Tuesday, July 6, 2010

ADUN DAP ANJUR TILAWAH QURAN.

48 comments:

AloQStaQ said...

SyukuRRRR ...
Di dada depa tu dah ada bulan purnama ...
Inilah buktinya Pas dah berjaya mentarbiyah DAP supaya menerima Islam dan lepas ni semua orang DAP akan beramai-ramai pi dengaq Tilawah ...

PAS dok seronok, tapi tak sedaq yang depa tengah kena main!

DAP & PKR tengah gelakkan PAS !

Faris Adli said...

aku tak tahu apa motif dia buat majlis ni..apa komen gap pasal benda ni?

sikucingsiam said...

gilo ko apo?!

Anonymous said...

PAS tentu bangga sampai terkentut kentut ni

kisah hidup said...

huh..x paham da aku ape nk jadi kat m`sia ni...mane pegi alim ulama` PAS ni?xde bg pape komen ke?pemimpin2 UMNO?mane korang sume?kami ni rakyat bawahan je,xde nilai suara kami ni...

Anonymous said...

YANG JELAS BANGSA MELAYU PAS PKR AMATLAH BUTA HINGGA SANGGUP MENGGADAI AGAMA DAN NEGARA DAN BUKAN MUSTAHIL SATU KETIKA NANTI MEREKA SANGGUP GADAI ANAK DAN ISTERI DEMI KUASA POLITIK.

Melayu Pasir Gudang said...

Salam GAP.

aku ada posting dalam blog melayupasirgudang hal nie,3-4 hari lepas ada anynamous yang komen kata, "jangan kita bersalah sangka, mana tahu PAS berjaya melembutkan hati ADUN Teratai ini , mungkin juga ADUN teratai telah menerima hidayah dari PAS dan memeluk ISLAM cuma tak nak istiharkan sahaja"..

Persoalan yang aku lotarkan bukan soal bersalah sangka. Soalnya aku lihat macam satu penghinaan kepada umat islam di kawasan DUN teratai tu, mana perginya usatz-ustaz PAS dan mudir-mudir Maahad tahfiz tu, persoalan yang nyata ialah kafir nie menjadi penganjur utama program tilawah dan hafazan, kau tengoklah hadiah yang di tawarkan setimpal ke dengan kedudukan Islam sebagai agama Rasmi, kalaulah duit hadiah itu dari ADUN Teratai maka bertambahlah lagi penghinaannya.

Kalau perkara ini di lihat sebagai alah bisa teggal biasa maka akan datang aku pasti generasi Melayu Islam di negara kita akan jadi Islam di Indonesia atau negera-negara Islam liberal yang lain. Aku tak marah kalau tulisan pada banner itu meletakkan Anjuran Maahad Tahfis Manbaulhuffaz Mahfuz dengan kerjasama ADUN Teratai, tapi kau orang lihat pada banner tu betul-betul siapa sebenarnya penganjur?.

Halul hamPAS kawasan Teratai nie tak de perasaan ke, membiarkan keadaan berlaku begitu?.Mana perjuangan kau orang membela dan mempertahankan Agama?.Dari segi hukum memang tak berdosa tapi dari segi akidah orang-orang islam atau generasi Islam akan datang adakah kau orang fikirkan. Ingatlah cerita seorang pemuda muslim yang menolak untuk membunuh,berzina tetapi menerima untuk meminum arak yang di sangkanya dari ketiga-tiga dosa itu minum araklah dosa yang paling ringan,maka apabila dia minum arak dan mabuk maka kedua-dua dosa besar itu pun dia lakukan.Inilah yang akan berlaku bila kita rasakan bahawa hal ini adalah hal yang sangat kecil dan remeh.

Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

satu lagi publisiti murah untuk membodek simple minded melayu! Membiarkan seorang yang tidak pernah mandi hadas menganjurkan majlis yang suci! Sama dgn perbuatan orang islam yang membiarkan nama ALLAH dipermainkan oleh kafir harbi! Lepas ni boleh bg depa naik mimbar baca khutbah! Prihatin atau tidak sensitif ! Fikirkan....

anakbangsa said...

untuk masuk ke reban ayam,simusang kenalah berbulu ayam.maka ayam2 yg otak kecik ni sangka si musang ni ayam maka lekalah siayam ni berkawan dgn simusang.simusang sgtlah gembiranya dia sebab hidangan di depan mata tetapi si ayam ni masih x perasan akan kehadiran simusang ni.disangkanya simusang ni kenkawan se spesis dia.bila tiba waktu yang sesuai maka dibahamnyalah akan simusang ini ayam2 yg kecik otaknya ni.moral of the story....lu fikir lah sendiri.

Grand Marquis said...

Bagi pembangkang, mereka akan kata DAP dah mula paham Islam dan mahu mendekati al-Quran. Kalau betul mereka ni nak dekat dengan al-Quran bagus la tu. Tapi mereka sepatutnya menganjurkan majlis mempelajari isi al-Quran. kalau pertandingan tilawah aje, apa yang mereka dapat? Mereka tak paham pun apa isi yang dibaca dalam bahasa arab.

Bagi saya, kalau lihat secara halus ia lebih kepada penghinaan pada umat Islam. Tidakkah kita nampak ini tanda-tanda kita umat Islam sedang menjadi hamba kepada orang bukan Islam? Kita nak buat majlis tilawah al-Quran, tapi terpaksa mengemis dan meminta kebenaran orang bukan Islam. Kemudian kita jadikan mereka sebagai pemuka bagi melariskan program agama kita. Apakah tak de orang lain?

Bayangkan kalau kita umat Islam diperintah oleh mereka. Nak buat masjid, kena sembah kaki mereka minta kebenaran. Nak buka sekolah agama pun sama. Silibus sekolah agama pun kena bagi mereka untuk luluskan. Apa yang kita lihat dalam kes ini adalah tanda-tanda halus kepada orang yang benar-benar memikirkan nasib orang Islam kalau kita menjadi hamba politik kepada mereka. Nauzubillah min zalik.

JEBON said...

dimanakah ulama ulama pas dan kerana mabukkan kuasa sanggup mengadai apa yang baik untuk agama islam ,kerana mereka yang gila kuasa sanggup berbuat apa sahaja tanpa rasa bersalah kepada umat islam dah lah tak mandi junub tetapi direlakan juga kafir laknat untuk teruskan majlis tilawah ini mana perginya ali hassan yang menjaga institusi agama ISLAM inikah yang dikehendaki melayu islam dalam pkr dan pas BERTAUBAT LAH KAMU SEMUA

Unknown said...

PAS sdh pasti gembira sakan , cina yg tak pernah mandi hadas ni anjur tilawah , nampak sangat terdesak untuk mengambil hati pengundi melayu ,

lepas ini khalifah PAs , guan eng , akan menganjurkan tilawah peringkat kebangsaaan plak , buat di p pinang !!

betapa murahnya maruah melayu , mampu dibeli dengan harga banner ,

Anonymous said...

Orang cina nampaknya sudah berani mempersendakan majlis agama yang sepatutnya dikendalikan oleh orang islam. Apa motifnya dia berbuat demikian. Kerajaan perlu pantau perkara ini jangan sampai bagi orang melayu marah. Perkara se sensitif begini patutlah dielakkan.

Pergilah di mana-manapun di dunia ini. Tidak pernah penganut ugama lain berani sampai ke tahap ini. Itulah, PAS bagi muka sangat, macamlah tidak ada muka orang islam yang lain hendak tampal di situ.

Perkara ini perlu dihebahkan kepada semua orang supaya semua orang tahu bahawa PAS sudah ajar perkara yang salah dan di luar tabei.

Muga-muga kita dijahui propoganda dan fitnah yang besar dari mush-musuh islam.

