilih akidah kristianiti sebagai bukti cinta pada pemuda serani.

aishah dimurtadkan oleh lennet teoh hui leong seorang peguam kristus berbangsa cina. pada 28nov 1997 di mahkamah tinggi malaya lennet telah berhujah ' saya lennet teoh hui leong telah dilantik oleh aishah bukhari untuk memberi nasihat kepadanya berkenaan dengan pertukaran agamanya kepada kristian dan atas arahannya saya telah menyediakan surat sumpah untuk nur aishah menolak dan meninggalkan agama islam'...

peguam lahanat ini juga telah memberitahu mahkamah dalam kenyataannya 'saya lennet teoh percaya aishah bukhari sedang dikurung secara salah oleh keluarganya. saya peraya tindakan ibu bapanya,abangnya dan bapa saudaranya telah melanggar HAK KEBEBASAN aishah bukhari menganut agama pilihannya iaitu kristian katolik'.

ini adalah sebahagian daripada kes-kes murtad yang berprofil tinggi. tidak termasuk kes pemurtadan azalina jailani atau lebih popular dengan nama lina joy,kes mohamad syazani yusof, suzi teoh (atau nama islamnya nur aini),mohamad ya/isteri dan konco-konconya,ayah pin dan puluhan ribu umat islam/melayu yang kini bergerak secara senyap mengamalkan kepercayaan karut selain islam.INI ADALAH BAHANA ARTIKEL 11.

selama tiada ada usaha dan keberanian yang jelas dapat ditunjukkan mana-mana ahli politik dan parti daripada kabilah melayu untuk tampil secara jelas menyelesaikan isu ini secara muktamad. sekadar bercerita di rostrum taman melewar merupakan permainan biasa daripada pas. umno pernah memiliki seorang menteri di JPM bertaraf hipokrit satu ketika dahulu. sewaktu kes aishah bukhari sedang memuncak panas, menteri di jabatan perdana menteri dato dr hamid othman apabila ditanya oleh wartawan pendapatnya tentang isu aishah, dengan selamba dia menjawap ' dah cinta, nak buat macamana' ! pada waktu itu gap telah memaki hamunnya di depan tv disaksikan oleh kedua mak bapak aku !

itu perkara sudah berlalu. 3 hari lepas umat islam diajak untuk menyaksikan CUBAAN menghentikan isu murtad ini dilakukan di tempat yang sepatutnya ia bertarung, di dewan rakyat. selama 50 tahun sejak merdeka kita menunggu hari yang penuh bersejarah ini! MASA MENGHENTIKAN IGAUAN ARTIKEL 11 SUDAH TIBA. kini pejuang anti murtad sudah menyatakan kesediaannya untuk bertarung di dewan rakyat.

pejuang anti murtad ini adalah zulkifli nordin ahli parlimen kulim bandar baharu, yang menang bertanding di atas tiket pkr. untuk pengetahuan kamu , zulkifli nordin merupakan bekas ahli umno bukit bintang. sewaktu pergeserannya dengan kepala munafik anwar ibrahim beberapa bulan lalu berkenaan dengan demonstrasi anti murtad di depan bangunan majlis peguam, beliau telah meninggalkan satu nota penting di pejabat kepala munafik anwar ibrahim. nota itu menyebut akan perjuangan beliau meletakkan islam adalah segala-galanya ' i am a muslim first and party second' ... satu surat 'rahsia' tanpa tarikh pun telah diserahkan.

hari ini zulkifli nordin memerlukan sokongan kita. ya kamu yang membaca artikel ini. samada kau umno,pas,pkr,anti anwar,anti najib,anti paklah,pro kairy,pro mukriz,pondan,kaki mabuk,lesbian,bekas perogol,banduan,bohsia,bohjan,pelacur,gro,kaki magnum,kaki suutt,minah zouk,kaki spa,kaki shuffle,liverpool fc,MU fc,bangla fc,bloger hatta mangkuk hayun yang baring atas jalan depan masjid ubudiyah di kuala kangsar tempoh hari....AKU MENGAJAK KAMU UNTUK MENYATAKAN SOKONGAN TIDAK BERBELAH BAGI KEPADA ZULKIFLI NORDIN BERJUANG DI PARLIMEN KELAK !

lupakan sengketa politik, berdasarkan maklumat kami, ini akan menjadi titik tolak kepada persetujuan 'gabungan partai politik melayu' yang sedang berlangsung secara sulit ketika ini.

usul anti murtad insyaallah akan menyelamatkan akidah anak cucu cicit kita di masa depan nanti.

usul ini telah membuatkan anwar bin ibrahim semakin tertekan. semalam atas arahan beliau 'majlis perundingan antara agama' telah dilaksanakan di penang secara ad-hoc. zulkifli nordin akan menjadi salah seorang 'agen' penting perpaduan terbesar dua parti melayu, lagi seorang ...

sila berikan sokongan moral kepada zulkifli nordin. ingat kita pada saat ini sedang mengulangi peristiwa yang sama pernah dialami oleh khalifah islam pertama saidina abu bakar as siddiq r.a, selepas kewafatan nabi saw ujian pertama abu bakar r.a adalah ar-riddah atau isu murtad ! jadikan diri anda sebahagian daripada sejarah yang bakal dicipta. ingat wahai saudaraku, segala dosa apa pun akan diampunkan oleh ALLAH SWT MELAINKAN SYIRIK (MURTAD) !


sila berikan sokonga anda di sini !

http://zul4kulim.blogspot.com/2009/02/parlimen-iii-usul.html

(harap maklum segala usul zulkifli nordin gap terima kecuali isu hindraf ) ..zulkifli nordin, aku gap telah mengotakan janji aku untuk memberikan sokongan kepada kamu. teruskan perjuangan mulia ini.

mungkin ramai yang tertanya mengapa tajuk artikel gap ini ada disebut nama seorang inspektor polis TAHA KALU ? inspektor taha kalu telah menanggalkan uniformnya sebagai anggota polis dan menyertai ribuan umat melayu berarak dan berdemonstrasi di mahkamah singapura pada tahun 1950 membantah pemurtadan NATRAH ! 11 orang telah syahid pada hari penuh bersejarah tersebut. dr burhanudin al helmi telah disumbat ke penjara...

soalan aku aka GAP ? adakah anda sanggup menjadi seperti mereka ?

Tuesday, February 24, 2009

KISAH BLOG BARU DAN CERITA MUSTAFA KAMIL AYOB BAKAL CALON PKR BKT GANTANG ?


koloborasi pakatan rakyat sudah hampir menuju ke penghujungnya. anwar semakin gusar kerana cengkamannya ke atas 'kumpulan pakatan rakyat' sudah semakin longgar. di kedah satu kejutan akan berlaku, tatkala anwar cuba menyelesaikan masalahnya di kedah, kabaran semakin hebat sudah bergentayangan di selangor. beberapa ADUN PKR dikabarkan sudah bersedia untuk menandatangani kontrak baru bersama 'pasukan' lain. ADUN-ADUN ini kabarnya punyai kaitan kukuh dengan 'bekas bos' mereka dahulu.

di parlimen, saudara zulkifli nordin sedang bermain game politik yang paling dibenci oleh anwar, iaitu usul pindaan akta artikel 11. gap telah menyatakan persetujuan bertulis kepada saudara zulkifli nordin untuk menyokong SEPENUHNYA SEGALA USUL beliau berkenaan dengan pindaan artikel 11. insyaallah usul ini akan gap kupas dan memohon kepada semua blogger untuk bersama-sama menjayakan agenda besar ini. walau apapun parti politik kita, seharusnya untuk usul PINDAAN ARTIKEL 11 ini adalah wajib untuk kita bersatu dan memastikan ia berjaya.

di perak nizar jamaludin kabarnya sudah mengidap penyakit 'gila meroyan' , satu penyakit yang pernah dialami oleh penyanyi terkenal britney spears selepas melahirkan anak sulong. kabarnya nizar telah melakukan 'cerita palsu' di dalam akhbar berbahasa cina baru-baru ini. nizar telah mendakwa menteri besar perak dr zamri telah melakukan pengubahsuaian pejabat MB secara besar-besaran. sayang tatkala cerita fitnah ini ditabur, hingga kini pejabat MB masih lagi dalam keadaan seperti yang asal.

mengikut maklumat yang gap terima, sudah ada ura-ura pkr perak mahu meletakkan calonnya di dalam pilihanraya kecil bukit gantang. berdasarkan maklumat yang diterima malam tadi, pkr mahu mengukuhkan kedudukan cengkamannya di perak dan mahu menambah kerusi di parlimen. CALON YANG BAKAL BERTANDING ATAS TIKET PKR DI BUKIT GANTANG NANTI ADALAH mustafa kamil ayob, pengikut kuat anwar ibrahim. nampaknya pas sekali lagi
dipermainkan oleh anwar.

apa pun kumpulan bloger anti anwar sudah semakin bertambah hari demi hari. sila layari blog baru http://anak-pangkor.blogspot.com/.

