Friday, July 9, 2010

TELITI IMEJ DALAM VIDEO INI ?


apa yang kau nampak ?


25 comments:

Anonymous said...

nampak BARUA bersepah

Anonymous said...

Pembangkang dah hentam kiri kanan!
Siap berlagu lagi.
BN bila nak berubah?

Anonymous said...

sialan punya komunis, grhhhhhhhhhhh! GAP, ini dah terlalu melampau, diharapkan GAP teruskan misi untuk hancurkan anjing2 komunis nie serta konco konconya, saya sedia untuk berjuang pabila masanya tiba nanti,

AllahuAkbar!
AllahuAkbar!
AllahuAkbar!

ps: sila rujuk lagu nie,

http://www.youtube.com/watch?v=y-pBca0XdaY

Anonymous said...

Cina biasa sibuk mengejar kekayaan harta dunia.
Cina komunis sibuk mengejar kuasa.

Anonymous said...

jgn lupe jugak ngan cina Gerakan & cina MCA....sama gak tuh jahatnya......api dlm sekam.....jgn khayal sgt uMNGOK ngan dua parti cina nie.....

Anonymous said...

Pemimpin dalam video semua Cina. Ini sudah rasis.

Anonymous said...

Pemimpin dalam video semua Cina. Ini sudah rasis.

Anonymous said...

... nak ubah apanya .. nak ubah malaysia jadi negara Cina
nak ubah dasar kerajaan .. nak ubah pm ganti kapten kit siang .. best la lagu ni sapa penciptanya ?

Unknown said...

GAP , ada apa2 perlu ? sedia dihubungi !!

apabila anjing sudah memulakan , pantang keturunan aku lari mengelak , baik yg datang maka baik juga yang datang , buruk yang mendatang maka buruk juga aku bagi !!

puak cina komunis rupanya telah lama bersedia bertindak , cuma kita yang bodoh masih berbaik dengan mereka ,

biarlah sekali ini kita berhabis habisan !!

laknat !!

Faris Adli said...

orang cina mula langkah hapuskan melayu..tetapi orang melayu masih lagi bergaduh sesama sendiri..

orang melayu patut baca buku dilema melayu-islam tulisan pahrol mohd juoi

Generasi Pejuang Bangsa said...

lagu semua dan video semua burukkan kerajaan ...

macam sampah lagu DAP laknat ini !!

Aku akan lawan DAP laknat habis-habisan bg mengagalkan cita2 mereka rampas kerajaan Melayu di Malaysia ini ...

GEMPUR !!!

PEMERHATI said...

salam bro GAP...

geramnya aku tengok viedeo ni..macamlah bumi melayu ni dia yg punya.

sekarang ni siapa yg racis ha...cifut babi...

kepada penyokong PR,terutama sekali MELAYU yg menyokong DAPig...BANGANG punya orang.. korang nak merempat di bumi sendiri kah...BODOH!!!atau nak jadi macam Singap...

Anonymous said...

apa korang semua ni..setakat riuh bk guruh di blog2 ni..dri dlu itu je ke korg bt?pastu senyap bila dah cool skit.cerita bukan men lagi.nampak hebat...

anak_desa_3 said...

aku sekarang slow2 cari bengkel kete melayu,kedai tayar melayu,kedai runcit melayu bila aku perlukan apa2 yang berkaitan.. biar aku terpaksa jalan jauh sikit.. yup maybe diorang pegang ekonomi.. tapi kita pegang kuasa beli.. boikot la slow2.start dari sekarang.macam kata lagu ni.. berubah!

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM TN GAP,CONGAKNYA CUKUP MUDAH,MEREKA TAHU KELEMAHAN MELAYU HANYALAH RASUAH,SELAGI MELAYU KENAL GAMBAR AGUNG DIWANG KERTAS MEREKA TETAP SENANG HIDUP.

TAPI BILA TEMA 'BERUBAH' DLM LAGU TERSEBUT AKAN MEMERANGKAPKAN ORANG MELAYU SUPAYA MENGUNDI MEREKA BERMAKNA MEMANG MELAYU BAKAL MENJADI PENGEMIS DLM NEGARA INI.

MELAYU UMNO,PAS DAN PKR SUDAH SUDAHLAH, KEMBALILAH BERSATU ,BERJUANGLAH HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR, SEDARLAH YANG KITA SEBENARNYA TELAH BERADA DIMULUT SEBUAH JARING PERANGKAP YANG MAHA BESAR.KITA DALAM BAHAYA. MELAYU MANA YANG BERANI MERASUAH MEREKA APABILA MEREKA MENGGENGGAM TAMPUK KUASA,DAN DISINI KITA TETAP AKAN TEWAS.MELAYU KELAS F BAKAL MENJADI PENCUCI KASUT DIKAKI LIMA PEJABAT2 PBT.

