Tuesday, February 3, 2009

SIAPA FAUZI 'MORON' MUDA ? LAA..PENCACAI ANWAR LAGI.

MACAM BIASALAH -bila ada hal saja maka keluarlah akuan bersumpah.Hari ini Ketua Bahagian PKR Ipoh Barat Fauzi Muda buat sidang akhbar di Ipoh dengan surat akuan itu dakwa Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada tahun lalu pernah tawar dia RM 50 juta untuk pujuk ADUN PKR sertai BN.Anihnya dia mengaku tak ada bukti kukuh sebagai sandaran pada dakwaanya- 2/2/2009 (AGENDADAILY)

di atas gap petik daripada artikel pendek agendadaily. memang ada banyak lagi cerita tokok tambah berkenaan 'akuan bersumpah' beliau dalam web dan go-blog pakatan.

makin banyak cerita co-insiden yang berlaku maka makin jelas gambaran betapa tertekannya anwar ketika ini. anwar semakin lemas, apa sahaja yag difikirkan logik dan boleh dijadikan modal tambahan menguat hujah, maka sang algojodesperado anwar sanggup lakukan.

sumber dalaman pkr memberitahu gap, anwar sudah kehilangan arah. sewaktu kes saiful , keluarga anwar berada dalam situasi yang tegang. anak lelakinya memberontak. ihsan sudah lama berubah dan dia cuba lari jauh dari terpalit dalam isu politik bapanya. ada yang memberitahu sewaktu kes sumpah lahanat saiful mencapai kemuncak, ihsan anak lelaki anwar sudah berani 'berantakan'.untuk mengelak dikesan media dan internet, anwar cepat-cepat mengalih cerita krisisnya dengan ihsan, keesokannya anwar mempamirkan 'gambar' mesra beliau,wan azizah dan cucunya dalam keadaan 'mesra'...itulah anwar , sang desperado yang sanggup menarik sesiapa sahaja yang boleh demi menyelamatkan maruahnya.

kes kedua, selepas saiful mencabar anwar untuk menjadi 'anak jantan' dengan menyahut cabaran sumpah lahanat, anwar mengulangi drama yang sama. ramlan porigi bukan mangsa liwat tetapi telah 'dipaksa' berlakon untuk menyelamatkan maruah anwar sekali lagi. kes ramlan porigi di gembur-gembur seluruh penang sewaktu kempen permatang pauh. maka 'cabaran sumpah lahanat' saiful semakin jauh dan hilang di mata umum. begitulah anwar bijak menukar persepsi. ramlan porigi kabarnya mempunyai kaitan dengan ustaz kategori bahalol badrul amin, seorang manusia yang sudah lupa asas islam !

hari ini, setelah perang saraf mengatakan 2 adun pkr meletak jawatan semakin tidak menyengat, maka keluarlah satu lagi watak tambahan. seorang manusia bernama fauzi muda telah membuat akaun bersumpah 'kononnya' ditawarkan wang sebanyak RM50 juta oleh ds najib untuk beliau menjalankan operasi lompat.

sayang cerita badut sarkis fauzi muda ini tiada kekuatan justifikasi, hanya bersandarkan persepsi 'penceritaan' sahaja.

siapa fauzi muda ini ? dia seorang bekas polis tetapi bukanlah dalam kategori polis yang baik. fauzi telah digantung tugas sebagai polis kerana punyai masalah disiplin. fauzi memerlukan wang untuk menyara 2 bini. dalam keadaan telah dibuang kerja dan terpaksa menanggung 2 isteri, apa sahaja yang boleh mendatangkan wang, dia sanggup lakukan. hutangnya keliling pinggang dan kabarnya kerap meminjam wang daripada adun behrang yb jamal. fauzi seorang yang boleh dikategorikan sebagai manusia pemalas dan tidak rajin untuk mencari rezeki halal. susah hidupnya hingga ke tahap terpaksa menggunakan air paip jiran untuk memandikan jenazah keluarga, ini semua gara-gara bil air tidak mampu dibayar.

hari ini kita diajak untuk mempercayai 'akuan sumpah' bertaraf pelacur oleh anwar. cerita kita mudah, kalau benar fauzi muda ini 'BENAR' mari ramai-ramai kita cabar dia untuk melakukan cabaran sumpah lahanat di masjid. tetapi dengan bersyarat..

fauzi muda mensti bersumpah mengikut bait-bait yang kita minta

KITA MINTA FAUZI BERSUMPAH LAHANAT DALAM MASJID, KITA MINTA FAUZI MENYATAKAN PENGLIBATAN DS NAJIB, KITA MINTA FAUZI MENYATAKAN SEMUA INI ADALAH ARAHAN ANWAR, KIRANYA SALAH SATU DPD PERKARA DIATAS TIDAK BENAR, KELUARGA NAJIB ATAU ANWAR DAN KELUARGA FAUZI AKAN DILAKNAT OLEH ALLAH SWT.

ADA BERANI KA FAUZI MUDA ?
sila baca posting terbaru MEDAN INFO...secara jelas mengatakan anwar divert isu.

18 comments:

Kumbang said...

Salam bro,
siket-siket akuan berSumpah..
Sumpah kat masjid tak nak..
samala dengan bos dia tu

maharajazhou said...

Assalamualaikum Tuan,

Bukan sumpah lahanat..sumpah laknat..sebab lahanat takda makna,laknat ada makna...

Dia mau ka sumpah laknat tuan?

azli gopeng said...