Monday, February 23, 2009

SURAT TERBUKA ZAHID MD ARIP KEPADA PAKLAH

(GAP MENERIMA KIRIMAN EMAIL DPD PENULIS SURAT INI SENDIRI.SDR ZAHID MD ARIP TELAH MEMOHON KEPADA GAP UNTUK TIDAK MENGUBAH BARANG SATU PATAH PERKATAAN PUN KANDUNGAN SURAT.UNTUK MAKLUMAN SDR ZAHID MD ARIP MERUPAKAN CUCU KEPADA ALMARHUM TUN GHAFAR BABA BEKAS TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA)

PERMINTAAN TERBUKA KEPADA YAB DATO’ SERI ABDULLAH BADAWI

Tarikh : 16 Februari 2009 - Isnin

Daripada : Muhammad Zahid Bin Md Arip

No K/P : 660622-04-5355

No Ahli UMNO : 03468736

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Segala Puji Bagi Allah SWT Yang Maha Agung Lagi Maha Berkuasa. Selawat Dan Salam Ke Atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad SAW, Keluarga Dan Para Sahabatnya.

YAB Dato’ Seri,

Di dahului dengan doa dan harapan mudah-mudahan Dato’ Seri beroleh sihat sejahtera.

Izinkan saya memulakan bicara dengan mengambil kesempatan ini untuk merakamkan ucapan Selamat Berundur dan Selamat Meletakkan Jawatan sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri Malaysia kepada Dato’ Seri.

Buat pengetahuan Dato’ Seri, peristiwa yang bersejarah dan penting ini, sememangnya di tunggu-tunggu dan di harap-harapkan oleh hampir seluruh rakyat Malaysia. Walaupun (InsyaAllah) ianya hanya akan berlaku pada akhir bulan Mac 2009 - kira-kira 1½ bulan dari sekarang, namun saya tidak mahu ketinggalan untuk menjadi warganegara Malaysia yang pertama merakamkan secara terbuka ucapan Selamat Berundur dan Selamat Meletakkan Jawatan kepada Dato’ Seri.

Bagaimanapun, dalam kita menghitung hari menunggu tibanya saat tersebut, terdapat beberapa spekulasi yang tidak enak di dengar sekali gus ianya boleh menambah rosak imej Dato’ Seri yang sedia tercalar selama ini.

Bagi saya, saya tidak mahu imej rosak dan tercalar ini mengiringi pengunduran Dato’ Seri sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri Malaysia.

Sebaliknya, saya mahu Dato’ Seri berundur sebagai anak jantan yang punya maruah dan harga diri. Dato’ Seri seharusnya memperlihatkan keikhlasan yang tinggi, supaya sejarah dan anak cucu di kemudian hari akan menganggap Dato’ Seri lah pemimpin yang boleh di jadikan contoh – yang meletakkan kepentingan UMNO dan Negara melebihi segala-galanya dan bukannya pemimpin yang bacul yang terlalu sayangkan jawatan – sehingga sanggup memporak-perandakan UMNO dan Negara yang tercinta.

Justeru, pada kesempatan ini, saya ingin mendedahkan beberapa spekulasi yang tersebar secara meluas yang sampai ke telinga saya. Saya harap pendedahan ini akan dapat di jawab dan di jelaskan oleh Dato’ Seri secara terbuka dengan ikhlas, supaya para penyebar spekulasi ini akan dapat di diamkan dan seluruh ahli UMNO mendapat kepastian yang sejelas-jelasnya.

SPEKULASI 1, menyatakan;

Dato’ Seri dan budak-budak “tingkat 4” sedang menggunakan para penulis blog pro pembangkang dan beberapa pemimpin pembangkang untuk memenafaatkan waktu 1½ bulan terakhir ini untuk terus menyerang, menghina dan mengaibkan Dato’ Sri Najib dan keluarganya. Konon katanya, ada kempen yang di lancarkan oleh mereka yang di restui sendiri oleh ahli keluarga Dato’ Seri – kempen tersebut diberi nama “NO TO NAJIB, YES TO PAK LAH”. Betul kah?

SPEKULASI 2, menyatakan;

Atas nasihat anggota keluarga dan penasihat-penasihat veteran dari kalangan sahabat, Dato’ Seri di katakan tidak akan melepaskan jawatan Perdana Menteri sebaik selesai Perhimpunan Agung UMNO. Walaupun tidak lagi menjawat jawatan Presiden UMNO, Dato’ Seri konon katanya tetap tidak mahu berhenti dan akan terus menjadi Perdana Menteri. Konon katanya, Dato’ Seri terlalu sayangkan jawatan tersebut.

Dato’ Seri juga konon katanya sudah merancang untuk memasang seorang perwakilan di Perhimpunan Agung UMNO untuk membawa usul tergempar supaya Dato’ Seri kekal sebagai Perdana Menteri. Kononnya keinginan Dato’ Seri sudah sampai ke tahap tidak menghormati tradisi pemilihan Perdana Menteri yang di amalkan oleh parti selama ini di mana sesiapa jua yang menjadi Presiden UMNO, maka dialah yang akan menjadi Perdana Menteri.

Spekulasi ini terus bertiup kencang apabila Utusan Malaysia (Khamis – 12 Feb 2009 – m/s 3) menyiarkan berita bergambar mengenai kempen secara besar-besaran promosi laman web Perdana Menteri yang mengajak rakyat berhubung secara terus dengan Dato’ Seri dengan menghantar cadangan, pandangan, teguran dan kritikan.

Ada logiknya juga, apa perlunya promosi laman web ini di buat secara hebat dan besar-besaran jika usia pemerintahan Dato’ Seri hanya tinggal kira-kira 1½ bulan? Mungkin juga Dato’ Seri mempunyai lampu ajaib yang boleh menyelesaikan semua keluhan yang di hantar ke laman tersebut dalam masa 1½ bulan sahaja.

Atau mungkin laman itu akan di gunakan oleh “gulungan tertentu” semahu-mahunya bagi merintih, merengek, merayu, memujuk dan mendesak Dato’ Seri supaya terus kekal menjadi Perdana Menteri walaupun tidak menjadi Presiden UMNO. Maklum sajalah – Dato’ Seri adalah Perdana Menteri “yang terhebat” dan “yang tersohor” yang pernah di lahirkan oleh UMNO.
Spekulasi ini juga menyebut, bahawa kononnya jadual Dato’ Seri sebagai Perdana Menteri telah di susun padat oleh pejabat Dato’ Seri sehingga 31 Disember 2009. Dan, ini menggambar dan menandakan Dato’ Seri tidak mahu berhenti.

Konon katanya lagi, satu gerakan yang begitu tersusun dan terancang sedang di laksanakan oleh budak-budak Dato’ Seri untuk membina keyakinan rakyat bahawa jika Dato’ Sri Najib menjadi Perdana Menteri, nescaya keadaan akan lebih teruk dan negara akan kucar kacir. Gerakan ini juga kononnya sedang membiayai beberapa NGO untuk mengutip tandatangan seberapa ramai orang untuk mendesak Dato’ Seri supaya jangan berundur sebagai Perdana Menteri. Soalan saya – betul kah?

SPEKULASI 3, menyatakan;

Dato’ Seri akan merombak kabinet dalam waktu terdekat ini. Konon katanya rombakan ini akan melibatkan Dato’ Sri Najib, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan beberapa pemimpin lain termasuk membawa masuk YBM Tengku Razaleigh Hamzah ke dalam kabinet. Kononnya rombakan ini adalah bertujuan untuk merendahtarafkan Dato’ Sri Najib sebelum beliau di buang dari kabinet. Lebih dahsyat lagi, spekulasi ini juga menyebut, Dato’ Seri dan penasihat-penasihat Dato’ Seri sedang merekacipta cerita dan pertuduhan untuk mendakwa Dato’ Sri Najib di mahkamah. Betul kah?

SPEKULASI 4, menyatakan;

Dato’ Seri akan menggunakan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menahan pemimpin-pemimpin UMNO bertaraf ikan bilis termasuk mereka yang di katakan rapat dengan Dato’ Seri dan anggota keluarga Dato’ Seri, sebelum menahan pemimpin-pemimpin yang bertaraf ikan jerung yang benar-benar tidak sehaluan dengan Dato’ Seri.

Manakala pemimpin-pemimpin yang bertaraf ikan jerung, yang menjadi kesayangan Dato’ Seri walaupun di katakan membeli pencalonan secara terang-terangan akan terselamat dari sebarang bentuk tindakan. Betul kah?

