Tuesday, February 17, 2009

ELIZ , BENARKAH LELAKI ITU MELAYU PKR ?


sebelum eliz dan anwar menghambur kata-kata fitnah terhadap orang lain maka sewajarnya eliz memberikan penjelasan akan persoalan penting ini ?

SIAPA LELAKI/TEMAN LELAKI YANG BERADA DI SEBELAH KATIL SEWAKTU ELIZ TIDUR ?

APA BANGSA LELAKI/TEMAN LELAKI ELIZ, MELAYU ATAU CINA ?

ADAKAH LELAKI ITU BERNAMA H**MI ?

KIRANYA BENAR LELAKI ITU MELAYU/ISLAM MENGAPA ANWAR/PAS/USTAZ BADRUL TIDAK MENEGAKKAN YANG MARUF DAN MENCEGAH YANG MUNGKAR ?

NIK AZIZ , SATU SOALAN UNTUK KAU. KIRANYA LELAKI ITU MELAYU APA PANDANGAN KAU TENTANG ISU INI..ADAKAH IANYA HALAL KERANA MELIBATKAN PAKATAN RAKYAT ?

34 comments:

gotahlantun said...

HAAAH...!!!
SATU PERSOALAN YANG TERAMATLAH BAGUSNYA..!
JOM KITA SELONGKAR..!!!
KITA TENGOK SIAPA YANG KENA.!

YANG PONTING EEE,DIO DAH SEMACAM POMPUAN SUNDAL,TAKDO MORAL. TAK LAYAK JADI ORANG BOSA.

DIO LAYAK JADI AHLI RUMAH TUMPANGAN KEK MANO2 LORONG SAMAR.

PADAN MUKO KAU ELI, EK BONA DONGAN EDEN. AMBIEK KAU..!!
IAPA YANG KENA..!!!

pisau said...

GAP,

kalau melayu yg couple dgn Eli..anggap jer tu halal..kan sedekah namanya

Anonymous said...

Betul ke lelaki Melayu? Jadi ini pun di kira "sedekah" s**s juga ke?

amieiezam said...

bro GAP,

miker ader teropong hikmat AR Tompel (AMORE@doremi)tu ker yob? hehehhe.. takder yang nunjuk penumbuk manalah tahu Hj hadi ke n.ajis ker...NUAR tunjuk lain nanti takyah teropong lerrr

oyabun said...

Salam GAP..

Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, Pas tidak akan masuk campur berhubung pengedaran gambar kurang sopan Elizabeth Wong sebaliknya menyerahkan sepenuhnya kepada kerajaan negeri itu untuk menyelesaikannya.

“Serah pada Selangor. Kalau nak persoalkan, kenapa di Malaysia selalu timbul masalah moral. Kita tak boleh salahkan orang itu sahaja.

“Macam doktor kata, Kelantan ini banyak orang sakit darah tinggi, buah pinggang. Tak boleh nak salahkan orang itu sahaja, sebaliknya kena juga salahkan kepada cara hidangan makanan, cara suasana setempat, cara itu dan cara ini,” katanya

“Saya harap ini masalah peribadi dan di mana-mana pun berlaku. Hak tak keluar surat khabar pun banyak. Hak keluar nasib dia, hak tak keluar pun nasib dia juga,” katanya.

Salam....

kembara putih said...

Najib kot...

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...EM...GAMABR LELAKI MELAYU???

ERRR SAPA??? BOLEH JELASKAN DENGAN LEBIH TERPERINCI!!!

PAPA GOMO said...

EMMM PUAK BLOGGER PAKATAN TAK HABIS-HABIS FITNAH KATA NI SEMUA KONSPIRASI BN DAN UMNO!!!

GILA TAKSUB PUAK-PUAK NI...

HARAP DI BONGKAR LAGI!!!

GAP KEMBALI said...

gotahlantun
eden sokong kau ..aku dapat rasakan selepas ini nik aziz akan membenarkan bohsia/pondan/gay menjadi adun dan ahli parlimen PR..fatwanya mudah..HALAL BAGI KAMI HRAM BAGI BN ..adus..ulamak kaki keliru

megat
betul tu megat..bab dia halal memanjang..

amieida
zam zam ala ka nuar !

oyabun
nik aziz macam smeagol watak dalam filem LOTR..konpius memanjang

kembara
bukan najib..tilikan aku budak PKR PANDAN

gomo
kalau lepas ini akan keluar 'SATU VIDEO KLIP' PALING MENGGEMPARKAN..kau nak tak jual cd dia ?

