IKLAN BERBAYAR

Friday, October 3, 2008

MELAYU PAKATAN SEMAKIN KHURAFAT..




permintaan aku..kalau boleh dibawah gambar besar 40 kaki anwar itu TOLONG LETAKKAN COLOK DAN KEMENYAN..KALAU BOLEH DENGAN BUAH OREN,KUIH APAM DAN NENAS..OH JANGAN LUPA KAIN KUNING..mana tau ada kedapatan penyokong pakatan yang akan mendewakan gambar ini untuk meminta nombor ekor..nama pun dah matching..dato seri...latok latok kasi lombor latuk !
mungkin sambutan thaipusam di batu caves nanti bolehlah di arakkan sekali gambar anwar ini menaiki ratusan anak tangga kuil di batu caves...dan yang paling layak memikul KAVADI ANWAR ini perlulah melayu yang berbadan besar ..manusia paling sesuai kalid ibrahim..
teruskan lah lagi wahai melayu pakatan rakyat..apa juga cara untuk menyesatkan akidah kamu demi anwar..APA KATA LEPAS INI BUAT KUIL ANWAR PULA ?

8 comments:

Pok Nik Klate said...

Gamaknya inilah bakti terakhir penyokong Anwar..macam patung pahlawan di Tugu Nrgara. Sebab apa lepas rakyat akan melupakan terus Anwar Ibrahim.Rakyat tak akan kenal lagi. Jadi molek le jugak..sekurang-kurangnya boleh kita beritahu anak cucu kita nanti..kalau2 lalu depan patung..inilah kamal attartuk Malaysia atau sekurang2nya kita beritahu inilah manusia pembohong dan pendusta WAHID di Malaysia. Tak tahu la pulak kalau2 Tok Guru Nik Aziz pun nak bina jugak satu patung Anwar depan Kelab PAS di Kota Bharu..
Demo2 ni mana dah tahu halal haram dan hukum hakam..Khurafat tak khurafat tak ada pun dalam istilah perjuangan mereka..membujur lalu melintang patah..dodol ke, bah kut teh ke..samsu haram ke..bantai aje..

Dunia dah akhir zaman..

Amz CamPro said...

betul tu...aku sokong..layari blog aku...amzcampro.blogspot.com

Sedingin Salju said...

La, apa sudah jadi oi? Ni sampai buat patung replika pulak. Aiyo, jatuhlah imej agama islam nanti.

Anonymous said...

BIASALAH HINDRAF SAYANG KAT NUAR..

Sedingin Salju said...

Wah, ada orang marah. Nak ajak kita membezakan antara gambaq dan berhala. Gambaqkah berhalakah, yang membazir sampai RM 5000 tu apahal? DSAI sebagai seorang islam, kenapa tak jalankan dakwah kat depa semua ni?

Setahu saya yang bukan islam ni, rumah orang islam tak boleh ada patung kan? kalau ada, malaikat tak masuk. Gambar pun sama. Kalau salah, betulkan.

Apakah tujuan mereka adakan replika sebegini mahal? Apa jasa DSAI? Sekadar nak memporak-perandakan negara itukah jasa yang harus dikenang? Tunku Abdul Rahman pun takdak replika sebegini hebat. Tugu itu bukan mewakili sorang, tugu negara itu, mewakili keseluruhan pahlawan yang berjuang mempertahankan negara kita. Ini, pasai satu orang, sanggup habiskan lima ribu. Gila betoi.

GAP KEMBALI said...

pok nik klate
akhir zaman sudah menunjukkan tanda

amzcampro
ok cun..mari sahut blog amz

sedingin salju
baru tau melayu pkr gila ? tu pasal gap keluar pkr

gotahlantun said...

Salam.. Teringat masa DSI jadi boss ABIM tahun 80an.. Bukan main bagus lagi...Dialah idola belia Islam masa tu... termasuklah eden. TAPI kini!?.. MassyaAllah!!!.. Apa nak jadi dengan DSI ni!.. Semacam tak percaya...DSI dah berubah disebabkan KUASA dunia...perbagai perkara yang tak bagus dimata dan dihati..dihalalkan..Bawa2 mengucap DSI.. kembalilah kejalan yang terdahulu..LOTEHLA.. DEN KALAU DSI TAK BERUBAH ...KUASA TAK MEMBAWA KEMANA2..AMALAN KITA YANG AKAN MEMBANTU..AMIN....

PaKMie said...

Salam ...

http://pakmie.blogspot.com/2010/06/ancaman-hizbu-tahrirhtterhadap-ahli.html


Asalamualaikum, salam perjuangan.