SPEKULASI 5, menyatakan;

Dato’ Seri sedang berusaha keras dengan melakukan pebagai cara untuk memastikan menantu kesayangan Dato’ Seri memenangi jawatan Ketua Pemuda UMNO. Betul kah?

SPEKULASI 6, menyatakan;

Dato’ Seri dan konco-konco Dato’ Seri sedang berusaha dengan begitu gigih dan keras dalam memastikan YB Tan Sri Muhyiddin Yassin kalah untuk jawatan Timbalan Presiden. Konon katanya Dato’ Seri mahukan Dato’ Seri Ali Rustam memenangi jawatan tersebut. Betul kah?

SPEKULASI 7, menyatakan;

Dato’ Seri konon katanya akan menggunakan peluang semasa menyampaikan Ucapan Dasar untuk membelasah Tan Sri Muhyiddin bagi menarik simpati perwakilan memberikan undi dan kemenangan kepada Dato’ Seri Ali Rustam. Kononnya, inilah caranya untuk Dato’ Seri membalas dendam kesumat terhadap kelantangan dan keberanian Tan Sri Muhyiddin sebelum ini sehingga proses peralihan kuasa terpaksa di laksanakan.

Spekulasi ini juga menyebut, Dato’ Seri begitu yakin Dato’ Seri Ali Rustam akan memenangi jawatan Timbalan Presiden kerana kononnya - dari 2 ribu lebih perwakilan yang akan berada di Dewan Merdeka, terdapat kira-kira 580 orang penerima darjah kebesaran DMSM yang membawa gelaran “DATUK”, DSM dan JP dari Melaka yang memangnya terhutang budi dengan Dato’ Seri Ali Rustam.

Andaian di buat, jika setiap seorang dari 580 orang ini berkempen dan dapat mencari seorang sahaja lagi perwakilan untuk mengundi Dato’ Seri Ali Rustam, tidak syak lagi dan sudah tentu Dato’ Seri Ali Rustam akan memenangi jawatan Timbalan Presiden UMNO. Sekali lagi saya mohon bertanya kepada Dato’ Seri – Betul kah?

Demikianlah spekulasi-spekulasi yang saya dengar mutakhir ini. Sebagai ahli parti yang bertanggung jawab, saya merayu dan memohon Dato’ Seri memberikan penjelasan dan menjawab spekulasi ini sejelas-jelasnya secepat mungkin atau dengan kadar segera. Tujuannya supaya UMNO yang kita dukung ini berada dalam keadaan jelas, aman dan proses peralihan kuasa berlaku dalam suasana ikhlas, aman dan damai.

Kegagalan Dato’ Seri untuk menjawab spekulasi-spekulasi yang saya dedahkan ini akan menyebabkan ianya terus hidup subur dan kesannya amat tidak molek bukan sahaja kepada parti tetapi juga kepada Dato’ Seri sendiri.

NASIHAT

Nasihat saya kepada Dato’ Seri, ikhlaskanlah hati. Pergilah Dato’ Seri sebagai pemimpin yang punya maruah dan harga diri yang tinggi.

Saya sangat-sangat berharap kepada Dato’ Seri, alang-alang berucap menyampaikan ucapan dasar pada Perhimpunan Agung UMNO nanti, tinggalkanlah pesanan dan wasiat yang baik-baik buat UMNO dan jangan sekali-kali Dato’ Seri lupa untuk mengumumkan sekali perletakkan jawatan Dato’ Seri sebagai Perdana Menteri Malaysia di akhir ucapan dasar itu nanti.

InsyaAllah, Dato’ Seri akan dapat melihat dan akan dapat merasakan sendiri penghormatan dan tepukan bergemuruh sambil berdiri yang bakal diberikan oleh UMNO kepada Dato’ Seri.
Sesungguhnya, kemuncak kerjaya bagi seseorang pemimpin UMNO ialah apabila dirinya mendapat penghormatan di dalam Perhimpunan Agung UMNO.

Akhirkata, saya hadiahkan 3 rangkap pantun buat mengiringi pengunduran dan persaraan Dato’ Seri sebagai Presiden UMNO yang ke 6 dan Perdana Menteri Malaysia yang ke 5.

Tinggi Bukit Gilang-gemilang
Air pasang tenang-tenangan
Budi sedikit payah nak hilang
Itu menjadi kenang-kenangan

Pulau Pandan jauh ke tengah
Gunung Daik bercabang tiga
Hancur Badan di kandung tanah
Budi sedikit ku kenang juga

Terbang tinggi si rama-rama
Hinggap mari di pohon redup
Budi Tuan walau sedikit kami terima
Jadi kenangan seumur hidup

Sekian, terima kasih. Wabillahi Taufiq Wal Hidayah. Wassalamualaikum WHB.

Yang benar,
MUHAMMAD ZAHID BIN MD ARIP

PAS AKUI 'SUMPAH' SAIFUL.


SILA BACA LINK INI
PS :- ada beberapa 'peristiwa' yang boleh menggugat kestabilan politik negara. apa yang berlaku di depan mata baik secara insiden dan ko insiden adalah 'perancangan' teratur beberapa pihak berkepentingan untuk menakluk tampuk kuasa.
GAP akan mendedahkan konspirasi pertama dalam masa terdekat. kepada semua bloger, SILA SERANG ANWAR HABIS-HABISAN !

Wednesday, February 18, 2009

SKANDAL ELIZ : ANWAR BERHENTILAH DPD MENJADI 'RAJA FITNAH' !




GAMBAR GRAFIK DARIPADA TIAN CHUA

BAGAIMANA DENGAN GAMBAR INI ANWAR IBRAHIM ?
GAMBAR INI BANYAK BERTEBARAN DI LAMAN WEB DAN BLOG PAKATAN .(BERTAHUN WEB-WEB SEPERTI TRANUNGKITE MENJADI LIAR MENYEBAR FITNAH INI)
ADAKAH KAMU ANWAR IBRAHIM JUGA AKAN MENGATAKAN GAMBAR DIATAS JUGA FITNAH BN ? TOLONG JANGAN BODOHKAN MANUSIA LAA NUAR...

FAKTA 1

anwar ibrahim gap mahu beri peringatan semula untuk kau. sewaktu kempen pilihanraya kecil di ijok pada tahun april 2006 ( cikgu parthiban vs khalid ibrahim ) kamulah manusia pertama mendakwa kamu punyai bukti bergambar 'kemesraan najib/razak baginda/altantuya) di dalam sebuah restoran di paris

FAKTA 2

sewaktu kamu anwar ibrahim berkempen di pilihanraya kecil permatang pauh (september 2008) sekali lagi kamu mendakwa/memfitnah najib mempunyai kaitan langsung dengan altantuya. najib telah menyahut cabaran kamu dengan bersumpah sebanyak 2 kali bagi menafikan FITNAH DAJAL kamu ini.

FAKTA 3

hingga ke hari ini, kamu masih lagi tidak 'mengeluarkan' walau satu bukti pun segala TUDUHAN/FITNAH kamu itu di khalayak umum, jauh sekali untuk berani menjadi jantan 'BERSUMPAH' bahawa kamu sememangnya punyai gambar tersebut !

FAKTA 4

sudah masuk 4 tahun kamu bermain fitnah dan apabila gambar jelas dan nyata elizabeth 'kangkang' dan penyebar gambar itu adalah dikalangan melayu pkr sendiri, kamu terus menuding jari pada orang lain.

ANWAR BIN IBRAHIM, berhentilah daripada menjadi 'raja pemfitnah' kerana aku takut permainan kamu ini akan akhirnya memakan diri sendiri. bila aku melihat sikap kelam kabut/gelojoh yang kau tunjukkan di dalam kes elizabeth, nampaknya kau tahu 'sesuatu' yang paling mengaibkan akan berlaku kepada kau dalam masa terdekat? itu sebab lah kau mewujudkan sindrom tuding jari bagi mewujudkan persepsi orang lain itu jahat, maka terlupalah manusia akan cerita asal yang timbul.

Tuesday, February 17, 2009

BLOGER ANTI ANWAR : FASA SERANGAN KE 2 SUDAH BERMULA !

salam syukur aku hulurkan kepada semua bloger,bloger BPN,komentar dan pembaca sekalian. hari ini aku berani menyatakan bahawa perjuangan KITA menentang pakatan rakyat sudah memasuki fasa ke 2.

tatkala momentum kebangkitan rakyat sudah makin melonjak menolak pakatan rakyat, bermula nya di perak, maka KITA harus melipat gandakan usaha dengan lebih cergas,mantap,konsisten dan berilmu untuk terus menyampaikan dakwah islamiyah ini ke seluruh pelosok negara..

hari ini KITA sudah berada di seluruh sudut dan posisi negara. bloger-bloger dari sabah,sarawak dan seluruh semenanjung sudah menyatakan akan kesediaan untuk menyerang anwar dan pakatan rakyat habis-habisan..alhamdulillah .

