Thursday, November 4, 2010

SAHH....KITA MENANGGG !

AYUH SAHABAT, KITA LAKUKAN SUJUD SUKUR.. ALHAMDULILLAH..HARUS DIINGAT, PERANG LEBIH  BESAR SEDANG MENANTI..PRU KE 13 !


7.03pm: Unofficial result (Galas)
Dr Zulkefli Mohamad (PAS) - 2,348
Abdul Aziz Yusof (BN-Umno) - 3,258
Majority - 910
BN appears to win back the Chinese votes which they had lost in the 2008 general election.

PAS lost in Kampung Baru by 41 votes, a Chinese-majority area which they won 200-plus votes in 2008.

7pm: Unofficial result (Batu Sapi)
Linda Tsen (BN-PBS) - 5,051
Yong Teck Lee (SAPP) - 1,018
Ansari Abdullah (PKR) - 1,709
Majority - 3,342

It is almost certain that Linda Tsen from BN-PBS has won the Batu Sapi parliamentary seat.

59 comments:

Anonymous said...

aku yg ada kat australia ni rasa mcm nak nangis..last month tok pa datang sini, ini la yg kami bualkan..dia pun risau juga, but turns out to be in favour of us...syukur..(aku hanya memikirkan end effect of any election to melayu n islam in malaysia).
utk undi cina ..bagus..kudos to Ng Yen Yen..(pelakon porno boleh blaaaa).

jz

Anonymous said...

alhamdulillah..aku sangat bersyukur..!!jangan sampai malaysia jatuh ke tangan pembangkang..hancur malaysia..!!..terima kasih buat blogger.!..jasa mu di kenang..smg pengorbanan mu di terima oleh Allah swt utk menyelamatkan malaysia dari puak2 haram jadah..!
hidup umno
alhuakbar..!!!

zuar said...

tahniah:-)

Anonymous said...

syukur, syukur, syukur kepada Allah,
Melayu, Islam dan negara Malaysia akan lebih sejahtera.

Anonymous said...

Alhamdulillah.
Thanks GAP. Aku follow kau drp 2008 lagi. Teruskan perjuangan bro..

Anonymous said...

teruskan nik ajis memimpin pas..lg senang pihak blogger menghentam pakatan haram ni..!!!

rasuah oh rasuah.

Anonymous said...

tahniah BN.. paling menarik kat Batu Sapi.. undi YTL+undi Anshari = x sampai separuh pun undi Datin Linda... tahniah...tahniah..

Anonymous said...

aku kat mekah ni pun sama rasa macam nak nangis...memang menangis pun..sebiji rasa macam GE tahun 2008 dulu...kita kena kerja lebih kuat lagi untuk GE akan datang ni...Syabas BN!! Syabas semua Blogger!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
aku kat mekah ni pun sama rasa macam nak nangis...memang menangis pun..sebiji rasa macam GE tahun 2008 dulu...kita kena kerja lebih kuat lagi untuk GE akan datang ni...Syabas BN!! Syabas semua Blogger!!!

November 4, 2010 7:41 PM


jauh nya ko on9..dari mekah pun jadi..jangan lupa berdoa utk org islam dan bangsa melayu supaya dapat memerintah di tanah bertuah Malaysia..!!!

ANAK MUDA JB

Anonymous said...

TERIMA KASIH SEMUA !!

Teruskan usha lagi dan lagi dan lagi....

cheredza said...

Yeaahh...aminn..paskahwindap adalah haram. Dap haram. Dap tentang Islam....Pangkah pas haram... kah..kah..kah...

Anonymous said...

syukur alhamdulillah kpd pejuang2 umno-bn teruskn perjuangan kalian demi ugama negara bangsa dan demi perpaduan semua kaum tahniah kpd sekalian bloggers yg pro kerajaan semoga negara msia lebih aman tanpa pengacau2 yang tak ingin keharmonian

arbr

Anonymous said...

Tahniah buat semua .....GAP....u antara blogger yg patut dapat award.....tak pernah ade blogger yg seberani u.....mari kita buat kenduri kesyukuran.....ingat PRU 13 dah dekat dah....jgn terbuai dgn kemenangan nie....tq

zethro said...

nik ajis buat2 pandai nak "isle"kan org asli...
cara dia akad mcm nak nikahkan org lak... cara yg btul adalah si mualaf kene genggam tgn kanan dgn jari telunjuk lurus ke atas(spt ketika kita start syahadah dlm tahiyat dlm rukun solat)...
nampak sgt "tuan guru" nih masih kene berguru lg...

http://wrlr.blogspot.com/2010/11/n-45-galas-tok-guru-islamkan-3-orang.html

pape pon tahniah kpd ketiga2 saudara baru Islam kita... moga Allah terus beri petunjuk dan hidayah kpd mereka utk meneruskan kehidupan sbg seorang muslim yg bertakwa...

