IKLAN BERBAYAR

Wednesday, December 3, 2008

GEMPAR ! PERTEMUAN SULIT ANWAR DAN CHUA SOI LEK !

handphone gap berbunyi. sms diterima sekali lagi daripada seorang ahli parlimen PKR. ' gap please check your email, tq'..ringkas dan padat kandungan sms daripada informer tersebut.dalam hati gap sudah membayangkan ISU2 PANAS YANG PASTINYA MEMBABITKAN KEPALA PENGGADAI MELAYU ANWAR IBRAHIM !


ahh tengah dok layan chanel ESPN gap tinggalkan. buka laptop dan satu unread message dalam inbox belum dibaca..hahaha..berentap lagi gap dengan PKR. semalam azmin ali bukan main menggelabah menangkis dakwaan gap, kali ini masuk lagi satu cerita...


satu persatu email panjang gap baca.rupa-rupanya drama politik antara anwar dan chua soi lek bermain di depan mata.pertemuan sulit dilakukan 2 minggu lepas antara dua ahli politik yang semakin terdesak ini. seorang terperangkap dengan mainannya sendiri dan seorang lagi dianaktirikan oleh presiden parti nya sendiri.masing2 mahu melepas tengkok.apa cara aku perlu lakukan demi mengembalikan imej politik .
rangkap terakhir email kiriman pimpinan tertinggi PKR itu menulis ringkas ' GAP ANWAR SUDAH HILANG ARAH.KEMARUK POLITIKNYA SUDAH SETARAF MELAMPAU.GILANYA MENGGADAI SEGALA HAK ISLAM DAN MELAYU SUDAH MENCAPAI TAHAP KEMUNCAK..TAHAP GILA KUASA ! DO YOUR JOB GAP.TQ '..


HINA KETUANAN MELAYU.SAH ANWAR DIBELAKANG CHUA SOI LEK !


minggu lepas timbalan presiden MCA yang baru dato seri chua soi lek atau bekas pelakon DVD telah mengeluarkan kenyataan menghina ketuanan melayu.kata bekas pelakon dvd ini ketuanan melayu sudah tidak lagi relevan dalam senario politik sekarang..baginya segala yang ada perkataan melayu itu kotor dan jijik belaka. chua soi lek kini menjadi kit siang ke 2.

gap merasa hairan mengapa seorang timbalan presiden sebuah parti BN mampu mengeluarkan satu kenyataan yang cukup senada dengan konsep pembangkang.kalau anwar,kit siang,karpal,erdogan dan pakatan rakyat sering mengatakan bahawa ketuanan melayu sudah tidak relevan maka itu tidaklah menggusarkan tetapi bagi seorang yang dalam hirarkinya boleh mendapat balik jawatan dalam kabinet seperti soi lek ini amatlah memeranjatkan sekali.


DISEBALIK PENGHINAAN CHUA SOI LEK.

rupa-rupanya mengikut sumber chua soi lek telah mengadakan PERTEMUAN SULIT dengan anwar di salah sebuah cafe terkemuka di mount kiara di sri hartamas. pertemuan yang diadakan 2 minggu lepas hanya dihadiri oleh mereka berdua dan ditemani oleh beberapa pengawal anwar. perjumpaan empat mata itu berlaku sekitar jam 10 malam dan ianya adalah atas inisiatif kedua2 belah pihak.

AGENDA ANWAR DALAM PERTEMUAN SULIT DENGAN SOI LEK


di pihak anwar beliau kini mendapati dirinya sudah makin terhimpit dengan game politiknya sendiri. penghapusan ketuanan melayu yang selama ini diteriakkan di seluruh negara mengikut kabaran pasukan risikan pkr telah memakan diri sendiri. damage control yang dilakukan tidak boleh disembuhkan dalam masa yang singkat.

maka strategi 'pusingkan isu' dilakukan. apa maksud 'pusing isu' itu gap ? tak lain anwar perlu kembali menjadi hero melayu hero islam. kenyataan di perhimpunan stadium malawati UNTUK MENGEMBALIKAN IMUNITI RAJA2 MELAYU telah dimainkan semula. wan azizah menjadi 'joyah' atau tukang mulut becok dari pihak wanita menceritakan keinginan PKR mahu mengembalikan imuniti raja2 melayu.