Anonymous said...

adun teratai ni bukan adun yg menghina arwah aminul rasyid dalam facebook die ke?..blogger papa gomo pnah tulis dlm blog die...

ni link die
http://www.papagomo.com/2010/06/janice-lee-adun-dap-teratai-menyamakan.html

saya sendri da pegi kat page tu tapi tak taw sekarang ade lagi x komen tu...

Anonymous said...

zina haram.. kongkek halal
tak sunat, tak mandi wajib, maknanya tak bersih dari hadas besar kan?

kenapa PAS ni macam orang tak tau agama? PAS Untuk kapir ker?

kera jamban said...

mungkin DEPA fikir biarlah melayu lalai dgn akademi fantasia & bertilawah..24 jam

sementara itu bolehlah kebas Selangor & penang sampai licin..

berlinangan mata kerana AF undi gagal..dan berpesta melihat melayu dihalau dari tempat tumpah darahnya bergenerasi dari Penang..


itulah qadak & Qadar reda lah kamu..kana nik najis mughalazah.

Anonymous said...

Kalau letak gambar Nurul Izah aku boleh terima lagi. Anwar pun aku tak komen. Tapi ini satu penghinaan. Kurang ajar!

momotoro said...

xde akal betul org melayu/islam kt hari ni,fikirlah sikit,yg islam pun ada istilah munafik,yg masih tidak percayakan ALLAH & Rasul ni apatah lagi,takkan kt terlalu taksub percaya kan kepada dakyah palsu mereka ini,apa yg berlaku ini hanya untung memancing undi melayu untuk mengundi calon kapir mereka pada PRU13 nnt,kalau dl undi PAS masuk syurga,PRU13 nnt korang terjunlah sama2 nicky najis masuk neraka.kt dah berada di akhir zaman di mana org islam hanya seperti buih,ramai tp kualitinya tiada

momotoro said...

xde akal betul org melayu/islam kt hari ni,fikirlah sikit,yg islam pun ada istilah munafik,yg masih tidak percayakan ALLAH & Rasul ni apatah lagi,takkan kt terlalu taksub percaya kan kepada dakyah palsu mereka ini,apa yg berlaku ini hanya untung memancing undi melayu untuk mengundi calon kapir mereka pada PRU13 nnt,kalau dl undi PAS masuk syurga,PRU13 nnt korang terjunlah sama2 nicky najis masuk neraka.kt dah berada di akhir zaman di mana org islam hanya seperti buih,ramai tp kualitinya tiada

assaad said...

Dunia dah nak kiamat.

Mempunyai makna yang tersurat dan tersirat.

Saat Jais
www.velocity4u.com/tcure
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

Bila pulak agaknya adun PAS nak anjurkan 'sembahyang HANTU' . . Nak jugak tunjuk kepada orang2 islam . .DAP semakin islamik bila berkawan dengan PAS . .PAS pulak semakin "Syirik" bila berkawan dengan DAP . . kah kah kah . . . .Apa jadi da ?

Anonymous said...

bangsat!..aku tak sabar nak dengar komen tok guru dan ulama2 pas

Ular Menyusur Akar said...

Rasanya tidak salah dia menganjurkan. Dia tidak baca dan pegang Quran. Pok Nik tentu puji. Sebagaimana dia puji kawan jane membaca ayat quran dan menterjemahkannya di pentas politik.

Apakah orang Islam tidak tercabar yang menganjurkan kegiatan Islam oleh orang kafir. Di mana maruah, jika orang lain yang menguruskan rumah kita. Apa pula nawaitu penganjur. Tidak mungkin dakwah Islamiah.

PAS jual Islam, DAP baca ayat Quran dan terjemahan. Seorang lagi menganjurkan tilawah. Hadi, Pok Nik. Sampai macam ni celarunya.

Kebebasan Islam tetap terikat kepada hukum-hukum Allah; wajib, harus, makruh dan haram. Hukum menentukan sempadan. Tidak ada kebebasan mutlak.