Anonymous said...

umno menang!
takbir!
Allahuakbar!

Anonymous said...

tokguru aku kata boleh sujud syukur tanpa perlu air semb. mari la kita bsyukur byk2. semoga ksyukuran kita dgn ikhlas betul2 Allah tambah lg kemenangan kita. Tuhanku Kau MAHA PERANCANG YG MAHA KAYA.. NIK AZIZ DAN ANUAR TELAH jual dlm MENSYIRIKAN NAMA MU YA ALLAH.. AJAR MRK CUKUP2 YA ALLAH.

Anonymous said...

Aku benar-benar terharu dgn kejayaan BN kali ini bagi menutup segala rasa sombong dan bongkak PR selama ini. Kejayaan ini juga adalah hasil kerja keras semua blogger penyokong BN yg amat pantas menjawab semua tomahan penyokong Pas....u all memang best, tahniah.

mantis said...

akhirnya badi dolah petaka dah hilang......keep going Bn...for next PRu....

Ms Pearl said...

alhamdulillah.....

syukur ......yang menang - kerja terus

yang kalah - banyak perancangan....

GAP, wah wah boleh tahan cakap omputeh ni :D

Anonymous said...

blog gap dah online tanpa aprve 2 lg ke? TAHNIAH GAP KITA XPERLU TAKUT2 lg. Tak penah aku tgk msk isle mee segera. tahniah nik! gereja2 bila nk tarbiah Allah itu satu bukan 3!

Anonymous said...

Allahuakbar!!!!!!
Ya, Allah, kau berilah kejayaan dan kemuliaan pada pejuang agamamu dari segala kejahatan manusia (PAS, PKR & DAP), jin (PAS, PKR & DAP) dan syaiton (PAS, PKR & PKR).
Mereka telah mensyirikkan namaMu, mencemari rumahMu dan menodai agama Islam.

Terima kasih bro bg update terbaik..

j3bat said...

tq mr bloggers !

Anonymous said...

tahniah dan syabas buat semua blogger pro umno dan bn..teruskan perjuangan sehingga PASial,DAPig dan PuKi-R tersungkur..jgn biarkan pengkhianat bangsa dan agama ni menghancurkan malaysia tanah air tercinta..Ya Allah..syukur alhamdulillah atas kemenangan ini..



-i like karipap bang nuar-

Anonymous said...

Syabas dan tahniah blogger. Sumbangan anda tidak ternilai membantu kemenangan BN.

Lancelot_shire said...

ALHAMDULILLAH....this also due to blogger's effort...thanks for the support..not only GAP, to those Pro-BN bloggers...
THANK YOU~~~

Anonymous said...

terima kasih blogger kerana banyak membantu mendedahkah isu2 yang tidak di ketahui umum..syabas BN/UMNO


SYAZRIN2U~

matrengganu said...

Kepada pengundi2 PAS, awak semua jangan rasa kecewa ya.. kan dah sah dapat masuk syurga!!!!!!!!!

Tak sporting langsung calon PAS. Sekurang2 nya naik la atas pentas semasa keputusan di umumkan !
Memang baka tak tahu adat !!! Nasib baik la awak kalah !

Sidang Redaksi said...

Tahniah GAP, otai blogger yg byk menyumbang kpd kejayaan... GAP memnag istiqamah dari dahulu, kita memang kena tabik...Kita cuba follow u slow2...Lawan tetap lawan!!!

Anonymous said...

syukur alhamdulillah !

Anonymous said...

tahniah blogger gap and team
kamu telah menjalankan tugas dgn baik
perjuangan yg belum selesai
sentiasa berada dibarisan hadapan!!!

Anonymous said...

Kemennangan kedua dua pilihanraya ini adalah sumbangan besar bloggers dan media alternatif yang berjuang berterusan dan rasa tidak putus asa samada pilihanraya brlaku atau pun tidak....syabas kepada semua bloggers...Tahniah teruska usaha jihad murni ini hingga islam ditegakkan...Perjuangan ini tidak dibayar sesenpun ....Allah hu akhbar....

Abdul Hayee said...

ALHAMDULILLAH SYUKUR.