BAGI MELAYU YANG TELAH SEDAR, KAEDAH UTK KITA MENDAPAT JARINGAN GOL AWAL ADALAH DENGAN MENYINGKIR ANWAR DAN NIK AZIZ DALAM ARENA POLITIK MELAYU.MEREKA BERDUALAH IBU SEGALA BARAH YANG UJUD DALAM TUBUH ALAM MELAYU. KUASA ALLAH AKAN MERESTUI TINDAKAN KITA ITU DGN MENGANUGERAHKAN KUASA PENYATUAN MELAYU YANG MAHA KUKUH.

INGATLAH PARA PEGAWAI DAN KAKITANGAN KERAJAAN SERTA PEMIMPIN POLITIK, KAMU YANG PERNAH TERLIBAT DGN RASUAH DAN MASIH SELAMAT, TOLONGLAH TOLONGLAH ,INSAFLAH, INSAFLAH ,HENTIKANLAH, KERANA INILAH SATU SATUNYA IBU PADA SEGALA PUNCA KEJATUHAN YANG AKAN MENGUNDANG KEHANCURAN KUASA BANGSA MELAYU DIMALAYSIA.

MELAYU PAS PKR DAN UMNO ,TIDAK ADA ALASAN LAGI UTK KAMU SEMUA BERSENGKETA.INGAT KATA ALLAH "TAK AKAN ADA KEMENANGAN KEATAS SESUATU KAUM SEKIRANYA MEREKA BERPECAH WALAUPUN MEREKA AMAT MENYANYANGI DAN AMAT PATUH PD AGAMA MEREKA.

MELAYU TIDAK SANGGUP MELIHAT ANAK GADIS MEREKA MENJADI PELARIAN DINEGARA ORANG, SANGGUP MENJADI HAMBA DEMI KEHIDUPAN BILA BUMINYA SENDIRI TIDAK LAGI MENJAMIN SESUAP NASI UTK MEREKA TERUS HIDUP. SANGGUPKAH KITA MELIHAT ANAK CUCU KITA MENJADI PEMOTONG DAGING BABI UNTUK DIMASAK KARI BAGI SANTAPAN TUAN NYA.

CONTOHNYA DAH ADA DIDEPAN MATA KITA DIMANA GADIS DAN REMAJA COMEL YG BEKERJA SEBAGAI AMAH DIRMH MEREKA DIPAKSA MANDIKAN ANJING DAN MEMASAK DAGING BABI WALAUPUN GADIS GADIS TERSEBUT AGAMANYA ISLAM.

ADAKALANYA MEREKA DIROGOL OLEH MAJIKAN MEREKA SENDIRI DGN RAKUS. GADIS MELAYU TETAP MENJADI MANGSA KERANA TIADA LAGI MELAYU YG SANGGUP MEMBELA. OH AMAT NGERI ..

MELAYU PAS PKR UMNO KEMBALILAH KEPADA PENYATUAN ,KITA DALAM BAHAYA. LAGU INI ADALAH PERANGKAP.MEREKA AKAN TETAP LAKUKAN APA SAJA AGAR MELAYU BERTERUSAN BERPECAH KERANA MEREKA TELAH NAMPAK SEDIKIT BIBIT BIBIT PERALIHAN KUASA PADA MEREKA.
-paikoliang-


ALLAHHUAKHBAR ...

Anonymous said...

dah ketara sangat dajalan DAPig ni nak menyuntik kebencian kepada kerajaan MALAYsia. inilah akibatnya bila dah ramai kaum asal bumi bertuah ini lupa diri sehinggakan sanggup menjadi barua kpd parti komunis ni. Kalau tak kerna barua2 ni bersekongkol bersama, tak akan berani bahlul parti kominis ni nak bernada saperti apa yg terpapar dalam video mereka. Malangnya ramai mamat2 berkopiah putih/hijau kat kepala yang sanggup menjadi keldaian kpd parti kominis ni.
Inilah dia golongan kaum yang dikatakan "MELAYU MUDAH LUPA"

Anonymous said...

aku tgk dlm vedio ni bile sebut rakyat (semua die tunjuk melayu, india, cina dll) tapi mmg la kebanyakkan org cina. dh namapun lagu dari DAP.. kalu lagu UMNO ade ke tunjuk muka MCA?

dalam BN ada MCA, dalam PR ada DAP.

jadinya korangla perintah negara ni.