Pok Nik tentu kata ini satu usaha menterbiahkan mereka. Sebenarnya, inilah cara dia menarik orang kita. Bagi dia, itu bukan satu dosa.

agbr47: Politik caca marba.

Melayu Pasir Gudang said...

Salam Gap

Isu nie aku ada postkan dalam blog melayupasirgudang@blogspot 3-4 hari lepas. Ada komen dari Anynamous kata" apa salahnya mana tahu PAS berjaya melembutkan hati ADUN Teratai ini , mungkin juga kah beliau rtelah menerima hidayah dari PAS dan memeluk ISLAM cuma tak nak istiharkan sahaja.."

Persoalannya bukan soal terbuka hati atau terbuka kain ADUN teratai tu... persoalannya mana pergi Ustaz-ustaz,alim ulama PAS DUN Teratai atau paling tidak mana mudir-mudir tahfiz tu....

Tak rasa terhina ke,majlis tilawah dan hafazan al quran di anjurkan oleh orang kafir kamu senua cuma ikut belakang aje...cuba baca banner tu betul-betul, di anjurkan oleh siapa dan kerjasama siapa?. aku ada postkan juga dalam blog tu hadiah yang di sediakan, Kau orang yang kata perjuangkan Islam tak rasa terhina ke dengan jumlah hadiah yang ditawarkan bila pertandingan mewarna kanak-kanak hadiahnya RM 800.00, tilawah al-
Quran Cuma Rm 100.00

Kalau perkara macam nie kau anggap alah bias teral biasa, maka akan dating Islam Negara kita akan jadi Islam Liberal macam Indonesia dan Negara-negara Islam lain di Asia Barat. Ahlul PAS al Khawarij kat DUN Teratai kena baca cerita seorang pemuda muslim yang menolak untuk melakukan dosa membunuh dan berzina tetapi menerima dosa untuk minum arak kerana fahaman pemuda itu bahawa minum arak lebih kecil dosanya daripada membunuh dan berzina, yang akhirnya kerana minum arak pemuda itu juga berzina dan membunuh, inilah yang akan terjadi nanti jika kita tidak halang atau bising atau tegur dari awal.

Memang tak salah dan tak dosa dia nak sama-sama menjayakan program keagaman, tetapi letaklah dia di belakang sejurang-kurangnya pada banner itu tertulis anjuran Maahad Tahfis Manbaul Huffaz MAHFUS dengan kerjasama YB Jenice Lee baru nampak sopan sikit tak menguris hati umat Islam. Jangan sampai anak cucu kita akan kata PAS for ALL, maka semua boleh, di nikah kan oleh orang kafir pun sah.

Melayu Pasir Gudang said...

Salam Gap

Isu nie aku ada postkan dalam blog melayupasirgudang@blogspot. ada komen dari Anynamous kata" apa salahnya mana tahu PAS berjaya melembutkan hati ADUN Teratai ini , mungkin juga kah beliau rtelah menerima hidayah dari PAS dan memeluk ISLAM cuma tak nak istiharkan sahaja.."

Persoalannya bukan soal terbuka hati atau terbuka kain ADUN teratai tu... persoalannya mana pergi Ustaz-ustaz,alim ulama PAS DUN Teratai atau paling tidak mana mudir-mudir tahfiz tu....

Tak rasa terhina ke,majlis tilawah dan hafazan al quran di anjurkan oleh orang kafir kamu senua cuma ikut belakang aje...cuba baca banner tu betul-betul, di anjurkan oleh siapa dan kerjasama siapa?. aku ada postkan juga dalam blog tu hadiah yang di sediakan, Kau orang yang kata perjuangkan Islam tak rasa terhina ke dengan jumlah hadiah yang ditawarkan bila pertandingan mewarna kanak-kanak hadiahnya RM 800.00, tilawah al-
Quran Cuma Rm 100.00

Melayu Pasir Gudang said...