lebih teruk lagi apabila peguam anwar sivarasa kabarnya 'DIPAKSA' untuk membacakan ikrar taat setia pkr untuk menjaga islam dan ketuanan melayu ! hahaha..sumber lagi menambah muka sivarasa berubah menjadi putih apabila di arahkan oleh anwar. mana kan tidak berubah wajahnya si sivarasa bila diarah untuk taat kepada islam dan melayu padahal moto hidupnya adalah agenda perjuangan liberalis dan hak sama rata !
INILAH GAMBARAN SEBENAR BETAPA KACAU NYA JIWA ANWAR MENDEPANI ISU..BERSERABUT,OTAK SEMAK DAN TERUS SEMAK DEK PERMAINAN 'POLITICAL ANIMALNYA' SENDIRI kata sumber.habis semua di arah buat u turn. nasiblah tidak dipaksanya sivarasa membaca doa pembuka majlis !!!!!


AGENDA CHUA SOI LEK DALAM PERTEMUAN SULIT DENGAN ANWAR

bekas pelakon dvd ini mempunyai masalah besar dengan presidennya ong tee keat. chua soi lek mengetahui beliau bukanlah sparing partner tee keat dan kombinasi mereka berdua ini dijangka tidak berpanjangan. nasib lee lam thye dan kerk kim hock dalam DAP mula menjadi igauan.namun di hati soi lek beliau amat mengetahui bahawa tee keat amat sukar 'cuba-cuba' mengikut nada kit siang dengan menghina melayu.


malah soi lek berpendapat hanya dengan sokongan akar umbi MCA sahajalah yang mampu mengimbangi kuasa penuh ong tee keat dalam parti MCA.


namun apa cara untuk menjadi hero perlu difikirkan.. ahh kenapa aku lupa sejarah parti sendiri bisik soi lek. sedangkan lim ah lek yang dibenci oleh diktator MCA liong sik pun berupaya ditumbangkan. peristiwa pembelian nanyang dan sinchew menjadi senjata utama lim ah lek ketika itu.lim ah lek berjaya mengajak satu kumpulan besar ahli MCA seluruh negara membantah pengambil alihan 2 akhbar tersebut. maknanya dengan bermain isu sensitif sahajalah jalan penyelesaian mengatasi kemelut beliau dengan ong tee keat.


apa isu perlu aku main bisik hati kecil soi lek. lampu sudah bernyala di kepalanya..apa lagi kalau bukan ketuanan melayu! inilah menu politik paling popular di malaysia ! paling popular dimata cina mata india dan mata anwar ibrahim.inilah isu yang boleh menjadikan aku hero sama seperti theresa dan kit siang !

ya mari aku kacau melayu,mari aku gugat rasa sensisif mereka. ya dengan cara ini tercapai la impian aku menjadi menteri dalam rombakan kabinet nanti, dan di mata ahli MCA aku pejuang demokrasi .yang pasti tee keeat pasti menggigit jari !maka soi lek dan anwar menjadi kombinasi.


SATU PANGGILAN TELEFON MEMADAI.. SIAPA DATO SOH CHEE WEN ?

soi lek : hallo fren..kasi saya satu appoinment dengan anwar boley ka ?
dato soh : aiya kawan..anwar pun mau jumpa sama lu la !

dato soh chee wen pernah menggegarkan dunia bursa saham tidak lama dulu. skandal kerugian berjuta2 saham masih di dalam kes mahkamah. namun selepas anwar bebas dato soh chee wen merupakan orang cina ke 2 selepas tian chua yang menganggotai kelab tukang kipas di rumah no 1 jalan setiamurni 1. tak kira masa siang dan malam dato soh sentiasa berada di sisi anwar. hanya pada waktu solat jumaat sahaja beliau tidak dibenarkan masuk masjid kalau tidak tugas katib pun diambil alihnya demi menunjukkan kesetiaan kepada anwar.