Anonymous said...

HIDUP BIAR SEDAP........MOTTO BARU PAKATAN

Anonymous said...

HIDUP BIAR SEDAP........itu motto baru pakatan

Anonymous said...

wah wah..siap tahu nama..hebat..bape juta gule2 korg [BN] kasi kat org yg kasi gmbo tu? hahaha jgn nak kata eli jer,tny pak najis korg tu.. dia bukan takat merosakkan dara org,malah sampai menbunuh.. kah3.. kes norita,altantuya pon tergantung xbertali.. kah kah..tu la bakal PM yg korg sanjung2 selama ni.. wuakakaka

Tai said...

Ha encik, nasib baiklah aku buta tak leh nampak. Uii, lega.

Anonymous said...

setelah ditilik-tilik, aku berpendapat gambar tersebut asalnya dari clip video. dr clip video tersebut mungkin tahu siapa orgnya.

Anonymous said...

assalamualaikum GAP

saya rasa x kire la lelaki tu mlayu ke cina ke india ke..apsal ahli jumud PR ni suke sgt tuding jari kt BN?..apa diorang nih ingt semua kaum krabat dia buat pekara x senonoh pun keje org BN ker?

mmg dasar bodoh bengap kuncu2 si anwar aramjadah!!!

Anonymous said...

HARAM JADAHNYA BLOG umNO ..ini jer ke kerja haram kau orang ..menabur fitnah sana sini..kau dah jadi baru kepada mat tempe**TOYOL....AHAHHAHAH
KAU BAGI ANAK BINI KAU MAKAN DUIT HARAM JADAH NIE..DARI HASIL KERJA KOTOR INI....NAUZUBILLAH..
MAT TEMPE**TOYOL TU DAH GILE TALAK..DILA MEROYAN....NAK PANGKAT..SEMENJAK PANGKAT DAH HILANG ..MACAM CELAKA MUKA DIA...BANGSAT JER NAMPAK MAT TEMPE..TOYOL TU..
KAU ORANG PON DALAM UMNO SAMA JUGA ..
JIKA SELALU MAKAN RASUAH INI LAH HASILNYA..AKAN LAHIR ORANG YANG CELAKA MACAM KAU DARI BLOG UMNO NIE.....BODOH....PERASUAH..PEMBUNUH.......INI KE UMNO AJAR KAU ORANG.....

Anonymous said...

betul..siapa yg berani jawab soalan ini hah...

patutla nik aziz ckp itu 'hok dio laa'...
patut la kan

Anonymous said...

akau rasa lepas nie akan keluar satu video klip pembunuhan wanita mongolia dengan menggunakan bom C4..HAHAHHAHAH
KITA TUNGGU.....AKAN SAAT-SAAT C4 yang di taja oleh BIG MAMA meletupkan altantuya...sharibuu

Anonymous said...

HARAM JADAHNYA BLOG umNO ..ini jer ke kerja haram kau orang ..menabur fitnah sana sini..kau dah jadi baru kepada mat tempe**TOYOL....AHAHHAHAH
KAU BAGI ANAK BINI KAU MAKAN DUIT HARAM JADAH NIE..DARI HASIL KERJA KOTOR INI....NAUZUBILLAH..
MAT TEMPE**TOYOL TU DAH GILE TALAK..DILA MEROYAN....NAK PANGKAT..SEMENJAK PANGKAT DAH HILANG ..MACAM CELAKA MUKA DIA...BANGSAT JER NAMPAK MAT TEMPE..TOYOL TU..
KAU ORANG PON DALAM UMNO SAMA JUGA ..
JIKA SELALU MAKAN RASUAH INI LAH HASILNYA..AKAN LAHIR ORANG YANG CELAKA MACAM KAU DARI BLOG UMNO NIE.....BODOH....PERASUAH..PEMBUNUH.......INI KE UMNO AJAR KAU ORANG.....

amieiezam said...

anon,
pak najis aku tak kenal tapi kalau pak n.ajis aku kenal...hok jadi tok dalang wayang kulit sekarang nih..."famous in kota bahru and kadang-kadang here in KL."

sejak akhir2 nih selalu konpius...dan kali nih tak nak masuk campur pulok? sbb kena ke batang hidung sendiri jer.