Kalau perkara macam nie kau anggap alah bias teral biasa, maka akan dating Islam Negara kita akan jadi Islam Liberal macam Indonesia dan Negara-negara Islam lain di Asia Barat. Ahlul PAS al Khawarij kat DUN Teratai kena baca cerita seorang pemuda muslim yang menolak untuk melakukan dosa membunuh dan berzina tetapi menerima dosa untuk minum arak kerana fahaman pemuda itu bahawa minum arak lebih kecil dosanya daripada membunuh dan berzina, yang akhirnya kerana minum arak pemuda itu juga berzina dan membunuh, inilah yang akan terjadi nanti jika kita tidak halang atau bising atau tegur dari awal.

Memang tak salah dan tak dosa dia nak sama-sama menjayakan program keagaman, tetapi letaklah dia di belakang sejurang-kurangnya pada banner itu tertulis anjuran Maahad Tahfis Manbaul Huffaz MAHFUS dengan kerjasama YB Jenice Lee baru nampak sopan sikit tak menguris hati umat Islam. Jangan sampai anak cucu kita akan kata PAS for ALL, maka semua boleh, di nikah kan oleh orang kafir pun sah.

Anonymous said...

WHAT A BLASPHEMY. Gilo sampai nak tercirit baca berita bangang ni. Bajet cun la tu letak muka besar2 pakai baju kurung, mekap tebal 2 inci skali pakai wonderbra kat banner tu.. satu lagi propaganda utk PR stunt nak ambik hati org2 PAS yg awal2 lagi narrow-minded sampai kiamat. Meh aku nk tgk YB tu datang dgr sampai habis majlis bacaan Quran tu! Jgn ada earphone/bluetooth lak kat telinga tu. Er, ke hantar wakil a.k.a. balaci bangsa Melayu?
p/s: tiada niat nak menghina sesapa, sekadar mencaci je mwahahaha..

Anonymous said...

BAIK KOO JAGA KUBO KOO SENDIRI DARI NAK JAGA HAL ORG LAIN....LAGI SATU DAH LAA TUUUU MAI AKU NAK TASKHIL KOOO KELUAR 3H MINGGU NI AMACAM ADA BERANI....

Anonymous said...

islam bukan untuk melayu sahaja, islam juga bukan untuk cina sahaja,islam juga bukan untuk india sahaja,islam juga bukan untuk arab sahaja. islam tu untuk semua.


fikir2lah selamat beramal

Anonymous said...

islam itu utk semua.Ayat camni orang melayu dan islam jer paham. Orang cam DAP dia phm ker. Lim Kit Siang sendiri x nk negara islam yg PAS ckp. Aku x kesah pasal poster tu kalo ada letak ulama PAS dan dia plak kt blakang. Ni poster mcm nk publisiti jer.

Bijen M. said...

Kalau dia pakai tudung, comellah sikit.
He he.

Anonymous said...

SAH PARTAI PISS MKN PASIR..ISLAM JD MAINAN PUAK KAFIRUN! JANICE DH BLEY BACA SURAH AURA AYAT KE BAPER TAH AKU PN X TAU..SYABAS BETEYY..APA2 PUN TAHNIAH KT WALLY SLIPOR!!..KEHKEHKEH YAMSENGGGGGG!!! >:D

Anonymous said...

Dunia dah nak kiamat. Org kafir menganjurkan majlis agama. Org kafir di raikan dalam majlis agama dan orang kafir jugak dilantik mengurus hal-hal agama. Bangsat punya ularmak PAS.. Pasal dunia, pasal jawatan, pasal politik korang jual maruah Islam.

Anonymous said...

woi mangkuk anon July 7, 2010 2:28 AM

ape tujuan si cina penyembah berhala nie nak anjur tilawah pulak...si cina nie dah masuk islam ke lu nak backing2... dia beriman ke dengan Al-Quran..

otak ayam betul la penganut Parti Ajaran Sesat ni.

melayulupalagi said...