dato soh chee wen merupakan pakar strategi politik kepada bekas presiden MCA ling liong sik.beliau juga merupakan rakan niaga yang aktif bersama anak presiden MCA iaitu ling hing liong.dato soh chee wen melihat anwar sebagai future prime minister, anwar perlu kan wang maka aku beri dia wang.

kini dato soh menjadi orang penting anwar. beliau merupakan back up financial anwar,back up financial PKR,backup financial pejabat PKR negeri,backup financial dengan memberi gaji bulanan pemimpin PKR dan AMK pusat !bagaimana kenyangnya kepala erdogan husam musa dibiayai oleh towkay cina andrew leong begitu jua lah anwar mendapat dana daripada dato soh ! tidak lupa juga betapa kayanya dato soh membiayai portal malaysiakini !satu web yang terang2 memperjuangkan artikel 11 !


dato soh chee wen melihat peluang menemukan anwar dan soi lek merupakan satu political mileage terbesar dalam hidupnya.peluang kembali aktif bisnes makin bersinar.akhirnya pertemuan dua ahli politik terdesak ini di lakukan. aku anwar jadi hero melayu dan kau soi lek kasi hantam melayu, nanti depan mata cina kau lah hero. WIN WIN SITUATION. kita saling mempergunakan sama sendiri.

haha..dua ahli politik terdesak ini gelak ketawa di cafe mount kiara.gelaknya bagai orang kaya yang baru dapat harta ! anwar menepuk2 bahu soi lek. ok dato kita jalankan tugas kita kata2 terakhir soi lek kepada anwar.
PERJANJIAN SULIT DIPERSETUJUI

perjanjian dimetrai di cafe mount kiara.sama lah perjanjiannya diantara anwar dan yong teck lee.lokasinya sama dan agendanya turut sama bantai melayu !maka berlakukan penghinaan untuk kesekian kali kepada bangsa melayu. satu demi satu pihak2 berkepentingan cuba menggugat hak bangsa.
kini chua soi lek sudah menjadi budak suruhan anwar.meneruskan tradisi kurang ajar kepada melayu.anwar yang gila akidah politiknya sudah boleh berbangga kerana kaedah political animalnya semakin berjaya.walaupun dihatinya sudah lama mengatahui hati melayu sudah lama terluka ! arrgg peduli apa bisik hatinya.


WAHAI MELAYU
MASA DENFENSIF SUDAH TAMAT
HENTIKAN SEGALA PENGHINAAN TERHADAP HAK AGAMA HAK BANGSA
MARI BANGKIT KITA AJAR PETUALANG BANGSA


SIAPA DIA
DIALAH ANWAR DAN KONCO-KONCONYA

SIAPA YANG AJAR HINDRAF BIADAP DI PAGI RAYA ? ANWAR JAWAPANNYA

SIAPA YANG AJAR THERESA KOK MENGHINA ISLAM ? ANWAR JAWAPANNYA

SIAPA YANG AJAR KARPAL BIADAP PADA RAJA ? ANWAR JAWAPANNYA

SIAPA YANG AJAR KIT SIANG BIADAP TERHADAP RAJA MUDA ? ANWAR JAWAPANNYA

SIAPA YANG AJAR DR XAVIER HINA DASAR PENDIDIKAN ISLAM ? ANWAR LAH JAWAPANNYA
SIAPA YANG AJAR CARBURATOR DUNG BUKAK SELUAR MASA KONSERT PROTES ? ANWAR LAH JAWAPANNYA


GAP CABAR CHUA SOI LEK UNTUK MENAFIKAN PERTEMUAN INI !

50 comments:

QasehNuryz said...

perh...entry yg sungguh menerujakan utk d baca! bongkar lg GAP

odieneology said...

GAP,
sy rase gap da boleh wat novel berdasaekan artikel ni..mesti laris macam pisang goreng panas. papepun, good luck! semoga segala tulisan gap dapat membuka hati-hati yg bebal nak menerima kenyataan.

SYABBAS INSP. SAHAB!!

