IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 25, 2009

GONG XI FA CAI 'GAP UCAPKAN KEPADA'

GONG XI FA CAI gap ucapkan kepada seorang rakan bernama tai khai e. beliau seorang OKU yang mempunyai masalah cacat penglihatan. walaupun zahirnya tidak sempurna namun hati nya itu lebih 'celik'. tahu membezakan antara kebenaran dan kepalsuan. beberapa kali gap menyatakan pendirian membantah beberapa kerat cina DAP kerana sifat kurang ajar mereka,namun kawan gap ini masih lagi berdiri bersama-sama gap walaupun kami berbeza bangsa dan agama.saudara tai khai e tidak pernah berkecil hati.


saudara tai khai e, kita bertemu di alam cyber dan di medan inilah kita BERSAMA menentang kepala munafik no satu anwar dan konco-konco nya ! semoga dengan sedikit pengorbanan ini akan akhirnya dapat 'mencelikkan' semula hati-hati mereka yang buta untuk kembali berdiri di jalan perjuangan yang benar.
saudara tai khai e, anda memang hebat dalam internet. teruskan perjuangan.kepada sesiapa yang mahu mengenali siapa dia saudara tai khai e, dia lah pemilik blog

http://sedinginsalju.blogspot.com

GONG XI FA CAI brader !

5 comments:

gotahlantun said...

LAA...

BARU LAH EDEN TAU DIA TU SAORANG BANGSA CINA...
SUSAH NAK CARI MACAM DIA NI..!
MUNGKIN DALAM SATU, BARU ADA SECOET.

Sedingin Salju said...

Aiyo encik, apa pasai encik sudah perempuankan saya encik? Wah, banyak takut o aku encik. Tai Khai E tu nama perempuan ni encik. Hahaha.

Ok, terima kasih encik. Tak pa, kita teruskan perjuangan.

Ini orang, bagi sumbangan bukan ikhlas, tapi ada udang sebalik mi.

Sekian dari Tai Khai Eong.

GAP KEMBALI said...

sedingin salju
saja je aku bg nama pompuan..sebab nuar memang tengok blog kita..kalau aku letak nama lelaki...masalah kau nanti, ya la mana tau nuar minta kau buatkan dia kopi.

selamat tahun baru brader

GAP KEMBALI said...

gotahlantun

sedingin salju memang 'celik' dpd melayu dalam pakatan.

Sedingin Salju said...

Eee'eee'eee'eee'eee'eee'eee'eee'eee'eee'eee'eee! Geli aku! Chey, aku tak maulah.

GAP KEMBALI
has left a new comment on the post "
GONG XI FA CAI 'GAP UCAPKAN KEPADA'":

sedingin salju
saja je aku bg nama pompuan..sebab nuar memang tengok blog kita..kalau aku letak nama lelaki...masalah kau nanti, ya la mana tau nuar minta kau buatkan
dia kopi.

selamat tahun baru brader