TERIMA KASIH KEPADA PENGUNDI-PENGUNDI YANG BIJAK YANG TELAH MENGUNDI BN.

TAHIAH KEPADA PARA PETUGAS YANG TELAH BEKERJA BERTUNGKUS LUMUS BERKEMPEN TANPA MENGIRA PENAT LELAH.

Anonymous said...

syabas BN terutama kepada seluruh jentera yang berusaha menjayakan kempen dan BN berhak menang di kedua-dua kawasan dengan izin ALLAH SWT.

terima kasih GAP kerana senantiasa update ko punya blog,yang penting jangan kite leka dgn kemenangan pada hari ini,yang paling penting PRU 13 kita akan kembali bangkit.

kingnek said...

Islam berjaya menumpaskan puak khawarij, ALLAHUAKBAR!

Esperalzi said...

Aku sentiasa percaya pada "Teori Manek Urai". Teori ni teori aku sendirilah!! Hahaha!

Apa yg berlaku di Galas hari ini adalah proses "pemaManekUraian" PAS! PAS sedang diManekUraikan di Galas..

Apa yg ingin aku katakan ialah kejatuhan PAS di Kelantan dan Malaysia telah pun bermula di Manek Urai pada 2009. PAS yg menang Manek Urai di PRU12 2008 dgn majoriti 1352 kemudian menang tipis 65 undi di Manek Urai pd PRK 2009, majoriti PAS jatuh dari 1352 kpd hanya 65!

Dan kini GALAS, PRK kedua di Kelantan sejak Manek Urai 2009! Dan PAS kalah dgn majoriti 1910.

Jelas di sini, org2 Melayu, termasuk Melayu Kelantan, sedang menolak PAS. PAS dilihat bangsa Melayu skrg sbg parti anti-Islam dan anti-Melayu, parti kufur dan kafir, parti pecacai DAP, parti penjual maruah dan kepentinagn Islam dan Melayu, parti pemutarbelit Islam utk kepentingan politik murahan, parti haramjadah dan mengharamjadahkan kpd kepentinagn bangsa Melayu dan umat Islam Malaysia.

Dari isu kalimah Allah hingga ke isu2 menjemput org kafir bertazkirah di masjid (termasuk perempuan kafir yg tak menutup aurad), menghalalkan penjualan arak di Selangor, menyokong industri babi di kawasan Islam di Selangor, menyokong pembinaan kuil Hindu sebelah surau,membenarkan kafir DAP baca Quran di ceramah PAS utk kepentingan politik, mengeluarkan fatwa2 songsang menghalalkan perbuatan DAP, mendoakan kesejateraan pemimpin kafir di solat Jumaat dan terkahir sekali menjemput Lim Kit Siang utk mengistiharkan UMNO kafir dgn laungan "Allah Akbar" dari penganut2 PAS yg sokong Lim..

Ini semua isu2 yg membuka mata umat Islam/Melayu Malaysia ttg kekafiran dan kesesatan PAS. PAS sedang ditolak di Kelantan oleh org2 Melayu, PAS juga akan ditolak di seluruh Malaysia oleh org2 Melayu, semua ini sudah bermula di Manek Urai 2009... manik2 PAS sudah terurai, akan tinggal hanya se utas tali kosong yg sudah ketiadaan manik2..

PAS kini sudah jatuh ke taraf parti gereja, parti kuil dan parti tokong. Pemimpin2 PAS boleh teruskan pakai baju serba hitam sambil menggoncang lilin di keranda org kafir DAP. Mereka akan dapat beberapa undi Cina tp mereka sudah kehilangan sokongan Melayu/Muslim..

Islam agama sederhana. Kita disuruh bersederhana. Tp PAS tak bersederhana, PAS sangat melampau dan ekstrim dalam permusuhannya dgn UMNO yg telah diistiharkannya kafir. Org2 PAS tak segan2 mengatakan bahwa Melayu2 UMNO dan Cina2 DAP sama2 kafir dan kononya kafi2 DAP lebih baik dari kafir2 UMNO, lalu mereka berkawan dgn DAP secara melampau dan memerangi UMNO secara melampau..

Allah tidak suka semua ini dan hari ini Allah hukum PAS di Galas. Alhamdulillah PAS di hukum!

Anonymous said...

BN KEMPEN TERLALU DEFENSIF.. GARANG SIKIT LAH...JIKA DIA FITNAH KITA, KITA FITNAH MEREKA...

WakJ Zoner said...