50 juta ? tak logik & tak masuk akal ?
dia tahu ke berapa banyak duit 50 juta.mana dia mau tanam duit tu.

betul gap ! fauzi ni bukan org baik sangat.kaki pukul bini,kaki arak,kaki judi dan yg sewaktu dengannya.

macam mana gap boleh tahu anak dia meninggal guna air rumah jiran utk mandi jenazah ?

kamu ni hebat lah gap.info hang tepat2 ja semua

sebenarnya kamu ni siapa gap

Sedingin Salju said...

Wah, sangat dahsyatlah kan?

amieieda said...

bodoh fauzi nih..

takmo ikut nasihat nik azis...kan nik azis kata apa orang BN bagi amik...

buri pitih...amik
buri kain...amik
buri tanoh...amik

SAH bodoh gurkha! tapi pengajarannye, bawa2 la ubah perangai...yang tuan guru ngajor fitnah, pak syeikh tan ajor nipu.. anak2 buta kayu!

Taminsari said...

Salam..

Muka si Fauzi ni macam kelon Nuar jer..

Kelopak Salak said...

Kan orang tua-tua selalu dok pesan, "Sarang tebuan jangan dijolok......."

Sekarang siapa yang malu? Mereka dan keluarga mereka............

50 juta banyak tu wei, banyak pembangunan yang boleh dibuat untuk rakyat-rakyat miskin. Baik hantaq pi Sabah buat repair jalan-jalan balak. Kesian budak-budak sekolah asyik makan debu tanah merah

QasehNuryz said...

Bodoh lah DS Najib nk simply² kasi 50 juta.
akai ada ka si Fauzi ni..
betul2 desperadosss tahap petala 8.
tih².

Cucu Tok Selampit said...

DEAR BRO,

SURAT AKUAN BERSUMPAH rm10 SUDAH MENJADI MODAL MURAHAN AHLI POLITIK PEMBANGKANG.

YG PELIK TU KENAPA 2/2/2009 BARU NAK BUAT AKUAN BERSUMPAH..KENAPA TAK BUAT PADA 12/3/2008 SEHARI LEPAS JUMPA NAJIB. NI BILA ADUN KATAK BOTA LOMPAT TAKDE PULAK AKUAN SUMPAH. BILA ADA URA-URA 2 ADUN NAK LOMPAT SEBELAH ABIH SEMUA ORANG BERLUMBA-LUMBA KELUAR AKUAN SUMPAH.

ERRRR…ANWAR TAKNAK BERSUMPAH KER??? SI-SAIFUL TU TUNGGU DAH LAMA DAH SUMPAH SI ANUAR AL JU**** TU.??

Pok Nik Klate said...

Aku tengok muka Fauzi Muda ni.. kurang IMAN nampak gayanya.. Tak ada nur langsung macam muka bos dia jugak..

GAP KEMBALI said...

ANONYMOUS

KAU tahu aku siapa, tapi sayang kepala bapak kau memang tak ajar cara cara berentap kot ! jangan cerita banyak..

meh datang sini !

Kodomis said...

Raja Petra, Kicikjuburfella, Saifudin Nasutios,

buktikan hujah anda
$ adik baru dah keluar

Ni ada pulak Fozi yg baru diberakkan nuar

syedmzazi said...

bro gap!aku pernah kata dulu anwar ni gila ....now dia dah mengelupoq.....tak tentu arah..akhirnya rakyat malaysia akan tau siapa anwar sebenarnya....manusia gila.....tambah gila dengan sumpah saifol....memalukan cuba alih isu sendiri dan gunakan orang lain melayan kegilaan dia...yang ikut dia sama-sama gila...anwar punca segalanya mengkucar-kacirkan politik dan keamanan warga malaysia.Malaysia lebih aman kalau anwar dalam penjara....penjarakan dia di hospital tanjung rambutan...senggal betul orang orang yang ikut dia .....pas?....entah le? sama je...

gotahlantun said...

SALAM,

BAWAK BOSABA BRO... JANGAN COPEK NAIK ANGIN...
SOBAB KALAU DARAH KAU MONDIDIH....DARAH EDEN PUN SAMO LAA..MENGOLOGAK...

SOBA....SOBA....BAWAK MENGUCAP...!

GAP KEMBALI said...

gotahlantun
hahaha..aku saje je blawak.takde apa pun cuma ade sorang pencacai anon yang aku kenal suka maki hamun bapak aku.. tu pasai aku cabaq dia dtg jumpa aku pasai 'budak2 militer'kat sini dah tunggu dia.....takut tak sempat lari je..

Tuah said...

Jangan perangai kebudak-budakan.
Lagi banyak anda mencarut,lebih terserlah keburukkan akhlak anda.

Anonymous said...

woi kumbang,ajaran mana yang boleh sumpah jenis tu di masjid.Di dalam islam ada cara kalau nak bersumpah.kalau AKUAN SUMPAH tidak relevan kenapa balasubramaniam hilang sampai sekarg??cuba bg tahu di mana bala.Kenapa ramlang porigi di pecat dari menjadi IMAM?kerana beri tahu perkara yangs sebenar bahawa saiful bersumpah masuk pintu belakang?kalau ramlang porigi bukan ancaman mengaapa harus pecat.kerana dia pegawai kerajaan kelas 1?belambak lagi ahli politik UMNO yang aktif dalam umno keja kerajaaan kelas 1.tolong jawab semua di atas.kalau berana publish komen ini

Anonymous said...

hahahaha....karajaan boneka nizar dah tumbang...