Murai Eijal said...

HAHAHA,

Gerakan Anti PKR...

Pakatan Rakyat kata kita fitnah,

Habis tu kes DS Najib mana gambarnya?

Mana buktinya...

Jangan asyik kata 'kami' ada bukti saje,

Maner,maner,maner PKR oi

Jangan asik nak Kencing Rakyat je...

Adoyai

Anonymous said...

Iklan 'loka-loka'

bila saya nampak botol loka-loka didalm rumah terus saya buat keputusan berani lawan cakap dia.

hebat loka-loka

GAP KEMBALI said...

pakatan semakin terkepung ..dah tak dapat lari dengan game jahat bikinan sendiri..

ini ulangan hadis nabi..yahudi akan terkepung d akhir zaman nanti..

begitulah manifestasi lakonan sebenar yang pakatan sedang lakukan..semakin defensif dan terus defensif

kita kena teruskan serangan bertubi-tubi

Anonymous said...

salam gap.....

kat mane ye nak tgk gambar bogel eliz tu????

selalunya kita biase dengar dengan politik wang yang dikatakan oleh PR.. tetapi hari ini sudah keluar perkataan baru yang digunakan oleh PR untuk berkempen "POLITIK SEX"

S.Gobi Krishnan said...

Saya pasti sudah ramai rakyat Malaysia yang termakan umpan dan tertipu dengan Pakatan Rakyat (PR) dan mengundi mereka pada pilihanraya umum yang lepas mula sedar akan tindak tanduk mereka yang sebenar. Daripada isu pemimpin de factonya yang melibatkan masalah moral dan isu menderhaka kepada Sultan Perak kepada isu pemimpin PKR di Kedah yang melanggar undang-undang dalam soal perkahwinan. Baru baru ini pula kita dikejutkan dengan isu salah seorang pemimpinnya yang terlibat dengan isu gambar bogel. Apa yang lebih mengejutkan adalah beliau memberi kenyataan bahawa beliau bangga dengan gaya hidup beliau. Beliau juga turut disokong oleh ramai pemimpin PR termasuk oleh pemimpin de factonya.
Rakyat sudah pasti amat terkejut dengan apa yang berlaku. Mungkin ini adalah petunjuk daripada Tuhan kepada kita semua. Saya tidak menafikan bahawa kadang-kala ada juga perkara baik yang dilakukan oleh PR ini. Sudah tentu sesiapapun yang baru mendapat jawatan atau kuasa akan dapat memberi tumpuan kepada sesuatu perkara dengan terperinci bak kata pepatah Inggeris, ‘New broom sweeps clean’ atau penyapu baru sudah tentu menyapu dengan bersih.
Akan tetapi, setelah 11 bulan berlalu sejak PR memegang tampuk kuasa, maka satu demi satu isu buruk yang melibatkan pemimpinnya terdedah kepada umum. Inilah yang berlaku bilamana Itik menyuruh anaknya berjalan betul atau mengata dulang paku serpih. Apa yang dibuat oleh orang lain dikutuk, dicerca dan dikritik, akan tetapi keadaan diri sendiri tidak dilihat dengan teliti.
Bila sudah terkena diri sendiri mula menuding jari kepada orang lain. Kesalahan diri cuba diletakkan ke atas bahu orang lain. Apakah kita hendak percaya bahawa isu ini dibawa oleh BN? Apakah kita hendak percaya bahawa bekas teman lelakinya yang dikatakan mengambil gambar berkenaan adalah orang upahan BN? Sudah tentu tidak.
Jika beginilah gaya hidup sesetengah pemimpin PR, maka rakyat sudah betul-betul tertipu. Bagaimanakah rakyat hendak percayakan pemimpin yang mempunyai masalah moral? Apakah ini jenis pemimpin yang diagung-agungkan oleh PR? Apakah ini gaya hidup yang cuba dibawa oleh PR? Jikalau betul, maka hancurlah Negara kita. Disebalik kita cukup risau dengan gaya hidup barat yang kononnya diamalkan oleh remaja kita, pemimpin masyarakat pula begitu bangga dengan gaya hidup melencong sebegini. Apakah ini jenis pemimpin yang kita mahukan dalam memacu negeri Selangor kearah Negeri termaju di Malaysia menjelang 2020? Apakah ini kayu ukuran kemajuan yang kita mahukan?
Tepuk dada tanya selera. Sudahlah menderhaka kepada raja, dengan tidak mempedulikan Rukun Negara yang kedua iaitu Kesetiaan Kepada Raja dan Negara, cuba pula hendak membawa gaya hidup barat ke dalam masyarakat kita. Saya ingin bertanyakan parti PAS apakah ini jenis pakatan yang mereka mahukan? Ini bukan Pakatan Rakyat tetapi Pakatan Rosak. Rosak akhlak dan rosak moral.
Saya merayu kepada rakyat Malaysia amnya dan penyokong PR khasnya, supaya menggunakan akal fikiran dalam segala tindak-tanduk kita. Janganlah kita menang sorak kampung tergadai. Marilah kita sama-sama memilih pemimpin yang tidak terlibat dengan sebarang masalah moral. Saya tidak mahu duduk di dalam negeri Selangor yang mempunyai pemimpin yang mengamalkan gaya hidup barat dan mempunyai masalah moral. Saya tidak mahu anak-anak saya mengikut jejak langkah mereka ini dan berbangga dengan gaya hidup barat terkutuk ini.
Saya berharap akan ada pemimpin PR terutamanya di negeri Selangor yang insaf dan menyedari bahawa PR bukanlah parti untuk mereka yang bermoral demi masa depan anak-anak kita. Jikalau kesedaran diri sudah wujud maka mulakanlah langkah pertama untuk mencari barisan berjuang yang benar.
Sekian, terima kasih.