Salam to all

Tahniah Buat Blogger, tanpa usaha yg berterusan, sudah tentu sukar untuk mengecapi kejayaan yg kita miliki sekarang..

Semoga kemenangan 2 PRK ini akan dapat menaikan moral para bloger pembela bangsa utk meneruskan perjuangan.

Wak J: Tak sempat update blog, bz giler dgn kerja skrg, Nantikan kumunculan wak dgn killing machine lebih berbahaya x lama lg...huhuhu..Tahniah Buat GAP

kingnek said...

Esperalzi, amat menarik teori manik urai kamu, aku rasa, kalau dulu, Kelantan adalah kubu kuat PAS, tapi lambat laun, PAS akan terkubur juga di Kelantan, kerana orang Melayu sudah sedar akan sikap khawarij PAS

PAS kantoi setelah jadi barua DAPigs, menghalalkan segala perbuatan gile DAP, undi Melayu sekarang ni mungkin 60% kepada UMNO

matjeng said...

Allah maha kaya! Alhamdulillah BN menang! Tahniah semua penyokong di Galas n Batu Sapi..pemilIhan yang tepat!

PAS perlu muhasabah diri! Jangan perasan sendiri seperti PKR n DAP! jangan gadai maruah bangsa dan agama!

Apa agaknya kata PAS selepas kekalahan ini. begitu juga PKR!!? apa? apa komen akubest501!

Anonymous said...

Syukur alhamdullillah.. Allahuakbar!!

Aku tujukan soalan ni khas kepada N.ajis.
Fatwa sesat 1 sempena PRK Galas;pangkah BN walaupun terima bantuan kerajaan negeri, hukumnya haram.
Fatwa sesat 2 PRK Galas;pangkah PAS masok syorga.
Fatwa sesat 3 PRK Galas;bagi zakat kepada mualaf (betul-betul baik punya masa berkempen), bukan rahsuah.

Ada lagi ke..fatwa sesat? Apasal 3 je? Mana lagi??

Aku rasa fatwa ni sesuai; PANGKAH PAS HUKUMNYA HARAM KERANA :
1. MENDAMPINGI KAFIR HARBI, MUSUH ISLAM YANG NYATA
2. MENDAMPINGI PELIWAT, PEMINUM ARAK DAN PENZINA
3. MENSYIRIK NAMA ALLAH KEPADA KONSEP TRINITI AGAMA KRISTIAN
4. MENCEMARI RUMAH ALLAH
5. MENENTANG PERPADUAN UMAT ISLAM MALAH MEMECAHBELAHKAN LAGI UMMAH
6. MEMFITNAH
7. MENGHURU-HARAKAN SEBUAH NEGARA ISLAM YANG DIHORMATI

Terima kasih juga kepada pengundi yang pangkah BN kerana membuat pilihan yang betul dan tepat. PRU-13 nanti, undilah BN untuk kesejahteraan semua..

Nota: Kepada penyokong bolasepak Kelantan yang kibarkan bendera Parti Ajaran Syaiton tu, memang le muka tak malu, yang bangunkan bolasepak di Kelantan adalah pemimpin UMNO juga..

Anonymous said...

alhamdulillah.. thanx GAP.. jasamu amat dikenang!! ^_^

Anonymous said...

kita rampas balik penang ngn selangor PRU akan datang...zaman 2004 sudah kembali..pembangkang dah kecut...kompem 5 malam tak tido..nak cari isu..hehehe

Esperalzi said...

@Melanau: jangan lupa home state aku KEDAH juga! Kedah pun perlu di rampas dari Pakatan Robek!

Benar, Pembangkang dah kecut! Jom kita kecutkan mereka lagi, biar tinggal kerandut jer!!

Anonymous said...

Anon November 4, 2010 11:16 PM

ko gile ke?

Anonymous said...

kewujudan kau bermula 2008 memang ada taringnya GAP. Sebelum 2008, pembangkang bukan main besar kepala bila mereka menguasai media blog2 ntok hentam BN dengan fitnah. Kau kena berfungsi sebagai penegak kebenaran. aku tau GAP tak taksub macam penyokong PAS. Apa yang GAP buat semuanya berfikiran rasional setakat ni. tegur je kerajaan pusat kalau diorang salah. jangan jadi penakut macam blogger PAS. ketua mereka sendiri hanyut entah ke mana, takut nak tegur. HIDUP GAP!

cuma jangan amalkan bahasa kesat dalam artikel. kalau bleh x payah la kata2 kesat digunakan. guna ayat2 yng pedih udah ler. biar kita menegur orang secara hikmah tapi pedih ke ulu hati!

