IKLAN BERBAYAR

Thursday, October 16, 2008

ANWAR BAPAK APA ?




SILA BERIKAN GELARAN YANG BERSESUAIAN DENGAN KETUA BADUT NEGARA ANWAR IBRAHIM. PEMBERIAN ANUGERAH INI HENDAKLAH BERSESUAIAN DENGAN APA JUGA SUBJEK DAN OBJEK YANG BOLEH DIKAITKAN DENGAN BELIAU. SEPERTI CONTOH AIR KOPI ADALAH MINUMAN KEGEMARAN ANWAR MAKA BOLEHLAH DIBERI GELARAN 'BAPA KOPI'...

42 comments:

Anonymous said...

anwar bapa pintu belakang

Pok Nik Klate said...

GAP..biar saya mulakan..

Anwar Ibrahim..BAPA SEKULAR

anak bapa saya said...

BAPA PROPAGANDA

Anonymous said...

Bapa PM (Pi Emm atau Pi Ehem-ehem)

916 said...

Bapa Bachul atau Bapa Pengecut (seperti kata Shattas)

bekas teh budak said...

BAPAK KOPI DANGDUT

lalalalaalala jauh di sana
lalalalala jiwa
nananananana mata
nanana kopi dang dut !

Anonymous said...

BAPA DEMO.

BAPA YAHUDI said...

hepinya Teresa Kok bila nanti ada lompat parti, rasanya berapa ekor babi lg mau dipanggangnya bagi melambangkan setiap seekor satu negeri ditawan macam yang dibuatnya masa menang PRU12..bagusla org melayu n islam teruskanla sokongan anda kepada pakatan rakyat,belum memerintah negara baru perintah negeri masing2 tuhan da tunjuk kelemahan dorang tapi malangnya org2 kita yg da taksub masi tidak percaya n mendewa2kan mereka.PAS kata nak buat negara berkebajikan,berkebajikan apa kalau di perak cukai pintu naik 5 kali ganda,ini menyusahkan…bila seks disedekahkan tiada siapa pun ulamak2 dr PAS bersuara,aiya takut MB Perak PAS jatuhka?Teresa Kok minta rendahkan volume azan di selangor mana exco PAS dalam kerajaan negeri?takkan duduk diam jer? lepasni Tuhan nak tunjuk korang bala apa lagi baru korang nak insaf?? nak tunggu bala besar,yahudi masuk Malaysia.dah sah2 anwar cakap tak mau negara Islam, mansuhkan DEB…DEB tu untuk siapa?untuk orang melayu tapi melayu yg jahil DEB ni dok sokong kata2 Anwar..sedar tak sedar kempen anwar sekarang lebih banyak mengutamakan orang bukan melayu daripada org melayu…

al-jubri lidah bercabang said...

Bapa KENTUT MASAM..

PEJUANG MELAYU said...

Anwar ni ...kita gelarkan

Bapak Penipu

GAP KEMBALI said...

ayo banyaknya..bapak kentut masam tu camana bau nye ya ?

HANYA NUAR JE YG TAHU

Panglima Perang Cyber said...

Sy nak tumpangkan sekaki sekali.

Bapa Jin .....ehh tak elok.

Bapa Mat Jenin..isk nanti Hj Hadi kata tiru gelaran dia.

Bapa Penipu ? tak sampai hati.

Apa yer??? oh satu gelaran baru aku ingat sesuai..

Bapa Sesumpah ok ?

Tak ok kita kita letak Bapa Saudara dan Bapa Mertua kira ok lah....


hahaha

Melayu - Kini said...

BAPAK PUTAQ BELIT ALAM!

Anonymous said...

bapa nurul izzah

anak g.a.p

Anonymous said...

yang ni semua lebih bersesuaian boleh digunakan untuk pelbagai keadaan, aku rasa:

BAPAK KLENTONG
BAPAK TEMBERANG
BAPAK BERHALA GERGASI
BAPAK PENGGADAIAN
BAPAK PIDATO KOSONG
BAPAK PENIPU
BAPAK PEMBOHONG
BAPAK BIADAP
BAPAK ANGAN-ANGAN
BAPAK TARIKH TERLAJAK
BAPAK JANJI SANA JANJI SINI
BAPAK MUNAFIQIN
BAPAK PRO-MURTAD
BAPAK NIK AZIZ
BAPAK HADI AWANG
BAPAK HUSAM
BAPAK MAKANAN ANJING
BAPAK PENYOKONG KAKI RABA
BAPAK TAMAN BABI TERBESAR
BAPAK GENG ANAK-BAPAK DAP

ish... bannyak sangat, malas aku pulak nak sambung.

sesiapa yang ada masa lapang tu tolong sambungkan lah ye?