FASA KE 2 ini adalah kelangsungan daripada nota sejarah dakwah nabi saw memperbetulkan semula struktur iman dan sosio masyarakat di mekah..kalau dulu nabi saw menyampaikan dakwah dan tabligh ini dikalangan kaum keluarganya sahaja, bila diperintahkan oleh rabullalamin untuk menyeru secara terbuka maka ia telah disambut dengan seluruh sahabat r.ajmain !

begitulah yang telah di hadapkan kepada kita oleh tuhan maha pencipta. bermula dengan usaha kecil akhirnya tidak sampai satu tahun KUMPULAN KITA semakin teguh dan terus mengugat akidah perjuangan mereka.

fokuskan serangan terhadap kepala munafik nombor satu anwar ibrahim . fokuskan serangan terhadap gabungan munafik melayu dalam pakatan. fokuskan serangan terhadap rangkaian-rangkaian sesat mereka seperti tranungkite,malaysiakini,malaysiatoday,blog-blog pemimpin PR.

dan yang lebih penting SEGALA MAKLUMAT KITA dapat kita salurkan kepada insan-insan yang bukan politik,manusia atas pagar,saudara dan seluruh umat. sedarkan mereka akan game politik merbahaya anwar dan pakatan rakyat yang sedang dilakukan. nasib agama dan bangsa diperjudikan seadanya oleh anwar demi kemaruk kuasa !

dalam masa yang terdekat ini, bukit gantang,bukit selambau dan mungkin bukit lanjan adalah FOKUS UTAMA KITA. berdasarkan maklumat hingga ke petang tadi (sebelum magrib) anwar bin ibrahim semakin kepanasan kerana seluruh gamenya kini telah di check mate dengan begitu baik sekali. dan yang ebih menggemparkan lagi SUDAH ADA USAHA DARIPADA PIMPINAN MUZAKARAH PAS UNTUK MENCANTAS KUMPULAN ERDOGAN ONCE N FOR ALL ! ini adalah igauan buruk untuk anwar !

ELIZ , BENARKAH LELAKI ITU MELAYU PKR ?


sebelum eliz dan anwar menghambur kata-kata fitnah terhadap orang lain maka sewajarnya eliz memberikan penjelasan akan persoalan penting ini ?

SIAPA LELAKI/TEMAN LELAKI YANG BERADA DI SEBELAH KATIL SEWAKTU ELIZ TIDUR ?

APA BANGSA LELAKI/TEMAN LELAKI ELIZ, MELAYU ATAU CINA ?

ADAKAH LELAKI ITU BERNAMA H**MI ?

KIRANYA BENAR LELAKI ITU MELAYU/ISLAM MENGAPA ANWAR/PAS/USTAZ BADRUL TIDAK MENEGAKKAN YANG MARUF DAN MENCEGAH YANG MUNGKAR ?

NIK AZIZ , SATU SOALAN UNTUK KAU. KIRANYA LELAKI ITU MELAYU APA PANDANGAN KAU TENTANG ISU INI..ADAKAH IANYA HALAL KERANA MELIBATKAN PAKATAN RAKYAT ?

ELIZ SATU PERMULAAN ? PAKATAN SELANGOR DIGEMPUR ?

' elizabeth wong satu permulaan, akan ada lagi pembongkaran sensasi yang akan menyenakkan perut-perut ADUN PR selangor . harta,kereta,projek,wanita,kisah silam akan didedahkan satu persatu'............

ini kiriman email yan gap terima daripda seorang bloger baru yang menamakan dirinya sebagai SELANGOR BANGKIT !

detail yang lain tidak akan didedahkan demi menyembunyikan strategi ..

sila layari blog
kalid ibrahim dan seluruh ADUN PR bersedia untuk ditelanjangkan !

Thursday, February 12, 2009

ANWAR SEDANG MERANCANG 'PERISTIWA 1993' ?

DERHAKA YANG HALAL 1

dr mahathir merupakan bekas ahli SABERKAS (sayang akan bangsa erti redha korban apa sahaja),ahli kesatuan melayu kedah,ahli kesatuan pemuda melayu kedah,bekas presiden persatuan batuk kering kedah,bekas penampal poster anti british (part time waktu malam) dan akhirnya menyertai umno.

dr mahathir mampu menjadi watak politik antagonis dan protagonis, bergantung pada situasi mana yang dikehendaki, dan persepsi mana yang kita sukai.

dr mahathir pernah mengkucar kacirkan pemerintahan tunku abdul rahman dengan surat mengkritik tunku. sewaktu perang 13 may surat ini menjadi pembakar semangat orang melayu di kg baru.


dr mahathir mengkritik tunku sebagai terlalu pro pada kelompok cina.tunku dikatakan tidak memahami kesusahan orang melayu. hal ini dipanaskan lagi dengan dakwaan tunku masih terus bermain poker tatkala api masih menyala di bumbung rumah orang melayu di kg baru.

kerana kritikan keras inilah pada 12 julai 1969 dr mahathir telah digantung menjadi MT umno selama 12 bulan dan pada 26 september 1969 beliau telah dipecat sepenuhnya daripada umno. tunku dalam sidang balasnya kepada akhbar utusan zaman memberitahu bahawa surat dr mahathir yang ditulis selama 10 minit itu telah menghancurkan karier politiknya selama 17 tahun.

dato haron selaku menteri besar selangor dan juga ketua pemuda umno malaysia ketika itu antara pelobi terkuat untuk memasukkan semula dr mahathir ke pangkuan umno.selepas penyerahan kuasa tunku kepada tun razak kabaran semakin bertiup kencang akan cerita dr mahathir membuat comeback. pertemuan secara tidak sengaja antara dr mahathir dan tun razak di banting menjadi pencetus kebenaran cerita ini.

sukby latif (bekas wartawan utusan zaman dan kini merupakan pesuruhjaya pas wilayah persekutuan) menyatakan kembalinya dr mahathir umpama 'superman yang melintasi 2 ekor singa, dan ketawa 2 singa ini membuatkan gajah tersengih ketakutan'..( cerita singa dan gajah ini adalah kaitan akan wujudnya 2 kem dalam umno disebut sebagai pertembungan orde lama dan baru. dr mahathir dan mewakili orde baru dan kumpulan tan sri syed jaafar albar sebagai order lama)...

kembalinya dr mahathir kepangkuan umno pada 7 mac 1972 membawa satu lagi anjakan pertembungan. dato haron telah ditewaskan oleh dr mahathir dalam pertandingan merebut kerusi naib presiden dengan mojoriti 47 undi. keberanian dato haron mengepalai orang melayu dalam peristiwa 1969 menjadi igauan kepada sekelompok pimpinan tertinggi umno termasuk tun razak, dato haron dianggap player politik sanjungan melayu.

tangkapan dato haron atas tuduhan 16 kes rasuah pada 24 november 1975 menyebabkan dr mahathir berada dalam keadaan serba salah. perlukan untuk beliau sekali lagi menentang tun razak (yang menerimanya masuk ke dalam umno) atau untuk kali kedua menjadi jebat sepertimana yang telah dilakukan terhadap tunku ? akhirnya dr mahathir mengambil keputusan untuk menjadi tuah yang setia pada sultannya.

keputusan-keputusan genting di atas merupakan satu titik mula dr mahathir melonjakkan diri dalam hirarki pemerintahan negara. ketepatan 'executive decision' dr mahathir telah menjadikan beliau seorang perdana menteri selama 21 tahun. atas apa juga persepsi sejarah yang dr mahathir lakukan terhadap beberapa individu penting seperti tunku dan dato haron, itu bergantung kepada penilaian anda sendiri.

derhaka dr mahathir pada 1969 telah mengecutkan perut cina dan india. surat derhaka ini datang daripada lumuran darah-darah melayu yang mati di kg baru. semangat kekurang ajaran cina DAP yang berarak di sekitar kuala lumpur dengan membawa batang-batang penyapu telah melukakan hati melayu. keputusan ini cukup berat kerana melibatkan maruah tunku, namun atas kelangsungan 'malay supremacy' dan 'kedaulatan raja' dr mahathir tekad menongkah arus.