Anonymous said...

walaupun aku memang pengundi setia BN dan ahli umno dari dulu tapi aku kesian sangat pada orang2 hamPAS kat kampong melayu subang. diaorang mohon jalan diturap lorong rumah diaorang pun khalid lembu langsung tak layan walaupun diaorang kata penyokong fanatik pr. macam2 khalid lembu bagi alasan. tapi kalau untuk tokong dan kuil ada pulak peruntukkan? aku harap2 sangat selangor ni kembali pada umno/barisan nasional.

basic_2009 said...

Syukur, Alhamdulillah ...

Tahniah UMNO/BN !
Tahniah UMNO/BN !
Tahniah UMNO/BN !

Tahniah GAP !

Anonymous said...

ello gap....

hari jumaat lepas aku kat sandakan ada keja sikit, satu hotel lak tu ngan yb2 pr....termasukla...si jubur tu.....triple lock pintu bilik aku malam tu...he he he

sekarang ni aku kat indon, tadi baru talipon bini aku, dia kasi tahu dua2 bn sapu....cepat2 aku online, nak cek detail.....

good job.....sekarang aku rasa, elok ko gasak umno ni, buang yg mana buat pekong tu.....supaya ready untuk pru13 nanti....takut nanti ada pulak yg besar kepala...kalau nak trend sekarang, org sokong balik bn, berterusan....kena start 'spring cleaning' cepat2

tak sabar lak aku nak pru ni....


-anti jubur-

Anonymous said...

nick ajis sebelum pilihanraya kata kalau pass menang digalas bermakna akan tertakluklah putrajaya.nampaknya putrajaya masih ingin bertuankan BN.apa komen nick ajis..ada berani kaa?boleh tak terima takdir yang pass dah kalah?dr zull memang takboleh terima pasal tu hilangkan diri.

Esperalzi said...

Anonymous November 5, 2010 12:54

Biar aku jawab kau bagi pihak si Nick Najis, sbb dia tak akan jawab kau, dia tengah sedih kerana kekalahan PAS di Galas sungguh tak terGalas oleh More-Shit-All Am PAS ni...

Begini: kalau PAS menang di Galas, kemenangan itu akan digalas PAS sebagai petanda baik utk tawan Putrajaya. Nah, sekarang PAS dah kantoi di Galas, ini bermakna UMNO akan tawan Kota Bharu di PRU13 nanti dan seorang Adun UMNO akan mengetuai Kota Darul Naim di KB!

Point aku: jangankan tawan Putrajaya, nak pertahankan Kota Bharu ibunegeri PAS pun mungkin PAS akan susah. Dia kena impot Cina2 KL dan Selangor jd pengundi di Kelantan di PRU13 nanti jika nak pertahanlan pemerintahan PAS di Kota Bharu...

Anonymous said...

Memenag aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak pada pemgundi 2di Batu Sapi dan Galas. Anda telah melakukan nya dan malam ini aku boleh tidur lena dan mimipi bagus bagus. Apa tidaknya kerisauan ku sejak beberapa hari ni dah berakhir. Tak tau macamana hendak diluahkan gembiranya hari ini. Thank you Batu Sapi & Galas.

Anonymous said...

Taniah GAP dan pd semua pengundi2 GALAS n BATU SAPI..Jasa mu di kenang. Aku harap adun baru dpt berhidmat sebaik mungkin.. Buat GAP..truskan perjuangan kau,apa jua statment yg kau buat aku tetap sokong. Keep it up GAP...WELL DONE!!

Anonymous said...

Salam..

ALHAMDULILLAH..Syukur!! Syukur! Syukur dengan izin Allah SWT BN menang..

Tahniah buat UMNO..ini adalah petanda baik untuk UMNO memperkemaskan perjuangan, memperbetulkan kesilapan..

UMNO jangan terlalu makan budi dengan pengundi Cina sebab mereka tidak setia.. mereka ada permainan dan catur tersendiri..

UMNO mesti adil..adil dalam erti kata meraikan keutamaan kepada Melayu dan Islam terlebih dahulu, barulah Cina dan India..

UMNO mesti hargai hanya Melayu sahaja yang kekal setia dengannya..bangsa lain boleh bermain2 untuk ugut UMNO..

Justeru itu..dengan kemenangan hebat ini..janganlah UMNO lupa kepda Tuhan..janganlah kembali angkuh seperti dahulu, jangan sombong dengan rakyat, terutama Melayu di kampung..