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

gap satu speakulasi yang terbaik. tk dan tahniah.

moga misi dan visi kita nak main ikut gendang anuar iaitu kontroversi, sensasi, speakulasi dan mendahului blog lain dalam buat entri human interest akan jadi realiti.

hidup gap dan pakatan kita untuk negara tercinta.... malaysia perkasa.bila tok shaberry nak kasi peluru dan bom maklumat berantai yang nak matikan langkah anuar dan geng desperado ni?

LEKIR said...

Assalamualaikum Gap,

Lekir nak tanya soalan

Jika Gap ada info

Kenapa GGMM seolah-olah menyokong Anwar?

Kenapa Pkr sekarang mainkan isu untuk kembalikan imuniti Raja-raja Melayu?

Hangpa Kata Hangpa Terar said...

Salam,

Terima kasih diatas daya usaha
sehingga perkara pertemuan sulit Anwar dan Soi Lek ni dapat dibongkarkan.

Medan Info Kita said...

GAP,

bersama sama kita selongkar..!

http://medan-info-kita.blogspot.com

Che Moq™ said...

salam,

Gap, chua soi lek mesti berani menyahut cabaran utk mengaku dia jumpa anwar..bukan urusan politik tapi pemeriksaan juburinya..hehe..

PENDEKAR said...

ok ler tu bukan die buat hubungan sulit pon.... hohhohohooo

teruskan bro! berprinsip.

MeeT uNcLe sHaH said...

bukan satu spekulasi

satu kontroversi...

kita perangi

nuar berahim/ mr skandal

lepas tu kita tgk siapa yang akan tersepit!!!!

Panglima Perang Cyber said...

pendedahan memang berapi....tahniah


kami sokong apa jua pendedahan untuk halang Anwar !!!

biar dia mati kehausan nak jadi PM..

pengkhianat tidak harus diberi tempat..


dihantar dari - airport klia

aKu DaRaH aNaK MaLaYsIa said...

ape agaknya habuan c soi lek ni???

hehehe..

menteri terlebih sihat kot!!!! hahaha!!!

nuar berahim da cukup 'perjuangan' ko membakar orang melayu!!!

nantikan, peperangan harus dimulakan!!!

GAP KEMBALI said...

SAHABAT SEPERJUANGANKU SEKALIAN

PENDEDAHAN YANG LEBIH MENGGEMPARKAN AKAN MENYUSUL NANTI !

group kita sedang diperhatikan oleh petualang melayu, mereka memandang jiwa perjuangan anda dengan penuh rasa kesumat dan dendam.

manakan tahu hasil sedikit usaha kita ini akhirnya ANWAR PKR DAN PAKATAN RAKYAT BERKUBUR !

ingat janji tuhan tetap akan memberi ganjaran walau sezarah pun tindakan tuan2 pertahankan agama dan bangsa !

apa yang kita lalui ini bukan permainan. yang diperlihatkan di depan mata kita adalah ujian.

iman sebesar zarah pun tuhan akan membalas syurga..inikan pula perjuangan mempertahankan agama NYA.

terus terus dan terus henyak mereka demi islam demi bangsa demi negara !

Pejuang Bangsa said...

Tahniah bro !! bongkar lagi ttg AnwaR Ibrahim pengkhianat Melayu !! biar semua orang melayu sedar ttg siapa yg pijak bangsanya sendiri...

Anonymous said...

tahniah gap kan ku forwardkan post ni seantero kawan2 melayu ku x kira bn ka pr ka.

anwar ibrahim pun sepatutnya dicabar pasal pertemuan sulit ni.

hahahahah....

Al Haadi said...

saya setujun gan Che Moq

"bukan urusan politik tapi pemeriksaan juburinya..hehe.."

irhs said...

Mereka berdua ada "common interest" - seks. Saya pun pelik rakyat Malaysia sekarang. Orang yang dah terlibat dengan skandal seks masih lagi disanjug dan didewakan. Dunia akhir zaman.....

Anak Melayu said...

Tahniah bro....
Jika benar perkara ini berlaku....
kita mesti pastikan pakatan rakyat berkubur...
Lawan tetap lawan...