DERHAKA YANG HALAL 2

pada 1699 rakyat johor telah melakukan pemberontakan terhadap sultan mahmud . kengerian tingkah laku dan ganas pemerintahan menyebabkan seluruh kelompok masyarakat mengheret mayat tuanku dan ditikamnya bertubi-tubi di pelabuhan. sultan mahmud mangkat dijulang, mangkat kerana kelakukan seksualiti di luar tabie dan kejam membunuh wanita yang kempunan seulas nangka. revolusi ini berlaku 100 tahun lebih awal daripada revolusi peranchis, apatah lagi revolusi iran kegemaran kegemaran mat sabu.

tetapi derhaka yang ini cukup menjelekkan.agak payah untuk aku GAP mencari punca kehebatan keturunan dan salasilah nizar jamaludin.'.. 'patik memohon derhaka' membuatkan aku memerlukan beberapa hari untuk tidak menulis. bukan kerana tergamam dek kisah manusia berketayap bertaraf keldai baring di jalan raya tempoh hari, cuma aku banyak menghabiskan masa mencari maklumat ilmiah berkenaan dengan SIAPA SI NIZAR YANG HEBAT DAN LAYAK UNTUK MENDERHAKA KEPADA RAJA MELAYU ?

pelbagai sumber aku mencari,daripada wikipedia,buku sejarah,arkib-arkib lama akhbar hatta majalah mastika versi tamil, namun tidak aku jumpa kisah silam si nizar. hakikat yang aku patut terima keturunan nizar tiada sumbangan sejarah oleh itu konklusi aku cukup mudah, tepat dan mudah. nizar tidak di ajar oleh emak bapak dia akan erti adab dan adat !

anwar ibrahim dan kumpulan keldainya didalam pas adalah dalang yang banyak membawa sial kepada negara. adalah menjadi keperluan kepada 'kumpulan asal pas' untuk menghambat keluar keldai-keldai anwar daripada terus merosakkan pas. mengikut sumber kami kumpulan erdogan telah banyak 'membocorkan' rahsia pas, 'menggugubal' dasar-dasar pas yang lebih memihak kepada anwar ibrahim.

keldai-keldai anwar dalam pas seperti husam musa,salahudin ayob,mahfuz omar,dr hatta ramli,kamarudin jafar,kalid samad,dr lo lo,dr mariah,dr syed azman,dr zulkilfi ini wajar DITENDANG KELUAR PADA MUKTAMAR PAS PADA BULAN JUN INI.

kabaran yang diterima setakat ini hj hadi dan ustaz nasarudin (anak didik dato fadhil) bakal ditentang hebat oleh husam dan co. serangan secara total ini akan dibiayai sepenuhnya oleh dato kamarudin jafar setiausaha agung pas. dr hatta ramli (bekas pengurus karburater dong) dan mahfuz omar antara player yang cukup gigih mengumpul kekuatan.

selama 2 hari gap dan 'informer dalaman pimpinan tertinggi PKR' ber diskusi melalui sms. ceritanya agak mengejutkan apabila ada kisah konspirasi anwar/karpal mengkhayalkan pemikiran rakyat akan 'cerita saman'. mengikut aturan cerita karpal akan mengeheret cerita saman ini berlanjutan dan berpanjangan.

fokus anwar ketika ini adalah untuk merampas hirarki parti pas secara total menggunakan keldai-keldai erdogannya. kiranya berjaya pada bulan jun nanti tatkala erdogan sudah menguasai pas, maka dengan mudah plan anwar untuk mengheret balik seluruh ahli pas untuk 'menyokong kes saman'. dan dari situlah berkemungkinan ulangan gertakan 1993 bermula untuk kali ke 2.

nota (1993 anwar merupakan dalang utama menggertak seluruh raja-raja melayu. anwar telah mencabar raja-raja melayu untuk menandatangani perjanjian penghapusan kekebalan atau raja-raja melayu menerima tindakan ditarik balik KESELURUHAN KEISTIMEWAAN yang diberikan. raja-raja melayu akur dengan gertakan anwar dan sebulan selepas itu anwar berjaya menduduki kerusi timbalan presiden umno ! )

Tuesday, February 10, 2009

PERTEMUAN JAMAL DAN '2 RAKANNYA' SEBELUM PERAK TUMBANG !

ini cerita di belakang tabir. ada yang memberi kebaikan dan ada yang memberi keburukan bergantung pada pendirian di kaki yang mana anda sukai.

sewaktu perang iran -iraq 2 kuasa besar dunia memainkan peranan penting memberikan bekalan senjata kepada 2 proksi mereka di timur tengah. amerika memberi sokongan moral kepada saddam manakala mikhael gorbachev ada dibelakang ayatollah khomeini. perang ini memakan masa bertahun dan hasilnya tiada siapa yang menang dan tiada siapa yang tewas. yang menang dalam situasi ini tiada adalah pembekal senjata sahaja.ini cerita di belakang tabir di sana......

pada ketika ini taiwan berada di persimpangan dilema. pemimpin pro kemerdekaan (yang mahu taiwan bebas dari pengaruh china)telah ditangkap atas tuduhan rasuah. isteri chen hsui bien sudah mengaku kalah di pentas mahkamah. berada dibelakang kerajaan taiwan sekarang adalah proksi tanah besar china. rakyat terbelah dua, satu mahukan kesinambungan pemerintahan sendiri manakala satu pihak mahu kembali ke tanah besar china ........

pada perang serbia-bosnia , radovan karadzic dan slobodan milosevic merupakan petualang durjana membunuh ratusan ribu muslim bosnia. kesatuan eropah yang sepatutnya menegakkan moraliti demokrasi ,membisu kerana dibelakang tabir penjenayah serbia adalah negara rusia. mujur pada waktu itu bekas presiden persatuan batuk kering kedah (pada awal 1950) dr mahathir telah mengepalai satu rancangan sulit bersama sultan brunei,negara turki dan kerajaan saudi menghantar sejumlah 'tentera' islam membantu mujahidin bosnia.ini cerita di belakang tabir di sana........

sebelum 1969, dr mahathir dan dato haron merupakan penggerak utama membidas dan mengkritik konsep pemerintahan tunku yang dilihat pro cina.dato haron merupakan pelobi terkuat di dalam pimpinan pemuda umno yang membawa masuk semula dr mahathir yang sebelum itu telah dipecat kerana kelantangan mengkritik pimpinan tunku.

parti bersatu sabah (PBS) telah memenangi pilihanraya umum pada 1994, tetapi dengan kemenangan tipis 4 kerusi itulah tidak sampai beberapa hari kerajaan baru ini tumbang di tangan barisan, hasil usaha anwar mengatur cara 'kaedah lompat parti' di sana.

beberapa hari lepas, 4 adun perak telah menyeberang masuk ke dalam kem barisan nasional.kerajaan pakatan rakyat di perak telah menodai hak-hak melayu. manifesto yang tidak tertunai,hak tanah yang digadai merupakan punca kejatuhan mereka di sana.

kaedah jalan belakang merupakan game plan anwar sejak dulu. tetapi hati manusia tiada siapa yang tahu. jamal tidak keruan bila merenung nasib bangsa dinoda. dosa LAMA,itu antara dia dan yang maha kuasa. tetapi noda rakus hak bangsa diperkosa tidak mampu ditahannya, lalu berjumpalah dia dengan 2 orang rakan lama beberapa hari sebelum memutus kata.

pertemuan diadakan beberapa kali. pro dan kontra dibincang dengan teliti. 2 rakan lamanya itu cukup mengerti akan tekanan yang dialami. fikirkan nasib agama dan bangsa merupakan perkara yang dibicarai. anwar bin ibrahim harus 'diterajangi' dari terus membuat kontroversi.

pertemuan sulit itu dirancang dengan teliti dan berlaku di beberapa lokasi. kebanyakannya di perhentian r&r lebuhraya negara. akhirnya jamal dan 3 adun lain tekad menukar perjuangan. demi islam demi bangsa dan demi negara jamal dan 3 rakannya memberikan cahaya harapan.maka terselamatlah nasib bangsa daripada terus dinoda. alhamdulillah nasihat 2 rakannya memberi semangat untuk jamal menjadi berani...

hari ini, setelah beberapa hari kerajaan pakatan rakyat hilang kuasa, ternyata apa yang dibincangkan antara jamal dan dua rakannya menjadi realiti..karpal singh dan DAP semakin kurang ajar ! nizar barua DAP berani menderhakai ! dan inilah rupa bentuk bakal pimpinan masa depan negara yang akan diwarnai kiranya mereka berjaya kuasai negara.

tindakan jamal dan 3 adun perak telah merubah sejarah.inilah yang dinamakan 'the unsong hero'. mungkin pada saat ini, di hati jamal banyak mengucap rasa syukur dan terima kasih kepada 2 rakannya atas nasihat mereka.

aku dapat mengagak akan bisikan hati jamal tanda kepuasan menyelamatkan maruah islam dan bangsa....antara yang terngiang-ngiang di kepala mungkin jamal berkata ' terimakasih ezam dan sd jo, nasihat kamu memberikan kepuasan perjuangan kepada diriku' ! anwar dan azmin yang membaca artikel ini pasti marah tak terperi !