Piggy Singh said...

Bapak segala ular

Anonymous said...

BAPA GAY Harakah..kah..kah..kah

-Cc

Anonymous said...

Bapa mat jenin

megat said...

aku selalu sembang dgn member pkr..aku gelar mamat ni
'BAPAK HANG'

bapak borek anak rintik

Anonymous said...

Kamu suma sangat bingai.... Itu pun talak tahukah ? Ini punya soalan pun manyak susah Kah ? Cuba rujuk Kamus Dewan, Anwar bermaksud BAPA KENCING.

Anonymous said...

BAPAK SUNTUTT...
BAPAK AGEN YAHUDI..
BAPAK RASUAH...
BAPAK STORE KUNYITT...

QasehNuryz said...

dia bapak nurul izzah ekekeke;)

GAP KEMBALI said...

haha...wei macam2 gelaran diberikan kepada bapak ya..mesti budak2 pkr mengangis teresak-esak melihat pengiktirafan sebegini rupa kepada bapak..

isk isk isk..

al-jubri lidah bercabang said...

aku tak puas hati lagi,

Bapa DAJAL
Bapa YB JOSEPHINE (dah jadi arwah)
Bapa TERKINCIT

916 said...

Laa..

Anwar kan bukan PM lagi (hatta Tun sekalipun)

Dia Tun TPM.. hehehe

Oleh kerana Anwar tak kan jadi PM dan bukan bekas PM..

Kita bubuh sahaja Bapa Izzah.. hahaha

Sedingin Salju said...

Ha, bapak Nurul Izza lah encik. Depa kata Nurul Izza tu cun encik. Ada betoikah encik? Aku pernahlah dengak suara dia beberapa kali, aku rasa, elok jadi pengalihsuara pegang watak Doraemon atau pun Shizuka. Sesuai suara dia tu.

abe MIE 'TERJAH' said...

laaa...

Anwar Ibrahim adalah bapa kemerdekaan kepada Cina dan India (HINDRAF)...

amacam setuju tak???

oraittt..

Demang Lebar Daun said...

Assalamualaikum GAP,
Berkenaan mesj yg sudara tinggalkan dlm blog saya; email saya: cheguman@yahoo.com

Anonymous said...

BAPA PALKON....

GAP KEMBALI said...

demang

ok dah reply

odieneology said...

aku pun nk join letak gelaran untuk bapak orang nih.

aku nak bg gelaran bapa peliwat. abes bontot anak jantan orang disuntutnye.

so anwar ibrahim BAPA PELIWAT!
sape sokong?? angkat tangan!!ops!!jgn angkat tangan macam BAPA PELIWAT da ar...

PM said...

Bapa Anti-ISA
Bapa Backspace
Anak angkat amerika

Che Moq said...

Cheh...apa la bagi nama busuk2..bagi la yang internasional ckit..

Nama Sebenar Dia :-
Melayu : Anwar Ibrahim
Mongolia : Almantatuya Shaaribuntut
Cina : Quat Bon Tot
India : A.Rajliwatkanth
Jawa : Wak Jubur

Gelaran dia kalau jadi PM :-

The goatfather (bukan godfather)
a.k.a Bapa Kambing

braveiron said...

BAPAK TORAK, BAPAK CARI KATAK

chekamala said...

paklah BAPAK TIDUR

chekamala said...

maksumnya paklah....
ekekekekke

Anonymous said...

ANWAR BAPAK NAZMI SONGKOK TINGGI

Anonymous said...

KEPALA BUTUH GAP....

dhomirhahs said...

anwar bukan bapa lagi ... dia dah tahap DEWA !!

x caya pi Batu Caves ..

Sedingin Salju said...

Eh tak habeh lagi gelaran? maha firaunlah kalau gitu encik.

Anonymous said...

anwar bukan bapa laaa tapi BAPOK!!!

Anonymous said...

Apalah korang nie tak ada kerja lain dah ke...
mencaci..mencarut..menghina...
Sedih aku tengok... Sesama bangsa pulak tu...
Bangsa lain ketawa je tengok gelagat bangsa kita nie....