Anonymous said...

nie blog pro UMNO nie ....

TAMING SARI said...

Salam,

Harap Chua Soi lek tidak sampai buat laporan polis.

Tak pun kena bersumpah pula.

Petemuan sulit ngn Al-Juburi ni selalunya membawa adegan2 yang tidak patut didengar.

Alahai Chua, patutlah ko beriya-iya.

Dah jumpe si lidah bercabang rupanya.

Ikhlas
empayar-malaya.blogspot.com

Anonymous said...

GAP kembali....? kalau nak benar-benar bongkar kejanggalan bangsa melayu GAP bongkar lah diri GAP terlebih dahulu......Yang Senang lenang tapi hasil dari mana? ALLAH sahaja yang tahu

abg jambu said...

agaknya anwar ajak soi lek main buntut kot..tp soi lek ske girl..anwar ske laki lembut..awww

Demang Lebar Daun said...

Tahniah GAP.

Lekir, Ketuanan Melayu berpaksi pada raja-raja melayu. Oleh itu pembelaan ke atas institusi beraja adalah asas perjuangan melayu. Saya lihat dalam artikal tadi GAP sudah jelaskan bahawa Anwar sengaja menggunakan isu raja-raja bagi menarik semula sokongan majoriti orang melayu yang makin benci pada PR.

Jangan kita lupa bahawa bukannya UMNO yang kalah dalam PRU12 sebaliknya parti komponan BN yang bukan melayu yang kalah teruk!

Berdasarkan fakta di atas, maka persamaan perjuangan GGMM dengan Anwar adalah satu kebetulan.

(pandangan peribadi)

sangtawal said...

selain dari itu..
adakah perjumpaan mereka berkisar kepada pembelian viagra atau produk jamu terhebat masakini?

setelah menconteng arang dan memalukan profesion kedoktoran dan kementerian kesihatan dengan isu videonya...kini dia kembali dengan isu baru pula...mimik muka dan gerak bibirnya sewaktu bercakap membuktikan bahawa ungkapan lim kit siang II oleh GAP untuknya adalah wajar....

tahniah gap!!!...teruskan usaha melawan pengkhianat dan musuh negara!!!

PENA MINANG said...

Tahniah GAP. Macam mana ko bleh dapat berita cam ni eh??? Hebat ko kalah FBI plak.

Apa-apa hal pon mari kita sebarkan kepada rakyat orang yang jadi penderhaka dan pembelot kepada bangsa Melayu dan Umat ISLAM.

ALLAHUAKKBAR!!!!!

alluqman said...

Tahniah...

Kalau nak tengok tempat melayu jual melayu, pi kat singapura.

Kalau nak tengok tempat melayu bunuh melayu, pi kat petani,thailand.

Usaha lagi GAP....

Pak lebai bukan tau sangat politik anwar ni. Depa duk kira tak sokong PAS ja, kapiaq. Depa tak tau sokong PKR boleh jadi apa??.

Sejarah melayu.
Ada segolongan orang tua-tua kita dahulu mengadakan solat hajat secara beramai-ramai di kawasan lapang, memohon pertolongan Allah agar pihak tentera Jepun masuk Melaya.
tak percaya!!!! tanya orang lama, ada yang duk hidup lagi.
Bila kita dengar cerita ni, lawak kapcai la juga.

La ni ada kut geng yang macam tu...

kudabesi said...

pertahankan orang melayu dari permainan politik yang akhirnya menjerut kita sendiri..

bongkar bro..

Arjuna Cinta said...

ha3...let us fite 4 Melayu,UMNO N Islam 4 eva

Anonymous said...

Ala, dia kan doktor. Doktor kalu, misti la 'cucuk'.

Exception2008 said...

Yeah!! Aku dah tau siapa dalangnya pencemar maruah raja-raja melayu...
Teruskan pembongkaran. saya sokong 200%!!

Exception2008 said...

Bongkar lg, biar sedalam 7 kaki dlm tanah... Biar terpaksa membuka keranda yg penuh dgn mayat busuk... Sebusuk-busuk mayat, busuk lg agenda Anwar ni.