ANWAR PERJUDIKAN NASIB RAKYAT PERAK DENGAN LAMBUNGAN DUIT SYILING ?

aku membaca artikel daripada medan info.ceritanya berkenaan anwar yang sedang mengatur strategi.aku cuma berharap umno perak tidak leka dibuai mimpi. ini 'political animal' sanggup buat apa sahaja demi survival politiknya sendiri.

sila baca link ini


Sunday, February 8, 2009

XKLUSIF : SIAPA SEBENARNYA FAUZI MUDA ?


Siapa Dia Fauzi Muda?

Anwar Ibrahim pakar divert isu telah menyatakan di Blognya, beza antara 16 Sept dengan 5 Februari Perak ialah, 31 Ahli Parlimen “lompat tanpa habuan” tetapi yang berlaku di Perak ialah “dibeli” oleh Datuk Seri Najib…

Untuk menguatkan alasan Anwar yang mahu menyalahkan pihak lain maka beliau pun mengarahkan seorang baruanya bernama Fauzi Muda untuk mebuat Akuan Bersumpah kunuunnya beliau pernah ditawarkan RM50 juta oleh Najib untuk membawa lompat beberapa Yb kerajaan Perosak Rakyat agar nanti Perak jatuh kepada BN. Yang peliknya pulak, bila Akuan Bersumpah Fauzi dijawab oleh bekas Timbalan Menteri Pertahanan, Datuk Zainal Abidin Zin, diam menyepi semua tak mahu komen dan ulas.

Tak mengapalah, disini kita nak huraikan siapa sebenarnya Fauzi Muda ini.
Jenis apa manusia seperti si Fauzi Muda ini…

Fauzi adalah Ketua Bahagian Ipoh Barat. Beliau ini tak pernah lekang dari masalah kewangan. Ramai sudah rakan-rakannya kena kencing, maka tak heranlah kalau Fauzi adalah seorang yang boleh “dibeli” dan “dibayar” untuk buat kerja.

PKR Bahagian Ipoh Barat adalah diantara Bahagian yang bermasalah. Pada tahun 2007, PKR Ipoh Barat telah digantung! Sebabnya Fauzi Muda dan Ajknya teah mencalonkan Hj Abd Rahman Osman sebagai calon Presiden untuk pemilihan parti PKR yang akan berkongres di Seremban. Ipoh Barat diantara beberapa Bahagian yang mula menunjukkan protes terhadap PKR. Ketika itu hampir kesemua Bahagian mencalonkan Anwar Ibrahim dan Dr Wan Azizah….

Kini terbukti apa yang dibuat oleh Fauzi adalah semata-mata mahu “mengurat” hati Anwar Ibrahim, mahu membasuh dosanya kunuun.. Ada yang mengatakan, Fauzi terpedaya bila melihat Nasaruddin melompat dan percaya klentong Anwar bahawa ada lima lagi Yb UMNO akan turut lompat kep PKR. Disini, Fauzi mula melihat ruang bahawa kerajaan Perak boleh dikuasai oleh PKR sebab bilangan Yb akan bertambah, Fauzi pun mahu tumpang semangkok untuk menjadi kaya dan membayar semua hutang piutangnya…..

Sewaktu pilihanraya kecil Permatang Pauh, Fauzi Muda telah menerima bayaran agak lumayan membawa bersama-samanya Angkatan Muda dan Ajk PKR Ipoh Barat untuk menyertai majlis Selamat Tinggal PKR yang berlangsung di Kelab Cinta Sayang Sungei Petani. Dalam majlis tersebut, beratus ratus ahli PKR tinggalkan parti, termasuk yang turut dibawa oleh Fauzi. Malah Fauzi pun berada disana cuma beliau tak berani tunjuk muka sewaktu majlis berlangsung, Fauzi hanya duduk diam dalam biliknya di tingkat atas, memang dasar pengecut….

Fauzi Muda memang suka cari makan cara begini, dan selain daripada tindakannya membuat Akuan Bersumpah ini jika kita lihat sebagai mahu membasuh dosanya dengan Anwar, timbul juga persoalan adakah Anwar “memberikan upah” kepada Fauzi..?

Thursday, February 5, 2009

MUJAHIDIN MELAYU..AYUH BANGKIT DAN PERTAHANKAN '9 PEDANG FATIMAH' !

PAKATAN DERHAKA VS RAJA-RAJA MELAYU !


hari ini kesabaran kita sudah sampai ke titik noktahnya ! hari ini aku tidak mahu lagi menggelarkan diri kita sebagai 'kita'..sebaliknya aku akan gelarkan setiap dari kamu adalah mujahidin.ya mujahidin kerana pada sebentar tadi sudah sudah ada kumpulan melayu bertaraf talibarut menjelmakan pendirian mereka secara 'rasmi' berani untuk menggempur 9 sultan melayu !

Pakatan talibarut yang diketuai oleh kepalamunafik anwar ibrahim secara umumnya telah 'MENGISTIHARKAN PERANG' terhadap tuanku sultan azlan !

pakatan talibarut ini secara umumnya telah mengistiharkan di khalayak umum untuk menyaman kebawah duli tuanku sultan azlan shah !

pakatan talibarut barut ini sudah berani mengistiharkan diri mereka untuk menderhaka kepada ke bawah duli tuanku sultan azlan shah ! deklarasi 'DERHAKA' ini diumumkan oleh seorang menteri besar dari parti pas , nizar jamaludin ( satu contoh jelas dan nyata inilah keparat melayu bertaraf anjing !)

3 perkara di atas sebenarnya telah memulakan 'percikan api-api' yang kecil untuk membenarkan satu gerakan pemula REVOLUSI MENJATUHKAN SULTAN-SUTAN MELAYU !

ya memang benar anwar bin ibrahim telah menyemai semangat 'ketuanan rakyat' ...ia digemburkan sebagai satu platform kebangkitan rakyat menentang pemerintahan negara...slogan 'KUASA KEMBALI KEPADA RAKYAT' kerap dicanang. sebenarnya ia membayangkan akan cita-cita anwar untuk menjadi KETUA YANG BERKUASA TERHADAP RAKYAT DENGAN ERTIKATA LAIN MENJADI 'PRESIDEN OF MALAYSIA' !

anwar bin ibrahim merupakan anak melayu yang pertama menyokong agenda menarik balik kuasa raja-raja melayu pada tahun 1993. gertakan anwar yang pada waktu itu merupakan naib presiden umno untuk mengajak seluruh rakyat melakukan demonstrasi besar-besaran menghakis kuasa raja-raja menyebabkan seluruh sultan-sultan melayu terpaksa tunduk di tangan anwar...dan kerana gertakan maha hebat inilah anwar bin ibrahim berjaya menduduki kerusi timbalan presiden umno setelah imejnya menumbangkan raja-raja melayu terbukti berhasil !

anwar bin ibrahim telah menyambung usaha-usaha regim kafir untuk menghakis kedaulatan raja-raja melayu...anwar bin ibrahim dan 'ketuanan rakyat' telah berjaya menyambungkan semula ide 'malayan union' ..satu konsep total menghapuskan hak melayu dan islam di bumi malaysia ini ! persamaan konsep 'malayan union' dan 'ketuanan rakyat' ini telah diimplementasikan di penang dengan penghapusan DEB sehari selepas kemenangan DAP !

hari ini di negeri perak mereka telah memulakan langkah-langkah implementasi ke arah menjahanamkan maruah ke bawah duli sultan azlan shah !

aku menyeru kepada seluruh umat melayu...AYUH BANGKIT DAN PERTAHANKAN SULTAN AZLAN SHAH HINGGA KE TITISAN DARAH TERAKHIR !

hari ini aku akan memecahkan 'dua rahsia' besar 9 sultan melayu...ia telah tersimpan dengan sebegitu lama dikalangan orang-orang tertentu...selama 500 tahun lebih ianya kukuh disimpan dan diturunkan dari satu legasi ke legasi oleh 9 sultan melayu..

siapa sultan-sultan melayu itu ? ..mereka itu adalah nasab dan punyai darah keturunan fatimah r.ha. ya memang benar peristiwa karbala telah memenggal kepala cucu rasulullah...ya memang benar kepala husin telah di sepak-sepak oleh keparat yazid..tetapi mereka lupa bahawa husin r.a punyai anak lelaki bernama ali bin zainal abidin. bermula dari darah ali inilah merebaknya keturunan mulia nabi saw ke seluruh dunia..

selama 1500 tahun ISLAM itu bertahan dan terus berkembang..bermula dengan 4 khulafa,tradisi pemerintahan islam ini terus dinaungi dengan pemerintahan bani umayah,abasiah,idrissiyah,hammudiyah,fathimiiyah,kesultanan magribi,imam-imam zaydiyah,syarif-syarif mekah,raja iraq dan jordan,uthmaniah.