DAP "menganjing" org ISLAM dgn hal sebegini.

adakah benar2 ikhlas atau ada agenda tsembunyi???

yg pasti hanya utk mengabui mata hati umat ISLAM...

Anonymous said...

Pas senang dibeli...oleh DAP..pandai berceramah tang politik agama sikit..hulur bantuan kewangan sikit untuk islam...buat anjuran tang agama Islam sikit...org2 Pas dah anggap DAP terima Islam...lemah kepimpinan Pas akhir2 ini...Dap mempertahan malaysia2 sambil berkerja keras..mana kala Pas mempertahan Negara Islam...tapi lemas dalam mainan DAP..PAS mempermainkan Islam untuk berkuasa
Undi Pas rugi dunia dan akhirat...parti menghancurkan agama dan bangsa...

Unknown said...

DAP semakin berani , ini baru permulaan pada agenda seterusnya ..mereka maju setapak demi setapak , melayu tak sedar malah semakin bergigitan dan bercakaran , nak kata apa ?

bukankah para penyajak sudah memakmurkan , bahawa melayu itu adalah ' musafir lalu ditanakan nasi , anak dirumah mati kelaparan , biar bahagia hati orang , hati sendiri terbakar rentung , '

melayu itu sifatnya suka bermadah , kering air liur menghambur kata tapi tangan masih memeluk tubuh , orang pendatang semakin maju , melayu masih tertunduk lesu ,

melayu itu cuma berani sesama bangsanya , dengan bangsa lain hingus meleleh lari tak cukup tanah , melayu itu sebenarnya penakut , cuma gagah menyusun kata , habis harta maruah tergadai masih mengaku bangsa berada ,

melayu hancur oleh bangsanya , selagi dendam kesumat masih berkarat , melayu hancur ditangan sendiri , batang tubuhnya cuma memberi ,

melayu cuma menunggu masa , tersungkur rebah dihalaman sendiri , melayu sudah tidak punya apa , hanya sejarah jadi lagenda ,
selagi melayu terus berantakan , tunggulah masa bangsa diremukan , bangsa pendatang api dalam sekam , api dendamnya tdk kunjung padam ,

melayu hina melayu kini berlaku , raja melayu menjadi layu , bangsa melayu semakin layu , memang melayu tak tahu malu ..

Anonymous said...

gua amat setuju, Islam itu untuk semua...

tapi apa yang berlaku Islam telah dipermainkan oleh DAP.

Banggang punya hamPAS

Anonymous said...

Nak tunggu Karpal baca Al Fatihah kat PAS lah....

Anonymous said...

Kalau si kapir ni jadi penganjur, ketika ummat islam bersatu padu, pemerintahan islam dan melayu kukuh dan masa yg sama berlaku adil kpd kapir, aku percaya si minah kapir ni ikhlas nak kenali islam...

tp dlm keadaan sekarang, melayu dan islam bercakaran antara satu sama lain, tak bersatu, dok lawan antara satu sama lain..masing-masing cuba nak dptkan undi kapir dan pinggirkan bangsa sendiri,,,
HARAM untuk aku percaya yg kapir nak bantu atau kononnya nak jaga kebajikan Islam... !!

sebab sejarah banyak dah mengajar, bila umat islam tidak bersatu, ada saja si kapir laknat mencelah dan berpura pura baik kepada pihak yg mereka percaya boleh dikudakan(mcm Pas BahlOl)..last last bila dh dpt kuasa , org islam sendiri di sembelih dan di halang untuk menjadi org islam !!! bodohnya punya PAS laknat..dan pemimpin UMNO yg bodoh lagi tamak, bangang!

Anonymous said...

dulu masa sambutan maulidur rasul, pr cakap takder manfaat.. tak sama ker dgn tilawah yg diaorang buat nih??????????????.!