Yang benar,
S. Gobi Krishnan
Timbalan Presiden
Gerakan Anti Pakatan Rakyat (GAPAR)

mie said...

salam
sahabat yang dihormati
jangan la sampai memfitnah..

anon February 17, 2009 6:21 AM
keterlaluan.. dia tu baik sangat ke

Anonymous said...

bodo budok2 anti pkr ni..walaupon aku bnci pkr, tapi aku x stuju nge bnda ni..aku nak tnyo skit, wong tu islam ko bukan islam? lepas tu cino tu tdor di kaki limo ko smpai tak bleh nak buka mcm tu.. psal pakwe dia yg melayu tu patut keno hukum la..bodo nok mapuh gewe nge cino..

Anonymous said...

biarkan eli dengan kangkangnya... biarkan...
biarkan...
HARAMMMMMMMMMMMMMMM

jangan dilayan..
saya cabar BPN utamakan isu penggunaan nama ALLAH yang diseret ke makamah..
cari ilmu, pancung laman blog/web yang tak sudah-sudah menghina ISLAM, bukan saja orang krestien malah islam libral yang sedang menjalar secara senyap,juga yang selalu mengaku tegakkan islam tapi senyap membisu seribu bahasa.
demi anak cucu kita berjuang
ALLAH MAHA BESAR

Pok Nik Klate said...

Soalan baik,mudah dan terus terang...Tapi Kalau dah Kepla Ikan buruk(Anwar Ibrahim)..yang lain tu memang sah la keburukkannya.

Soalan terakhir..jawapannya:-
Jangan banyak sangat tanya tok guru ambo tu..sebab dia pun ada sikit2 alzheimer..apa yg dia kata hari ini akan berbeza dgn apa yg akan diucapkan esok hari walaupun soalan yang sama. Tapi sedap jugak tok guru ambo tu..dia kata karpal singh orang tua..maka tok guru ambo tu bukan tua tapi umur dah lama..

GAP KEMBALI said...

GK NAN
salam perjuangan untuk anda. mari kita selamatkan malaysia daripada penderhaka negara anwar ibrahim

Anonymous said...

Patut tanya dengan ketua2 PKR
"Do you condone premarital sex"
Condone ya,bukan condom tau

Jon said...

Teruskan perjuangan wahai saudara2 ku.

PR perlu diperangi habis-habisan.

I love my country.

Anonymous said...

gap ,gambar itu, kau punya kerja ke?

Anonymous said...

lepas ni sapa lak?