pemerintahan dan darah-darah zuriat fatimah r.ha ini terus menerus mennkluki bumi india melalui kesultanan delhi,islam di xinjiang hingga merebak ke gagasan wilayah bumi nusantara.zuriat-zuriat nabi saw ini berkembang biak melalui kaedah dakwah islamiyah dan perdagangan...keturunanan mulia ini berkembang melalui perkahwinan dengan anak-anak ketua masyarakat tempatan.

islam dan pemerintah yang punyai darah dari nasab fatimah r.ha akhirnya sampai ke bumi melayu. sebut sahaja akan kekuatan kerajaan islam di acheh,pasai,riau,pontianak,brunei,champa,patani,wilayah sulu,moro,deli,palembang,bintoro di demak,cirebon,banten,ternate,pakubuwono di surakarta sudah menggambarkan SECARA TOTAL kekuatan pengaruh nasab dari darah keturunan fatimah r.ha menakluki dunia....

nama-nama besar ulamak dan umarak keturunan junjungan mulia nabi saw telah banyak memberikan jasa dalam perkembangan islam di sini..sebut sahaja nama-nama besar sayid husein jamil kubra,maulana malik ibrahim,maulana rahmatullah (sunan ampel),maulana makhdum ibrahim(sunan bonang),maulana syarifudin hasyim (sunan darajat),raden paku (sunan giri), syarif hidayatullah (sunan gunung jati) dll sudah membuktikan akan penerusan dakwah islamiyah yang dijalankan oleh keturunan mulia junjungan besar nabi saw !


dan ia sampai ke sini, ditanah yang kita sedang duduki.bumi bertuah tanah melayu..disinilah RAHSIA BESAR ini disimpan, '9 pedang fatimah' yang terakhir di ufuk timur .mereka ini keturunan ahlul bait..keturunan fatimah r.ha yang datang dari hsil dakwah dan penaklukan yang bermula di kota melaka..dari kota melaka itulah ALLAH SWT menqadaqkan akan wujudnya kesultanan melayu.

1500 islam berkembang..adakala ia berjaya dan adakalanya ia tumbang..rabbullalamin telah mengatur penceritaan hebat ini..dari benua arab ke eropah ke benua afrika ke india ke china satu persatu kerajaan islam tumbang...bermula dengan idrisiah,hamuudiyah,fathimiyah,mamluk,kesultanan delhi di india,islam di cordoba,di tanah besar china pemeritahan islam hancur dan tumpas satu persatu ..tewas kerana taklid yahudi dan nasrani yang sememangnya mahukan pemerintahan islam keturunan nabi saw dihapuskan.

portugis,belanda,ingeris punyai agenda yang sama menghapuskan amalan islam demi survival ketuanan mereka.

kawasan keliling pemerintahan islam di nusantara akhirnya tumbang di tangan mereka. acheh,riau,champa,patani,pontianak,riau dll telah hilang dari muka bumi..TETAPI di tanah melayu ini , perencanaan rabbulalamin untuk memelihara nasab keturunan nabi saw terus kekal walaupun sudah berlanjutan selama 500 tahun lebih..

'9 pedang fatimah' ini gelaran diberi.. inilah pedang-pedang terakhir dari nasab keturunan nabi saw. '9 pedang fatimah' inilah BARISAN SULTAN-SULTAN MELAYU ! inilah barisan terakhir di ufuk timur ! yang lainnya sudah lama hancur !

mahukan buktinya ? biarkan aku aka GAP huraikan DUA diantaranya !

sultan-sultan pahang,keturunan sultan johor,DYMM sultan zainal abidin,syed jaafar dato pasir raja,tun habib abd majid bendahara seri maharaja,maharaja sri dirajadato seri maharaja,abdullah al idrus (nikah dengan puteri acheh) dari sinilah keturunan parameswara raja melaka (1390-1414), sheikh al idrus,abdullah sheikh al idrus,abu bakar al shukran,abdul rahman as saqaf,muhammad mauli ad dawilah,ali,alwi,muhammad al faqih muqaddam,ali,muhammad sahib mirbath,ali khali qasam,alawi,muhammad,alawi,ubaidullah,ahmad al muhajirlillah billah,is ar rumi,muhammad al naqib,ali al uraidy,jaffar al siddiq r.a, muhammad al baqar,azli zainal abidin,ali hussein r.a,saidatina fatimah r.ha DAN RASULULLAH SAW !

SATU RAHSIA BESAR JUGA AKAN AKU GAP BONGKARKAN !

ADAKAH KAMU TAHU SELEPAS KERAJAAN TERAKHIR DINASTI UTHMANIAH (TURKI) TUMBANG PADA TAHUN 1921, 9 SULTAN-SULTAN MELAYU TELAH BERGERAK KE KOTA KAABAH UNTUK BERJUMPA DENGAN SYERIF (PENGUASA) MEKAH DAN MADINAH DAN MEMBERIKAN SATU TAWARAN PALING MENGEJUTKAN ?

9 SULTAN MELAYU TELAH 'MEMINTA' DARIPADA PENGUASA MEKAH UNTUK 'MENGAMBIL ALIH' PENGUASAAN DINASTI UTHMANIAH YANG TELAH TUMBANG !

9 SULTAN MELAYU INI DENGAN BERANI MEMBERIKAN JAMINAN KEPADA PENGUASA MEKAH UNTUK MEWUJUDKAN SATU PENTADBIRAN BARU ISLAM BAGI MENGGANTIKAN DINASTI UTHMANIAH DENGAN DINAMAKAN SEBAGAI 'DINASTI SULTAN MELAYU' !

TETAPI PERMINTAAN INI TELAH DITOLAK ..MUNGKIN KERANA PENOLAKAN INI JUGALAH PENGUASA MEKAH PADA TAHUN BERIKUTNYA TELAH TUMBANG DI TANGAN PUAK SAUD DAN KETURUNAN WAHABI !

9 sultan dipelihara oleh rabbulalamin...

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUKBAR ....

1500 tahun yang lepas nabi saw telah memberikan kita mesej penting.

'ku tinggalkan di tengah kalian dua pusaka kitabullah sebagai tali terentang antara langit dan bumi, dan keturunanku ...ahlul baitku. sungguhlah kedua-duanya itu tidak akan terpisah hingga kembali kepadaku di HAUDH (telaga nabi di syurga)'...

sabda rasullullah saw 'mereka (ahlul bait) adalah keturunanku,dicipta dari darah dagingku dan dikurnia pengertian serta pengetahuanku. celakalah orang dari umatku yang mendustakan keutamaan mereka dan memutuskan hubungan denganku melalui (pemutusan hubungan dengan) mereka. kepada orang-orang seperti ini ALLAH SWT tidak akan menurunkan syafaatku(pertolonganku)'... riwayat al hakim berasal dari zaid bin arqam r.a

HARI INI '9 PEDANG FATIMAH' KESULTANAN MELAYU TELAH DICABAR OLEH ANWAR IBRAHIM !

HARI INI PARTI PAS TELAH MENGISTIHAR UNTUK MENDERHAKA KEPADA KETURUNAN RASULULLAH SAW !

AKU..GAP DENGAN INI MERAFAK SEMBAH KEBAWAH DULI TUANKU UNTUK 'MEMPERTARUHKAN DARAH DAN NYAWA' AKU MEMPERTAHANKAN KETURUNAN RASULULLAH SAW ! BAGAIMANA DENGAN KAMU ?

Wednesday, February 4, 2009

ALHAMDULILLAH , BPN HARUS TAWADUK DAN TERUS BANGKIT !



allahuakbar allahuakbar allahuakbar

bersyukur kita ke hadrat ALLAH swt di atas kemenangan yang telah diberikan.

bermula dari rasa hati yang meluap-luap melihat kelakuan sumbang anwar dan pas melacurkan ISLAM DAN BANGSA...kita berdikit-dikit mengumpul kekuatan untuk bangun menentang mereka.kerana tidak mahu lagi insiden melayu merempat di bumi sendiri dan islam dihina dengan sebegitu teruk oleh kumpulan pakatan rakyat, orang melayu mulai bangkit dan berani berjuang.

muncul nya BPN ( BLOGER PEMBELA NEGARA ) adalah hasil manifestasi penentangan terhadap mereka. kita tidak pernah kenal siapa diantara,suara,rupa,latarbelakang tetapi diatas PUNDAK IMAN, ISLAM DAN BANGSA kita bersatu hati untuk memperbetulkan semula keadaan.

rosak islam dan bangsa yang teruk dilacurkan oleh anwar dan pakatan rakyat tidak boleh diterima lagi..alhamdulillah ..memang benarlah sabdaan nabi junjungan kalau maksiat itu dilakukan secara terang-terangan hendaklah kita menegahnya dengan tangan..dan tangan-tangan inilah yang bergerak laju menyatakan kebenaran. YANG HAK PERLU DIPERTAHANKAN..