Anonymous said...

aku setuju dgn anak desa 3... aku pon dh lama stat mcm tu.. mmg pyh..sbb bangsa cina dh pukul keliling..tapi demi bangsa melayu..aku gagahkan jugak..so kepada peniaga2 melayu..jaga lah hati pelanggan dan berusaha utk berdaya saing..

Anonymous said...

HERAN BETUL AKU!!!!!

Nak undi pakai lagu melayu
Esok lusa dah pegang kuasa (nauzubillah), jangan mimpi lah...

tulisan jawi pun dia orang tak suka

Wahai Pas Bangsat!
Kau masih buta ke?

Apa Karpal haramjadah kata?
DAP TOLAK NEGARA ISLAM

Apa Pas Kata?
Kita pastikan negara Isle untuk semua..

Apa Pas babi kata lagi?
Orang UMNO Kafir
Undi pas masuk syurga

Kesian Rasulullah saw tak dapat masuk syurga sebab baginda tak undi pAS!!!

Haram jadah punya ustaz lahanat!
Tengok! Sebab kau orang lah cina babi dah berani kacau NEGARA MELAYU.

PKR? akan lenyap bersama pemimpin nya setelah dia duduk di istana 7 star sungai buloh...

Jangan lupa nyanyi lagu Buloh Perindu ya..

Bila rindu butoh, ada butoh lembik nik ajis dan butoh panjang karpal, dan butoh tak sunat guan eng, kit siang...

Selamat Berjuang Brother GAP.

GEMPUR TETAP GEMPUR!!!!!!!

kingnek said...

Dari dulu aku dan beberapa komentar lain sudah memberi cadangan:
1) Boikot kedai cina (tak berhasil walaupun consumer Melayu sekurang2 kurangnya 2 kali ganda Cina)
2) Mempergiatkan perpaduan antara UMNO dan PAS (pihak wahabi di PAS masih berdegil dan musuh dalam selimut seperti KJ akan cuba sedaya upaya untuk matikan perpaduan)

Entah2, orang Melayu hanya akan bangun bila nasi dah hampir jadi bubur, jangan sampai terus jadi bubur, masa tu, barua melayu pun hanya mengangguk aje bila imigresen Malaysia chop OK untuk pendatang dari HK dan China.

60% Melayu bukan selama2 nya. Korang tengok negara aku, orang Melayu anak paling banyak, orang cina anak sikit, tapi kenapa orang Melayu percentage tetap sama aje di bawah 15%? haha, itu korang tak tahu, PAP ni bukan bodoh, dia tindas secara senyap, imigresen dari China beratus ribu.

Bila Melayu barua nak sedar lagi

amieiezam said...

setuju dengan anak desa 3.

saya pun dah slowkan membeli di kedai kedai cina...insyaallah MOH BERUBAH

Anonymous said...

Konsep 1Malaysia cetusan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dilihat semakin tercalar dan berlemungkinan robek apabila parti kedua terbesar dalam komponen BN - MCA mencadangkan penubuhan PERKASA versi Cina bagi menangani serangan perkauman NGO Melayu itu.

Naib presiden MCA, Datuk Donald Lim Siang Chai, yang membuat cadangan itu juga membayangkan agar kumpulan berkenaan diterajui oleh Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur Selangor (KLSCAH) yang seringkali dilihat lantang membuat tuntutan mengenai kepentingan masyarakat Cina.

"Komuniti Cina dan persatuan Cina seperti KLSCAH boleh memainkan peranan itu. MCA hanya boleh bertindak sehingga peringkat tertentu - ia sepatutnya NGO menentang pencabarnya,” kata Lim.

PR- DAP and BN- MCA

jadinya??

Anonymous said...

anak_desa_3
betol aku setuju. aku dah mula nak boikot slow2.tiap2 bulan aku beli barang rumah kat mall melayu. myk petronas, akaun islamik, takaful dll...kita tolong dia bangunkan ekonomi apa dia bagi kat kita??

Anonymous said...

eeemmm....hairan mana pergi pemimpin Pas..dan PKR...semua pemimpin DAP jee
nampak sgt lagu 2 tak menunjukan Pakatan dlm PR...tajuk lagu best...BERUBAH...berubah dari melayu ke cina...dari politiklah...apa kata pemimpin PERKASA buat lagu berubah dari segi ekonomi dari cina ke melayu lak....kita tegok siapa yg lak yg terasa...bagi sikit kesedaran pada cina dan melayu...ni...kalau tak semua mereka nak rebut...ekonomi dan politik...

Anonymous said...

cayalah... at least diorng dah ada visi@misi... melayu dok sibuk serang anwar...dok sibuk burukkan pas/dap/pkr...tapi taik penuh kat tangan... bn is so dead..