IKLAN BERBAYAR

Saturday, January 31, 2009

YANG MEMBEZAKAN ERDOGAN DAN ANWAR HANYALAH 'BUAH KERANDUT' SAHAJA.

RECEP TAYIB ERDOGAN VS ANWAR IBRAHIM


anwar dan recep tayib erdogan merupakan sahabat baik. baiknya persahabatan mereka sehingga ke tahap anwar boleh 'bersembunyi' di kedutaan turki sewaktu saiful bukhari 'mengejar' beliau.. di atas pentas anwar itu jagoan bicara, katanya penuh seloka tetapi sayang pabila saiful bukhari mengejarnya....anwar itu larinya lintang pukang !

bukan sekadar saiful hatta cabaran bekas setiausahanya untuk menjawap 'surat damai' pun membuatkan anwar ibrahim lari sekali lagi. kali ini larinya cukup laju, mengalahkan usain bolt pemegang rekod dunia acara 100m.

anwar suka melarikan diri... serangan regim zionis di gaza selama beberapa hari membuka mata umat seluruh dunia. tiada justifikasi yang difikirkan logik yang membenarkan zionis mengganas. anwar kabarnya berbicara dengan pelbagai pihak luar negara 'kononnya' membantah serangan regim durjana. 'kitttaa membantah serangan ini ' kata anwar yang disiarkan di laman blognya..

wooo wooo...semua melayu pakatan rakyat bertepuk tangan, merasa amat bangga ketua umumnya pejuang bangsa yang hebat di mata dunia .. entah betul atau tidak anwar berada di situ, berkata seperti itu dan bertindak seperti itu mana kita tahu ? sedangkan depan mata 16 september pun bulat-bulat dia tipu inikan pulak 'kononnya' kenyataan bantahan di luar negara !

semalam erdogan melakukan tindakan sama seperti wartawan iraq yang membaling kasut kepada bush. erdogan telah memalukan shimon peres di davos sewaktu perdebabatan di sana. malunya shimon tidak terhingga . erdogan di sambut bagai wira dunia. untuk sekali lagi ada manusia islam melakukan kejutan, sama seperti insiden baling kasut tempoh hari.

sewaktu serangan di gaza, KITA telah mencabar anwar ibrahim untuk membakar bendera israel dan amerika, atau setidak tidaknya mengetuai demonstrasi di kuala lumpur . sayang sekali lagi anwar cabut lari.

hari ini, selepas ini kita akan mencabar anwar untuk melakukan perkara yang sama seperti yang telah dibuat oleh erdogan ! WALK OUT di depan masyarakat antarabangsa. anwar punyai banyak ruang di luar negara untuk melakukan protes yang sama.TETAPI KITA PERLU TAHU..

kita sekadar mencabar anwar sahaja ...dia takkan berani berbuat sedemikian.sebenarnya kita sudah lama mengetahui anwar sebenarnya pemimpin bacul.

YANG MEMBEZAKAN TAYIB ERDOGAN DAN ANWAR HANYALAH 'BUAH KERANDUT' SAHAJA.. EROGAN MEMPUNYAI 'BUAH KERANDUT KATEGORI JANTAN' ..DAN ANWAR ?
ps;- gap berbangga dengan kekuatan semangat ahli-ahli BPN ( bloger pembela negara) BPN SEMAKIN DIGERUNI !
DAN

12 comments:

ayor lemuju said...

Sila jenguk http://ayorlemuju.blogspot.com/ untuk membaca posting terbaru penuh sensasi berjudul "MALU! Inikah kelaku bakal Perdana Menteri Malaysia"

garamanis said...

dan Anwar tidak punyai buah kerandut yag original...kah..kah..kah..

cayok arr bro...

gotahlantun said...

SALAM,

BANG NUAR KATEGORI, DUA ALAM....
semua ble hantam..

Anonymous said...

buah kerandut ngko wangi ker?

senang2 hati je nak2 komen buah kerandut orang....

kalu wangi... aku nak jilat... Bloeh?

Apai Ngelai said...

Salam,

Haha, kategori dua alam.. tapi puak PKR cuma menganggapnya sebagai makruh sahaja. Boleh juga dimakan cuma tak boleh selalu sangat..

amieieda said...

maklumlah sedara....seks itukan ker sedekah, ajaran puak PKR

Anonymous said...

dah la pemimpin korang kaki ju*ur..ni anak buah di plak kaki jilat kerandut...adess..kepimpinan melalui teladan..

PM said...

lari2 ko berlari...sampai ke mana kamu nk lari... ramai yang percaya dengan kata2 mu... tetapi berapa banyak kata2 mu menjadi kenyataan..

kata org biar la cakap serupa bikin

Anonymous said...