Dr.Sid said...

GAP - kau memang macho gler!!!aku follower terbaru kau. hidup GAP!!

http://writtenbyhim.wordpress.com/

GAP KEMBALI said...

saudara sekalimah ku

game pakatan game anwar cukup merbahaya. kita sebenarnya tanpa disedari menjadi pejuang2 kebangkitan islam dan bangsa di negara tercinta ini.

pengorbanan saudara2 ku bersengkang mata mempertahankan islam dan maruah bangsa cukup megharukan.

namun tugas kita belum selesai selagi anwar dan pakatan tidak dihapuskan !

meletakkan islam dan maruah bangsa ditempat yang sebenarnya adalah matlamat KITA !

TERUSKAN PENENTANGAN..

PERCAYA KATA GAP..CUKUP RAMAI MEMBACA MENILAI SEMANGAT ANDA !

LEKIR said...

Assalamualaikum Gap,

Sebagaimana yang kita ketahui Anwar lebih perlukan undi bukan Melayu daripada undi Melayu

Buktinya sokongan Anwar secara terang-terangan kepada Hindraf dan tindak tanduk Anwar dan Khalid yang lebih Pro kepada Cina

Oleh sebab itu cara yang boleh digunakan untuk menarik pengundi-pengundi bukan Melayu kepada Pkr ialah dengan cara membangkitkan isu-isu perkauman.Bila UMNO melatah dan membalas isu itu dengan sikap perkauman melampau bukan Melayu akan benci kepada UMNO dan BN dan beramai-ramai mengundi Pkr dan Dap yang akan beri keuntungan besar kepada Anwar

Jika ahli-ahli BPN bersikap perkauman melampau ia hanya akan menguntungkan Anwar

LEKIR said...

Assalamualaikum Gap,

Lekir menggalakkan ahli-ahli BPN membela Agama dan Bangsa tetapi tidak setuju jika ada di antara mereka yang bersikap perkauman melampau yang boleh mencetuskan ketegangan dan permusuhan antara kaum yang mana ia akan beri keuntungan besar kepada Anwar(kerana BPN dilihat sebagai pro UMNO dan BN).

Ia bagaikan nila setitik rosak susu sebelanga

Iaitu jika ada sebuah blog ahli BPN yang bersikap perkauman melampau maka semua ahli BPN akan dicap begitu juga

Pok Nik Klate said...

The mother fucker teams up with the sodomist...What the heck!!! Melayu..sedarlah diri sekarang..biarlah si Zaid mampus dengan labu-labunya. Allah swt menjadikan sesuatu dengan pelbagai hikmah..ini Pok Nik cukup nyata dengan nyata dan jelas.

Maka bila berlaku situasi politik sebegini dengan UMNO "seakan" lemah,BN "seolah-olah" terkontang kanting, maka keluarlah yakjuj dan makjuj menonjolkan diri masing-masing sambil cuba menyeleweng manusia. Maka ada segelintir manusia yg terpedaya manakala yang lain tetap teguh dan setia. Yakjuj dan Makjuj ini adalah Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Chua Soi Lek, Zaid Ibrahim..kononnya membawa perubahan kpd Malaysia..sama rata..dan persetankan apa yg telah tertulis dalam Perlembagaan.

Maka terpedayalah mereka2 spt Husam Musa, Salahuddin Ayub, Tok Guru Nik Aziz(setelah di nasihati Husam) tetapi Alhamdulillah, TG Nik Aziz beransur sedar setelah anakanda2 beliau sentiasa membetulkan konsep pemikiran politik Nik Aziz..

Yakjuj dan Makjuj inilah saban hari dan saban mempunyai peluang akan menyalak idea2 menghapuskan ketuanan melayu sambil mengharap ada manusia2 durjana bernama melayu yang akan terpedaya.. Ingatlah kebenaran akan terserlah jua.. Melayu sedarlah segera akan bahana dan penangan Yakjuj dan Makjuj ini yang akan membawa kebinasaan yang maha dasyat kepada ISLAM, MELAYU DAN MALAYSIA AMNYA..

