IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 4, 2009

PRK-P36. ANWAR YANG AJAR HINDRAF BIADAP !




asalnya kumpulan hindraf ini sekadar menuntut gantirugi sebanyak RM 1juta untuk setiap kepala anak hindu. tuntutan dibuat terhadap queen of elizabeth selaku ketua negara britain di atas 'paksaan' memindahkan buruh2 tamil ke tanah melayu.namun usaha ini tidak menampakkan hasilnya sehinggalah anwar bin ibrahim ......hadir di mahkamah majistret klang pada bulan november 2007 sewaktu pembebasan 5 pemimpin hindraf.
di kala itulah 'tuntutan gantirugi' mulai hilang dari skrip asal dan anwar telah mengalih kebencian yang ada ditujukan kepada seluruh orang melayu. segala cerita fantasi akan buruk layanan yang diterima oleh mereka di olah dan digarap dengan sebegitu dahsyat oleh anwar ibrahim. skrip hindraf kini bertukar.

melayu itu hina..negara ini hina..agama islam ini hina dan berjayalah anwar menekap fantasi brengset pada setiap kepala orang india membenci segala apa yang ada di tanah melayu.

pas for all. pas juga tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk bersama mengajak hindraf membenci melayu, membenci negara ini. hingga kekacauan luar biasa yang dilakukan hindraf di majlis rumah terbuka hari raya pun pas berkata itulah hak demokrasi mereka...

HINDRAF biadap kerana anwar ajar mereka biadap
HINDRAF makin biadap kerana pas membenarkan mereka menghina raya pertama
HINDAF naik tocang kerana anwar adalah pengamal politik sundal

anwar bin ibrahim hanya satu tangga sahaja di bawah abu jahal .. perilaku parti pas menikam agama dan bangsa sendiri demi undi, pernah p ramlee kiaskan dalam filem sarjan hassan...watak 'buang' lakonan berkesan saleh kamil...

menyokong pakatan rakyat dan anwar ibrahim merupakan langkah-langkah yang akan membawa binasa kepada agama dan bangsa...TOLAK PAS PADA PRK P36 KUALA TRENGGANU MERUPAKAN DETIK PERMULA KEBANGKITAN KITA MENENTANG PENGKHIANAT AGAMA DAN BANGSA !

INI ADALAH ANTARA 18 MEMORANDUM YANG ANWAR AJAR KEPADA HINDRAF

1. End 50 years of violations of the Malaysian Federal Constitution.
2. Try to End Racism, Islamic extremism and Malay privileges on the 50th year golden jubilee celebrations of Malaysian independence.

MEREKA KURANG AJAR KERANA PAS YANG AJAR !
MEREKA KURANG AJAR KERANA ANWAR YANG AJAR !
INI PETIKAN DARI DR SID

8 comments:

Dr.Sid said...

sila rujuk posting saya berkenaan tajuk ini GAP. wassalam.

http://writtenbyhim.wordpress.com/2009/01/04/you-the-one-who-twisted-yourself-hindraf/

GOMO said...

LAHKAHANAT-LAHKAHANAT INI SECARA TERANG-TERANGAN DALAM MEROGOL TANAH MELAYU INI!!!
LAHKAHANAT-LAHKAHANAT INI SUNGGUH LICIK DANTERANCANG SAMA SEKALI!!!
SATU DEMI SATU DIPINTA MEREKA BAGI MENGHAKIS KEISLAMAN DALAM TANAH MELAYU INI!!!

Medan Info Kita said...

GAP,

ada seorg pimpinan muda PKR yg skrg nie Ahli Majlis mlm kelmarin bg tau dia taubat + konfim dah TAK PERCAYA kat Anwar, sbb dia dah dgr sendiri dari seorg top leaders PKR yg beragama Hindu cerita pd dia "Anwar pernah ikut sembahyang cara hindu dlm rumah seorg jutawan India"

Itulah sbb budak PKR nie tak kedekut info nak bg pd Medan Info..

Sedingin Salju said...

Ya, teruskan pendedahan ini encik.

GAP KEMBALI said...

dr sid
gap dah link..kasi tarok lagi..kasi addi ini anwar !

gomo
makin mengganas ! tarok cukup2 ini kepala munafik !

medan info
?????? anwar ada kasi calit dia punya dahi ka anney ? pendedahan mengejutkan !!!!!

sedingin salju
dingin kamu membekukan hati mereka !

Piggy Singh said...

Salam GAP,

HINDRAF mana yang tak percaya ngan pukulan Mangkuk Sakti Anwar Al-Sivaji.

Doc Sid ada kata puak-puak ni macam lalang, so saya kata amek mesin rumput kasi jalan, pas tu finishing ngan racun rumpai, termasuk hang sekali Nuar.

Wassalam.

Anonymous said...

Kalau dizaman Maharaja Qin memerintah Si Aljuburi Anwar anak kepada Ibrahim Keling Penang akan dijatuhi hukuman utara, selatan, timur dan barat, maksudnya seluruh keturunan dari belah bapak, emak, keluarga sebelah bini juga dihapuskan tidak sekor pun dibiarkan hidup kerana mereka dianggap sebagai najis yang paling kotor. Aljuburi memang menyokong keling-keling hindraf kerana keling-keling ini juga kaki jubur sama keturunan dan sama taraf. Ahli PKR yang taksub dengan Aljuburi semua sememangnya rela dijuburi. Semoga ALLAH melaknati mereka termasuk penyokong PAS yang juga sanggup menjadi pariah.

amin-KLumpur

Anonymous said...

ahhhh gap dah terang mereka ini sampah gap..kutuk org no satu skg nah makan lah kau pas bertopengkan agama no satu politikkan agama no satu putar belitkan faktah no satu,nahhhh apa lg ko mau, mau jual lg kah malaysia sama org bukan melayu..mau gadaikan lg kah malaysia sama cina sama india..adeiii pas