Tuesday, February 17, 2009

ELIZ SATU PERMULAAN ? PAKATAN SELANGOR DIGEMPUR ?

' elizabeth wong satu permulaan, akan ada lagi pembongkaran sensasi yang akan menyenakkan perut-perut ADUN PR selangor . harta,kereta,projek,wanita,kisah silam akan didedahkan satu persatu'............

ini kiriman email yan gap terima daripda seorang bloger baru yang menamakan dirinya sebagai SELANGOR BANGKIT !

detail yang lain tidak akan didedahkan demi menyembunyikan strategi ..

sila layari blog
kalid ibrahim dan seluruh ADUN PR bersedia untuk ditelanjangkan !

17 comments:

SHADAN HJ OTHMAN said...

diaorang dah biasa tido bogel apa ada hal kalau kena telanjang pun...

Anonymous said...

lol...uk tu, tapi knapaer adun2 selangor sekarang saja? adun dulu2 pun kene bongkar gak bro, baru jantan..paling nak sangat dibongkar, Khir Toyol dan Rahman Palil...Ada bran bro?

cekodokmasin said...

Salam tuan..
Apsal dulu bila "sodap" tak kata kerja BN tapi bila dah jadi "hampeh" pandai pula kata ini kerja BN. Belajar jer tinggi2 tapi akal tang tu juga...

ruang bicara faisal said...

bravo gap ! b ravo selangor bangkit !

kifli said...

Hoi ......katak-katak tak bertelor di Perak dan seekor katak betina Jelapang mali.... kome dengor berita ini..... Ini ceriter terbaru orang yang ader maruah diri dan bukan kepentingan diri.... orang tak gherogok kuasa dan kemarok $$$$$$$$ macam kome.... Cerita nyer Wakil Rakyat di tiga bukit....


Seorang meninggal dunia dengan penuh maruah.... allahyarham Roslan Shahrum, seorang, V. Arumugam letak jawatan dengan amat bermaruah..... kerana tak nak tunduk pada ugutan dan godaan dan seorang lagi akan letak jawatan juga kerana maruah dia dijaja oleh orang yang tak bertanggungjawab. Orang yang suka kunta-kinte orang pompuan ni.... pondan!!! Dan demi menjaga maruah diri, keluarga dan parti yang diwakili.... kemungkinan besar Eli Wong akan meletak jawatan untuk kebaikan semua. Tapi ingat... letak jawatan bukan kerana desakan hantu toyol makan tempe tu tetapi kerana ELI WONG ADA MARUAH!!


Amoi seorang ni memang cukup kuat bekerja.... bertenaga memberi sumbangan untuk kepentingan rakyat Selangor khusus nyer di Bukit Lanjan. Susah nak dapat yang mesra rakyat macam dia ni.... senyum sokmo.. Malang sekali bagi nyer.... dia terkena tikaman permainan politik kotor dan bila moral nyer dipersoalkan.... sebagai orang yang ada maruah dan harga diri akan bertindak rasional demi kebaikan parti yang diwakili nyer..... dia dikatakan kan melepas jawatan EXCO dan ADUN Bukit Lanjan dengan rela hati. Kalau betul berita tak rasmi ni..... Eli Wong..... I salute you!!! Kuatkan semangat menghadapi dugaan ni dan bila confirm orang yang buat kerja kotor ni..... 'hantam' sama dia. Ikut macam Teresa Kok. Jangan kasi orang.... kunta-kinte sama wanita....


Walau pun nanti dah tak pegang apa-apa jawatan tetapi khidmat cemerlang yang ditunjukkan oleh si Eli ni patut diteruskan kerana perjuangan ini bukan untuk kepentingan diri tetapi untuk kesejahteraan rakyat dalam menuju Malaysia Baru ... Jadikan perjuangan dan pengorbanan anda... sesuau yang berbaloi.....


Oleh demikian.... nampak gaya nyer, kalau betul ler Eli akan letak jawatan, akan berlaku pertempuran di 3 bukit.... Bukit Gantang, Bukit Selamabau dan Bukit Lanjan!!! Meriah lagi ler suasana politik tanah ayor ku. Pakatan Rakyat.... on your mark... get set..... go....!!!

Pakteh said...

kalau dah cina tu cina jgk la... hampa PKR ambik la lagi DUN tangkap muat.. lain kali kaji selidik dulu. ermmmm.. makin hancuq dah PR.

megat said...

Kifli,
lain kali nak pertahan kan YB yg takde moral selidik2 dulu..
jangan percaya cakap2 politik ni..
jangan jadi tongong..jangan jadi bangsat..

V. Arumugam letak jawatan dengan amat bermaruah....?? walhal org ni mmg takde maruah.. Ustaz Azizan Alpenipu tak dedah pun yang YB arumugam ni ada skandal.. sampai sultan murka..terus kena letak jawatan.. ada skandal sampai ada anak luar nikah..bawak perempuan simpanan ke majlis istana..sampai rakyat bukit selambau buat memorandom hantar ke istana..

Kifli..nasihat aku jangan jadi paria politik.. apa yg di suap jangan telan selidik dulu..takut ko tertelan taik jer..hitam hati ko tu..

soal Eli tu dah dia terkena mcm tu jangan salah kan BN...tu soal peribadi dia...jangan jadi bodoh.. nak berpolitik biar bermaruah.. jangan tau belasah jer..

GAP KEMBALI said...

BPN telah melahirkan ramai pendebat-pendebat berilmu..teruskan perjuangan henyak mereka cukup-cukup !

Anonymous said...