Zaid Ibrahim..Org2 Kelantan are not tired of you but we are a bit dispointed with you..Malu aku nak tengok muka Zaid Ibrahim bila balik ke istana beliau di Pasir Hor, kota Bharu.

AbgTuah said...

Salam Tuan GAP syabas diatas pembongkaran dan pendedahan ini. Kita ada lagi satu masalah,

Blog ini menghina Islam, kita perlu perangi blog ini,

http://surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html

Sumber diperolehi daripada ahli BPN FAZRULLs

Kepada Lekir, syabas kerana memberikan idea dan ulasan yg amat positif.

GAP KEMBALI said...

makin ramai dan makin ramai

2 ahli majlis MPT pkr sudah menghubungi gap menyatakan kekesalan game politik anwar. mengambil 'bekas' pemimpin yang sudah tidak laku diangkat menjadi hero baru pkr.

zaid,tan yee kew MCA WANITA dll kini dijulang.

melayu pkr yang 10 tahun berjuang semakin dipinggirkan.

takpe la.makin ramai melayu pkr sudah sedar dan tunggu sesuatu yang menggemparkan pasti berlaku !

musuh utama kita dalah anwar PKR.hancur mereka maka hancurlah pakatan rakyat !

tumpukan serangan kepada anwar dan pkr !

basic 2009 said...

kalau ikut logik dalam agihan DEB tu - orang Melayu sepatutnya dapat lebih dari 30% sebab biasanya kalau kita target 30% kita dapatlah 15% atau 8%.

tapi kalau kita target 50% atau 80% - barulah dapat 30%. ni macam dalam exam - kalau kita target A++ dapatlah A, kalau kita target A dapatlah B, kalau kita target B dapatlah C, kalau kita target C dapatlah D.

nampak tak dia punya kaitan???

so saya cadangkan orang Melayu dapat 90% atau 99% agihan DEB ni - jadi mungkin 30% ni dalam genggaman nanti.

go to hell dengan Chua Soi Lek ni!!! dah diberi kerakyatan tahun 1947 & 1956 - sekarang kuasai ekonomi, nak hapuskan ketuanan Melayu pulak

dah diberi betis nak peha, dah diberi peha nak tu pulak!!!
pirahhhhh!!!

basic 2009 said...

Lawan tetap lawan...

kita mesti pastikan Pakatan Rakyat ni berkubur sekarang juga sebelum Pilihanraya Umum 2013 nanti...

jom kita baling kasut busuk ramai2 kat Anwar kalau di ceramah di Kuala Terengganu nanti!!!

Tahniah GAP ....

TebuHitam said...

bongkar dan terus bongkar....
biar terlondeh segala agenda sulit mereka.
Tahniah GAP.

Bawal said...

Good Stuff...

sama-sama kaki seks...

Anonymous said...

keep it up....jgn undur demi ank bangsa dan agama ALLAH..

Anonymous said...