THE DAY NAJIB KILLED ZAKARIA DEROS

1.On March 8th 2008, Malaysia’s opposition parties had won unexpected victories in the states of Kedah, Penang, Perak, Selangor and PAS maintained Kelantan

2.The BN was in serious trouble and could not believe that the economic powerhouses of Penang and especially Selangor had fallen.

3.Zakaria Deros, the assemblyman who was largely faulted for Selangor’s fall together with Khir Toyo was informed of an emergency UMNO meeting on the night of March 10th 2008 at Najib’s house.

4.However on arrival, Zakaria was surprised to see that there was no one there except for him, Najib and his bodyguards. “Where are the rest?” Zakaria asked. “This is a confidential meeting between the both of us only” Najib replied

5.Najib, then Defence Minister, came straight to the point. Remember 13th May 1969, the incident that my father was involved in? I want you to start a similar incident in Klang. I will call in the army and impose emergency rule afterwards. If you agree, you will be rewarded amply; otherwise you will pay heavily for your corrupt deeds and for the fall of Selangor.

6.Zakaria in his loud and gruff voice not only made it clear that he will not be a party to a riot in Klang but also barked at Najib that he knows well that Rosmah pulled the trigger to kill Altantunya and Najib Oked the C4 of the body.

7.Zakaria further screamed at Najib that he will expose this to the public.

8.The enraged Najib instructed his bodyguards who set upon Zakaria and beat him up till he became unconscious eventually suffocating him by strangling and killing him.

9.The well oiled team covered up the entire incident as Zakaria having a heart attack at just after midnight March 11th 2008.

10.His body was quickly brought back to his mansion in Klang, and sent off for burial in Malacca by late morning March 11th 2008.

11.Corrupted to the core though Zakaria was, he saved the people of Klang from falling for Najib’s evil calling although his sons did try to start an incident unsuccessfully in Telok Gong. Zakaria however paid a heavy price. His own death. If his body was excavated, apart from the strangulation, the injuries include multiple rib fractures, punctured lung and a possible a liver tear.

12.The depth of cruelty and evil that both Najib and Rosmah bear is unknown to many Malaysians. The country is really entering a very dangerous period of its history. UMNO’s culture since Razak, has been that the end justifies the means. Malaysians will now have to decide how bloody this end is going to be.

Look here : https://mt.m2day.org/2008/content/view/17456/84/

Sedingin Salju said...

haha, tulah dia orang kawan baik ngan yahudi.

Anonymous said...

The Day Najib Killed Zakaria Deros?

Hai..isk..isk..
Cerita mcm ni lar yg buat Melaka jatuh ke tgn Portugis kot.Fitnah..fitnah..khianat.
Pada aku..apa jua dakwaan biarlah bedasarkan bukti.Contoh mcm kes Linggam.Ada bukti..
Pada aku..cerita2 yg camni..tnpa asas dan bukti..bole la kita anggap yg bawa citer ni bahl*ol @ ban*ang..dan org2 yg cam gini..kita x perlu ada dlm negara Malaysia(tanah melayu) yg kita cintai.Nak tau sbb aper?..Sbbnya..biasanya la kan..org2 yg camni,yg suka tabur fitnah,buat dakwaan tanpa bukti (niat jahat)..sebenarnya tak ada apa2 sumbangan pd negara kita ni.
melainkan statement2 yg bersifat fitnah dan yg sewaktu dgnnya je la yg mampu dia sumbangkan.he heh.
Dan..akhir kata..kpd yg empunya diri tu..bersukurlah,kerana walau x de apa sumbangan yg septtnya diberi kpd negara..namun masih dapat MENUMPANG kemakmuran yg Allah berikan kpd negara kita..Malaysia (Tanah Melayu)

basic 2009 said...

The Day Najib Killed Zakaria Deros?

OK ... pertama, cerita ni ditulis oleh orang bukan Islam, bukan Melayu - kemungkinan besar orang Cina Kristian.

kedua, nak alihkan pandangan masyarakat pasal kalimah "Allah" yang nak digunakan oleh pihak Kristian di Malaysia.


hari ini mereka nak gunakan perkataan "Allah" ganti Tuhan mereka - untuk kelirukan orang Melayu bila bacanya.

... lambat laun nanti ramailah anak cucu kita yang murtad !!!

inilah yang berlaku di Indonesia & inilah rahsia kejayaan mereka di sana !!!

Kajian kes:
1. masjid Babrik dimusnahkan oleh Hindu India
2. masjid Gaza dibomkan oleh siYahudi Israel
3. masjid Bosnia diletupkan oleh Kristian Serbia
- masyarakat antarabangsa semua senyap je !!!

selama ini kita orang Melayu banyak berTOLAK ANSUR dalam banyak perkara.
kita selama ini bertahan saje ... tak menyerang ...

cadangan:
bak kata Tun Mahathir - "the best kind of defense is attack".
ape kata kita letupkan satu gereja mereka di sini ?
Full stop.