ALLAH SWT akhirnya memberikan kita sedikit kemenangan..alhamdulillah..perak akan menjadi pemangkin kebangkitan umat..

BPN harus tawaduk dan banyak-banyak istigfar . jangan kita ulangi kesilapan mereka. leka,angkuh sombong dengan kemenangan akhirnya pada hari ini NIKMAT ITU TELAH DICABUT !

BPN harus terus berusaha sehingga berjaya, berjaya meletakkan ISLAM DAN BANGSA ditempatnya semula..insyaallah !

ps:- kepada bloger2 baru gap dengan merendah diri, menjemput anda menyertai BPN. sila hubungi panglima perang cyber untuk maklumat lanjut.

PERAK TUMBANG : PAS..SILA SALAHKAN ANWAR !

ayo cilaka lu anuwa..kasi latuh wa punya nigili....kanine lu aluwar..wa mau lali locker la ini macam... " malam ku ngigau ingatkan kau..yeehh...siangku angau..ingatkan kau..ye baby"

' ambo tok seh kawe denge mu nuar..nate mu '

apa lagi nak ditunggu, sudah terang lagi nyata. anwar ibrahim al munafikun punca segala-galanya. ONAR ONA ONAR itulah yang sedang berlaku di perak. sebuah kerajaan pimpinan SELEMBUZAR ( gabungan nama seladang+lembu+nizar) kini meniti saat-saat terakhir menjadi menteri besar.

ya memang selembuzar merupakan talibarut dap di perak, ya memang selembuzar menjual hak melayu di perak, ya memang benar selembuzar menggadai tanah pusaka bangsa kepada cucu cicit chin peng di perak.

dek kerana kebodohan selembuzar inilah anwar memasang perangkap tetapi akhirnya dia terperangkap dengan permainannya sendiri.

pada tahun 2004 kerajaan negeri pas pimpinan nik ajis HANYA MEMPUNYAI 1 SEAT MAJORITI sahaja di kelantan, TETAPI UMNO TIDAK PERNAH TERDETIK PUN UNTUK BERBICARA SOAL 'LOMPAT'.. biarkan keadaan itu berjalan dengan lancar kerana umno tidak mahu meliwat sistem demokrasi.

TETAPI anwar ibrahim tidak mempunyai statemenship seperti yang digemburkan. di kala diatas pentas dunia dan rostrum ceramah taman melewar, anwar melaungkan kerajaan ini un-demokratik,kuku besi,jahat,syaitan dan pelbagai tohmahan keji tetapi apa yang di ucapkan itulah rupa-rupanya sifat dia sendiri.

16 september anwar menggoncang dunia dengan teori fantasi, sayang itu sekadar retorik mengaburi masalah sendiri. dan di perak anwar membuat onar sekali lagi. KALI INI TIDAK MENJADI MALAH HILANG SATU NEGERI !

pas pis pus, parti yang tiada keruan. pas tidak pernah konsisten dalam perjuangan, agama dijadikan mainan menakutkan pengikut fanatikan. kini menjadi mangsa mainan kepala erdogan.

nasihat gap pada pas,,,BUBARKAN SAHAJA TALI PERTUNANGAN !

DOA UNTUK SAIFUL, SEMOGA YANG BENAR AKAN MENANG.AMIN

ANWAR CUKUP TAKUT DENGAN PEMUDA INI.

GAP MENDOAKAN AGAR ALLAH SWT MEMBERIKAN KEKUATAN DAN KEMENANGAN KEPADA MOHD SAIFUL BUKHARI DALAM LANJUTAN KES NYA DI MAHKAMAH. AMIN

Tuesday, February 3, 2009

SIAPA FAUZI 'MORON' MUDA ? LAA..PENCACAI ANWAR LAGI.

MACAM BIASALAH -bila ada hal saja maka keluarlah akuan bersumpah.Hari ini Ketua Bahagian PKR Ipoh Barat Fauzi Muda buat sidang akhbar di Ipoh dengan surat akuan itu dakwa Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada tahun lalu pernah tawar dia RM 50 juta untuk pujuk ADUN PKR sertai BN.Anihnya dia mengaku tak ada bukti kukuh sebagai sandaran pada dakwaanya- 2/2/2009 (AGENDADAILY)

di atas gap petik daripada artikel pendek agendadaily. memang ada banyak lagi cerita tokok tambah berkenaan 'akuan bersumpah' beliau dalam web dan go-blog pakatan.

makin banyak cerita co-insiden yang berlaku maka makin jelas gambaran betapa tertekannya anwar ketika ini. anwar semakin lemas, apa sahaja yag difikirkan logik dan boleh dijadikan modal tambahan menguat hujah, maka sang algojodesperado anwar sanggup lakukan.

sumber dalaman pkr memberitahu gap, anwar sudah kehilangan arah. sewaktu kes saiful , keluarga anwar berada dalam situasi yang tegang. anak lelakinya memberontak. ihsan sudah lama berubah dan dia cuba lari jauh dari terpalit dalam isu politik bapanya. ada yang memberitahu sewaktu kes sumpah lahanat saiful mencapai kemuncak, ihsan anak lelaki anwar sudah berani 'berantakan'.untuk mengelak dikesan media dan internet, anwar cepat-cepat mengalih cerita krisisnya dengan ihsan, keesokannya anwar mempamirkan 'gambar' mesra beliau,wan azizah dan cucunya dalam keadaan 'mesra'...itulah anwar , sang desperado yang sanggup menarik sesiapa sahaja yang boleh demi menyelamatkan maruahnya.

kes kedua, selepas saiful mencabar anwar untuk menjadi 'anak jantan' dengan menyahut cabaran sumpah lahanat, anwar mengulangi drama yang sama. ramlan porigi bukan mangsa liwat tetapi telah 'dipaksa' berlakon untuk menyelamatkan maruah anwar sekali lagi. kes ramlan porigi di gembur-gembur seluruh penang sewaktu kempen permatang pauh. maka 'cabaran sumpah lahanat' saiful semakin jauh dan hilang di mata umum. begitulah anwar bijak menukar persepsi. ramlan porigi kabarnya mempunyai kaitan dengan ustaz kategori bahalol badrul amin, seorang manusia yang sudah lupa asas islam !

hari ini, setelah perang saraf mengatakan 2 adun pkr meletak jawatan semakin tidak menyengat, maka keluarlah satu lagi watak tambahan. seorang manusia bernama fauzi muda telah membuat akaun bersumpah 'kononnya' ditawarkan wang sebanyak RM50 juta oleh ds najib untuk beliau menjalankan operasi lompat.

sayang cerita badut sarkis fauzi muda ini tiada kekuatan justifikasi, hanya bersandarkan persepsi 'penceritaan' sahaja.

siapa fauzi muda ini ? dia seorang bekas polis tetapi bukanlah dalam kategori polis yang baik. fauzi telah digantung tugas sebagai polis kerana punyai masalah disiplin. fauzi memerlukan wang untuk menyara 2 bini. dalam keadaan telah dibuang kerja dan terpaksa menanggung 2 isteri, apa sahaja yang boleh mendatangkan wang, dia sanggup lakukan. hutangnya keliling pinggang dan kabarnya kerap meminjam wang daripada adun behrang yb jamal. fauzi seorang yang boleh dikategorikan sebagai manusia pemalas dan tidak rajin untuk mencari rezeki halal. susah hidupnya hingga ke tahap terpaksa menggunakan air paip jiran untuk memandikan jenazah keluarga, ini semua gara-gara bil air tidak mampu dibayar.

hari ini kita diajak untuk mempercayai 'akuan sumpah' bertaraf pelacur oleh anwar. cerita kita mudah, kalau benar fauzi muda ini 'BENAR' mari ramai-ramai kita cabar dia untuk melakukan cabaran sumpah lahanat di masjid. tetapi dengan bersyarat..

fauzi muda mensti bersumpah mengikut bait-bait yang kita minta

KITA MINTA FAUZI BERSUMPAH LAHANAT DALAM MASJID, KITA MINTA FAUZI MENYATAKAN PENGLIBATAN DS NAJIB, KITA MINTA FAUZI MENYATAKAN SEMUA INI ADALAH ARAHAN ANWAR, KIRANYA SALAH SATU DPD PERKARA DIATAS TIDAK BENAR, KELUARGA NAJIB ATAU ANWAR DAN KELUARGA FAUZI AKAN DILAKNAT OLEH ALLAH SWT.

ADA BERANI KA FAUZI MUDA ?
sila baca posting terbaru MEDAN INFO...secara jelas mengatakan anwar divert isu.