GAP..apa la bangang sgt korang ni...klu nak kutuk anwar pon chek la dulu kredibiliti die. ni akal pendek sgt. satu malaysia bahkan dunia pon dah tahu performance die baik dr personaliti sampailah ke ketokohan die menguruskan ekonomi dari segi menurut perundngan islam. Cuba ko tengok kes rasuah dia? bawak mahkamah x cukup bukti, di taja oleh amerika, bawak mahkamah x cukup bukti, tuduhan bodoh tentang duit dia yg byk dlam akaun kat luar negara, siasat x cukup bukti. kes liwat dia, x yah cakap lah, mmg x cukup bukti. kebanyakan kes die bawak mahkamah dia saman, menang. Selangor lantik die jd penasihat ekonomi untuk negeri selangor, Mahathir kata Anwar tak tau sgt tentang ekonomi, YG MAHATHIR PUNYE BODO DAN BENGAP pi lantik die jd MENTERI KEWANGAN dulu buat ape? kan ke bodo namenye tu. dah tau orang tu tak tahu ekonomi wat pe lantik dia pegang portfolio tu. BETUL TAK.? tu lah ALLAH bg kite akal suruh pikir tp dlm blog ni ramai yg bengap dan bebal lah. jgn percaya bulat2 ape yg org cakap. DENGAR, FIKIR, PERTIMBANGKAN, then baru buat keputusan. dalam mahkamah ni walaupun terdapat campurtangan pihak eksekutif tetapi apabila terdapat bukti yg kukuh dan peguam yg handal sure menang punye. apa yg x puas hati lagi. bab kes anwar jumpa soi lek? alahai GAP dia nak jumpa sapa pon peduli ape? stakat nak tabur fitnah tu amat2 senang betul tak GAP? ko tak takut ke fitnah? fitnah ni kalu sesuatu tuduhan, takde bukti kukuh selagi itu lah namanye FITNAH. itulah beza antara fitnah dari UMNO dan tuduhan dari PR. fitnah dari umno ni kosong, x berisi. Tuduhan dr PR ada bukti dan fakta. klu tuduhan tak benar apa takut SAMAN je lah. Betul tak? Aku jamin sure menang punye...ini takut pasal tuduhan tu memang betul. hahaha. tolong la jgn bengap sangat pada sesapa yg pro umno ni. please aku ulang jgn jdi bengap...nnt aku smbg lg. bleh kn? jgn sekat plak...klu sekat jgak, mmg aku dah jangka dah pon. hahaha puas hati aku. ajar orang babal mcm korang nih.

Anonymous said...

salam....saya nak tegur sket..saya bukanlah PKR@PAS@UMNO..sy hanyalah rakyat malaysia yg merasa bertanggungjawab utk menegur saudara..sebelum tu saya nak minta maaf andai saya terkasar bahasa..cuma saya tak berapa gemar dengan ayat2 yang dikeluarkan oleh saudara...bahasa yang digunakan oleh saudara bagi sya terlalu kasar..sya tahu saudara anti pkr..tapi inikah cara terbaik untuk meluahkan perasaan xpuas hati tu??dengan menggunakan ayat2 yang kasar??mengeluarkan kenyataan2 yang sensitif sehingga membawa pergaduhan??maaflah andai saya terlampau..tapi contohilah akhlak RASULULLAH..yang sentiasa bersabar dan menggunakan ayat2 yang bersopan walaupun ramai yang membenci baginda...semoga ALLAH merahmati kita semua...wallahualam~~

Anonymous said...

KEADILAN PENIPU...ISU NAMA ALLAH PUN SOKONG ORANG KAFIR GUNA!!!!BODOH!!!!

Wake UP! said...

Fuiyoo. Konspirasi jahat nak jatuhkan kerajaan ni.

Kerajaan patut ambik tindakan ISA ni pada semua pengkhianat tu.

Komunis tetap komunis walaupun dalam BN.

Anonymous said...

kepada semua saudara-saudara di atas.

saya nak betanya, kenapa kita sering membangkitkan masalah orang melayu. Dah lebih 10 tahun isu macam nie berlalu. Kita tak cari punya utamanya.. seperti pepatah ada mengatakan untuk mengelakkan penyakit lebih baik mencegah dari mengubati. UMNO memerintah Malaysia 50 tahun (semua saudara di atas tahukan) tapi mengapa melayu dibawah UMNO nie masih gagal? masalah bangsa lainkah yang membuatkan kita gagal atau masalah orang melayu sendiri tukah? Kita tanya orang melayu yang berkuasa kenapa sepanjang mereka memerintah tiada sokongan kuat untuk melayu cemerlang. jangan tanya PAS sebab mereka tak de kuasa. Pikir-pikirkan lah sedara semua kat atas nun. nak berdiskusi emel saya notoracist@gmail.com

Anonymous said...

syabas pendokong yahudi apco.. syabas..

Anonymous said...

50++ tahun memerintah.. UMNO masih lagi gagal rupanya.. patut tukar parti pemerintah..

Anonymous said...

kau orang bergadohlah puas puas ye! ... dah puas gadoh nanti ambik geran tanah ni bagi kat cina tu!