UMNO, harus ingat, kemenangan yang ALLAH SWT berikan ini adalah hasil dari sedikit 'keinsafan' akibat kalah teruk PRU12, dan juga balasan ALLAH atas kejahatan dan kekufuran PAS yang melampau batas dalam berpolitik..

Oleh itu.. semoga perjuangan UMNO terus berada di landasan yang benar, meninggikan Islam, membela dan memartabatkan Melayu dan peribumi serta adil pada bangsa-bangsa lain..

Insya Allah!! Tahniah dan terima kasih kepada blogger2 seperti GAP yang berjasa buat anak bangsa..

ajijasin said...

salam alaikum...
Syukur ALHAMDULILLAH...
Segala pujian untuk Allah Taala...
KERANA
TELAH MEMBERIKAN KEMENANGAN
YANG CEMERLANG INI
UNTUK BARISAN NASIONAL!!!
PARTI YANG BERTANGGUNGJAWAB
PARTI UNTUK SEMUA!!!
TRADISI MEMBELA RAKYAT!!!
TIADA DUANYA DI DUNIA INI!!!
YANG BENAR BENAR MEMACU NEGARA YANG TERCINTA INI
KE MERCU KEJAYAAN
KEHARMONIAN
PERPADUAN
KEMAKMURAN
KECEMERLANGAN!!!

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH...
TERIMA KASIH,
BUAT SEMUA...
TERUTAMA SEMUA PENGUNDI PENGUNDI DI GALAS DAN BATU SAPI...
SAMADA YANG MEMANGKAH BN
DAN YANG MEMANGKAH YANG LAIN...
YANG TELAH MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB ANDA
DEMI UNTUK AGAMA
BANGSA
DAN NEGARA YANG TERCINTA INI!!!

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH
DAN
JUTAAN TERIMA KASIH!!!!!

TAHNIAH JUGA UNTUK SEMUA BLOGGER BLOGGER PRO KERAJAAN BARISAN NASIONAL!!!
TAHNIAH DAN JUTAAN TERIMA KASIH!!!!

Anonymous said...

Sdra Zethro, Nik aziz tak bagi ore asli tu gengam tangan sambil satu jari tunjjuk keatas masa akad. Takut nanti ore asli kata sokong 1Malaysia... haa..haa

Azizi Burn said...

syukur alhamdulillah kepada Allah SWT.Tahniah kepada rakyat Batu Sapi dan Galas.Tahniah kepada BN.
Kepada YB di Batu Galas dan Sapi,
tunaikanlah tanggungjawab anda sebagai pemimpin dengan penuh jujur dan ikhlas tanpa mengira kaum atau fahaman politik.
Kepada BN secara keseluruhannya, anda semua dari Pak Menteri sehinggalah ahli biasa,teruskanlah perjuagan anda membela kami rakyat biasa ini.

Tahniah BN..!!!

Azizi Burn said...

Ohhh..nak tambah..Tahniah dan terima kasih buat semua blogger yang meluangkan masa dan tenaga membantu memberi maklumat dan sokongan kepada BN di Batu Sapi dan Galas.Terima kasih...terima kasih..

Anonymous said...

Salam untuk semua.

Alhamdulillah... orang melayu sendiri telah menolah pas sebab tidur sekatil dan se selimut dengan peliwat dan geng babi yang menggadaikan agama untuk kepentingan politik sempit.

Tapi aku hairan sungguh... dan minta orang pas, blogger pas dan apa apa yang bersangkutan dengan pas tolong jawab ni:

DULU NAK JUAL PUTRAJAYA
SEKARANG TERGILA GILA KAT PUTRAJAYA

Memang haramjadah puak puak ni...dah kasi talak tiga pun nak rujuk balik. Muka tak tau malu (ni tengah marah ni macam filem ibu mertuaku!)

Kalau terima wang pas haram pangkah umno, maknanya orang pas yang telah banyak terhutang dan berhutang dengan kerajaan UMNO dan BN pun HARAM PANGKAH PAS!

BODOH PIANG PUNYA ORANG PAS.
PAKAI SERBAN TAPI GANAS
PAKAI TUDUNG LABOH TAPI GANAS.

MEMANG KORANG NI PENGGANAS!

TAHNIAH UNTUK PENGUNDI, TAHNIAH GAP, TAHNIAH SEMUA!

HIDUP UMNO
HIDUP BN!!!!!!

annonymous said...

Halhamdulillah and thanks so much to GAP and ALL pro-BN bloggers.