Anonymous said...

woi anon July 7, 2010 10:30 AM

aku ni UMNO la, sebelum cakap fikir la dulu, aku bukan backing cina makan babi tu. aku cuma bagi ayat saja.

bodo betul la hang ni.

suruh belajar tak nak belajar, suruh komen dia yang lebih.

Anonymous said...

PAS adalah Islam
PAS 4 all
All adalah semua makhluk
Olehitu Islam untuk semua makhluk
Jadi bolehlah anjur progrem tilawah ni
Berkhatan beramai-ramai sudah
Berkhutubah di masjid sudah
Berceramah siap petik ayat Alquran pun sudah
Anjur korban sudah
Lepas ni apa lagi.. nak berarak sempena menyambut Keputeraan Nabi Muhammad atau jadi perserta tilawah AlQuran kut...
Wahai umat Muhammad, hayatilah surah Alikhlas.
Akidah tiada kompromi
Hal-hal ibadat adalah akidah kita
Tiada kompromi
Cukuplah jangan kerana demokerasi dan majorati akidah kian luntur.

Ujang said...

...orang kafir itu yakni yang bukan Islam, adalah mereka itu tidak layak bagi mereka untuk memakmurkan masjid...itu antara maksud dalam Al-Quran, tapi yang aku pelik depa dok jemput adun S'gor si xavier tu siap bagi ceramah dalam ruangan solat pulak tu di sebuah masjid di Negeri Selangor...yang dok dengar si lebai haji dll jemaah!
Kalau ustaz kerajaan bagi ceramah, siap buat fitnah lagi! Macamana aku pun tak faham golongan ini!
Jangan kita mudah percaya dengan golongan2 ini...sebagai golongan Islam wajib bagi kita menjadikan orang Islam sebagai ketua dalam apa jua aktiviti! Bukan takdak orang Islam dah sampai sanggup dapatkan orang kafir menaja aktiviti yang berkaitan dengan agama kita! Di manakah maruah kita sebagai orang Islam! Kena usaha dapatkan tajaan dari orang Islam sendiri...usaha macamana sekali pun!

Ujang UB44

Anonymous said...

Salam GAP;

Siapa yg pernah kata Allah mencarut dlm Al-Quran?

Siapa yg pernah kata boleh minta bantuan syaitan?

Siapa yg pernah kata Allah beranak pinak?

Siapa yg pernah kata ahlul UMNO kafir komdian rela bersekongkol ngan DAPigs?

Dari poster majlis nih; mungkinkah Allah sedang tunjukkan pd kita semua akibatnya hasil dari "menjual akidah & akhirat untuk sedikit keuntungan dunia.."

Anonymous said...

bagus la..lepas nie pulak. Pastikan ada tarian singa dan naga kat masjid2 dan juga surau2 dalam pemerintahan pakatan. nik ajis pun boleh join pukul gendang...
wanz

Anonymous said...

Looo Taman Cheras Indah rupanya. Tpt aku bermain dan tinggal masa sekolah dulu.Nasib baik aku tak duduk situ sekali.
Kalau tak, confirm aku akan jumpa orang PAS aku yg kenal kat situ yg dah mengharamkan makan makanan orang UMNO adalah haram untuk turut join sambil kena kutuk dengan aku.

dad8home said...

Bukan setakat anjur tilawah, PAS siap ajar adun DAP Gobalakrishnan baca hadith masa PRU 11. Pok nik kata tak ape sebab dia nak belajar, tajwid salah pun tak pe. Apa yg penting PAS/PKR menang. Biasa le Pok nik suka2 keluar fatwa. Baru2 ni dia kata semangat nasionalis syirik bila syirik jadi lah murtad. Jadi dalam dunia ni Kedah & Kelantan je Islam! Macam2 ulamak seliper jamban ni keluar fatwa. Kalau ulamak lain keluar fatwa salah cuma fatwa pok nik je Allah terima sebab dia pewaris Nabi! Sebab tu muka dia ada iras orang Arab Badwa!