ELOK KAU ORANG BONGKAR SKANDAL ALTANTUYA SHARIBUU YANG MATI KENA BOPM C4...BAGUS CITER NI DAN KALAU BUAT FILEM..MESTI BOX-OFFICE TAU...
MALAYSIA KAN DIKENALI RAMAI..KERANA MEMPUNYA PEMIMPIN YANG AMAT TERKENAL BERANI MEMBUNUH ORANG DENGAN BOM C4...HEBAT BUKAN..
ELOK JUGA KITA BONGKAR KISAH PENYIASAT PERSENDIRIAN BALA..YANG TELAH HILANG DICULIK OLEH HANTU KOPEK....BAGUS CITER NI...SAMPAI KE INDIA NANTI MALAYSIA AKAN TERKENAL..
ELOK JUGA KITA BONGKAR DAN SIASAT PASAL SAIFOOL YANG KATANYA ANU DIA DAH MASALAH ..KESAN DARI SUMPAH LAKNAT DIA TEMPOHARI...BOLEH JADIKAN FILEM 18SX NIE..ANU SAIFUL DAH KENA KUDIS...AMACAM BRO..
ATAU kita bongkar kisah si jamaludin jarjis yang meRABA punggung wanita di pub..dan bagaimana wanita tersebut boleh tarik balik laporan polisnya..HEBAT..HEBAT CERITA INI BRO....kita nak tau berapa jumlAH DUIT YANG DIBAGI KAT WANITA TERSEBUT......WOW...$$$$$ INI LAH KERJA KOTOR DAN TERKUTUK PUAK UMNO..RASUAH..JE ..BAGI MAKAN ANAK BINI DGN WANG RASUAH....
ELOK JUGA KITA BONGKAR KISAH PEMBELIAN HELIKOPTER....BERAPAKAH JUMLH WANG YANG TELAH DITERIMA OLEH ORANG TENGAH...SEBAGAI GANJARAN MEMBELI HELICOPTER TERSEBUT DAN MENGAPAKAH BAKAL PM MALAYSIA BODOH..TAK BUAT SAHAJA PEMBELIAN TERUS....HEBAT KAN CERITA INI..PASTI MELETOP...
ELOK JUGA KITA SELONGKAR PASAL WANG BALQIS...BERAPA JUTA TELAH DGHAIBKAN OLEH MAT TEMEP@TOYOL ..HEBAT CERITA INI KAN..PASTI HEBAT......YERLAH NAK MODIFIED MUKA ..NAMPAK TEGANG BANYAK BELANJA KAN....AHAHHAHAH

Anonymous said...

mat tempe@toyol..hanya tau menghendap orang tidor jerlah...dah tak ada jawatan..dulu MB lepas kalah kena pelinhkop oleh PR..jadi mat teropong pulak..
haahhahha

Anonymous said...

wah ramai juga anon2 yg bg komen meroyan tak tentu hala kat sini ye bro gap. diorang tak igt ke apa yg diorang persoalkan tu ada kat kedutaan turki kalo diorang ingat la hehehe...

fadzli said...

salam,

kifli& Anon PR yang taksub dan buta hati,
Ko tulis benda yang merapu,kenapa nak salahkan BN dalam kes eliz ni. Masalah nya sama dgan kes kerandut telor anu ar tu la. MORAAALity!!! eliz gaduh sama dia punya balak. Balak dia tak puas hati dgn amoi ni, tu yang dia dedahkan apa yang dah terdedah.
DS najiib dah bersumpah dan takde bukti dia dgn kes altantunya. Puak jumud je yang mempromosi kes ni.

Anonymous said...

bro gap, keja dedah gambar tu,team korang ke...yang buat./////?

Anonymous said...

BPN telah pendebat2 berilmu atau telah melahirkan manusia-manusia yang rela dijadikan anjing dan pencacai asalkan............DUIT MASYUK......apa la lu GAP......lu tak layak cakap ISLAM....

Anonymous said...

Anonymous said...
bro gap, keja dedah gambar tu,team korang ke...yang buat./////?

February 17, 2009 7:43 PM

ada kemungkinan, pasal diaorg mmg diupah utk buat koje2 hina nie....nak cari makan beb...tapi sayang tak tahu halal haram kemudian nak cerita bab hukum hakam, moral dan ISLAM....kau nie tak malu ke GAP...

Abas said...

Salam:-

Kifli dan Anon PR...kamu ni dah terlampau banyak telan kutu BABI..

Si Arumugam tu bersekedudukan kau kata dia ada maruah..

Si Eli bawak balik jantan dan lepas itu jantan itu ambik gambar terkangkang kau kata bermaruah..

Masa sedap senyap..bila dah terbongkar tuduh BN pulak. Rupa2nya si Eli ini bawak konsep samarata tapi lain rasa hingga ke ranjang kerana Lepas budak Melayu dia kemudian bawak jantan India pula.

MB Kedahpun pun bahalul main tak tahu saja ...yang dia tahu nak tebang balak aje..Sekarang betul2 datang balak!

Anonymous said...

Ni lar org2 PR.Benda yg BN buat,semua salah,benda yg PR buat even benda sama semua betul.Time Soi Lek,sape yg bising2 ckp pemimpin x der maruah,x layak jadi pemimpin.Skrg kena batang hidung sendiri,semua jadi terbalik.Sape yg sebenarnya jd cetek pemikiran yg sokong membuta tuli.Asal sokong BN,terima duit.Ramai jer penyokong2 BN yg wat kerrja free,bukan terima duit,tp psl dah meluat tgk Anwar Berahi dan penyokong2 dia yg sondol mcm babi hutan jer apa yg anwar ckp.X sanggup negara aku diruntuhkan oleh org yg main ikut belakang.geli2